Daar heb ik het ook al met andere Fok'ers over gehadquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nog meer fokkers op verschillende boten![]()
Moeten we toch nog eens met Danny gaan praten of er volgend jaar ook een Fok boot kan meevaren
Ja hij deed mij ook geen uitgeleidequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou zeg, zo'n grapje kan toch best, ik vond het zo opmerkelijk dat Koen ineens ook mee wilde om jullie uit te laten, heeft ie verder bij niemand gedaan, voor je het weet is ie verliefd joh
was het 1 van je exenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer gevoelens voor hem zou kunnen krijgen en dat is het laatste wat ik nu wil.
Dat viel me inderdaad ook al op. Maar wie weet wilde hij Sophie wel uitzwaaien i.p.v. mij?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou zeg, zo'n grapje kan toch best, ik vond het zo opmerkelijk dat Koen ineens ook mee wilde om jullie uit te laten, heeft ie verder bij niemand gedaan, voor je het weet is ie verliefd joh
quote:
ja dat is echt een giller jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat viel me inderdaad ook al op. Maar wie weet wilde hij Sophie wel uitzwaaien i.p.v. mij?
Sophie vroeg in de auto al aan me wat mijn bedoelingen waren. Of het gewoon voor fun was, of iets meer. Ik weet niet of ze dat in opdracht van Koen moest doen of dat ze zelf nieuwsgierig was
Wist niet dat Sophie de ex van Maurits was trouwens![]()
Ik denk dat ik hem een beetje een verkeerd beeld aan het geven ben... Ik bedoel, het was leuk die avond, maar ik heb hem bewust om diverse redenen niet meer naar huis genomen die avond, al had ik volgens mij wel de kans.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is echt een giller ja
maar goed zonder dat ik het in opdracht vraag, of het doorspeel, al kan ik me voorstellen dat je me daar niet erg op vertrouwd.
Zou je meer willen met Koen?\
zoenen is gewoon lekker, maar ik hoop voor je dat hij niet meer dan dat verwachtquote:
Ik heb er altijd een hekel aan wanneer het zo'n exen carrousel is. Is in Lisboa altijd ook het geval met de rpide. Ik moet altijd een beetje blozen als ze allemaal er zijnquote:
Mja. Maar daarin kan ik onbewust wel een hele erge trut zijn. Of eerder een kat. Heb die laatste metafoor wel eens met een vriendin van me besproken, die het enorm met me eens was.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
zoenen is gewoon lekker, maar ik hoop voor je dat hij niet meer dan dat verwacht
Ik heb er maar 1 gezien die avond. En die woont in Amsterdam en belde me op waar ik was. De hetero zegmaar. Mitch kon zich er een beetje aan irrriteren omdat ie nogal dominant aanwezig kan zijn, maar verder had ik er geen last van.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan wanneer het zo'n exen carrousel is. Is in Lisboa altijd ook het geval met de rpide. Ik moet altijd een beetje blozen als ze allemaal er zijnvrienden vinden het altijd leuk om ze allemaal aan te gaan wijzen
1 maar ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gezien die avond. En die woont in Amsterdam en belde me op waar ik was. De hetero zegmaar. Mitch kon zich er een beetje aan irrriteren omdat ie nogal dominant aanwezig kan zijn, maar verder had ik er geen last van.
Toch niet die blonde slutquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wow, das wel een pluimpje waardEr was maar 1 jongen die ik leuk vond, maar ik wist dat ik er niks mee mocht doen, dus ben ik ook braaf jongetje gebleven.
Neee niet K, G belde me op... maar een ex is hij ook niet, heb er een hele tijd mee gedate, maar mijn gevoelens voor hem waren nogal heftig, omdat hij de eerste was waar ik gevoelens voor had.quote:
je hebt er mee gedate en het is geen exquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neee niet K, G belde me op... maar een ex is hij ook niet, heb er een hele tijd mee gedate, maar mijn gevoelens voor hem waren nogal heftig, omdat hij de eerste was waar ik gevoelens voor had.
Zeg. Graag of niet denk ik danquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 maar ?je moet toch wat beter je best doen
Hem bedoelde ik ook, ik ken hem natuurlijk niet irl maar je weet zelf ook wel dat hij een slet isquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neee niet K, G belde me op... maar een ex is hij ook niet, heb er een hele tijd mee gedate, maar mijn gevoelens voor hem waren nogal heftig, omdat hij de eerste was waar ik gevoelens voor had.
Niet alle mensen waarmee je hebt gedate zijn automatisch exen toch!? als je een relatie mee hebt gehad dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt er mee gedate en het is geen ex
Als je ermee gedate heb en nu niet meer dan zie ik dat toch een beetje als een exquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet alle mensen waarmee je hebt gedate zijn automatisch exen toch!? als je een relatie mee hebt gehad dan is het een ander verhaal.
Ben blij dat ik niet meer in de scene zit en dat hele uitgaan gedoe mag van me gestolen blijven.
Graaaaaaaaaagquote:
Zoals ik hier eerder vertelde heb ik niks met G gedaan en ik hoef er ook niks mee hoe leuk wij elkaar ook vinden. Het zal toch weer op een drama uitlopen en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hem bedoelde ik ook, ik ken hem natuurlijk niet irl maar je weet zelf ook wel dat hij een slet is. Je moet zelf weten wat je ermee doet. K vond ik toch van al je vriendjes het beste bij je passen
.
Brrr dat lijkt me zo saai he. Als ik een vriendje heb, wil ik nog steeds lekker op stap, gek doen en dansenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet meer in de scene zit en dat hele uitgaan gedoe mag van me gestolen blijven.
Ook zonder bf had ik geen zin meer inquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Brrr dat lijkt me zo saai he. Als ik een vriendje heb, wil ik nog steeds lekker op stap, gek doen en dansen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je ermee gedate heb en nu niet meer dan zie ik dat toch een beetje als een ex![]()
Jullie zitten het hele weekend achter de geraniums en komen de deur niet uit. Burgertrutjes
Ja je hebt van de mensen die eerst de koplopers waren van de nichtenscene, compleet met waaier en al. Iedere man lekker vonden, aanspraken, date hier, date daar. Hun heupen wiegden op mariah carey en hupsten op kylie en kirden en sprongen met alles wat gayscene was.... en als ze dan ineens een week of wat een relatie hebben dan staan ze er bovenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
Jullie zitten het hele weekend achter de geraniums en komen de deur niet uit. Burgertrutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |