Dat is ie wel.quote:
quote:The download is 249.2MB in size for the iPhone, or 246.7MB for the iPod touch
wat liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef shroomer het volgende:
Ok nico speciaal voor jou. Wat ik dus bedoelde is: waarom geen 10mb voor een beetje code.
Zo goed nico?
Ze erkennen het tot op heden nog niet, dus je hebt weinig kansquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:34 schreef arneaux het volgende:
Zou mooi wezen, krijg ik over 3 weken mn iPhone, mag ik 'm meteen weer inleveren omdat 'ie te warm wordt.
Apple kennende zal dit niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:59 schreef Biogarde het volgende:
Joh, al gaat het niet goed. Apple zal het dan toch wel erkennen. Krijgen we allemaal een nieuwe
Ah ok. Wel mooier dat het T-mobile nu helemaal in beeld is i.p.v. dat scrollendequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef Skv het volgende:
Die foutmelding krijgt iedereen. Heeft te maken met het weergeven van 'T-mobile' ipv 'T-mob...'
Ondanks die fout lijkt alles wel gewoon te werken..
blijkbaar niet? Je hebt alle winkels in Nederland gebeld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef Remzz het volgende:
Maar er is nog geen winkel in Nederland die het ding gewoon op voorraad heeft?
Nee maar ik vroeg me af of hier iemand wist of een winkel ze al op voorraad heeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
blijkbaar niet? Je hebt alle winkels in Nederland gebeld?
Woensdag moet je maar eens bellen. Morgen dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar ik vroeg me af of hier iemand wist of een winkel ze al op voorraad heeft
iCal wordt geloof ik ondersteund door google calendar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
Er zit geen office op, maar wel een calender die je kan syncen met je outlook of ical. Hoe dat zit met Google calender weet ik niet, maar heb ik wel verhalen over gehoord. Zou je ff moeten googlen.
quote:Fortunately, Google Calendar allows for syncing with external applications, by virtue of SyncML, and through one-way syncing via XML. For instance Apple’s iCal, which is built-into Mac OS X, can be used to subscribe to your Google Calendar, and will automatically check Google Calendar every few minutes to check for new items.
Maar er is vast nog geen jailbreak van 2.01 of wel? Zo dat ik de update nog niet kan maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef RHCPeter het volgende:
Wat kut is is dat ik alle app's van cydya kwijt ben. Probeer nog 1 keer dat programma waarmee je via USB op de phone kan kijken straks!
http://www.downloadsquad.(...)ndar-to-your-iphone/quote:With a large Gmail user base, there are plenty of different options for tying in Google Calendars with Blackberry's, Outlook, and other calendar applications. But what about tying in your Google Calendar to your iPhone? Well, it's pretty easy.
Visit your Google Calendar account and click on the Calendar Settings arrow under your "My Calendars"
Under the Private Address section, click on the "ICAL" button. This gives you a direct and private URL to your calendar. Copy this address.
Open your iCal application and navigate to Calendar > Subscribe. Then paste your Google Calendar URL in.
Once you have subscribed to your Google Calendar, sync up your iPhone and all of your events will drop into place. From now on your iCal will pull in all of your events during your set intervals.
Dat heet worden valt reuze mee, evenals "crashende shit". Er is notabene vandaag een update uitgekomen die de performance van de 2.0 firmware aanzienlijk verbetert. Het is qua software nog altijd 10x beter dan WM. Daarnaast snap ik niet wat er nadelig is aan jailbreaken, het hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:49 schreef Technoviking het volgende:
Ik zie 't al. Ik ga lekker voor de HTC.
Scheuren, heet worden, crashende shit, jailbreaken.
Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn intentie om Apple af te kraken.
De iphone lijkt me qua look & feel de betere keus, maar nu er, bij notabene een 3g, nog zoveel kinderziektes zijn haak ik af.
Tsja, dat vreet natuurlijk de meeste stroom. Ik vind 24 uur eigenlijk wel het minimum voor een telefoon qua accuduur, anders ben je de helft van de tijd niet bereikbaar en moet je óveral een lader mee naartoe slepen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:26 schreef Merkie het volgende:
Ik laad hem elke avond op, maar toen ik een week op vakantie was heb ik hem 3x moeten opladen, waarbij hij nooit helemaal leeg was en ik het met twee keer ook wel gehad gered. Maar toen gebruikte ik hem ook weinig. Bij intensief gebruik (zoals uren achter elkaar internetten zoals ik op mijn stage doe) heb ik nog een kwart over na een uur of 10
. Met af en toe een kort belletje, wat sms'en en een paar foto's haal je 2 dagen schat ik. Maar ik heb natuurlijk geen 3G.
Dat lukt makkelijk als je hem gewoon gebruikt als elke normale telefoon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Tsja, dat vreet natuurlijk de meeste stroom. Ik vind 24 uur eigenlijk wel het minimum voor een telefoon qua accuduur, anders ben je de helft van de tijd niet bereikbaar en moet je óveral een lader mee naartoe slepen.
Snappen jullie niet dat de accuduur langer is dan normaal? Als jij je wi-fi uitzet en je 3g dan kun je zat een halve week met een telefoon (mits je niet te veel belt). Als jij hem idd vaak gebruikt voor mail/internet en dat soort dingen.. dan is de accu duur idd kort.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Tsja, dat vreet natuurlijk de meeste stroom. Ik vind 24 uur eigenlijk wel het minimum voor een telefoon qua accuduur, anders ben je de helft van de tijd niet bereikbaar en moet je óveral een lader mee naartoe slepen.
Nergens last van hier hoor. Ik denk dat dat bij een hele kleine groep is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:49 schreef Technoviking het volgende:
Ik zie 't al. Ik ga lekker voor de HTC.
Scheuren, heet worden, crashende shit, jailbreaken.
Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn intentie om Apple af te kraken.
De iphone lijkt me qua look & feel de betere keus, maar nu er, bij notabene een 3g, nog zoveel kinderziektes zijn haak ik af.
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:49 schreef Technoviking het volgende:
Scheuren,
Was erger met m'n HTC.quote:heet worden,
Was erger met m'n HTC (praktisch elke dag moeten rebooten, instabiele apps, instabiel OS, plotseling niet meer bereikbaar zijn)quote:crashende shit,
Got a point there.quote:jailbreaken.![]()
bluetooth kun je alleen gebruiken voor je bluetooth headset. Je kunt er geen telefoons mee vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg mijn bluetooth niet aan de praat
Ik neem aan dat er niet meer handelingen nodig zijn dan bij instellingen bluetooth op 'aan' zetten?
Hij gaat dan zoeken, maar vinden doet ie niets. andere telefoons vinden hem ook niet.
Het lijkt er op dat (vrijwel) iedereen deze melding heeft gekregen, ik zelf ook. Het ziet er naar uit dat dit een wereldwijd probleem is, alleen in de US schijnt men niet deze melding te krijgen, zie ook dit topic op de discussiepagina van Apple. Het heeft verder blijkbaar geen nadelige gevolgen, alleen het is wel vervelend dat iTunes steeds weer begint te zeuren om de update bij het koppelen van je iPhone.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |