Mevrouw Brood of te wel Nina Hagen ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meine Lust verlier ich NIIIIEEEEEMALS!
En de tekst hierboven in de vorige post was een nr van........ Triviantje?
Van wie was het nummer?
Hoe heette het nummer?
Welke Nederlandse zangeres heeft die tour ook gedaan?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mevrouw Brood of te wel Nina Hagen ?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ünbeschreiblich weiblich
en Ellen Ten Damme ?
We zouden de internationale versie doen en NIET de nederlandsequote:
Nina Hagen is een Duitse Zangeres, als dat la niet internationaal isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We zouden de internationale versie doen en NIET de nederlandse
Duits vooral bekend in NLquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nina Hagen is een Duitse Zangeres, als dat la niet internationaal is
ik ben heel geduldigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Duits vooral bekend in NL![]()
Ik ga nog beter zoeken naar een website, alleen vanavond niet want ik heb andere plannen
Dat is een goed plan, want dat heb ik inderdaad nog niet gedaan, en ik heb er echt een nodig om de memory cards leeg te maken voordat ik naar de pride ga in Manchesterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat eindelijk naar Tesco's om die kabel voor laptop/camera te kopen
is dat ook een triviant vraag ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een goed plan, want dat heb ik inderdaad nog niet gedaan, en ik heb er echt een nodig om de memory cards leeg te maken voordat ik naar de pride ga in Manchester
wat zou de vraag hierin zijn dan ? of je uit je hoofd weet wanneer dat isquote:
Ola pequeno com calcas natacao verdesquote:
Was portugeesquote:
Ik ben niet klein. wel jong, fris en fruitigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was portugees
Hallo kleintje met je groene zwembroek
Het is niet Dududuuuuu, maar Tutututuuuuuuquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:14 schreef Cybart het volgende:
Yeah, weer lekker gewerkt vandaag
na afloop ff snel zelf op het terras gezeten
en dadelijk naarBATMAN
ELLA ELLA DUDUDUUUUUU DUDUDUUUUUUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |