quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
wifi thuis ja...alsof ie bij die youtube app de data niet via wifi verstuurd maar via t t-mobile netwerk...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef shroomer het volgende:
[..]ik neem aan dat hij niet 1 van die t-mobile hotspots bedoelt
Nee nog niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je een bestelling gedaan in Belgié? Zo ja, waar?Ik wil ook.
*zucht* op de een of andere manier doet nu iedereen alsof die witte iPhones vol zitten met haarscheurtjes. Bij een aantal iPhones is dit euvel gecontateerd. Apple zal vast met een oplossing komen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:45 schreef Geqxon het volgende:
En ik wou nog wel een witte kopen.
Het is wachten op 3G2.
Ik ben een beetje huiverig voor first-gen Apple producten. Als ik eens naar mijn Macbook kijk, waarvan het moederbord 2 maal vervangen is, de accu vervangen is, de poweradapter vervangen is, het scherm-bezel en de topcase...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
*zucht* op de een of andere manier doet nu iedereen alsof die witte iPhones vol zitten met haarscheurtjes. Bij een aantal iPhones is dit euvel gecontateerd. Apple zal vast met een oplossing komen.
Dit en dit vind ik echter veel verontrustender, want dit lijkt me niet echt "kleurgebonden" ofzo...
Ik vraag me dat ook af. Niet dat ik met thee-mobiel ga bellen, maar ze kopen het niet voor niks. En Orange had/ heeft zijn eigen masten. Dus het kan makkelijk één netwerk worden. En de overbodige zenders weghalen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie nu net pas dat ik het vorige topic op slot gooide
Anyway, hier dan nogmaals mijn vraag uit die laatste post:
Iemand enig idee vanaf wanneer T-Mobile ook via het Orange netwerk gaat en dus het bereik 'verdubbeld' wordt?
Ik neem tenminste aan dat dat wel gaat gebeuren n.a.v. de overname, en ik neem ook aan dat het nu nog niet het geval is gezien de huidige ontvangst.
Denk niet dat dat gaat gebeuren helaas. Eerder zullen ze de helft van de apparatuur tweedehands verkopen en alleen het minimaal noodzakelijke overhouden...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
Iemand enig idee vanaf wanneer T-Mobile ook via het Orange netwerk gaat en dus het bereik 'verdubbeld' wordt?
Ik heb het nog niet geprobeerd maar volgensmij kun je gewoon inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord die je ook op t-mobile.nl gebruikt..quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:09 schreef Kyller het volgende:
T-mobile had het toch ook over gratis gebruik maken van T-mobile hotspots..... Hoe doe je dat dan? bij mij moet je gewoon een code invullen om een verbinding te maken.
Volgens mij is dat nu bezig. Ik heb een abonnement bij Orange en gisteren had ik er zowel Orange als T-Mobile NL staan. Nu staat er weer alleen Orange maar ik vermoed dus dat ze bezig zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik neem tenminste aan dat dat wel gaat gebeuren n.a.v. de overname, en ik neem ook aan dat het nu nog niet het geval is gezien de huidige ontvangst.
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef LoggedIn het volgende:
nou, mijn reservering gaat niks meer worden dit jaar
Ik ben net sinds 1 week bij T-mobile (nummer laten porteren vanaf Orange) en kreeg vandaag een sms:quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik had een reservering geplaatst bij een winkel in belgie tesamen met enkele andere mensen. Een aantal daarvan hebben ondertussen een toestel bemachtigd, zo ook voor de geplande shipment van deze week. Ik heb echter geen bericht gehad..quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | http://m.telefoonboek.nl (zeer gave website. Je kunt de gezochte personen gelijk bellen en zoeken via de maps) [img]http://www.gioli.nl/tweakers/savvy.jpg[/img] http://iphone.savvy.nl/tvgids (nu en straks op tv) [img]http://www.nuiphone.nl/screenshot/IMG_0005.PNG[/img] www.NUiPhone.nl |
ja.. had hem binnen 2 weken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:35 schreef Onnib het volgende:
Heeft iemand de iPhone al binnen die 'm via internet of de telefonische helpdesk besteld heeft?
m.a.w. moet ik zeker weten 6 weken wachten?
Kijk, dan hebben we iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben net sinds 1 week bij T-mobile (nummer laten porteren vanaf Orange) en kreeg vandaag een sms:
'Goed nieuws! Vanaf 2/9 bel je met T-Mobile. Voordelen: jouw tarieven blijven gelijk en je kunt profiteren van een verbeterd netwerk. Zie (internetadres)'.
Ik denk dat ik als ex-Orange klant dit ook nog kreeg. Dan denk ik dat ze vanaf 2/9 mergen als het ware.
Als je dan iets hebt, dan reset je hem toch eerst voordat je naar de winkel gaat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:29 schreef Skv het volgende:
Ben je na een jailbreak ook je garantie kwijt?
Twee kleintjes onderin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:39 schreef Skv het volgende:
Oh, kan datDacht dat het onherroepelijk was.
Zit er overigens een speaker in de iPhone 3G? Kan niet wachten tot mijn ding binnen is.. 10 dagen ongeveer..
A, dat wist ik niet. Dank je!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Eentje onder, eentje boven (die voor je oor)
Die andere onder is de microfoon
11 juli besteld, krijg 'm dinsdag 5 augustus (3 weken en 4 dagen gewacht dus).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:35 schreef Onnib het volgende:
Heeft iemand de iPhone al binnen die 'm via internet of de telefonische helpdesk besteld heeft?
m.a.w. moet ik zeker weten 6 weken wachten?
Oké, dus het is mogelijk de telefoon op een tafel te leggen, een filmpje aan te slingeren en te kijken zonder oordopjes? Vind die dingen altijd superkut zitten en handsfree etc met speakers vind ik wel handig. Of gaat het niet hard?quote:
is nu al verholpenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:22 schreef Hanstin het volgende:
ik heb er nu ook 1 alleen zonder internetiets met pdp identiteit.
Ik heb t-mobile al gebeld en ze zeiden dat het een bekent probleem was en dat het doorgegeven zou worden.
Hard genoeg om de lokale ovallochtonen versteld te doen staan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Oké, dus het is mogelijk de telefoon op een tafel te leggen, een filmpje aan te slingeren en te kijken zonder oordopjes? Vind die dingen altijd superkut zitten en handsfree etc met speakers vind ik wel handig. Of gaat het niet hard?
Bron ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:04 schreef RHCPeter het volgende:
installer 4 is vanaf morgen via cydia te verkrijgen.
http://russianiphone.ru/b(...)report/#comment-5198quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Bron ?
Hier dus: http://www.iphoneclub.nl/(...)p-revenge/#more-9690
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:54 schreef znarch het volgende:
Ist nu wel zo dat je na een jailbreak op een iphone met t-mobile na elke firmware update weer moet jailbreaken ? En dus moet wachten ?
Das wel irri dan :Squote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja.
En binnenkort komt Firmware 2.1 uit, met o.a. een GPS fix. Dus daarna is het weer een paar weken wachten op een nieuwe jailbreak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |