Oh je bedoelt die waanzinnig leuke jongen die je niet aan durfde te spreken? Die ene jongen waar je zo van ondersteboven was dat je niet eens durfde te vragen hoe hij heette? Die ene jongen die overduidelijk je alle kansen gunde om hem aan te spreken, maar je dat niet durfde omdat je te druk bezig was om een japans schoolmeisje van 14 na te doen? Doet het nog steeds een beetje pijn aan de binnenkant... de wetenschap dat je de man van je dromen hebt laten lopen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Ang3l het volgende:
Je vergat Alex, de jongen waar we eigenlijk voor jou naar binnen gingen.... maar die toch meer mij zag staan
Uhuh honey, Denial isn't just a river in Egypt anymore...quote:Dat is een kraaienpoott jaMaar zoalng ik nog bewust mijn rijbewijs moet meenemen om aan te tonen dat iktoch echt bijna 330 ben vind ik dat niet erg hoor
Het was donker, en nevelig, en waar zijn die van jou dan, jij ziet 'em praktisch elke week in direct licht? Explain that lapse in judgement.quote:Nee, maar in jouw ogen had je dat toch wel? Waar waren die ogen toen?
Ja die jongen ja. Maar dat doet toch niets af aan de sjans die ik had?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die waanzinnig leuke jongen die je niet aan durfde te spreken? Die ene jongen waar je zo van ondersteboven was dat je niet eens durfde te vragen hoe hij heette? Die ene jongen die overduidelijk je alle kansen gunde om hem aan te spreken, maar je dat niet durfde omdat je te druk bezig was om een japans schoolmeisje van 14 na te doen? Doet het nog steeds een beetje pijn aan de binnenkant... de wetenschap dat je de man van je dromen hebt laten lopen?
[..]
I wasn't denying, als je had gelezenquote:Uhuh honey, Denial isn't just a river in Egypt anymore...
[..]
Was het ook donker en nevelig op zijn gay.nl foto's die ik je vooraf al had laten zien en waarbij je daarna in contact trad met hem alvorens je heem in de donkere nevel had gezien? Nee nee Kug, nu gaan SJM-kronkel maken hequote:Het was donker, en nevelig, en waar zijn die van jou dan, jij ziet 'em praktisch elke week in direct licht? Explain that lapse in judgement.
Gatver weer daarover, we zouden het niet meer doen of wel KK.quote:
Cazquote:Op maandag 28 juli 2008 16:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Oh Ang3l... met wie had ik vorige week een etentje?
Nopequote:
zelfs jongentjes van 18 weet je nog aan de haak te slaanquote:I wasn't denying, als je had gelezenIk beaamde de rimpel. Maar goed, al word ik oud, dan nog lukt het me nog steeds
Sommigen lukt het niet eens als ze nog jong zijn. Toch?
Zalig makend is de schijnwerkelijkheid waarin jij leeft "ik moet mijn rijbewijs laten zien om te bewijzen dat ik 330 ben"quote:Op maandag 28 juli 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
I wasn't denying, als je had gelezenIk beaamde de rimpel. Maar goed, al word ik oud, dan nog lukt het me nog steeds
Sommigen lukt het niet eens als ze nog jong zijn. Toch?
Op die foto's stond hij voornamelijk zonder boven-kledij, dus het kamp sprong er nog niet zo hard vanaf. Daarbij, zoals jij al te goed weet, geven foto's niet altijd een eerlijk beeld van iemand's uiterlijk.quote:Was het ook donker en nevelig op zijn gay.nl foto's die ik je vooraf al had laten zien en waarbij je daarna in contact trad met hem alvorens je heem in de donkere nevel had gezien? Nee nee Kug, nu gaan SJM-kronkel maken he
Dat is makkelijker dan in de oudere leeftijdsgroepquote:Op maandag 28 juli 2008 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zelfs jongentjes van 18 weet je nog aan de haak te slaan
Ang3l's robbing the craddle...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Laat je nu uitt gemak de alex-kwestie weg omdat ik die zo overduidelijk had gewonnen?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zalig makend is de schijnwerkelijkheid waarin jij leeft "ik moet mijn rijbewijs laten zien om te bewijzen dat ik 330 ben"
[..]
Nee nee Kug, genoeg foto's van hem met kleding aan op dat profiel. Deze kronkel werkt niet. Bovendien ziet hij er in het echt net zo uit als op die foto's. En ik kan het weten, want ik zie hem naast op stap ook bij mij thuisquote:Op die foto's stond hij voornamelijk zonder boven-kledij, dus het kamp sprong er nog niet zo hard vanaf. Daarbij, zoals jij al te goed weet, geven foto's niet altijd een eerlijk beeld van iemand's uiterlijk.
wat houd dat eigenlijk in kamp uiterlijk, beschrijf het eensquote:Op maandag 28 juli 2008 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Zalig makend is de schijnwerkelijkheid waarin jij leeft "ik moet mijn rijbewijs laten zien om te bewijzen dat ik 330 ben"
[..]
Op die foto's stond hij voornamelijk zonder boven-kledij, dus het kamp sprong er nog niet zo hard vanaf. Daarbij, zoals jij al te goed weet, geven foto's niet altijd een eerlijk beeld van iemand's uiterlijk.
You wish you could, don't you?quote:
Ik moest hem toch iets leren van je?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Schatje, gewonnen? Het was mijn onfeilbare smaak en mijn scherpe oog die hem als wenselijk bestempelde, jij hobbelde er slechts achterna, maar ach, ik ben ook niet anders gewend dat je van mijn goede smaak afhankelijk bent voor een droomman, ik vond het gewoon een beetje zielig voor je om dat nog even in te peperen, dus laat ik dat braaf achterwege.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Laat je nu uitt gemak de alex-kwestie weg omdat ik die zo overduidelijk had gewonnen?
Dat zegt meer over jou dan over mijquote:Nee nee Kug, genoeg foto's van hem met kleding aan op dat profiel. Deze kronkel werkt niet. Bovendien ziet hij er in het echt net zo uit als op die foto's. En ik kan het weten, want ik zie hem naast op stap ook bij mij thuis
nee dank je vriendelijk... maar opmerkelijk...quote:
- Matjequote:Op maandag 28 juli 2008 16:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat houd dat eigenlijk in kamp uiterlijk, beschrijf het eens
- neequote:Op maandag 28 juli 2008 16:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
- Matje
- Gouden ketting
- Overdaad aan gel.
- Foute kleding, ala Cool Cat
- Draagt opzichtige sieraden om en op het lijf.
- Tattoo die in alle opzichten van een uitgekauwd design is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |