met het risico het geheel niet te verzachten, moet ik het toch grondig met je oneens zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je STAAT er buiten, en Tim al helemaal.
Je had je al niet met L, L, M en mij moeten bemoeien, laat staan het door moeten vertellen aan m'n ex. Dat is jou niet overkomen, dat is ons overkomen en je LIET het jou overkomen. You made it your thing. Dat was al het eerste punt van kritiek to begin with! Dat van Koen kan ik me dan nog enigszins indenken, maar ook daarvan denk ik "Waarom aan Tim vertellen?".
En dan nog snap ik niet hoe je na een avond, waar je al verweten bent je mond voorbij gepraat te hebben tegen jonge L door onze namen te noemen, gezellig naar Amsterdam kunt gaan en daar vervolgens het hele verhaal nogmaals uit de doeken gaat doen tegen mijn ex. Je werd er al op aangesproken door M & mij dat we vonden dat je je er niet mee had moeten bemoeien (zo goed ken je jonge L nou ook weer niet) en dat je in ieder geval ons er buiten had moeten laten (aangezien dat in vertrouwen tegen je verteld was) ... was dat dan nog geen hint genoeg dat je het verder voor je moest houden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heel verhaal in 2 delen
Ontbijt? Daar had ik niet eens tijd voor.. 05:00 uur stond ik al naast mijn bedje.. Om 06:00 uur zat ik al in een internationale trein..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog aan m'n ontbijt man
Banaan, actimel en straks onderweg 2 boterhammen.
ga je met de fiets ? Want met de auto doe je toch geen 2 boterhammen lang er over om op kantoor te komen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog aan m'n ontbijt man
Banaan, actimel en straks onderweg 2 boterhammen.
Egwelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je met de fiets ? Want met de auto doe je toch geen 2 boterhammen lang er over om op kantoor te komen ?
Op de heen weg valt dat wel mee hoor, dan is het gewoon de kortste weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oja dat is waar ook, jij woont middenin 1richtingsverkeerarea
Ach voor een Ventrue is dat toch niiiiiiks, 100 jaar!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:49 schreef Cairon het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, en ik zeg het nog eens... hoe meer jullie hints droppen en hoe mysterieuzer jullie doen... hoe vreemder en wilder het klinkt dan het waarschijnlijk echt is, en hoe nieuwsgieriger mensen worden naar het echte verhaal.
Telkens als je iets lijkt te gaan zeggen, en je dan heel bewust en heel openlijk zegt "maar meer zeg ik niet" werkt als een lap op een stier.
Misschien is dat waarom ik een van de saaiste mensen ben hier waar geen roddels over bestaan, de enige die er is is honderd jaar oud.
I rest my casequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
Oh HELL no honey, you did not just say that!
I'm gonna bitch-slap you like a red-headed step-child that owes me money!
En wat nou drama! WAT NOU DRAMA! Ik haat je Ang3l! IK HAAT JE! Jij bent NIETS voor mij hoor je me NIETS! Ik vermorzel je onder mijn lelijke goedkope schoenen met alle gemak van de wereld!
En nou ben ik echt enorm aan het bedenken welke misstap dat was.quote:Of moet ik de mensen hier soms vertellen van die ene kleine misstap die je bent begaan toen die ene keer in Amsterdam... ja je weet wel wie ik bedoel, ik hoef het hier niet helemaal uit de doeken te doen, maar je weet DONDERS goed wie ik bedoel!
The pain was brought, and so was the funk...
Ach wat handig voor ons.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieverds, een tvp voor jullie.
Ik kwam je kop nog tegen op een foto van een kennis van mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:00 schreef Jerruh het volgende:
hell yeah this is the good moment to join this club!.
Hier is een hint, de mensen die erbij betrokken waren zijn een G en een M, en ik denk dat jij heus wel weet wie ik bedoel... ik heb natuurlijk genoeg fatsoen om dat niet zomaar openlijk op een forum te gooien. Maar toen met G en M, dat was gewon schandelijk, vooral in combinatie met wat je toen deed met P... ik zeg geen kitty-litter P maar die andere P... die ene die we hier ook allemaal kennen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:59 schreef Ang3l het volgende:
En nou ben ik echt enorm aan het bedenken welke misstap dat was.
Ik heb er ook zooooooveelHet is dus een wie, een persoon, en geen actie.
Hmmz *denk denk denk* Wie heb ik gedaan in Amsterdam... *denk denk*
was dat met E?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam je kop nog tegen op een foto van een kennis van me
Nou ja, meer een kennis van Mitch maar ik ken 'm ook een beetje.
Ik denk "Wat diet die rare DJ-kop daar mou weer?!"
Het enige wat me in dit verhaal bekend voorkomt is een Kitty-litter Pquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Hier is een hint, de mensen die erbij betrokken waren zijn een G en een M, en ik denk dat jij heus wel weet wie ik bedoel... ik heb natuurlijk genoeg fatsoen om dat niet zomaar openlijk op een forum te gooien. Maar toen met G en M, dat was gewon schandelijk, vooral in combinatie met wat je toen deed met P... ik zeg geen kitty-litter P maar die andere P... die ene die we hier ook allemaal kennen
speel maar niet de vermoorde onschuld Ang3l... want die haat die je veinst hier, ik weet de werkelijke reden daar achter...
maar dat ga ik natuurlijk niet hier vertellen want niemand behalve de betrokken fokkers hebben daar iets mee te maken...
ja met E ja. Die echt een heel stuk mooier is geworden toen ie z'n haren er af schoorquote:
daar was ik bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja met E ja. Die echt een heel stuk mooier is geworden toen ie z'n haren er af schoor
I know. Dat Stop aids gedoe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar was ik bij.
dat gebeurde op een feestje waar ik draaide.
honey Kitty Litter is quite occupied... and I've seen them together, they're nauseatingly close, actually it was slightly disturbing even... so spin your web... spin like you've never spun before...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het enige wat me in dit verhaal bekend voorkomt is een Kitty-litter P
Maar de kittty-litter schijnt tegenwoordig mee te vallen. Perhaps I should give him a call...
*spins his little Toreador-web*
O ja, dat vertelde je.... een methusalah toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
honey Kitty Litter is quite occupied... and I've seen them together, they're nauseatingly close, actually it was slightly disturbing even... so spin your web... spin like you've never spun before...
quote:maar het is die P iig niet, het is een andere P! Oh en Mitch is niet de M uit dit hele verhaal van vleselijke lusten en intriges... nee dit is een andere M! Schandelijk, het druist tegen al mijn morele waarden en normen in, dat ik me zo lang in heb kunnen houden!
Ik vraag me nog steeds of hoe je het doen kon. Arme P, die is het slachtoffer geworden van dit hele debacle!
I'm not gonna touch one of them things, not even with a 10ft polequote:
QT Quartet?quote:* Griekse yoghurt met honing als ontbijt
* Aarh, mn tas vandaag pakken
* Aargh een diner met familie vandaag
* Mn afstudeerproject maar weer eens oppakken vandaag
* Naakt door het huis heen lopen
* Nog op pad moet voor de organisatie van de dorpsfeesten
* mn MP3spelert city proof maken
* Gay Anhems door de speaker blazen: HOOOOOOOOOOOOLD THAT SUCKER DOWN
* goedemorgen
Nah, dan gooi 't maar in 't openquote:
quite.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
O ja, dat vertelde je.... een methusalah toch?
Dat zou ik NOOOIT doen!quote:Zit je nou net als je drama-twin weer drama's te spinnen die er niet zijn?
Hehehe!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know. Dat Stop aids gedoe.
Nou, dat mogen ze vaker stoppen
Nee nee... zo ben ik niet... ik ben integer en beleefd en gereserveerd, terughoudend en een heer... ik gooi de vuile was niet op straat, laten we het maar snel vergeten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Nah, dan gooi 't maar in 't open
Mijn toestemming heb je. Dan kun je zien of ik nog smoesjes weet en kan verzinnen
Daviv Vendetta's 2008 remix, en Meck ft Dino's "nieuwe" waarin de sample zit verwerktquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm not gonna touch one of them things, not even with a 10ft pole
[..]
QT Quartet?
Maar, was het origineel dan van hun?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
Daviv Vendetta's 2008 remix, en Meck ft Dino's "nieuwe" waarin de sample zit verwerkt
Ja klopt, vind 'm erg aardig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hehehe!
E. is trouwens een lief menneke, kan er goed mee overweg!.
quote:en MisterO: we komen bijna op tv! nog even wachten!.
Over 3 dagen ben ik dat toch weer allemaal vergeten joh! Ik word al oud!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:25 schreef Cairon het volgende:
ik zou zeggen wacht drie dagen en ik weet zeker dat Stroekie je alle details kan geven die ik weg heb gelaten...:D
O.T Quartet is het orgineel idd, 1994quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar, was het origineel dan van hun?
Volgens mij heb ik die nog ergens op een Top Hits of zo staan uit de oertijd
O ja, OT, niet QT.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
O.T Quartet is het orgineel idd, 1994
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |