Jij wil nog even punten scoren bij Tomasso voordat hij afreist naar het zuidelijke halfrondquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen woooooorden maar daahaaadeeen! leeeeve Feye... he getverdemme. Zing ik nou een 010 lied?
O ja, dat zag ik inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
Doffy stond op de whisky boot?Absolut Vodka had ook een boot tenslotte
rolt van de stoelquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil maar bij 1 iemand hier punten scoren
Nop, op de GGD/soa poli bootquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
Doffy stond op de whisky boot?Absolut Vodka had ook een boot tenslotte
Heet he!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rolt van de stoel
wat vertel je ons nu
dit is heet nieuws
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rolt van de stoel
wat vertel je ons nu
dit is heet nieuws
Het had gekund...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nop, op de GGD/soa poli bootMijn
werkt daar.
een overschot aan piri piriquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet he!Bijna mediterraans warm zou je zeggen
Ik ben nou eenmaal niet zo van de Hollandsche kostquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een overschot aan piri piri
en ik heb geen vuurvaste klauwtjes
Ja jij gaat komend weekend natuurlijk ook een ezelsoor eten ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal niet zo van de Hollandsche kost
Eeeeeeeeeeeeeeeew.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij gaat komend weekend natuurlijk ook een ezelsoor eten ?
ik vond die anders best lekker om op te bijten tijdens LoveParadequote:Op maandag 4 augustus 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeew.
NeeBratwurst und Sauerkraut natuhrlich!
ook niet als expiriment voor de Wiedergutmachungquote:
Voor mijn opa's fiets bijvoorbeeld?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook niet als expiriment voor de Wiedergutmachung
1 diva, arrogant, aandachtshoer ja maar geen koploperquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je hebt van de mensen die eerst de koplopers waren van de nichtenscene, compleet met waaier en al. Iedere man lekker vonden, aanspraken, date hier, date daar. Hun heupen wiegden op mariah carey en hupsten op kylie en kirden en sprongen met alles wat gayscene was.... en als ze dan ineens een week of wat een relatie hebben dan staan ze er bovenDie zijn er
Dat soort mensen gingen dan ook duidelijk alleen op stap om te scoren, en niet voor de gezelligheid.
Gelukkig betekent een relatie hebben niet voor iedereen sociale moord
ach zolang ze maar op de knietjes gaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mijn opa's fiets bijvoorbeeld?
(Of het feit dat ze een geweer in de wieg van mijn oom stakenFijn als je opa en oma een cafe hadden waar de Duitsers een stuk in hun kraag kwamen zuipen tijdens de oorlog)
Ach daar weten die Duitse homo's van nu toch niets meer van?
zou dat niet als een trotse eigenschap zienquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
1 diva, arrogant, aandachtshoer ja maar geen koploper![]()
Ben eigenlijk lief en zorgzaamquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat niet als een trotse eigenschap zien
U hebt gezocht op het woord: arrogant.
RESULTAAT (max 20 woorden)
ar·ro·gant (bijvoeglijk naamwoord; arroganter, arrogantst; arrogantie)
1 verwaand
ar·ro·gan·tie (dev)
1 verwaande houding tegenover anderen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben eigenlijk lief en zorgzaam.
HIW & Amen gaan goed samen.quote:
quote:
Waar is onze bijbelboy trouwens, heeft ie zijn roeping gevonden en blijft hij hier wegquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HIW & Amen gaan goed samen.
Maar dit betwijfel ik toch
Ach klein beijo voor je Samquote:
hij zit vast in retraite ter voorbereiding van 30 augquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar is onze bijbelboy trouwens, heeft ie zijn roeping gevonden en blijft hij hier weg
en na die tijd 2 maanden in solitaire opsluting voor de zonden beledenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij zit vast in retraite ter voorbereiding van 30 aug
Hij spreekt alleen nog in het topic wat over de 30e gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar is onze bijbelboy trouwens, heeft ie zijn roeping gevonden en blijft hij hier weg
kijk nog iemand die weet waar de cathachismus over gaatquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en na die tijd 2 maanden in solitaire opsluting voor de zonden beleden
Beijo (Portuguese: kiss)quote:
Ja het is een braaf altaarjongetje hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk nog iemand die weet waar de cathachismus over gaat
Je hoeft bij mij geen punten meer te scoren hoor... voor mij ben je toch al nummer 1!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil maar bij 1 iemand hier punten scoren
maar in frankrijk merk je al goed dat kerk nog veel meer deel uit maakt van sociale omgeving van mensen, zeker buiten de grote steden. Volgens mij liggen Lourdes en Fatima ook niet voor niets ver weg in het zuiden in plaats van hier bij ons stuuge noord en west europeanenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is een braaf altaarjongetje hoor
Portugezen zijn heel vroom. Miguell gaat ook iedere zondag naar de kerk
(maar ondertussen![]()
![]()
)
I knoooooooooooow! Maar slechts zo weinig mensen zijn het met me eensquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo mooi.
Ik heb met tranen in mijn ogen zitten kijken. Zo mooi.
Ergens begrijp ik dat wel, want het is misschien niet zo'n toegankelijke film. Maar omg, ik ben er een beetje ondersteboven vanquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I knoooooooooooow! Maar slechts zo weinig mensen zijn het met me eens
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hoeft bij mij geen punten meer te scoren hoor... voor mij ben je toch al nummer 1!
Ik denk dat veel mensen hem echt als een film zien en niet zozeer als een metafoor voor leven en dood en leven na de dood. De film is idd niet echt toegankelijk, zeker niet als verhaal. Is ook meer een (zonder zweverig te willen klinken) een "ervaring" of zo. De documentaire (als je die hebt) is trouwens ERG interessant om te zien. Legt heel veel van de symbolen uit. Daarna voor een 2e x kijken is dan ook een aanraderquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens begrijp ik dat wel, want het is misschien niet zo'n toegankelijke film. Maar omg, ik ben er een beetje ondersteboven van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |