quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
wifi thuis ja...alsof ie bij die youtube app de data niet via wifi verstuurd maar via t t-mobile netwerk...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef shroomer het volgende:
[..]ik neem aan dat hij niet 1 van die t-mobile hotspots bedoelt
Nee nog niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je een bestelling gedaan in Belgié? Zo ja, waar?Ik wil ook.
*zucht* op de een of andere manier doet nu iedereen alsof die witte iPhones vol zitten met haarscheurtjes. Bij een aantal iPhones is dit euvel gecontateerd. Apple zal vast met een oplossing komen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:45 schreef Geqxon het volgende:
En ik wou nog wel een witte kopen.
Het is wachten op 3G2.
Ik ben een beetje huiverig voor first-gen Apple producten. Als ik eens naar mijn Macbook kijk, waarvan het moederbord 2 maal vervangen is, de accu vervangen is, de poweradapter vervangen is, het scherm-bezel en de topcase...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
*zucht* op de een of andere manier doet nu iedereen alsof die witte iPhones vol zitten met haarscheurtjes. Bij een aantal iPhones is dit euvel gecontateerd. Apple zal vast met een oplossing komen.
Dit en dit vind ik echter veel verontrustender, want dit lijkt me niet echt "kleurgebonden" ofzo...
Ik vraag me dat ook af. Niet dat ik met thee-mobiel ga bellen, maar ze kopen het niet voor niks. En Orange had/ heeft zijn eigen masten. Dus het kan makkelijk één netwerk worden. En de overbodige zenders weghalen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie nu net pas dat ik het vorige topic op slot gooide
Anyway, hier dan nogmaals mijn vraag uit die laatste post:
Iemand enig idee vanaf wanneer T-Mobile ook via het Orange netwerk gaat en dus het bereik 'verdubbeld' wordt?
Ik neem tenminste aan dat dat wel gaat gebeuren n.a.v. de overname, en ik neem ook aan dat het nu nog niet het geval is gezien de huidige ontvangst.
Denk niet dat dat gaat gebeuren helaas. Eerder zullen ze de helft van de apparatuur tweedehands verkopen en alleen het minimaal noodzakelijke overhouden...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
Iemand enig idee vanaf wanneer T-Mobile ook via het Orange netwerk gaat en dus het bereik 'verdubbeld' wordt?
Ik heb het nog niet geprobeerd maar volgensmij kun je gewoon inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord die je ook op t-mobile.nl gebruikt..quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:09 schreef Kyller het volgende:
T-mobile had het toch ook over gratis gebruik maken van T-mobile hotspots..... Hoe doe je dat dan? bij mij moet je gewoon een code invullen om een verbinding te maken.
Volgens mij is dat nu bezig. Ik heb een abonnement bij Orange en gisteren had ik er zowel Orange als T-Mobile NL staan. Nu staat er weer alleen Orange maar ik vermoed dus dat ze bezig zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik neem tenminste aan dat dat wel gaat gebeuren n.a.v. de overname, en ik neem ook aan dat het nu nog niet het geval is gezien de huidige ontvangst.
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef LoggedIn het volgende:
nou, mijn reservering gaat niks meer worden dit jaar
Ik ben net sinds 1 week bij T-mobile (nummer laten porteren vanaf Orange) en kreeg vandaag een sms:quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik had een reservering geplaatst bij een winkel in belgie tesamen met enkele andere mensen. Een aantal daarvan hebben ondertussen een toestel bemachtigd, zo ook voor de geplande shipment van deze week. Ik heb echter geen bericht gehad..quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | http://m.telefoonboek.nl (zeer gave website. Je kunt de gezochte personen gelijk bellen en zoeken via de maps) [img]http://www.gioli.nl/tweakers/savvy.jpg[/img] http://iphone.savvy.nl/tvgids (nu en straks op tv) [img]http://www.nuiphone.nl/screenshot/IMG_0005.PNG[/img] www.NUiPhone.nl |
ja.. had hem binnen 2 weken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:35 schreef Onnib het volgende:
Heeft iemand de iPhone al binnen die 'm via internet of de telefonische helpdesk besteld heeft?
m.a.w. moet ik zeker weten 6 weken wachten?
Kijk, dan hebben we iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben net sinds 1 week bij T-mobile (nummer laten porteren vanaf Orange) en kreeg vandaag een sms:
'Goed nieuws! Vanaf 2/9 bel je met T-Mobile. Voordelen: jouw tarieven blijven gelijk en je kunt profiteren van een verbeterd netwerk. Zie (internetadres)'.
Ik denk dat ik als ex-Orange klant dit ook nog kreeg. Dan denk ik dat ze vanaf 2/9 mergen als het ware.
Als je dan iets hebt, dan reset je hem toch eerst voordat je naar de winkel gaat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:29 schreef Skv het volgende:
Ben je na een jailbreak ook je garantie kwijt?
Twee kleintjes onderin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:39 schreef Skv het volgende:
Oh, kan datDacht dat het onherroepelijk was.
Zit er overigens een speaker in de iPhone 3G? Kan niet wachten tot mijn ding binnen is.. 10 dagen ongeveer..
A, dat wist ik niet. Dank je!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Eentje onder, eentje boven (die voor je oor)
Die andere onder is de microfoon
11 juli besteld, krijg 'm dinsdag 5 augustus (3 weken en 4 dagen gewacht dus).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:35 schreef Onnib het volgende:
Heeft iemand de iPhone al binnen die 'm via internet of de telefonische helpdesk besteld heeft?
m.a.w. moet ik zeker weten 6 weken wachten?
Oké, dus het is mogelijk de telefoon op een tafel te leggen, een filmpje aan te slingeren en te kijken zonder oordopjes? Vind die dingen altijd superkut zitten en handsfree etc met speakers vind ik wel handig. Of gaat het niet hard?quote:
is nu al verholpenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:22 schreef Hanstin het volgende:
ik heb er nu ook 1 alleen zonder internetiets met pdp identiteit.
Ik heb t-mobile al gebeld en ze zeiden dat het een bekent probleem was en dat het doorgegeven zou worden.
Hard genoeg om de lokale ovallochtonen versteld te doen staan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Oké, dus het is mogelijk de telefoon op een tafel te leggen, een filmpje aan te slingeren en te kijken zonder oordopjes? Vind die dingen altijd superkut zitten en handsfree etc met speakers vind ik wel handig. Of gaat het niet hard?
Bron ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:04 schreef RHCPeter het volgende:
installer 4 is vanaf morgen via cydia te verkrijgen.
http://russianiphone.ru/b(...)report/#comment-5198quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Bron ?
Hier dus: http://www.iphoneclub.nl/(...)p-revenge/#more-9690
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:54 schreef znarch het volgende:
Ist nu wel zo dat je na een jailbreak op een iphone met t-mobile na elke firmware update weer moet jailbreaken ? En dus moet wachten ?
Das wel irri dan :Squote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja.
En binnenkort komt Firmware 2.1 uit, met o.a. een GPS fix. Dus daarna is het weer een paar weken wachten op een nieuwe jailbreak.
Denk je echt dat ze allemaal gaan scheuren? Als je daar zo bang voor bent neem dan iig geen witte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:56 schreef arneaux het volgende:
Ik wil mn aboo verlengen en overweeg dus een Iphone. Nu heb ik op o.a. tweakers.net een vrij vernietigende recensie gelezen waarin staat dat hij er allemaal prima uitziet en qua functionaliteit ook goed is maaaaarrr dat er oa scheurtjes te zien zijn na normaal gebruik enzo.
De hamvraag is dus? Doen? En waarom? of helemaal laten zitten?
Volgens mij gaat het nu wel sneller met die lijsten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:22 schreef portier het volgende:
Terug van vakantie, aangemeld voor de wachtlijst. Ik ben benieuwd of het echt 6-8 weken gaat duren (16g zwart).
gps fix? ik heb echt totaal geen problemen met GPS.. werkt echt superquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja.
En binnenkort komt Firmware 2.1 uit, met o.a. een GPS fix. Dus daarna is het weer een paar weken wachten op een nieuwe jailbreak.
`quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
gps fix? ik heb echt totaal geen problemen met GPS.. werkt echt super
1. er is een applicatie die dat mogelijk maakt genaamd netshare maar daar heeft je pc/laptop een wi-fi ding voor nodig + de applicatie is verwijderd uit de app storequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
2 vraagjes voor ik ook maar overweeg een iPhone te nemen.
1) Het belangrijkst: kan ik um aan mijn laptop hangen en als modem gebruiken zoals m'n huidige PDA.
2) Zit RDC er op of bestaat de applicatie al?
Hij was er, hij was verdwenen, terug en nu weer verdwenen toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:25 schreef RHCPeter het volgende:
Die app is ook alweer terug in de store
bij mij werkt hij niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:57 schreef RHCPeter het volgende:
Schijnt dat je hem via de volgende link kan downloaden:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=286541579&mt=8
Bron: http://www.iphoneclub.nl/9719/netshare-is-terug-in-de-app-store/
http://www.dailymail.co.u(...)-time-Christmas.htmlquote:Apple to launch the iPhone 'nano' in time for Christmas
Apple is about to launch a 'nano' version of the hugely successful iPhone. It is expected to be in the shops in time for Christmas.
The product will be launched in the UK at up to £150 for pay-as-you-go customers by O2, the mobile phone group owned by Spain's Telefonica. 'This will be a big one,' said an industry source.
Must-have: The nano version of the iPhone is expected to outstrip sales even of the original
'The iPhone 3G has been the fastest-selling phone ever in the UK, but it is too expensive to be a realistic proposition in the pay-as-you-go market.
'However, a cut down version, with the candy bar shape of iPod nano music players, would be a huge hit as a Christmas gift.'
One expert suggested the nano phone would have a touch wheel on the back and display on the front so that numbers would be dialled from behind.
Het werken als modem is ook niet toegestaan door T-mobile. Ik weet niet hoe ze het willen controleren, maar ook als zo'n programma bij je werk, dan nog is het wel tegen de regels van T-mobile in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is nogal essentieel voor mij dat ie ook al modem werkt.
En dat RDC het doet. Ik wacht nog even dus.
waarom brengen ze in godsnaam eerste een applicatie voor de gejailbreakte telefoons uit?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef Roi het volgende:
Voor de paar nerds die het nog niet wisten, Teletekst voor de iPhone![]()
http://weblogs.nos.nl/nie(...)ekst-voor-de-iphone/
Echt een super relaxt progje
Als je apps wilt verspreiden via de App Store moet je toegelaten worden de iPhone Developer Program, wat wel een tijdje kan duren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
waarom brengen ze in godsnaam eerste een applicatie voor de gejailbreakte telefoons uit?
Is er nog niet voor 2.0quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef Roi het volgende:
Voor de paar nerds die het nog niet wisten, Teletekst voor de iPhone![]()
http://weblogs.nos.nl/nie(...)ekst-voor-de-iphone/
Echt een super relaxt progje
Mjjn aanvraag is inmiddels ook al een week oud...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je apps wilt verspreiden via de App Store moet je toegelaten worden de iPhone Developer Program, wat wel een tijdje kan duren.
Overigens heb ik vrijdag ook een aanvraag gedaan, dus voor mij is het nu ook afwachten geblazen.
Hier ben ik ook wel benieuwd na?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Skv het volgende:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met:
-Scheurtjes in de witte versie
-Slechte gesprekskwaliteit
-Enorm heet wordend toestel
Lees er verbazingwekkend veel over, niet al te relaxed, zo'n nieuw toestel met zoveel problemen..
Volgende week een powerpoint van nicomart!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:16 schreef nicomart het volgende:
geinig.. Toevallig ben ik afgelopen die SDK ingedoken en nu vertellen ze op mijn werk dat ze ook applicaties voor de iphone willen gaan ontwikkelen.
Nu dus leren op kosten van de zaak
powerpoint? Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:24 schreef soylent het volgende:
[..]
Volgende week een powerpoint van nicomart!
Is iphoneclub jouw site? Leuk blog wel
SPAMMMMM... RECLAMEEEEEEquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
powerpoint? Waar zie je me voor aan?
En iphoneclub is niet mijn site, maar ik ben wel supermod van het forum daarachter. Het drukst bezochte iPhone forum van Nederland en Belgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Check je pm aubquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
powerpoint? Waar zie je me voor aan?
En iphoneclub is niet mijn site, maar ik ben wel supermod van het forum daarachter. Het drukst bezochte iPhone forum van Nederland en Belgie
1. nope nog nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Skv het volgende:
-Slechte gesprekskwaliteit
-Enorm heet wordend toestel
Lees er verbazingwekkend veel over, niet al te relaxed, zo'n nieuw toestel met zoveel problemen..
Nee, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand de witte zou willen.. yuckquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Skv het volgende:
De gesprekken zijn net zo slecht als met mijn andere telefoons. De geluidskwaliteit is echter primaquote:-Slechte gesprekskwaliteit
Een keer gehad, toen Safari (de webbrowser) was vastgelopen. Heet worden is inherent aan veel stroom verbruiken. Dat is niet een probleem dat op zichzelf staat maar een symptoom van iets anders, zoals een applicatie die in een loop zit. Safari is bij mij wel eens gecrasht. Crashen doet het op de Mac en op Windows ook, dus is op zich niet onverwachtquote:-Enorm heet wordend toestel
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
SPAMMMMM... RECLAMEEEEEEhehe.. ach.. het is toch zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die modjes en supermodjes zijn klootzakken![]()
Wel ff een dijenkletsertje hierquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef soylent het volgende:
De gesprekken zijn net zo slecht als met mijn andere telefoons. De geluidskwaliteit is echter prima
[..]
joh?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:04 schreef super-muffin het volgende:
2.0.1 is uit.Alleen maar bugfixes, het langzame toetsenbord schijnt nu gefixed te zijn. Ga het zo meteen gelijk proberen.
Jah.quote:
Dat is ie wel.quote:
quote:The download is 249.2MB in size for the iPhone, or 246.7MB for the iPod touch
wat liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef shroomer het volgende:
Ok nico speciaal voor jou. Wat ik dus bedoelde is: waarom geen 10mb voor een beetje code.
Zo goed nico?
Ze erkennen het tot op heden nog niet, dus je hebt weinig kansquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:34 schreef arneaux het volgende:
Zou mooi wezen, krijg ik over 3 weken mn iPhone, mag ik 'm meteen weer inleveren omdat 'ie te warm wordt.
Apple kennende zal dit niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:59 schreef Biogarde het volgende:
Joh, al gaat het niet goed. Apple zal het dan toch wel erkennen. Krijgen we allemaal een nieuwe
Ah ok. Wel mooier dat het T-mobile nu helemaal in beeld is i.p.v. dat scrollendequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Skv het volgende:
Die foutmelding krijgt iedereen. Heeft te maken met het weergeven van 'T-mobile' ipv 'T-mob...'
Ondanks die fout lijkt alles wel gewoon te werken..
blijkbaar niet? Je hebt alle winkels in Nederland gebeld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef Remzz het volgende:
Maar er is nog geen winkel in Nederland die het ding gewoon op voorraad heeft?
Nee maar ik vroeg me af of hier iemand wist of een winkel ze al op voorraad heeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
blijkbaar niet? Je hebt alle winkels in Nederland gebeld?
Woensdag moet je maar eens bellen. Morgen dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar ik vroeg me af of hier iemand wist of een winkel ze al op voorraad heeft
iCal wordt geloof ik ondersteund door google calendar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
Er zit geen office op, maar wel een calender die je kan syncen met je outlook of ical. Hoe dat zit met Google calender weet ik niet, maar heb ik wel verhalen over gehoord. Zou je ff moeten googlen.
quote:Fortunately, Google Calendar allows for syncing with external applications, by virtue of SyncML, and through one-way syncing via XML. For instance Apple’s iCal, which is built-into Mac OS X, can be used to subscribe to your Google Calendar, and will automatically check Google Calendar every few minutes to check for new items.
Maar er is vast nog geen jailbreak van 2.01 of wel? Zo dat ik de update nog niet kan maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef RHCPeter het volgende:
Wat kut is is dat ik alle app's van cydya kwijt ben. Probeer nog 1 keer dat programma waarmee je via USB op de phone kan kijken straks!
http://www.downloadsquad.(...)ndar-to-your-iphone/quote:With a large Gmail user base, there are plenty of different options for tying in Google Calendars with Blackberry's, Outlook, and other calendar applications. But what about tying in your Google Calendar to your iPhone? Well, it's pretty easy.
Visit your Google Calendar account and click on the Calendar Settings arrow under your "My Calendars"
Under the Private Address section, click on the "ICAL" button. This gives you a direct and private URL to your calendar. Copy this address.
Open your iCal application and navigate to Calendar > Subscribe. Then paste your Google Calendar URL in.
Once you have subscribed to your Google Calendar, sync up your iPhone and all of your events will drop into place. From now on your iCal will pull in all of your events during your set intervals.
Dat heet worden valt reuze mee, evenals "crashende shit". Er is notabene vandaag een update uitgekomen die de performance van de 2.0 firmware aanzienlijk verbetert. Het is qua software nog altijd 10x beter dan WM. Daarnaast snap ik niet wat er nadelig is aan jailbreaken, het hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:49 schreef Technoviking het volgende:
Ik zie 't al. Ik ga lekker voor de HTC.
Scheuren, heet worden, crashende shit, jailbreaken.
Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn intentie om Apple af te kraken.
De iphone lijkt me qua look & feel de betere keus, maar nu er, bij notabene een 3g, nog zoveel kinderziektes zijn haak ik af.
Tsja, dat vreet natuurlijk de meeste stroom. Ik vind 24 uur eigenlijk wel het minimum voor een telefoon qua accuduur, anders ben je de helft van de tijd niet bereikbaar en moet je óveral een lader mee naartoe slepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:26 schreef Merkie het volgende:
Ik laad hem elke avond op, maar toen ik een week op vakantie was heb ik hem 3x moeten opladen, waarbij hij nooit helemaal leeg was en ik het met twee keer ook wel gehad gered. Maar toen gebruikte ik hem ook weinig. Bij intensief gebruik (zoals uren achter elkaar internetten zoals ik op mijn stage doe) heb ik nog een kwart over na een uur of 10
. Met af en toe een kort belletje, wat sms'en en een paar foto's haal je 2 dagen schat ik. Maar ik heb natuurlijk geen 3G.
Dat lukt makkelijk als je hem gewoon gebruikt als elke normale telefoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Tsja, dat vreet natuurlijk de meeste stroom. Ik vind 24 uur eigenlijk wel het minimum voor een telefoon qua accuduur, anders ben je de helft van de tijd niet bereikbaar en moet je óveral een lader mee naartoe slepen.
Snappen jullie niet dat de accuduur langer is dan normaal? Als jij je wi-fi uitzet en je 3g dan kun je zat een halve week met een telefoon (mits je niet te veel belt). Als jij hem idd vaak gebruikt voor mail/internet en dat soort dingen.. dan is de accu duur idd kort.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Tsja, dat vreet natuurlijk de meeste stroom. Ik vind 24 uur eigenlijk wel het minimum voor een telefoon qua accuduur, anders ben je de helft van de tijd niet bereikbaar en moet je óveral een lader mee naartoe slepen.
Nergens last van hier hoor. Ik denk dat dat bij een hele kleine groep is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:49 schreef Technoviking het volgende:
Ik zie 't al. Ik ga lekker voor de HTC.
Scheuren, heet worden, crashende shit, jailbreaken.
Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn intentie om Apple af te kraken.
De iphone lijkt me qua look & feel de betere keus, maar nu er, bij notabene een 3g, nog zoveel kinderziektes zijn haak ik af.
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:49 schreef Technoviking het volgende:
Scheuren,
Was erger met m'n HTC.quote:heet worden,
Was erger met m'n HTC (praktisch elke dag moeten rebooten, instabiele apps, instabiel OS, plotseling niet meer bereikbaar zijn)quote:crashende shit,
Got a point there.quote:jailbreaken.![]()
bluetooth kun je alleen gebruiken voor je bluetooth headset. Je kunt er geen telefoons mee vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg mijn bluetooth niet aan de praat
Ik neem aan dat er niet meer handelingen nodig zijn dan bij instellingen bluetooth op 'aan' zetten?
Hij gaat dan zoeken, maar vinden doet ie niets. andere telefoons vinden hem ook niet.
Het lijkt er op dat (vrijwel) iedereen deze melding heeft gekregen, ik zelf ook. Het ziet er naar uit dat dit een wereldwijd probleem is, alleen in de US schijnt men niet deze melding te krijgen, zie ook dit topic op de discussiepagina van Apple. Het heeft verder blijkbaar geen nadelige gevolgen, alleen het is wel vervelend dat iTunes steeds weer begint te zeuren om de update bij het koppelen van je iPhone.quote:
Serieus niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:59 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bluetooth kun je alleen gebruiken voor je bluetooth headset. Je kunt er geen telefoons mee vinden.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:05 schreef arneaux het volgende:
t Is een best bekend 'probleem' hoor D Rose.
Waar?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:35 schreef Biogarde het volgende:
En weer 2 updates. Safari en nog wat
Ik kreeg die melding van iTunesquote:
Lijkt mij handiger dat ik kan zien wat ik überhaupt kan verbellen denk je nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:26 schreef portier het volgende:
Moet je niet wachten tot de 1e rekening?
Kun je het telefonisch ook niet ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lijkt mij handiger dat ik kan zien wat ik überhaupt kan verbellen denk je niet
Nee. Als ik 1202 bel, dan hoor ik alleen m'n soort abo. Echter, dat hoor ik de hele week al. Klantenservice ziet ook niks meer dan dat.quote:
Ik vind die tweede íets minder lelijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef RHCPeter het volgende:
Welke zal ik doen?
http://shop.iphoneclub.nl/stylz-body-armor-black
Of
http://shop.iphoneclub.nl/switcheasy-capsulerebel-black
De eerste is met bescherming van scherm maar moet je soms paar keer vaker drukken. Tweede heeft helemaal geen bescherming op het scherm. maar is wel makkelijkker te bedienen dan zonder hard te drukken. Ik neig toch naar nummer 1 maar twijfel
Ja ik weet het....het liefst helemaal niet maar ik ben veel te bang dat ik hem vroeg of laat een keer laat vallen of ergens langs haal. Is toch zonde van zo'n mooi ding toch?
Ik zou inderdaad sowieso voor een lederen hoesje gaan. Zo'n plastic crapding eromheen is echt niet sjeik. Zoals Hans Teeuwen in één van zijn shows zei: "je gaat toch geen nieuwe televisie kopen en er een plastic zak omheen trekken?" Neen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:29 schreef RHCPeter het volgende:
Hmmm lederen ding is op zich ook wel mooi
http://shop.iphoneclub.nl/marware-ceo-sleeve-3g
Ik heb deze niet getest, maar een aantal andere cases bij de apple winkel. Wat mij opviel is dat de iphone er wel heel erg strak ingaat (wat ook moet eigelijk). Daardoor "trek" je niet snel je iphone uit je broekzak om de tijd te kijken!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:29 schreef RHCPeter het volgende:
Hmmm lederen ding is op zich ook wel mooi
http://shop.iphoneclub.nl/marware-ceo-sleeve-3g
In de mail...quote:We hopen dat je prettig hebt gewinkeld in de iTunes Store. Neem ook eens een kijkje in de Apple Online Store. Daar ontvang je namelijk ¤ 35 incl. BTW* korting als je de onderstaande actiecode opgeeft bij het afronden van je bestelling. Dit is een tijdelijke aanbieding. Ga dus nu meteen naar de Apple Store of bel 0800-0200 570.
Hmmquote:Geldig tot en met 27/09/08 bij je eerstvolgende bestelling van minimaal ¤ 357 incl. BTW.
Is Theo Maassen die dat zei hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad sowieso voor een lederen hoesje gaan. Zo'n plastic crapding eromheen is echt niet sjeik. Zoals Hans Teeuwen in één van zijn shows zei: "je gaat toch geen nieuwe televisie kopen en er een plastic zak omheen trekken?" Neen.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik kan me herinneren dat ik met Vodafone hetzelfde had toen mijn abonnement begon. Zal wel iets te maken hebben met dat je als eerste rekening geen volledige maand hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lijkt mij handiger dat ik kan zien wat ik überhaupt kan verbellen denk je niet
Verlenging.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:36 schreef desonnaville het volgende:
Bij welke webshop is dit mogelijk? iPhone 16gb voor 19,95 icm met abo van 29,95.
Harde FAIL van jouw kant. Ken je klassiekers gast.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is Theo Maassen die dat zei hoor.
Ik weet zeker dat ik gelijk heb hoor, dus harde fail van jou!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Harde FAIL van jouw kant. Ken je klassiekers gast.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik gelijk heb hoor, dus harde fail van jou!
Ik heb mijn iPhone nu 2 dagen en volgens die site heb ik nog maar een tegoed van 12 sms-jes.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Biogarde het volgende:
Iemand die z'n belstatus al kan opvragen van My T-Mobile?
Ze zijn er mee bezig staat er, maar ik zie nog steeds niet (week na activatie) wat m'n belminuten etc etc zijn
![]()
Abo is geactiveerd. Kan van alles gebruik maken, nu de status nog..
De site is traag bij nieuwe aansluitingen, bij mij duurde het uberhaupt een week voordat ik iets zag. Ik denk dat die 12 smsjes van "maand 0" zijn, if that makes sense.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone nu 2 dagen en volgens die site heb ik nog maar een tegoed van 12 sms-jes.
Heb er welgeteld 20 verstuurd (met i300 abbo)![]()
quote:En even een domme vraag hoor maar onbeperkt data verbruik is ook écht onbeperkt?
Dus dat ik bij wijze van spreken de Godganse dag Youtube video's op m'n iPhone kunnen afspelen zonder dat ik een mega telefoon rekening op de mat krijg met allerhande extra kosten? Ik vind het allemaal bijna te mooi om waar te zijn![]()
De ene heeft er wel last van en de andere niet. Ligt helemaal aan het merkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Northside het volgende:
Ik las hier eerder wat over "beperkte" bluetooth functionaliteit... mijn auto heeft een ingebouwd bluetooth-systeem. Mijn huidige telefoon maakt hier fijn verbinding mee, gaat de iPhone hier problemen mee hebben? zou graag wat specifieker zijn, maar ik heb geen idee van welk systeem er precies in mijn auto zit...
http://www.iphoneclub.nl/(...)aar-met-installer-4/quote:Het iPhone Dev Team heeft zojuist bekend gemaakt dat Pwnage Tool 2.0.2, die ze vandaag zouden uitbrengen, is uitgesteld tot morgen. Niet omdat er nog bugs moeten worden weggewerkt, maar omdat ze van Installer-ontwikkelaar Rip Dev te horen hebben gekregen dat Installer 4 Beta meegeleverd mag worden. Het iPhone Dev Team meldt helemaal klaar te zijn voor de release van Pwnage Tool, maar kiest er liever voor om niet binnen twee dagen twee opeenvolgende versies uit te brengen.
Pwnage Tool is bedoeld als jailbreak- en unlocktool voor iPhones van de eerste generatie (jailbreak, unlock) en de iPhone 3G (alleen jailbreak). In de eerdere versies van Pwnage Tool werd Installer-alternatief Cydia meegeleverd, maar door de grote bekendheid en gebruiksvriendelijkheid van Installer was het wachten toch vooral daarop, zeker gezien de zeer fraaie screenshots. Welke repositories al helemaal klaar zijn voor Installer 4 is op dit moment nog niet duidelijk, evenmin als het nieuwe aanbod in Installer 4. Native iPhone-applicaties die probleemloos werkten met iPhone firmware 1.x.x zijn niet zomaar compatibel met iPhone-firmware 2.0.x.
Betaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)aar-met-installer-4/
Ik zie tot nu toe geen onmisbare applicaties die via installer te installen zijn (woordspeling). Een msn app is er bv nog niet. Ook kunnen er problemen ontstaan met je iPhone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef Skv het volgende:
Wat zou een reden kunnen zijn dat je dat niet wil doen dan?
ONZINquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zie tot nu toe geen onmisbare applicaties die via installer te installen zijn (woordspeling). Een msn app is er bv nog niet. Ook kunnen er problemen ontstaan met je iPhone.
Ja precies, alle mensen die op forums klagen na een jailbreak verzinnen datquote:
Volgens mij niet. Wat heb je nou aan een prepaid iPhone zonder abonnement? Niet voor niks dat T-mobile alleenrecht heeft gekocht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef linebear het volgende:
uhm even een vraagje....
Wil wel een iPhone, maar ja abonnement bij Vodafone en nog meer dan een jaar vast aan een contract.
Komen er in Nederland geen prepay iPhone (simlockvrij) zodat ik die gewoon kan omwisselen voor mijn huidige telefoon !?
Ik weet ook niet of jij een stinkerd bent, maar ik kon 'm na 10 minuten al ophalenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:18 schreef portier het volgende:
Ik weet niet of ik nou zo'n stinkerd ben, maar ik heb mijn iPhone vorige week vrijdag besteld en ik kreeg net een belletje dat ik 'm op kan halen. Wat nou lange wachttijd?.
Bedoel je niet gewoon de info die je vindt onder instellingen/algemeen/gebruik?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Biogarde het volgende:
Iemand die z'n belstatus al kan opvragen van My T-Mobile?
Ze zijn er mee bezig staat er, maar ik zie nog steeds niet (week na activatie) wat m'n belminuten etc etc zijn
![]()
Abo is geactiveerd. Kan van alles gebruik maken, nu de status nog..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja precies, alle mensen die op forums klagen na een jailbreak verzinnen dat
Ok, maar dit is dus alleen nodig als je persee niet bij t-mobile wil (om wat voor reden) het is toch ook niet echt goedkoper om er 1tje in belgie te halen ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als het toestel jailbroken is dan is de functie niet anders dan een gelockte. Hij werkt alleen met alle providers. Zie het als je DVD speler regio vrij maken.
Je vergeet ook even dat je je garantie kwijtraakt is toch vervelendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Yeah sure.. Zullen vast mensen met problemen zijn maar ik durf te beweren dat dat zo goed als allemaal mensen zijn die niet zo sterk met dat soort dingen zijn en hier en daar wat oppikken van sites als Hackingt0sh.
Geloof me..jailbreak heeft niets van doen met je functionaliteit. Alleen als je het zelf doet kan je je telefoon "bricken" als je een fout maakt. Ik heb zelf ook al eens een fout gemaakt waardoor ik geen 100% schrijfrechten had in het bestandssysteem van de iphone. Ik kon geen notes opslaan bijvoorbeeld. Als je weet wat je doet is dit eenvoudig te herstellen.
Als het toestel jailbroken is dan is de functie niet anders dan een gelockte. Hij werkt alleen met alle providers. Zie het als je DVD speler regio vrij maken.
Of via iDeal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef Skv het volgende:
Dat kopen via de iStore, dat gaat gewoon via je creditcard oid? Betaal je extra voor betalingen met je CC?
Heb je me nou al geblocked?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Of via iDeal.
P.s. Bericht vanaf m'n iPhone.
Ja, hier ook als een raket. Ervaar niet de problemen met T-Mobile die veel mensen wel hebben. Maar goed, ik ben al 2 weken geactiveerd, en weet nog steeds niet hoeveel minuten ik heb etc etc. Inloggen op My T-Mobile kan wel, maar er staat niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo, ik wou even melden dat ik heel blij ben met m'n 3G iPhone. Vanochtend heeft de GPS functie icm 3G snelheid (mbt Google Maps) weer aardig gered. Super.
Over!
Was jij het?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je me nou al geblocked?![]()
Bwhehe
Ik vind de (3G) dekking niet briljant, maar vanochtend had ik kennelijk een goede mast te pakken. Verder gebruik ik m'n iPhone nu nog zonder i-abbo omdat mijn Flex of-hoe-heet-dat nog niet is afgelopen, maar ik ben niet ontevreden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, hier ook als een raket. Ervaar niet de problemen met T-Mobile die veel mensen wel hebben. Maar goed, ik ben al 2 weken geactiveerd, en weet nog steeds niet hoeveel minuten ik heb etc etc. Inloggen op My T-Mobile kan wel, maar er staat niks![]()
Over.
Als jij met je jailbroken iPhone een hardware error krijgt (met software probs ga je sowieso niet zo snel terug) kan het dus zijn dat je hem niet gerestored krijgt omdat er hardwarematig iets mis is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef Skv het volgende:
Je kan 'm toch met restore gewoon terugzetten, ben je niks van je garantie kwijt.
Mijn abbo is ook nog niet afgelopen, maar je kan je abbo vroegtijdig omzetten naar het i abbonement.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind de (3G) dekking niet briljant, maar vanochtend had ik kennelijk een goede mast te pakken. Verder gebruik ik m'n iPhone nu nog zonder i-abbo omdat mijn Flex of-hoe-heet-dat nog niet is afgelopen, maar ik ben niet ontevreden.
(maar waar blijft TomTom oid)
Alleen is Jailbreaken heel wat anders dan unlocken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt nu een T-Mobile simkaart waar een tijdelijk nummer aan gekoppeld is. Als Orange het nummer vrijgeeft wordt het aan je T-Mobile sim kaart gekoppeld en heb je het oude nummer weer terug. Je hoeft dus niets te doen, je merkt op een gegeven moment alleen dat je het oude nummer weer hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Funkerman het volgende:
Nu heb ik dus een tijdelijk nummer, omdat ik nummerbehoud aangevraagd heb. Hoe werkt dit precies? Wanneer kan ik m'n eigen nummer weer gebruiken en ontvang ik nog een nieuwe simkaart of wordt ie omgezet?
Simlock vrind, simlock.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:21 schreef Stinosss het volgende:
Een ipod kan niet bellen.
Hoeveel kost een losse n95? Juist.
Jouw Zwitserse iPhone de komende maanden ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:21 schreef Stinosss het volgende:
Die van jou voorlopig ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:21 schreef Stinosss het volgende:
Hoeveel kost een losse n95? Juist.
Dat kan ik haast niet geloven. Ik heb hem een keer een nacht en een dag met rust gelaten en hij was nog helemaal vol. Met normaal gebruik red ik nu makkelijk 24 uur met de iPhone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Funkerman het volgende:
Ik ben een overstapper (vanaf Orange naar T-mobile dus), en ik heb m'n iPhone een weekje geleden ontvangen. Werkt prima (al is die accuduur echt te schandalig voor woorden, zelfs met push uit is ie na een nachtje standby voor de helft leeg).
Nu heb ik dus een tijdelijk nummer, omdat ik nummerbehoud aangevraagd heb. Hoe werkt dit precies? Wanneer kan ik m'n eigen nummer weer gebruiken en ontvang ik nog een nieuwe simkaart of wordt ie omgezet?
Niet zo best voor zo'n duur apparaat.quote:Apple's nieuwe telefoon, de iPhone 3G, kan niet tegen de regen. Dat zegt Test-Aankoop. De consumentenorganisatie onderwierp het toestel aan een labo-onderzoek.
Gefaald op regentest
"In het lab doorstond de nieuwe iPhone onze val- en krastest. Wel bleek het toestel erg gevoelig voor water. Na de regentest lichtte bij een toestel het scherm helemaal niet meer op, ontlaadde de batterij ervan zeer snel en raakte het oververhit. Bij een andere iPhone bleef de diode van de luidspreker branden. Van een derde toestel verzwakte de geluidssterkte van de luidspreker en reageerde één van de functieknoppen niet meer."
Plastic
"Een verklaring voor dit soort problemen vinden we mogelijk in het feit dat de rug van de iPhone 3G tegenwoordig niet meer uit metaal, maar uit plastic bestaat. Bovendien bevinden zich in de cover verschillende openingen", aldus de consumentenorganisatie.
Simkaart
Nog een minpunt is dat de simkaarthouder moeilijk open te krijgen is, vervolgt Test-Aankoop. "Daartoe is wel een stuk gereedschap meegeleverd. De batterij is bovendien niet toegankelijk. Als het nodig is, moet u aan Apple vragen om ze te vervangen, tegen betaling uiteraard." (belga/adv)
Voorlopig zit je vast aan web-msn's als: www.ebuddy.com of http://www.beejive.com/quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe, sinds gisteren heb ik mijn IPhone. Ik wilde eigenlijk de 8gig versie, omdat ik dat op zich voldoende ruimte vind, maar dat wachten werd me te veel en ze hadden nog 3 16gig's in de winkel.
Ik moet nog even wennen aan Itunes, aangezien ik dat nooit eerder heb gebruikt en nog geen tijd heb gehad om ervoor te zitten, maar voor de rest is alles echt poepmakkelijk en werkt relaxed.
Oh, en ik lees verschillende dingen over MSN op je IPhone. Zo zou Apollo goed werken om het er op te krijgen, is iemand daar bekend mee? Of heeft iemand andere aanraders?
Pallringo uit de app storequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe, sinds gisteren heb ik mijn IPhone. Ik wilde eigenlijk de 8gig versie, omdat ik dat op zich voldoende ruimte vind, maar dat wachten werd me te veel en ze hadden nog 3 16gig's in de winkel.
Ik moet nog even wennen aan Itunes, aangezien ik dat nooit eerder heb gebruikt en nog geen tijd heb gehad om ervoor te zitten, maar voor de rest is alles echt poepmakkelijk en werkt relaxed.
Oh, en ik lees verschillende dingen over MSN op je IPhone. Zo zou Apollo goed werken om het er op te krijgen, is iemand daar bekend mee? Of heeft iemand andere aanraders?
Palringo is goed te doen idd!quote:
Ik wilde net vragen, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik werd helemaal gek van autocorrectie, heb ik uitgezet (weet allen niet meer precies hoe)
Iets via Winscp, daar ergens een bestand backuppen en dan gewoon deleten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, hoe doe je dat?
Hou op hoor, daar begin ik niet meer aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:59 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Iets via Winscp, daar ergens een bestand backuppen en dan gewoon deleten.
Moet je ff googlen welk bestand precies, en hoe winscp etc allemaal werkt.
Moet je iPhone wel gejailbreakt voor zijn.
De iPhone 3G is nog niet te unlocken hoor. Duurde bij de eerste iPhone ook maanden. Ik zou erg tevreden zijn als je Zwiterse iPhone 3G nog in 2008 een belletje kan plegen met een Nederlandse sim-kaart.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Welgeteld 4 minuten en dan heb je daar ook geen last meer van.
Zitten er nou echt leuke en handige dingen tussen? Ik zie door de bomen nu al het bos niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:15 schreef Jarno het volgende:
Net maar weer wat iTunes credit gekocht via eBay, die App Store is echt te leuk gewoon..
Je weet dat je via een jailbreak en een simpele hack je alle betaalde applicaties voor nop kan gebruiken hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:15 schreef Jarno het volgende:
Net maar weer wat iTunes credit gekocht via eBay, die App Store is echt te leuk gewoon..
Top: Shazam, Bloomberg, Buienradar, Beatmaker, Aurora Feint, BreakClassic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zitten er nou echt leuke en handige dingen tussen? Ik zie door de bomen nu al het bos niet meer.
PMquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet dat je via een jailbreak en een simpele hack je alle betaalde applicaties voor nop kan gebruiken he?
*kuch* pauper! *kuch*quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet dat je via een jailbreak en een simpele hack je alle betaalde applicaties voor nop kan gebruiken he?
Mee eensch met de meeste genoemdequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:19 schreef shroomer het volgende:
[..]
Top: Shazam, Bloomberg, Buienradar, Beatmaker, Aurora Feint, BreakClassic.
Geinig: , Twinkle, Koi Pond, Sketches.
Nog proberen: Palringo(msn), VCNlite, Truphone en dizzybeefree.
Andere mensen nog tips?
Currency Monkey en crash had ik ook alquote:
Is echt een feest. Kom je op een leuke site of blog die je in de gaten wil houden, klik je ff op diequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef shroomer het volgende:
RSSreaders gebruik ik niet moet ik me echt nog keer in verdiepen!
kijk daar kan ik wat meequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Is echt een feest. Kom je op een leuke site of blog die je in de gaten wil houden, klik je ff op die [ afbeelding ] in je browser op je pc.. En voila, je krijgt netjes alle nieuwe artikelen in je RSS-reader op de iPhoneOp de PC raad ik FeedDemon aan, op de Mac NetNewsWire, want die kunnen via een (gratis) Newsgator account syncen met de iPhone.
Ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijne kopen voor 350 euro?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:59 schreef Flepke het volgende:
Iemand een idee hoe je nu goedkoop aan de oude iphone kan komen?
Je hebt het wireless internet ontdekt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zojuist mijn iPhone aan m'n router gelinkt. Dat werk echt geweldig!
Probleemloos internetradio luisteren (via Tuner Internet Radio een geweldige app. van 5 euro)
en gebruik maken van YouTube en internet!
Die melding is komt door het spel, na de laatste update van aurora feint iheeft hij dat bij mij ook een keer gedaan. (Heb hem niet aan en uit gezet maar ff cache gewist in safari, toen deed hij het wel gewoon) Maar dat spel is gewoon nog erg buggy.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, de applicaties die ik er vandaag op heb gezet (o.a Shazam) doen het niet meer. Ik kreeg tijdens het spelen van Aurora Feint een melding dat m'n IPhone te weinig memory heeft, en of ik 'm even aan en uit wilde zetten. Dat gedaan, nu starten die dingen gewoon helemaal niet meer op. Ik heb ze er maar af geflikkerd, kijken of herinstalleren helpt.
Hij gaat wel automatisch van 3G naar wat GPRS, maar dat is soms een beetje buggy heb ik gemerkt. Een keer Vliegtuig modus aan en uit zetten wil wel helpen. Je krijgt zo'n blauw vierkantje met een stipje als je gewoon internet hebt en een blauw vierkantje met G3 als je G3 internet hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:58 schreef portier het volgende:
Ik had in Utrecht nog gewoon 3G, bij m'n ouders had ik het eerst wel en toen was het weg (maar a la, klein dorp) en nu zit ik in Arnhem en geen 3G te bekennen.
Een beetje jammer, maar waarom schakelt de iPhone niet over op GPRS? Ik kan meteen niets meer op internet als er geen 3G of onbeveiligd wifi netwerk in de buurt is... Dat is toch belachelijk? Of mis ik ergens een instelling?
Ah, dank. Dat hielp gelukkig. Ik heb zelfs 3G opeens weerquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij gaat wel automatisch van 3G naar wat GPRS, maar dat is soms een beetje buggy heb ik gemerkt. Een keer Vliegtuig modus aan en uit zetten wil wel helpen. Je krijgt zo'n blauw vierkantje met een stipje als je gewoon internet hebt en een blauw vierkantje met G3 als je G3 internet hebt.
wat versta je onder scheef? ik moet hem ook iets gekanteld houden om de bal stil te laten liggen.. andere games, zoals die labyrinth heb ik geen problemen mee. Je kunt een gratis versie downloaden van die labyrinth (namelijk labyrinth lite). In die versie zit ook bij settings een waterpas!quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:11 schreef portier het volgende:
[..]
Ah, dank. Dat hielp gelukkig. Ik heb zelfs 3G opeens weer.
Iemand die nog herkent dat de bewegingssensor uit het lood ligt? Dus dat je de iPhone scheef moet houden om bij bijvoorbeeld Monkey Ball de telefoon het idee te geven dat je de iPhone recht houdt?
Ik heb hem net ook geïnstalleerd, alleen dat kutiTunes moet de hele tijd al mijn 60 applicaties syncenquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:50 schreef Biogarde het volgende:
PapiJump:
Downloadlink naar iTunes: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285800495&mt=8
Ik ben verslaafd
Ik heb de waterpas gebruikt, maar als ik 'm recht hou/leg zitten zowel omhoog-omlaag als links-rechts het bubbeltje precies in zo'n streepje staan. Zeker links-rechts in vervelend, moet de ene punt 1cm lager houden om m recht te krijgen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat versta je onder scheef? ik moet hem ook iets gekanteld houden om de bal stil te laten liggen.. andere games, zoals die labyrinth heb ik geen problemen mee. Je kunt een gratis versie downloaden van die labyrinth (namelijk labyrinth lite). In die versie zit ook bij settings een waterpas!
Onzin. Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid de iTMS. En ook in de App Store heb ik al aardig wat aankopen gedaan. 't Is lullig wat er gebeurt is, maar zo'n "advies" (quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef soylent het volgende:
Kijk uit lezers, blijf weg uit de iTunes store!
Mijn oom Fred rookt aan een stuk door en is 90 geworden. Al die anti rook adviezen slaan nergens op gewoon.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Onzin. Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid de iTMS. En ook in de App Store heb ik al aardig wat aankopen gedaan. 't Is lullig wat er gebeurt is, maar zo'n "advies" () slaat nergens op gewoon.
Je begrijpt hopelijk dat het omgekeerde, wat jij nu doet dus, ook onzin is he? Met je "gebruikers, blijf van iTunes af" gehuil?quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:25 schreef soylent het volgende:
[..]
Mijn oom Fred rookt aan een stuk door en is 90 geworden. Al die anti rook adviezen slaan nergens op gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |