abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:55:20 #226
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_60548910
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Nog meer fokkers op verschillende boten
Moeten we toch nog eens met Danny gaan praten of er volgend jaar ook een Fok boot kan meevaren
Daar heb ik het ook al met andere Fok'ers over gehad
'Nuff said
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:56:37 #227
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_60548947
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

nou zeg, zo'n grapje kan toch best, ik vond het zo opmerkelijk dat Koen ineens ook mee wilde om jullie uit te laten, heeft ie verder bij niemand gedaan, voor je het weet is ie verliefd joh
Ja hij deed mij ook geen uitgeleide , maar was gewoon aan het wachten om mijn plek op de bank in te pkken
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:17:43 #228
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_60549365
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef MisterO het volgende:

[..]

Omdat ik dan weer gevoelens voor hem zou kunnen krijgen en dat is het laatste wat ik nu wil.
was het 1 van je exen
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:19:41 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60549424
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

nou zeg, zo'n grapje kan toch best, ik vond het zo opmerkelijk dat Koen ineens ook mee wilde om jullie uit te laten, heeft ie verder bij niemand gedaan, voor je het weet is ie verliefd joh
Dat viel me inderdaad ook al op. Maar wie weet wilde hij Sophie wel uitzwaaien i.p.v. mij?

Sophie vroeg in de auto al aan me wat mijn bedoelingen waren. Of het gewoon voor fun was, of iets meer. Ik weet niet of ze dat in opdracht van Koen moest doen of dat ze zelf nieuwsgierig was

Wist niet dat Sophie de ex van Maurits was trouwens
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:21:22 #230
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60549460
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:17 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

was het 1 van je exen

Onze beide exen waren er
L'Amour menaçant:
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:22:38 #231
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_60549483
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat viel me inderdaad ook al op. Maar wie weet wilde hij Sophie wel uitzwaaien i.p.v. mij?

Sophie vroeg in de auto al aan me wat mijn bedoelingen waren. Of het gewoon voor fun was, of iets meer. Ik weet niet of ze dat in opdracht van Koen moest doen of dat ze zelf nieuwsgierig was

Wist niet dat Sophie de ex van Maurits was trouwens
ja dat is echt een giller ja
maar goed zonder dat ik het in opdracht vraag, of het doorspeel, al kan ik me voorstellen dat je me daar niet erg op vertrouwd.
Zou je meer willen met Koen?\
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:28:39 #232
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60549638
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ja dat is echt een giller ja
maar goed zonder dat ik het in opdracht vraag, of het doorspeel, al kan ik me voorstellen dat je me daar niet erg op vertrouwd.
Zou je meer willen met Koen?\
Ik denk dat ik hem een beetje een verkeerd beeld aan het geven ben... Ik bedoel, het was leuk die avond, maar ik heb hem bewust om diverse redenen niet meer naar huis genomen die avond, al had ik volgens mij wel de kans.

Zaterdag stond hij een beetje als een verloren schaapje in de menigte, en terwijl Mitch & ik lekker ana het dansen en springen waren (hooguit af en toe geirriteerd door wederom een elleboog in de zij of een hand op de kont) stond hij een beetje geirriteerd en ongeinteresseerd te balen om de drukte i.p.v. te genieten. Kan ik niet zo goed tegen. Sowieso heb ik hem amper gesproken en hij mij ook.... totdat we het bij het weggaan blijkbaar weer niet konden laten om te zoenen. Weet eigenlijk niet wie er begon, maar volgens mij was het niet slim.

Op je verjaardag was ie wel een beetje zich als een klein kind aan het gedragen met die kat zeg maar goed, hij is dan ook pas net 18...... Dus wie weet heb ik hem bewust onbewust niet gezoend bij het weggaan, ook al liep hij inderdaad helemaal mee tot aan deur.

Zonder dat ik een duidelijk antwoord op de vraag heb gegeven moge de strekking van het verhaal duidelijk zijn. Toch?
L'Amour menaçant:
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:33:14 #233
182751 MisterO
wispelvurig
pi_60549739
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]
verhaal
zoenen is gewoon lekker, maar ik hoop voor je dat hij niet meer dan dat verwacht
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:36:26 #234
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_60549811
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Onze beide exen waren er
Ik heb er altijd een hekel aan wanneer het zo'n exen carrousel is. Is in Lisboa altijd ook het geval met de rpide. Ik moet altijd een beetje blozen als ze allemaal er zijn vrienden vinden het altijd leuk om ze allemaal aan te gaan wijzen
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:36:32 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60549817
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:

[..]

zoenen is gewoon lekker, maar ik hoop voor je dat hij niet meer dan dat verwacht
Mja. Maar daarin kan ik onbewust wel een hele erge trut zijn. Of eerder een kat. Heb die laatste metafoor wel eens met een vriendin van me besproken, die het enorm met me eens was.

Een kat houdt van jagen en spelen. Pakt een speeltje met haar klauwen en haakt het de mand in. Speel, speel, speel, en dan is de spanning er af. De kat raakt verveeld meet het speeltje en laat het los. Op jacht! Op zoen naar andere speeltjes. MAAR..... de kat verwacht wel dat het speeltje in de mand blijft liggen voor toekomstig gebruil. Stel je voor zeg! Zodra het speeltje uit de mand valt of er ook maar dreigt uit te vallen slaat de kat haar klauwen eventjes open en hoppa... terug in de mand.

Ik weet dat ik vaak onbewust zo kan doen.

Miauw.....
L'Amour menaçant:
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:37:36 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60549838
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Ik heb er altijd een hekel aan wanneer het zo'n exen carrousel is. Is in Lisboa altijd ook het geval met de rpide. Ik moet altijd een beetje blozen als ze allemaal er zijn vrienden vinden het altijd leuk om ze allemaal aan te gaan wijzen
Ik heb er maar 1 gezien die avond. En die woont in Amsterdam en belde me op waar ik was. De hetero zegmaar. Mitch kon zich er een beetje aan irrriteren omdat ie nogal dominant aanwezig kan zijn, maar verder had ik er geen last van.
L'Amour menaçant:
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:28:09 #237
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_60551028
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb er maar 1 gezien die avond. En die woont in Amsterdam en belde me op waar ik was. De hetero zegmaar. Mitch kon zich er een beetje aan irrriteren omdat ie nogal dominant aanwezig kan zijn, maar verder had ik er geen last van.
1 maar ? je moet toch wat beter je best doen
pi_60551213
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:15 schreef MisterO het volgende:

[..]

Wow, das wel een pluimpje waard Er was maar 1 jongen die ik leuk vond, maar ik wist dat ik er niks mee mocht doen, dus ben ik ook braaf jongetje gebleven.
Toch niet die blonde slut
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:37:08 #239
182751 MisterO
wispelvurig
pi_60551235
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:35 schreef samjustme het volgende:

[..]

Toch niet die blonde slut
Neee niet K, G belde me op... maar een ex is hij ook niet, heb er een hele tijd mee gedate, maar mijn gevoelens voor hem waren nogal heftig, omdat hij de eerste was waar ik gevoelens voor had.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:43:29 #240
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_60551374
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef MisterO het volgende:

[..]

Neee niet K, G belde me op... maar een ex is hij ook niet, heb er een hele tijd mee gedate, maar mijn gevoelens voor hem waren nogal heftig, omdat hij de eerste was waar ik gevoelens voor had.
je hebt er mee gedate en het is geen ex
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:44:42 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60551393
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

1 maar ? je moet toch wat beter je best doen
Zeg. Graag of niet denk ik dan
L'Amour menaçant:
pi_60551400
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef MisterO het volgende:

[..]

Hem bedoelde ik ook, ik ken hem natuurlijk niet irl maar je weet zelf ook wel dat hij een slet is . Je moet zelf weten wat je ermee doet. K vond ik toch van al je vriendjes het beste bij je passen .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_60551479
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:43 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

je hebt er mee gedate en het is geen ex
Niet alle mensen waarmee je hebt gedate zijn automatisch exen toch!? als je een relatie mee hebt gehad dan is het een ander verhaal .

Ben blij dat ik niet meer in de scene zit en dat hele uitgaan gedoe mag van me gestolen blijven .

[ Bericht 16% gewijzigd door samjustme op 04-08-2008 15:56:34 ]
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:02:47 #244
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_60551786
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:48 schreef samjustme het volgende:

[..]

Niet alle mensen waarmee je hebt gedate zijn automatisch exen toch!? als je een relatie mee hebt gehad dan is het een ander verhaal .

Ben blij dat ik niet meer in de scene zit en dat hele uitgaan gedoe mag van me gestolen blijven .
Als je ermee gedate heb en nu niet meer dan zie ik dat toch een beetje als een ex

Jullie zitten het hele weekend achter de geraniums en komen de deur niet uit. Burgertrutjes
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:03:06 #245
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_60551794
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zeg. Graag of niet denk ik dan
Graaaaaaaaaag
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:03:36 #246
182751 MisterO
wispelvurig
pi_60551808
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef samjustme het volgende:

[..]

Hem bedoelde ik ook, ik ken hem natuurlijk niet irl maar je weet zelf ook wel dat hij een slet is . Je moet zelf weten wat je ermee doet. K vond ik toch van al je vriendjes het beste bij je passen .
Zoals ik hier eerder vertelde heb ik niks met G gedaan en ik hoef er ook niks mee hoe leuk wij elkaar ook vinden. Het zal toch weer op een drama uitlopen en daar heb ik geen zin in.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:04:37 #247
182751 MisterO
wispelvurig
pi_60551838
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:48 schreef samjustme het volgende:

[..]

Brrr dat lijkt me zo saai he. Als ik een vriendje heb, wil ik nog steeds lekker op stap, gek doen en dansen
pi_60552070
.
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef MisterO het volgende:

[..]

Brrr dat lijkt me zo saai he. Als ik een vriendje heb, wil ik nog steeds lekker op stap, gek doen en dansen
Ook zonder bf had ik geen zin meer in . Ik ben gewoon saai en behoudend .
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Als je ermee gedate heb en nu niet meer dan zie ik dat toch een beetje als een ex

Jullie zitten het hele weekend achter de geraniums en komen de deur niet uit. Burgertrutjes

Wie zegt dat we het huis niet uitgaan
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:22:40 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60552234
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:

Ja je hebt van de mensen die eerst de koplopers waren van de nichtenscene, compleet met waaier en al. Iedere man lekker vonden, aanspraken, date hier, date daar. Hun heupen wiegden op mariah carey en hupsten op kylie en kirden en sprongen met alles wat gayscene was.... en als ze dan ineens een week of wat een relatie hebben dan staan ze er boven Die zijn er

Dat soort mensen gingen dan ook duidelijk alleen op stap om te scoren, en niet voor de gezelligheid.
Gelukkig betekent een relatie hebben niet voor iedereen sociale moord
L'Amour menaçant:
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:24:06 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60552271
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:03 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Graaaaaaaaaag
Geen woooooorden maar daahaaadeeen! leeeeve Feye... he getverdemme. Zing ik nou een 010 lied?
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')