De site is traag bij nieuwe aansluitingen, bij mij duurde het uberhaupt een week voordat ik iets zag. Ik denk dat die 12 smsjes van "maand 0" zijn, if that makes sense.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone nu 2 dagen en volgens die site heb ik nog maar een tegoed van 12 sms-jes.
Heb er welgeteld 20 verstuurd (met i300 abbo)![]()
quote:En even een domme vraag hoor maar onbeperkt data verbruik is ook écht onbeperkt?
Dus dat ik bij wijze van spreken de Godganse dag Youtube video's op m'n iPhone kunnen afspelen zonder dat ik een mega telefoon rekening op de mat krijg met allerhande extra kosten? Ik vind het allemaal bijna te mooi om waar te zijn![]()
De ene heeft er wel last van en de andere niet. Ligt helemaal aan het merkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Northside het volgende:
Ik las hier eerder wat over "beperkte" bluetooth functionaliteit... mijn auto heeft een ingebouwd bluetooth-systeem. Mijn huidige telefoon maakt hier fijn verbinding mee, gaat de iPhone hier problemen mee hebben? zou graag wat specifieker zijn, maar ik heb geen idee van welk systeem er precies in mijn auto zit...
http://www.iphoneclub.nl/(...)aar-met-installer-4/quote:Het iPhone Dev Team heeft zojuist bekend gemaakt dat Pwnage Tool 2.0.2, die ze vandaag zouden uitbrengen, is uitgesteld tot morgen. Niet omdat er nog bugs moeten worden weggewerkt, maar omdat ze van Installer-ontwikkelaar Rip Dev te horen hebben gekregen dat Installer 4 Beta meegeleverd mag worden. Het iPhone Dev Team meldt helemaal klaar te zijn voor de release van Pwnage Tool, maar kiest er liever voor om niet binnen twee dagen twee opeenvolgende versies uit te brengen.
Pwnage Tool is bedoeld als jailbreak- en unlocktool voor iPhones van de eerste generatie (jailbreak, unlock) en de iPhone 3G (alleen jailbreak). In de eerdere versies van Pwnage Tool werd Installer-alternatief Cydia meegeleverd, maar door de grote bekendheid en gebruiksvriendelijkheid van Installer was het wachten toch vooral daarop, zeker gezien de zeer fraaie screenshots. Welke repositories al helemaal klaar zijn voor Installer 4 is op dit moment nog niet duidelijk, evenmin als het nieuwe aanbod in Installer 4. Native iPhone-applicaties die probleemloos werkten met iPhone firmware 1.x.x zijn niet zomaar compatibel met iPhone-firmware 2.0.x.
Betaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)aar-met-installer-4/
Ik zie tot nu toe geen onmisbare applicaties die via installer te installen zijn (woordspeling). Een msn app is er bv nog niet. Ook kunnen er problemen ontstaan met je iPhone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef Skv het volgende:
Wat zou een reden kunnen zijn dat je dat niet wil doen dan?
ONZINquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zie tot nu toe geen onmisbare applicaties die via installer te installen zijn (woordspeling). Een msn app is er bv nog niet. Ook kunnen er problemen ontstaan met je iPhone.
Ja precies, alle mensen die op forums klagen na een jailbreak verzinnen datquote:
Volgens mij niet. Wat heb je nou aan een prepaid iPhone zonder abonnement? Niet voor niks dat T-mobile alleenrecht heeft gekocht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef linebear het volgende:
uhm even een vraagje....
Wil wel een iPhone, maar ja abonnement bij Vodafone en nog meer dan een jaar vast aan een contract.
Komen er in Nederland geen prepay iPhone (simlockvrij) zodat ik die gewoon kan omwisselen voor mijn huidige telefoon !?
Ik weet ook niet of jij een stinkerd bent, maar ik kon 'm na 10 minuten al ophalenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:18 schreef portier het volgende:
Ik weet niet of ik nou zo'n stinkerd ben, maar ik heb mijn iPhone vorige week vrijdag besteld en ik kreeg net een belletje dat ik 'm op kan halen. Wat nou lange wachttijd?.
Bedoel je niet gewoon de info die je vindt onder instellingen/algemeen/gebruik?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Biogarde het volgende:
Iemand die z'n belstatus al kan opvragen van My T-Mobile?
Ze zijn er mee bezig staat er, maar ik zie nog steeds niet (week na activatie) wat m'n belminuten etc etc zijn
![]()
Abo is geactiveerd. Kan van alles gebruik maken, nu de status nog..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja precies, alle mensen die op forums klagen na een jailbreak verzinnen dat
Ok, maar dit is dus alleen nodig als je persee niet bij t-mobile wil (om wat voor reden) het is toch ook niet echt goedkoper om er 1tje in belgie te halen ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als het toestel jailbroken is dan is de functie niet anders dan een gelockte. Hij werkt alleen met alle providers. Zie het als je DVD speler regio vrij maken.
Je vergeet ook even dat je je garantie kwijtraakt is toch vervelendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Yeah sure.. Zullen vast mensen met problemen zijn maar ik durf te beweren dat dat zo goed als allemaal mensen zijn die niet zo sterk met dat soort dingen zijn en hier en daar wat oppikken van sites als Hackingt0sh.
Geloof me..jailbreak heeft niets van doen met je functionaliteit. Alleen als je het zelf doet kan je je telefoon "bricken" als je een fout maakt. Ik heb zelf ook al eens een fout gemaakt waardoor ik geen 100% schrijfrechten had in het bestandssysteem van de iphone. Ik kon geen notes opslaan bijvoorbeeld. Als je weet wat je doet is dit eenvoudig te herstellen.
Als het toestel jailbroken is dan is de functie niet anders dan een gelockte. Hij werkt alleen met alle providers. Zie het als je DVD speler regio vrij maken.
Of via iDeal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef Skv het volgende:
Dat kopen via de iStore, dat gaat gewoon via je creditcard oid? Betaal je extra voor betalingen met je CC?
Heb je me nou al geblocked?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Of via iDeal.
P.s. Bericht vanaf m'n iPhone.
Ja, hier ook als een raket. Ervaar niet de problemen met T-Mobile die veel mensen wel hebben. Maar goed, ik ben al 2 weken geactiveerd, en weet nog steeds niet hoeveel minuten ik heb etc etc. Inloggen op My T-Mobile kan wel, maar er staat niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Jarno het volgende:
Ja hallo, ik wou even melden dat ik heel blij ben met m'n 3G iPhone. Vanochtend heeft de GPS functie icm 3G snelheid (mbt Google Maps) weer aardig gered. Super.
Over!
Was jij het?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je me nou al geblocked?![]()
Bwhehe
Ik vind de (3G) dekking niet briljant, maar vanochtend had ik kennelijk een goede mast te pakken. Verder gebruik ik m'n iPhone nu nog zonder i-abbo omdat mijn Flex of-hoe-heet-dat nog niet is afgelopen, maar ik ben niet ontevreden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, hier ook als een raket. Ervaar niet de problemen met T-Mobile die veel mensen wel hebben. Maar goed, ik ben al 2 weken geactiveerd, en weet nog steeds niet hoeveel minuten ik heb etc etc. Inloggen op My T-Mobile kan wel, maar er staat niks![]()
Over.
Als jij met je jailbroken iPhone een hardware error krijgt (met software probs ga je sowieso niet zo snel terug) kan het dus zijn dat je hem niet gerestored krijgt omdat er hardwarematig iets mis is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:36 schreef Skv het volgende:
Je kan 'm toch met restore gewoon terugzetten, ben je niks van je garantie kwijt.
Mijn abbo is ook nog niet afgelopen, maar je kan je abbo vroegtijdig omzetten naar het i abbonement.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind de (3G) dekking niet briljant, maar vanochtend had ik kennelijk een goede mast te pakken. Verder gebruik ik m'n iPhone nu nog zonder i-abbo omdat mijn Flex of-hoe-heet-dat nog niet is afgelopen, maar ik ben niet ontevreden.
(maar waar blijft TomTom oid)
Alleen is Jailbreaken heel wat anders dan unlocken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt nu een T-Mobile simkaart waar een tijdelijk nummer aan gekoppeld is. Als Orange het nummer vrijgeeft wordt het aan je T-Mobile sim kaart gekoppeld en heb je het oude nummer weer terug. Je hoeft dus niets te doen, je merkt op een gegeven moment alleen dat je het oude nummer weer hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Funkerman het volgende:
Nu heb ik dus een tijdelijk nummer, omdat ik nummerbehoud aangevraagd heb. Hoe werkt dit precies? Wanneer kan ik m'n eigen nummer weer gebruiken en ontvang ik nog een nieuwe simkaart of wordt ie omgezet?
Simlock vrind, simlock.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:21 schreef Stinosss het volgende:
Een ipod kan niet bellen.
Hoeveel kost een losse n95? Juist.
Jouw Zwitserse iPhone de komende maanden ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:21 schreef Stinosss het volgende:
Die van jou voorlopig ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:21 schreef Stinosss het volgende:
Hoeveel kost een losse n95? Juist.
Dat kan ik haast niet geloven. Ik heb hem een keer een nacht en een dag met rust gelaten en hij was nog helemaal vol. Met normaal gebruik red ik nu makkelijk 24 uur met de iPhone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef Funkerman het volgende:
Ik ben een overstapper (vanaf Orange naar T-mobile dus), en ik heb m'n iPhone een weekje geleden ontvangen. Werkt prima (al is die accuduur echt te schandalig voor woorden, zelfs met push uit is ie na een nachtje standby voor de helft leeg).
Nu heb ik dus een tijdelijk nummer, omdat ik nummerbehoud aangevraagd heb. Hoe werkt dit precies? Wanneer kan ik m'n eigen nummer weer gebruiken en ontvang ik nog een nieuwe simkaart of wordt ie omgezet?
Niet zo best voor zo'n duur apparaat.quote:Apple's nieuwe telefoon, de iPhone 3G, kan niet tegen de regen. Dat zegt Test-Aankoop. De consumentenorganisatie onderwierp het toestel aan een labo-onderzoek.
Gefaald op regentest
"In het lab doorstond de nieuwe iPhone onze val- en krastest. Wel bleek het toestel erg gevoelig voor water. Na de regentest lichtte bij een toestel het scherm helemaal niet meer op, ontlaadde de batterij ervan zeer snel en raakte het oververhit. Bij een andere iPhone bleef de diode van de luidspreker branden. Van een derde toestel verzwakte de geluidssterkte van de luidspreker en reageerde één van de functieknoppen niet meer."
Plastic
"Een verklaring voor dit soort problemen vinden we mogelijk in het feit dat de rug van de iPhone 3G tegenwoordig niet meer uit metaal, maar uit plastic bestaat. Bovendien bevinden zich in de cover verschillende openingen", aldus de consumentenorganisatie.
Simkaart
Nog een minpunt is dat de simkaarthouder moeilijk open te krijgen is, vervolgt Test-Aankoop. "Daartoe is wel een stuk gereedschap meegeleverd. De batterij is bovendien niet toegankelijk. Als het nodig is, moet u aan Apple vragen om ze te vervangen, tegen betaling uiteraard." (belga/adv)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |