het is hier heel lekker en zonnig wat voor engeland een uitzondering is, dus zal het wel snel over zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja elke ochtend hoor ik op het nieuws bij het weer de temperaturen en denk dat ik dan wel weer luchtig gekleed de deur uit kan, en telkens valt het buiten dan weer tegen en wordt het tegen de avond pas aangenaam buiten
Maak ik eindelijk wat tijd vrij, is de zon al na 20 minuten wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur ons ook eens een paar straaltjes, want hier is zon nog niet gesignaleerd
en nu heb je tijd over ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maak ik eindelijk wat tijd vrij, is de zon al na 20 minuten weg
Bedankt voor de zonnestraaltjes!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maak ik eindelijk wat tijd vrij, is de zon al na 20 minuten weg
Youre welcome. Hier is het nu heel donker en het gaat behoorlijk tekeer inclusief donder en bliksemquote:
inclusief die glijbaan/schoenquote:
Nee dat wist ik niet. Is dat een triviant vraagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inclusief die glijbaan/schoen![]()
en wisten jullie dat er in de hoogtijdagen na het uitkomen van deze film ooit eens een complete schoolbus uit Melbourne kwam waarbij iedereen als dragqueen naar buiten toe kwam
Nee nee bicha (quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
Geen zonnestraaltjes hierstuur er een paar over het kanaal
Ja helaas, je verdient de travo triviant niet hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Is dat een triviant vraag
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee bicha () die hou ik voor mezelf!
geen ideequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Is dat een triviant vraag
Ja pas op met welke woorden je me leert hoorquote:
Bitte versuchen Sie es noch ein mahlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ich hab' kein Lust mein Pflicht zu erfullen
NEIN!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bitte versuchen Sie es noch ein mahl
Es ist immer nog besse um kein Pficht zu haben dan wan Sie ihren Lust verlierenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEIN!
Ich hab' keine Lust meine Pflicht zu erfüllen!
Für dich nicht, für mich nicht,
Ich hab' keine Pflicht!
Meine Lust verlier ich NIIIIEEEEEMALS!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Es ist immer nog besse um kein Pficht zu haben dan wan Sie ihren Lust verlieren
Mevrouw Brood of te wel Nina Hagen ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meine Lust verlier ich NIIIIEEEEEMALS!
En de tekst hierboven in de vorige post was een nr van........ Triviantje?
Van wie was het nummer?
Hoe heette het nummer?
Welke Nederlandse zangeres heeft die tour ook gedaan?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mevrouw Brood of te wel Nina Hagen ?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ünbeschreiblich weiblich
en Ellen Ten Damme ?
We zouden de internationale versie doen en NIET de nederlandsequote:
Nina Hagen is een Duitse Zangeres, als dat la niet internationaal isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We zouden de internationale versie doen en NIET de nederlandse
Duits vooral bekend in NLquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nina Hagen is een Duitse Zangeres, als dat la niet internationaal is
ik ben heel geduldigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Duits vooral bekend in NL![]()
Ik ga nog beter zoeken naar een website, alleen vanavond niet want ik heb andere plannen
Dat is een goed plan, want dat heb ik inderdaad nog niet gedaan, en ik heb er echt een nodig om de memory cards leeg te maken voordat ik naar de pride ga in Manchesterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat eindelijk naar Tesco's om die kabel voor laptop/camera te kopen
is dat ook een triviant vraag ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een goed plan, want dat heb ik inderdaad nog niet gedaan, en ik heb er echt een nodig om de memory cards leeg te maken voordat ik naar de pride ga in Manchester
wat zou de vraag hierin zijn dan ? of je uit je hoofd weet wanneer dat isquote:
Ola pequeno com calcas natacao verdesquote:
Was portugeesquote:
Ik ben niet klein. wel jong, fris en fruitigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was portugees
Hallo kleintje met je groene zwembroek
Het is niet Dududuuuuu, maar Tutututuuuuuuquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef Cybart het volgende:
Yeah, weer lekker gewerkt vandaag
na afloop ff snel zelf op het terras gezeten
en dadelijk naarBATMAN
ELLA ELLA DUDUDUUUUUU DUDUDUUUUUUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |