gefeliciteerd, je bent zo snel dat je zelfs de Fipo hebt, maar volgens mij zat je stiekum al gewoon op ons te wachten ?quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent zo snel dat je zelfs de Fipo hebt, maar volgens mij zat je stiekum al gewoon op ons te wachten ?
sowwy...quote:
Zeg je nu dat we allemaal achter Centraal ons lichaam moeten gaan verkopenquote:
Wat heb je gedaan met een schot op een perron?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, volgens mij was ik vorig jaar met Pride in A'dam... met die Schot op 't perron enzo.
(Of was 't alweer het jaar daarvoor... hmm...)
Ehm, we waren allebei saai aan 't wachten op een nachttrein op 't perron. En toen werd het wel gezellig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef m3nster het volgende:
Wat heb je gedaan met een schot op een perron?
Oooh, dus geen rare dingen gebeurd op het perronquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm, we waren allebei saai aan 't wachten op een nachttrein op 't perron. En toen werd het wel gezellig.
Helaas moest ie de volgende dag alweer terug naar dinges, Edinburgh ofzo.
quote:
Sja.. als je alleen daarvoor ging had je net zo goed hier aan het kanaal kunnen gaan zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Nee werken van MItch liep uit.
Hij's nu net thuis, eten douchen omkleden e dan gaan we.
Die bootjes interesseren me ook vrij weinig eerlijk gezegd
Hmm Pann is zo ver weg weer direct.. om even heen te lopen dan..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. Reguliers dwars, misschien pann.
*masseer*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist mijn nek verrekt ofzo.
Neuh, dat voelde allemaal heel natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:05 schreef m3nster het volgende:
Oooh, dus geen rare dingen gebeurd op het perron![]()
xmanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef xman het volgende:
Ben er net geweest. Echt tegek.. zoveel mensen en de sfeer zit er echt in.
Helaas regent het nu.. maar ga nu weer terug de stad in.
Zo'n schattig verhaal vond ik datquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, dat voelde allemaal heel natuurlijk.
Oh? 'k Weet niet eens meer wat/hoe ik heb verteld...quote:
Het was redelijk summier, geloof ik, maar ik vond het gewoon schattigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh? 'k Weet niet eens meer wat/hoe ik heb verteld....
De stoomstrijkijzeranekdote staat me helderder voor de geest.
Zoveel maak ik ook niet mee, het is hier geen Eindhoven natuurlijk.
Ow dat is wel heel gemakkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh werkt dat zo. Ik heb ook rugpijn. En zo
.
Duh! De boot is all-inclusivequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 07:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze hebben toch wel drank op de boot hé?
heb jij net als MisterO ook hoer geroepen naar Ang3l ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef Vlarp het volgende:
*voeten masseer*
Ik ben weer thuis. En 't was gaaf op de boot!
Ik heb heel Ang3l niet gezien!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij net als MisterO ook hoer geroepen naar Ang3l ?
ja je wordt daar op zo'n boot natuurlijk ook overdonderd met 500000 mensen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb heel Ang3l niet gezien!
Maar ik heb heel veel mensen niet gezien die mij wel hebben gezien, of die onze boot hebben gezien
Aantal bekenden stond gewoon heel duidelijk vooraan, of op een woonboot bijv. maar in de massa op de kade zie je echt niemand hoor....quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je wordt daar op zo'n boot natuurlijk ook overdonderd met 500000 mensen.
Ik zou op een gegeven moment ook niet meer weten waar ik zou moeten kijken en iderdaad vrijwel geen bekenden herkennen
Hey! Post jij hier ook nog steeds?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef xman het volgende:
Ben er net geweest. Echt tegek.. zoveel mensen en de sfeer zit er echt in.
Helaas regent het nu.. maar ga nu weer terug de stad in.
Dan liever een portugees of een griek..quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:34 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook niet verkeerd, Spanjaarden.
Hmm.. Je hebt niks gemist! Ik ook niet trouwens, ik moest ook werkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:52 schreef Tomasso het volgende:
Boten
Gelukkig moest ik gister werken en had ik alweer een excuus om niet naar die enge stad te hoeven tegen m'n zin
Checkquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:29 schreef wonderer het volgende:
Waarom laat ik me steeds weer verleiden tot discussies met domme homofoben?
ah mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Discussie over gaypride.
Bonte homoparade trekt door Amsterdamse grachten
Briljant toch? groot feestquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga er niet eens reageren. 't zit volgens mij vol met rel kloons en pubers
Ik heb al een tijdje geen zin meer om op internet te gaan rellen over homosexualiteit. Tenminste, niet op Fok!quote:
Je moet niet rellen, je moet ze uitdagenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen zin meer om op internet te gaan rellen over homosexualiteit. Tenminste, niet op Fok!
Ik ben nog niet te laat he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Discussie over gaypride.
Bonte homoparade trekt door Amsterdamse grachten
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:52 schreef Tomasso het volgende:
Boten
Gelukkig moest ik gister werken en had ik alweer een excuus om niet naar die enge stad te hoeven tegen m'n zin
Ik ben Arnhemmer. Ik moet de hele randstad nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenDingen zorgen altijd ervoor dat de brug open moet enzo
En aan a'dam, enge stad. Maar dat ik Rotterdammer ben, zal er ook wel mee te maken hebben.
Daarom voer er gisteren een Rotterdam boot meequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenDingen zorgen altijd ervoor dat de brug open moet enzo
En aan a'dam, enge stad. Maar dat ik Rotterdammer ben, zal er ook wel mee te maken hebben.
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer. Ik moet de hele randstad niet
Paard en wagen rijden ook in Amsterdam rondquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.
Gisteren dan de trekschuit (whehe, trekschuitquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef m3nster het volgende:
[..]
Paard en wagen rijden ook in Amsterdam rond
Die goede oude tijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gisteren dan de trekschuit (whehe, trekschuit![]()
![]()
bij de gayparade).
[ afbeelding ]
Paard idd, alleen mijn wagen laat ik wegquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.
Staan leuke foto's tussenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef Vlarp het volgende:
En een berg met foto's van de Gay Pride gisteren staan hier:
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2008
Rotterdamse kleuren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef Vlarp het volgende:
En een berg met foto's van de Gay Pride gisteren staan hier:
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregenquote:
Dat zul je altijd houden, de eeuwige oorlog tussen 010 en 020...quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregen.
En zelfs een kerel die een bacardi fles naar ons hoofd wilde slingeren!
Ik vind dat we volgend jaar gewoon een boot moeten nemen maar 010 op staat ipv Rotterdam. En dan 020 bashen ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dat zul je altijd houden, de eeuwige oorlog tussen 010 en 020...
Ik zei toch dat het een kutstad is, dat a'dam.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregen.
En zelfs een kerel die een bacardi fles naar ons hoofd wilde slingeren!
Daar gaan we weer, de oorlog tussen 010 en 020 wordt weer aangewakkerd..quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een kutstad is, dat a'dam.
Ik vind het best een leuke stad om op viaite te gaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
Welke oorlog?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef m3nster het volgende:
Daar gaan we weer, de oorlog tussen 010 en 020 wordt weer aangewakkerd..
Heej engel! Het kan zijn dat we vanavond nog eens terug gaan naar Z-kermisquote:
Qua feesten ook: straatfeest hield gewoon om 0:00 opquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oh verrek ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond de verjaardag van TMM.
Die's vandaag jarig
Ik ken echt geen enkele naam van de mensen met wie ik op de boot stondquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Hey Vlarpie. Stond je met een Daan op de boot?
Blonde schattige jongen?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele naam van de mensen met wie ik op de boot stond.
Zoek 'm maar even op:
Maar er stonden wel een paar erg leuke jongens op de boot ja
Natuurlijk... een D!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die 2Rechtse is Daan
Mara hij heeft z'n baard laten staan zie ik!
Ik heb hem zo leren kennen:
[ afbeelding ]
Niet eentje van mij hoorquote:
Doe mij 'm dan maar als de onderstequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die 2Rechtse is Daan
Mara hij heeft z'n baard laten staan zie ik!
Ik heb hem zo leren kennen:
[ afbeelding ]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan volgend jaar weer mee op de Regenboog boot. Als ik even snel 99 euro lap kan ik mee
Right! Ik vond 65 euro dit jaar al veel...
Daxht ik alquote:
daar ging het een paar jaar geleden toch ook op mis toen hier het idee was om als Fok H topic een boot te regelen ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:15 schreef m3nster het volgende:
[..]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???
Wat kost een boot ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ging het een paar jaar geleden toch ook op mis toen hier het idee was om als Fok H topic een boot te regelen ?
Ik denk dat zo'n boot best duur is om te huren met de Gay Pride.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:15 schreef m3nster het volgende:
[..]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???
Mja, ik heb 'm gezien ja. Hij heeft wel wat, ondanks dat ie er nu uit zag als een zwerverquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daxht ik al
Maarre, daar heb je dus bij op de boot gestaan
Enne... betalen voor op de boot? ...
Ik weet dat er ooit mensen (xman bijv.) bezig zijn geweest met het regelen van een Fok boot. Volgens mij schrokken ze toen ook van de kosten van het huren van een beetje grote boot.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef m3nster het volgende:
Nou een simpele sloep kost niet zoveel... aankleden doe je zelf... alleen geluid en generator zullen wat duurder zijn lijkt mij
Normaal niet zo veel, maar met de Gay Pride rekenen ze altijd lekkere hoge tarieven, want dan willen heel veel mensen een boot huren. Commercie ofzoquote:
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik heb 'm gezien ja. Hij heeft wel wat, ondanks dat ie er nu uit zag als een zwerver
Ik heb betaald ja. Harry is nogal commercieel ingesteld. En voor volgend jaar heeft ie al weer 63 aanmeldingen! Volgend jaar kost het 99 euro. Maar ik ga niet op zijn boot volgend jaar. Kan misschien op een andere boot, en dat wordt leukerder
.
Daar hebben we dan de DJ's Cybart en Jerre voor met hun connectiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef m3nster het volgende:
Nou een simpele sloep kost niet zoveel... aankleden doe je zelf... alleen geluid en generator zullen wat duurder zijn lijkt mij
Homo-Schipper vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet dat er ooit mensen (xman bijv.) bezig zijn geweest met het regelen van een Fok boot. Volgens mij schrokken ze toen ook van de kosten van het huren van een beetje grote boot.
Wij hadden dus een duwbak gisteren met een sleepbootje voor en achter. Dus ook twee schippers, en die doen het ook niet voor niks denk ik zo maar
Ja die meneer van de Regenboog moest met die boot natuurlijk een stuk omzet compenseren dat hij kwijt raakt als hij jullie een dag/avond naar amsterdam stuurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Normaal niet zo veel, maar met de Gay Pride rekenen ze altijd lekkere hoge tarieven, want dan willen heel veel mensen een boot huren. Commercie ofzo
Ik denk dat het zeker bij grote commerciėle instellingen (zoals ING en TNT) wel anders gaat, die roeren gewoon in de grote marketingpot en schrijven een leuk bedrag af voor de Gaypride.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?
De Regenboog was gisteren 's avonds al weer gewoon open hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die meneer van de Regenboog moest met die boot natuurlijk een stuk omzet compenseren dat hij kwijt raakt als hij jullie een dag/avond naar amsterdam stuurt
ben ik gespotquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?
nee joh, jij blogt op Hyvesquote:
hahaha, das waar !quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, jij blogt op Hyves![]()
![]()
maar weet je in elk geval dat je dat verhaal niet voor jan doedel er neergezet hebt
Doet me denken aan mijn telefoonquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
besteld bij m'n contractverlenging
Maar de N95 vind ik net to-much zegmaar. N82 is mooi klein, en heeft wel alle functies geļntegreerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef m3nster het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn telefoon
[ afbeelding ]
Die N Serie is wel erug lekker..
jij heet vanaf heden dansmonster ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef MisterO het volgende:
G'morgen, ik ben nog steeds kapot!(Ang3l dat kon je toch ook wel aan me merken he
)
Dansen van 13:00 tot 5:00 en daarna ook nog terugreizen naar Assen is niet echt bevordelijk voor je fysieke toestand, zeg maar![]()
Maar volgend jaar zeker weer, het was zooo tof
die N95 heb ik nu 1 maand en ik ken nu nog steeds maar de helft van z'n functiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar de N95 vind ik net to-much zegmaar. N82 is mooi klein, en heeft wel alle functies geļntegreerd.
please don't behave in Londonquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Cybart het volgende:
IK HEB VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tot donderdagavond
Zo mag je me best noemen hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij heet vanaf heden dansmonster ?
ja was goed toeven in casa TMM met al die fokkersquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo mag je me best noemen hoor![]()
Ik heb vanuit de boot alleen TMM gezien, die stond mooi op een brugFeli he!
Oh je bent bij hem op bezoek geweest, leuk leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja was goed toeven in casa TMM met al die fokkers
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e handquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je bent bij hem op bezoek geweest, leuk leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |