Deal. MisterO doet de blauwe speedo aan en jij doet hem uitquote:
Je moet er iets voor over hebben?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tof dat ik mee kanwel kut dat we een stomme expreszo shirt aanmoeten
Dat ik heb gezegd dat er al iemand anders bleef slapen waarschijnlijk. En dat mijn bed zelf off-limits is.quote:
Entreegeld, for real? thanksquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben?
Andere boten vragen entreegeld enzo
Hoe weet jij dat nu weerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat wist ik jabedankt voor je aanbod, maar ik heb toch liever mn eigen hippe, groene zwembroek
Zwarte polo's zijn het. En halloooo Sam is zó gay. Dat geeft ie ook toe btw.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:53 schreef MisterO het volgende:
Entreegeld, for real? thankswelke kleur heeft het shirtje? of is het een polo?
Trouwens, dit is zo'n tof nummer![]()
Zou hij homo zijn?
en plein publique, zelfs ik vind dat te ver gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deal. MisterO doet de blauwe speedo aan en jij doet hem uit![]()
Ik weet dat uit zeer betrouwbare bronnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer![]()
Dus iedereen kan je herkennen aan je hippe groene zwembroek dan
Mooi, dat past bij mn groene zwembroek met zwarte strepen. Kan ik nog in het water duiken als ik daar zin in krijgquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zwarte polo's zijn het. En halloooo Sam is zó gay. Dat geeft ie ook toe btw.
We hebben allemaal die foto op ons bureaublad staan natuurlijkquote:
Ik zwaai gewoon naar alles wat Expreszo lijkt en lang isquote:Dus iedereen kan je herkennen aan je hippe groene zwembroek dan
Eeeuw, zwemmen in de gracht?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mooi, dat past bij mn groene zwembroek met zwarte strepen. Kan ik nog in het water duiken als ik daar zin in krijg
En roepen he, roepen. Or else your in big trouble misterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik zwaai gewoon naar alles wat Expreszo lijkt en lang is
Ach, doen we'm eerst bij mij uit, zien we daarna wel verder hoe we over straat gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en plein publique, zelfs ik vind dat te ver gaan
Krijg ik dan straf de 30e?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
En roepen he, roepen. Or else your in big trouble mister
22/24 graden 40% kans op zon 60% kans op regen...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeuw, zwemmen in de gracht?Roestwater van al die fietsen
Wat voor weer krijgen we trouwens zaterdag?
Dan weet ik of ik mooi kan zijn in mijn nieuwe leren jas, vlot kan zijn in gewoon een shirtje, of belachelijk kan zijn in miniscuul zwembroekje
..........quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
22/24 graden 40% kans op zon 60% kans op regen...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, doen we'm eerst bij mij uit, zien we daarna wel verder hoe we over straat gaan
Zo spannend was 't ook niet ditkeerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen zin mo terug te lezen vandaag.
quote:
ja elke ochtend hoor ik op het nieuws bij het weer de temperaturen en denk dat ik dan wel weer luchtig gekleed de deur uit kan, en telkens valt het buiten dan weer tegen en wordt het tegen de avond pas aangenaam buitenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het trouwens helemaal gehad met dit vochtige benauwde weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |