abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60680978
Whoehoe, sinds gisteren heb ik mijn IPhone . Ik wilde eigenlijk de 8gig versie, omdat ik dat op zich voldoende ruimte vind, maar dat wachten werd me te veel en ze hadden nog 3 16gig's in de winkel.

Ik moet nog even wennen aan Itunes, aangezien ik dat nooit eerder heb gebruikt en nog geen tijd heb gehad om ervoor te zitten, maar voor de rest is alles echt poepmakkelijk en werkt relaxed.

Oh, en ik lees verschillende dingen over MSN op je IPhone. Zo zou Apollo goed werken om het er op te krijgen, is iemand daar bekend mee? Of heeft iemand andere aanraders?
pi_60681131
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Whoehoe, sinds gisteren heb ik mijn IPhone . Ik wilde eigenlijk de 8gig versie, omdat ik dat op zich voldoende ruimte vind, maar dat wachten werd me te veel en ze hadden nog 3 16gig's in de winkel.

Ik moet nog even wennen aan Itunes, aangezien ik dat nooit eerder heb gebruikt en nog geen tijd heb gehad om ervoor te zitten, maar voor de rest is alles echt poepmakkelijk en werkt relaxed.

Oh, en ik lees verschillende dingen over MSN op je IPhone. Zo zou Apollo goed werken om het er op te krijgen, is iemand daar bekend mee? Of heeft iemand andere aanraders?
Voorlopig zit je vast aan web-msn's als: www.ebuddy.com of http://www.beejive.com/
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_60681302
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:

Pallringo uit de app store
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:37:13 #254
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60682379
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:49 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Pallringo uit de app store
Palringo is goed te doen idd!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:48:41 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60682637
Palringo logt lekker snel in ja . Zitten wel paar bugs in, met name dat de autocorrectie onder de getypte tekst en dus OVER je toetsenbordje heen komt .
2000 light years from home
pi_60682693
Ik werd helemaal gek van autocorrectie, heb ik uitgezet (weet allen niet meer precies hoe)
pi_60682816
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik werd helemaal gek van autocorrectie, heb ik uitgezet (weet allen niet meer precies hoe)
Ik wilde net vragen, hoe doe je dat?
pi_60682866
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen, hoe doe je dat?
Iets via Winscp, daar ergens een bestand backuppen en dan gewoon deleten.
Moet je ff googlen welk bestand precies, en hoe winscp etc allemaal werkt.
Moet je iPhone wel gejailbreakt voor zijn.
pi_60683003
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:59 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Iets via Winscp, daar ergens een bestand backuppen en dan gewoon deleten.
Moet je ff googlen welk bestand precies, en hoe winscp etc allemaal werkt.
Moet je iPhone wel gejailbreakt voor zijn.
Hou op hoor, daar begin ik niet meer aan.
pi_60683172
Net maar weer wat iTunes credit gekocht via eBay, die App Store is echt te leuk gewoon. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:26:24 #261
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60683423
Godver man ik kan niet wachten tot mn iphone binnen is. Ik moet zo toch naar de stad, ik wandel wel ff langs de t-mobile shop.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:44:08 #262
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60683729
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 05:45 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Welgeteld 4 minuten en dan heb je daar ook geen last meer van.
De iPhone 3G is nog niet te unlocken hoor. Duurde bij de eerste iPhone ook maanden. Ik zou erg tevreden zijn als je Zwiterse iPhone 3G nog in 2008 een belletje kan plegen met een Nederlandse sim-kaart.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60684276
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:15 schreef Jarno het volgende:
Net maar weer wat iTunes credit gekocht via eBay, die App Store is echt te leuk gewoon. .
Zitten er nou echt leuke en handige dingen tussen? Ik zie door de bomen nu al het bos niet meer .
pi_60684313
Ben nu trouwens een filmpje aan het converteren, ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Als het wat is, zou het de uren die ik in de trein doorbreng flink kunnen verbeteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2008 15:15:24 ]
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:18:02 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60684408
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:15 schreef Jarno het volgende:
Je weet dat je via een jailbreak en een simpele hack je alle betaalde applicaties voor nop kan gebruiken he ?
2000 light years from home
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:19:35 #266
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60684434
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zitten er nou echt leuke en handige dingen tussen? Ik zie door de bomen nu al het bos niet meer .
Top: Shazam, Bloomberg, Buienradar, Beatmaker, Aurora Feint, BreakClassic.

Geinig: , Twinkle, Koi Pond, Sketches.

Nog proberen: Palringo(msn), VCNlite, Truphone en dizzybeefree.

Andere mensen nog tips?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:31:05 #267
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60684603
Shazam is tof
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60684628
Shazam is inderdaad nu al één van m'n favoriete programma's. Het vindt ook allemaal obscure nummers . Mijn SE W880i had iets soortgelijks, maar dat werkte voor geen meter.

Dat jailbreaken klinkt op zich goed, maar moet nog even uitzoeken hoe het precies werkt. Iemand een simpele handleiding?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2008 15:34:33 ]
pi_60685708
afgelopen donderdag witte iphone3g besteld
nu hopen dat ie n beetje snel binnen is
pi_60685818
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je weet dat je via een jailbreak en een simpele hack je alle betaalde applicaties voor nop kan gebruiken he ?
PM
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:00:37 #271
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60685865
quote:

[..]

*kuch* pauper! *kuch*
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:10:19 #272
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60686012
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:19 schreef shroomer het volgende:

[..]

Top: Shazam, Bloomberg, Buienradar, Beatmaker, Aurora Feint, BreakClassic.

Geinig: , Twinkle, Koi Pond, Sketches.

Nog proberen: Palringo(msn), VCNlite, Truphone en dizzybeefree.

Andere mensen nog tips?
Mee eensch met de meeste genoemde Vooral Shazam is mindblowing en die Buienradar app is echt te flex. Verdere dingetjes..

Killer apps:
  • NetNewsWire: RSS-reader die via Newsgator gesynct is met je RSS-feeds van je Mac of PC Synchroniseert ook met je pc wat je al gelezen hebt, relaxt als je veel feeds hebt. Berichten kun je bewaren zodat je die ook op je mac/pc weer ziet en later nog eens terug kan lezen. Ik gebruik bijna alleen nog maar dit om nieuwsites/blogs bij te houden, relaxed in het OV gratis
  • AirMe: foto's schieten en direct uploaden naar je Flickr inclusief GPS coordinaten en tags. Werkt supersimpel. gratis
  • NetShare: je laptop laten internetten via je iPhone-abo (nu verwijderd uit de AppStore, maar hij werkt nog wel bij mij.. komt vast wel weer terug). kost $

Leuk en nuttig:
  • Currency: converteren tussen valuta. gratis
  • Midomi: soort Shazam maar dan moet je neurieen.. werkt ook wat minder goed natuurlijk. gratis
  • Exposure: relaxt managen van je Flickr account en foto's op Flickr bekijken. gratis
  • iAmpRemote: afstandbediening voor je Winamp (op je pc). kost $
  • Remote: afstandbediening voor je iTunes (op pc of mac). gratis
  • Epocrates RX: voor medische pplz of hobbyisten; register van geneesmiddelen, hun interacties, pill ID etc. gratis

Leuke games:
  • Monkey Ball. kost $
  • Crash Bandicoot. kost $

[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 09-08-2008 17:17:07 ]
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:17:06 #273
    57235 shroomer
    Tonight's the night.
    pi_60686114
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 17:10 schreef soylent het volgende:

[..]
    Currency Monkey en crash had ik ook al

RSSreaders gebruik ik niet moet ik me echt nog keer in verdiepen!

Die netshare lijkt me nog wel handig om als backup te hebben.

Epocrates RX (wel registeren )
    I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:19:23 #274
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_60686159
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 17:17 schreef shroomer het volgende:

RSSreaders gebruik ik niet moet ik me echt nog keer in verdiepen!
    Is echt een feest. Kom je op een leuke site of blog die je in de gaten wil houden, klik je ff op die in je browser op je pc.. En voila, je krijgt netjes alle nieuwe artikelen in je RSS-reader op de iPhone Op de PC raad ik FeedDemon aan, op de Mac NetNewsWire, want die kunnen via een (gratis) Newsgator account syncen met de iPhone.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:24:20 #275
    57235 shroomer
    Tonight's the night.
    pi_60686240
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 17:19 schreef soylent het volgende:

[..]

Is echt een feest. Kom je op een leuke site of blog die je in de gaten wil houden, klik je ff op die [ afbeelding ] in je browser op je pc.. En voila, je krijgt netjes alle nieuwe artikelen in je RSS-reader op de iPhone Op de PC raad ik FeedDemon aan, op de Mac NetNewsWire, want die kunnen via een (gratis) Newsgator account syncen met de iPhone.
    kijk daar kan ik wat mee

*download*
    pi_60688950
    quote:

[..]

Ja.

Maar dat is suf.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    pi_60689295
    Iemand een idee hoe je nu goedkoop aan de oude iphone kan komen?
    "Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
    pi_60690885
    Zojuist mijn iPhone aan m'n router gelinkt. Dat werk echt geweldig!

Probleemloos internetradio luisteren (via Tuner Internet Radio een geweldige app. van 5 euro)
    en gebruik maken van YouTube en internet!
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:00:50 #279
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_60692015
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 19:59 schreef Flepke het volgende:
    Iemand een idee hoe je nu goedkoop aan de oude iphone kan komen?
    Mijne kopen voor 350 euro?
    Ik heb al een boek.
    pi_60694752
    Meh, de applicaties die ik er vandaag op heb gezet (o.a Shazam) doen het niet meer . Ik kreeg tijdens het spelen van Aurora Feint een melding dat m'n IPhone te weinig memory heeft, en of ik 'm even aan en uit wilde zetten. Dat gedaan, nu starten die dingen gewoon helemaal niet meer op. Ik heb ze er maar af geflikkerd, kijken of herinstalleren helpt.
    pi_60696009
    Oei!
      zondag 10 augustus 2008 @ 01:00:00 #282
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_60696073
    Te weinig memory? Nog nooit ergens gelezen of gehoord

Ik open alles wat los en vast zit op dat ding en krijg nooit een melding. Wel af en toe Safari die plat gaat
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_60697785
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Zojuist mijn iPhone aan m'n router gelinkt. Dat werk echt geweldig!

Probleemloos internetradio luisteren (via Tuner Internet Radio een geweldige app. van 5 euro)
    en gebruik maken van YouTube en internet!
    Je hebt het wireless internet ontdekt?

Je weet dat je ook gewoon naar www.nederland.fm kan gaan op je iphone en dan ook bijna alle nederlandse zenders kan luisteren?
      zondag 10 augustus 2008 @ 09:32:35 #284
    57235 shroomer
    Tonight's the night.
    pi_60699842
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
    Meh, de applicaties die ik er vandaag op heb gezet (o.a Shazam) doen het niet meer . Ik kreeg tijdens het spelen van Aurora Feint een melding dat m'n IPhone te weinig memory heeft, en of ik 'm even aan en uit wilde zetten. Dat gedaan, nu starten die dingen gewoon helemaal niet meer op. Ik heb ze er maar af geflikkerd, kijken of herinstalleren helpt.
    Die melding is komt door het spel, na de laatste update van aurora feint iheeft hij dat bij mij ook een keer gedaan. (Heb hem niet aan en uit gezet maar ff cache gewist in safari, toen deed hij het wel gewoon) Maar dat spel is gewoon nog erg buggy.
      zondag 10 augustus 2008 @ 10:58:27 #285
    20641 portier
    Parkeer binnen de vakken!
    pi_60700617
    Ik had in Utrecht nog gewoon 3G, bij m'n ouders had ik het eerst wel en toen was het weg (maar a la, klein dorp) en nu zit ik in Arnhem en geen 3G te bekennen.
    Een beetje jammer, maar waarom schakelt de iPhone niet over op GPRS? Ik kan meteen niets meer op internet als er geen 3G of onbeveiligd wifi netwerk in de buurt is... Dat is toch belachelijk? Of mis ik ergens een instelling?
    GEILE VROUWPERSONEN!
    Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
    If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
      zondag 10 augustus 2008 @ 11:02:43 #286
    57235 shroomer
    Tonight's the night.
    pi_60700679
    Hij schakelt bij mij wel over op GPRS..
    pi_60700725
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 10:58 schreef portier het volgende:
    Ik had in Utrecht nog gewoon 3G, bij m'n ouders had ik het eerst wel en toen was het weg (maar a la, klein dorp) en nu zit ik in Arnhem en geen 3G te bekennen.
    Een beetje jammer, maar waarom schakelt de iPhone niet over op GPRS? Ik kan meteen niets meer op internet als er geen 3G of onbeveiligd wifi netwerk in de buurt is... Dat is toch belachelijk? Of mis ik ergens een instelling?
    Hij gaat wel automatisch van 3G naar wat GPRS, maar dat is soms een beetje buggy heb ik gemerkt. Een keer Vliegtuig modus aan en uit zetten wil wel helpen. Je krijgt zo'n blauw vierkantje met een stipje als je gewoon internet hebt en een blauw vierkantje met G3 als je G3 internet hebt.
    PS4 online: micro_nl
      zondag 10 augustus 2008 @ 11:11:49 #288
    20641 portier
    pi_60700824
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 11:05 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Hij gaat wel automatisch van 3G naar wat GPRS, maar dat is soms een beetje buggy heb ik gemerkt. Een keer Vliegtuig modus aan en uit zetten wil wel helpen. Je krijgt zo'n blauw vierkantje met een stipje als je gewoon internet hebt en een blauw vierkantje met G3 als je G3 internet hebt.
    Ah, dank. Dat hielp gelukkig. Ik heb zelfs 3G opeens weer .
    Iemand die nog herkent dat de bewegingssensor uit het lood ligt? Dus dat je de iPhone scheef moet houden om bij bijvoorbeeld Monkey Ball de telefoon het idee te geven dat je de iPhone recht houdt?
    GEILE VROUWPERSONEN!
    If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
    pi_60701900
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 11:11 schreef portier het volgende:

[..]

Ah, dank. Dat hielp gelukkig. Ik heb zelfs 3G opeens weer .
    Iemand die nog herkent dat de bewegingssensor uit het lood ligt? Dus dat je de iPhone scheef moet houden om bij bijvoorbeeld Monkey Ball de telefoon het idee te geven dat je de iPhone recht houdt?
    wat versta je onder scheef? ik moet hem ook iets gekanteld houden om de bal stil te laten liggen.. andere games, zoals die labyrinth heb ik geen problemen mee. Je kunt een gratis versie downloaden van die labyrinth (namelijk labyrinth lite). In die versie zit ook bij settings een waterpas!
    Dit keer zonder signature
    pi_60702191
    Na al de tweede dag van de vakantie een telefoontje te hebben gehad van tph omdat m'n iPhone binnen was heb ik hem gisteren eindelijk opgehaald. Werkt perfect, alleen typen gaat soms wat moeizaam maar daar zit ook progressie in.

Ook dit bericht komt van de iPhone.
    Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
    [..]
    pi_60703022
    Ik kreeg gisteren een telefoontje dat mijn 8GB iPhone die ik 19 Juli heb besteld via de t-mobile webshop vanaf 19 augustus geleverd kan worden.
    Dat had geen dag later moeten zijn, want dan zit ik al weer in het vliegtuig.
      zondag 10 augustus 2008 @ 13:40:59 #292
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_60703802
    Kanker iTunes.

Ik had het lef om een legaal muziekbestand in iTunes op de iphone te kopen. Eindstand bij het syncen vandaag: "Your iTunes library is corrupt", en vervolgens meldt iTunes elke keer als ik sync "Removing applications" en begint hij al m'n apps van de iPhone af te flikkeren (Ook na opnieuw inloggen, re-authorizen en reinstallen van iTunes btw). Alle iPhone programmaatjes zijn opeens ook verdwenen uit de "Purchased" lijst. Er staat alleen nog maar dat ene lied, dus ik moet maar hopen dat ik ze daarna weer kan downloaden zonder langdurig supportgezeik.

Kijk uit lezers, blijf weg uit de iTunes store!
      zondag 10 augustus 2008 @ 13:43:23 #293
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_60703870
    WinPwn 2.0.0.4 is uit, mét ondersteuning voor firmware 2.0.1!
      zondag 10 augustus 2008 @ 13:50:41 #294
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_60704084
      zondag 10 augustus 2008 @ 13:52:42 #295
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_60704126
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 13:50 schreef Biogarde het volgende:
    PapiJump:

Downloadlink naar iTunes: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=285800495&mt=8

Ik ben verslaafd
    Ik heb hem net ook geïnstalleerd, alleen dat kutiTunes moet de hele tijd al mijn 60 applicaties syncen .
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      zondag 10 augustus 2008 @ 13:55:46 #296
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_60704212
    iTunes moet dood.

Nou, daar gaat mijn eerste restore, niets meer te verliezen, m'n applicatietjes zijn er allemaal al af.
      zondag 10 augustus 2008 @ 14:42:17 #297
    20641 portier
    pi_60705492
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 12:03 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

wat versta je onder scheef? ik moet hem ook iets gekanteld houden om de bal stil te laten liggen.. andere games, zoals die labyrinth heb ik geen problemen mee. Je kunt een gratis versie downloaden van die labyrinth (namelijk labyrinth lite). In die versie zit ook bij settings een waterpas!
    Ik heb de waterpas gebruikt, maar als ik 'm recht hou/leg zitten zowel omhoog-omlaag als links-rechts het bubbeltje precies in zo'n streepje staan. Zeker links-rechts in vervelend, moet de ene punt 1cm lager houden om m recht te krijgen...
    Iemand een oplossing?
    GEILE VROUWPERSONEN!
    pi_60706533
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef soylent het volgende:

Kijk uit lezers, blijf weg uit de iTunes store!
    Onzin. Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid de iTMS. En ook in de App Store heb ik al aardig wat aankopen gedaan. 't Is lullig wat er gebeurt is, maar zo'n "advies" ( ) slaat nergens op gewoon.
      zondag 10 augustus 2008 @ 15:25:10 #299
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_60706814
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 15:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Onzin. Ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid de iTMS. En ook in de App Store heb ik al aardig wat aankopen gedaan. 't Is lullig wat er gebeurt is, maar zo'n "advies" ( ) slaat nergens op gewoon.
    Mijn oom Fred rookt aan een stuk door en is 90 geworden. Al die anti rook adviezen slaan nergens op gewoon.

En ontopic: iPhone restoren van backup, plus dubbelklikken op alle .ipa files in Music/iTunes/Mobile Applications brengt de applicaties weer terug.
    pi_60707050
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 15:25 schreef soylent het volgende:

[..]

Mijn oom Fred rookt aan een stuk door en is 90 geworden. Al die anti rook adviezen slaan nergens op gewoon.
    Je begrijpt hopelijk dat het omgekeerde, wat jij nu doet dus, ook onzin is he? Met je "gebruikers, blijf van iTunes af" gehuil?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')