het is hier heel lekker en zonnig wat voor engeland een uitzondering is, dus zal het wel snel over zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja elke ochtend hoor ik op het nieuws bij het weer de temperaturen en denk dat ik dan wel weer luchtig gekleed de deur uit kan, en telkens valt het buiten dan weer tegen en wordt het tegen de avond pas aangenaam buiten
Maak ik eindelijk wat tijd vrij, is de zon al na 20 minuten wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur ons ook eens een paar straaltjes, want hier is zon nog niet gesignaleerd
en nu heb je tijd over ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maak ik eindelijk wat tijd vrij, is de zon al na 20 minuten weg
Bedankt voor de zonnestraaltjes!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maak ik eindelijk wat tijd vrij, is de zon al na 20 minuten weg
Youre welcome. Hier is het nu heel donker en het gaat behoorlijk tekeer inclusief donder en bliksemquote:
inclusief die glijbaan/schoenquote:
Nee dat wist ik niet. Is dat een triviant vraagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inclusief die glijbaan/schoen![]()
en wisten jullie dat er in de hoogtijdagen na het uitkomen van deze film ooit eens een complete schoolbus uit Melbourne kwam waarbij iedereen als dragqueen naar buiten toe kwam
Nee nee bicha (quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
Geen zonnestraaltjes hierstuur er een paar over het kanaal
Ja helaas, je verdient de travo triviant niet hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Is dat een triviant vraag
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee bicha () die hou ik voor mezelf!
geen ideequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Is dat een triviant vraag
Ja pas op met welke woorden je me leert hoorquote:
Bitte versuchen Sie es noch ein mahlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ich hab' kein Lust mein Pflicht zu erfullen
NEIN!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bitte versuchen Sie es noch ein mahl
Es ist immer nog besse um kein Pficht zu haben dan wan Sie ihren Lust verlierenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEIN!
Ich hab' keine Lust meine Pflicht zu erfüllen!
Für dich nicht, für mich nicht,
Ich hab' keine Pflicht!
Meine Lust verlier ich NIIIIEEEEEMALS!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Es ist immer nog besse um kein Pficht zu haben dan wan Sie ihren Lust verlieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |