abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60580025
Ah ok.. maar dan heb je dus wel een mac nodig
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:47:26 #127
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60580463
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef RHCPeter het volgende:
Wat kut is is dat ik alle app's van cydya kwijt ben. Probeer nog 1 keer dat programma waarmee je via USB op de phone kan kijken straks!
Maar er is vast nog geen jailbreak van 2.01 of wel? Zo dat ik de update nog niet kan maken?
pi_60580464
Hm, iCal zit niet in de iPhone?
Ik wil dat mijn Google calender wordt geimporteerd in mijn iPhone agenda en dat 'ie ook update.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_60580502
quote:
With a large Gmail user base, there are plenty of different options for tying in Google Calendars with Blackberry's, Outlook, and other calendar applications. But what about tying in your Google Calendar to your iPhone? Well, it's pretty easy.

Visit your Google Calendar account and click on the Calendar Settings arrow under your "My Calendars"
Under the Private Address section, click on the "ICAL" button. This gives you a direct and private URL to your calendar. Copy this address.
Open your iCal application and navigate to Calendar > Subscribe. Then paste your Google Calendar URL in.
Once you have subscribed to your Google Calendar, sync up your iPhone and all of your events will drop into place. From now on your iCal will pull in all of your events during your set intervals.
http://www.downloadsquad.(...)ndar-to-your-iphone/
pi_60580517
Ik zie 't al. Ik ga lekker voor de HTC.

Scheuren, heet worden, crashende shit, jailbreaken.
Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn intentie om Apple af te kraken.

De iphone lijkt me qua look & feel de betere keus, maar nu er, bij notabene een 3g, nog zoveel kinderziektes zijn haak ik af.
pi_60580604
vraagje, hoe kan ik mn bestelling bij t-mobile annuleren?
if you can't beat them, arrange to have them beaten
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:59:27 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60580724
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:49 schreef Technoviking het volgende:

Begrijp me niet verkeerd, het is absoluut niet mijn intentie om Apple af te kraken.

De iphone lijkt me qua look & feel de betere keus, maar nu er, bij notabene een 3g, nog zoveel kinderziektes zijn haak ik af.
Dat heet worden valt reuze mee, evenals "crashende shit". Er is notabene vandaag een update uitgekomen die de performance van de 2.0 firmware aanzienlijk verbetert. Het is qua software nog altijd 10x beter dan WM. Daarnaast snap ik niet wat er nadelig is aan jailbreaken, het hoeft niet hoor.

Blijven de scheurtjes over, tja. Een HTC Touch is epic fail vergeleken met een iPhone. Ik heb nu een paar maanden een iPhone en als ik een HTC in mijn handen heb ik word ik na drie keer tappen met de stylus al gek. En sms'en met een stylus op zo'n klein 2,8" schermpje is ook geen doen. Ik zou het wel weten .
2000 light years from home
pi_60581197
Hoe zit het met jouw batterijduur, na een paar maanden? Is het echt zo erg dat 'ie na 13 uur leeg is?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:26:23 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60581284
Ik laad hem elke avond op, maar toen ik een week op vakantie was heb ik hem 3x moeten opladen, waarbij hij nooit helemaal leeg was en ik het met twee keer ook wel gehad gered. Maar toen gebruikte ik hem ook weinig. Bij intensief gebruik (zoals uren achter elkaar internetten zoals ik op mijn stage doe ) heb ik nog een kwart over na een uur of 10 . Met af en toe een kort belletje, wat sms'en en een paar foto's haal je 2 dagen schat ik. Maar ik heb natuurlijk geen 3G.
2000 light years from home
pi_60581305
Waar kun je tegenwoordig de 2G het goedkoopst kopen? Mot die GPS niet.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_60581366
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:26 schreef Merkie het volgende:
Ik laad hem elke avond op, maar toen ik een week op vakantie was heb ik hem 3x moeten opladen, waarbij hij nooit helemaal leeg was en ik het met twee keer ook wel gehad gered. Maar toen gebruikte ik hem ook weinig. Bij intensief gebruik (zoals uren achter elkaar internetten zoals ik op mijn stage doe ) heb ik nog een kwart over na een uur of 10 . Met af en toe een kort belletje, wat sms'en en een paar foto's haal je 2 dagen schat ik. Maar ik heb natuurlijk geen 3G.
Tsja, dat vreet natuurlijk de meeste stroom. Ik vind 24 uur eigenlijk wel het minimum voor een telefoon qua accuduur, anders ben je de helft van de tijd niet bereikbaar en moet je óveral een lader mee naartoe slepen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:56:11 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60581825
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Tsja, dat vreet natuurlijk de meeste stroom. Ik vind 24 uur eigenlijk wel het minimum voor een telefoon qua accuduur, anders ben je de helft van de tijd niet bereikbaar en moet je óveral een lader mee naartoe slepen.
Dat lukt makkelijk als je hem gewoon gebruikt als elke normale telefoon.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 6 augustus 2008 @ 01:36:19 #138
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60591180

Dat was ff schrikken, maar de carrier settings zijn volgens mij helemaal niet veranderd, dus het boeit niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60593185
Die foutmelding krijg ik ook op OS X. Maar gelukkig staat T-mobile nu weer volledig inplaats van Tmob..
pi_60593915
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Snappen jullie niet dat de accuduur langer is dan normaal? Als jij je wi-fi uitzet en je 3g dan kun je zat een halve week met een telefoon (mits je niet te veel belt). Als jij hem idd vaak gebruikt voor mail/internet en dat soort dingen.. dan is de accu duur idd kort.

Ik kan me absoluut geen mobiel apparaat verzinnen die, met intensief gebruik, langer dan 1 dag meegaat. De iphone kan als gamemobiel gebruikt worden, net zoals de psp. Ik heb echter ook nog nooit een psp gezien die langer dan 8 uur batterijduur heeft. Gebruik je hem voor mail/internet, zoals een laptop. Ik heb ook nog nooit een laptop gezien die 8 uur intensief gebruikt kan worden. Sterker nog, met intesief gebruik zijn ze al naar een paar uur op.. net zoals de iphone. Iedereen wil graag week accurduur hebben en natuurlijk regelmatig email kunnen checken..

maar dat kan dus niet!
Dit keer zonder signature
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:27:19 #141
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60594967
quote:

Nergens last van hier hoor. Ik denk dat dat bij een hele kleine groep is.
HTC is 10x zo traag 10x minder gebruiksvriendelijk 10x minder qua look &feel

Pak ze gewoon allebei ff vast en gebruik de mobieltjes in de winkel.

Niet dat ik pro iphone ben ofzo
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:51:28 #142
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60595449
Zelfs ik al redelijke Windows Fanboy moet niks meer hebben van Windows op een telefoon

Wat een crap dat Windows Mobile
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:58:06 #143
126637 Onnib
lekker dan...
pi_60595605
Kan m eindelijk ophalen bij het postkantoor. 4 weken gewacht. valt nog mee.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:01:54 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60595704
quote:
Scheuren,
Nooit gezien.
quote:
heet worden,
Was erger met m'n HTC.
quote:
crashende shit,
Was erger met m'n HTC (praktisch elke dag moeten rebooten, instabiele apps, instabiel OS, plotseling niet meer bereikbaar zijn)
quote:
jailbreaken.
Got a point there.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:05:30 #145
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60595790
Hoezo heeft hij een punt? Het hoeft niet hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 11:55:39 #146
18653 crew  D.
pi_60597057
Ik krijg mijn bluetooth niet aan de praat

Ik neem aan dat er niet meer handelingen nodig zijn dan bij instellingen bluetooth op 'aan' zetten?
Hij gaat dan zoeken, maar vinden doet ie niets. andere telefoons vinden hem ook niet.
pi_60597199
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik krijg mijn bluetooth niet aan de praat

Ik neem aan dat er niet meer handelingen nodig zijn dan bij instellingen bluetooth op 'aan' zetten?
Hij gaat dan zoeken, maar vinden doet ie niets. andere telefoons vinden hem ook niet.
bluetooth kun je alleen gebruiken voor je bluetooth headset. Je kunt er geen telefoons mee vinden.
Dit keer zonder signature
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:03:52 #148
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60597292
Wie het nieuwste van het nieuwste wil betaalt daar nou eenmaal de prijs voor: duur spul, veel kinderziektes, groot diefstalrisico, enz.

Keuzes, keuzes.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60597316
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 01:36 schreef soylent het volgende:
Het lijkt er op dat (vrijwel) iedereen deze melding heeft gekregen, ik zelf ook. Het ziet er naar uit dat dit een wereldwijd probleem is, alleen in de US schijnt men niet deze melding te krijgen, zie ook dit topic op de discussiepagina van Apple. Het heeft verder blijkbaar geen nadelige gevolgen, alleen het is wel vervelend dat iTunes steeds weer begint te zeuren om de update bij het koppelen van je iPhone.
    
pi_60597926
Indicatie aflevertijd: tussen 10:52 en 13:52 uur
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')