Dat is ie wel.quote:
quote:The download is 249.2MB in size for the iPhone, or 246.7MB for the iPod touch
wat liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef shroomer het volgende:
Ok nico speciaal voor jou. Wat ik dus bedoelde is: waarom geen 10mb voor een beetje code.
Zo goed nico?
Ze erkennen het tot op heden nog niet, dus je hebt weinig kansquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:34 schreef arneaux het volgende:
Zou mooi wezen, krijg ik over 3 weken mn iPhone, mag ik 'm meteen weer inleveren omdat 'ie te warm wordt.
Apple kennende zal dit niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:59 schreef Biogarde het volgende:
Joh, al gaat het niet goed. Apple zal het dan toch wel erkennen. Krijgen we allemaal een nieuwe
Ah ok. Wel mooier dat het T-mobile nu helemaal in beeld is i.p.v. dat scrollendequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Skv het volgende:
Die foutmelding krijgt iedereen. Heeft te maken met het weergeven van 'T-mobile' ipv 'T-mob...'
Ondanks die fout lijkt alles wel gewoon te werken..
blijkbaar niet? Je hebt alle winkels in Nederland gebeld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef Remzz het volgende:
Maar er is nog geen winkel in Nederland die het ding gewoon op voorraad heeft?
Nee maar ik vroeg me af of hier iemand wist of een winkel ze al op voorraad heeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
blijkbaar niet? Je hebt alle winkels in Nederland gebeld?
Woensdag moet je maar eens bellen. Morgen dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar ik vroeg me af of hier iemand wist of een winkel ze al op voorraad heeft
iCal wordt geloof ik ondersteund door google calendar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
Er zit geen office op, maar wel een calender die je kan syncen met je outlook of ical. Hoe dat zit met Google calender weet ik niet, maar heb ik wel verhalen over gehoord. Zou je ff moeten googlen.
quote:Fortunately, Google Calendar allows for syncing with external applications, by virtue of SyncML, and through one-way syncing via XML. For instance Apple’s iCal, which is built-into Mac OS X, can be used to subscribe to your Google Calendar, and will automatically check Google Calendar every few minutes to check for new items.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |