Denk je echt dat ze allemaal gaan scheuren? Als je daar zo bang voor bent neem dan iig geen witte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:56 schreef arneaux het volgende:
Ik wil mn aboo verlengen en overweeg dus een Iphone. Nu heb ik op o.a. tweakers.net een vrij vernietigende recensie gelezen waarin staat dat hij er allemaal prima uitziet en qua functionaliteit ook goed is maaaaarrr dat er oa scheurtjes te zien zijn na normaal gebruik enzo.
De hamvraag is dus? Doen? En waarom? of helemaal laten zitten?
Volgens mij gaat het nu wel sneller met die lijsten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:22 schreef portier het volgende:
Terug van vakantie, aangemeld voor de wachtlijst. Ik ben benieuwd of het echt 6-8 weken gaat duren (16g zwart).
gps fix? ik heb echt totaal geen problemen met GPS.. werkt echt superquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja.
En binnenkort komt Firmware 2.1 uit, met o.a. een GPS fix. Dus daarna is het weer een paar weken wachten op een nieuwe jailbreak.
`quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
gps fix? ik heb echt totaal geen problemen met GPS.. werkt echt super
1. er is een applicatie die dat mogelijk maakt genaamd netshare maar daar heeft je pc/laptop een wi-fi ding voor nodig + de applicatie is verwijderd uit de app storequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
2 vraagjes voor ik ook maar overweeg een iPhone te nemen.
1) Het belangrijkst: kan ik um aan mijn laptop hangen en als modem gebruiken zoals m'n huidige PDA.
2) Zit RDC er op of bestaat de applicatie al?
Hij was er, hij was verdwenen, terug en nu weer verdwenen toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:25 schreef RHCPeter het volgende:
Die app is ook alweer terug in de store
bij mij werkt hij niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:57 schreef RHCPeter het volgende:
Schijnt dat je hem via de volgende link kan downloaden:
http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=286541579&mt=8
Bron: http://www.iphoneclub.nl/9719/netshare-is-terug-in-de-app-store/
http://www.dailymail.co.u(...)-time-Christmas.htmlquote:Apple to launch the iPhone 'nano' in time for Christmas
Apple is about to launch a 'nano' version of the hugely successful iPhone. It is expected to be in the shops in time for Christmas.
The product will be launched in the UK at up to £150 for pay-as-you-go customers by O2, the mobile phone group owned by Spain's Telefonica. 'This will be a big one,' said an industry source.
Must-have: The nano version of the iPhone is expected to outstrip sales even of the original
'The iPhone 3G has been the fastest-selling phone ever in the UK, but it is too expensive to be a realistic proposition in the pay-as-you-go market.
'However, a cut down version, with the candy bar shape of iPod nano music players, would be a huge hit as a Christmas gift.'
One expert suggested the nano phone would have a touch wheel on the back and display on the front so that numbers would be dialled from behind.
Het werken als modem is ook niet toegestaan door T-mobile. Ik weet niet hoe ze het willen controleren, maar ook als zo'n programma bij je werk, dan nog is het wel tegen de regels van T-mobile in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is nogal essentieel voor mij dat ie ook al modem werkt.
En dat RDC het doet. Ik wacht nog even dus.
waarom brengen ze in godsnaam eerste een applicatie voor de gejailbreakte telefoons uit?quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef Roi het volgende:
Voor de paar nerds die het nog niet wisten, Teletekst voor de iPhone![]()
http://weblogs.nos.nl/nie(...)ekst-voor-de-iphone/
Echt een super relaxt progje
Als je apps wilt verspreiden via de App Store moet je toegelaten worden de iPhone Developer Program, wat wel een tijdje kan duren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
waarom brengen ze in godsnaam eerste een applicatie voor de gejailbreakte telefoons uit?
Is er nog niet voor 2.0quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:36 schreef Roi het volgende:
Voor de paar nerds die het nog niet wisten, Teletekst voor de iPhone![]()
http://weblogs.nos.nl/nie(...)ekst-voor-de-iphone/
Echt een super relaxt progje
Mjjn aanvraag is inmiddels ook al een week oud...quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je apps wilt verspreiden via de App Store moet je toegelaten worden de iPhone Developer Program, wat wel een tijdje kan duren.
Overigens heb ik vrijdag ook een aanvraag gedaan, dus voor mij is het nu ook afwachten geblazen.
Hier ben ik ook wel benieuwd na?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Skv het volgende:
Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met:
-Scheurtjes in de witte versie
-Slechte gesprekskwaliteit
-Enorm heet wordend toestel
Lees er verbazingwekkend veel over, niet al te relaxed, zo'n nieuw toestel met zoveel problemen..
Volgende week een powerpoint van nicomart!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:16 schreef nicomart het volgende:
geinig.. Toevallig ben ik afgelopen die SDK ingedoken en nu vertellen ze op mijn werk dat ze ook applicaties voor de iphone willen gaan ontwikkelen.
Nu dus leren op kosten van de zaak
powerpoint? Waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:24 schreef soylent het volgende:
[..]
Volgende week een powerpoint van nicomart!
Is iphoneclub jouw site? Leuk blog wel
SPAMMMMM... RECLAMEEEEEEquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
powerpoint? Waar zie je me voor aan?
En iphoneclub is niet mijn site, maar ik ben wel supermod van het forum daarachter. Het drukst bezochte iPhone forum van Nederland en Belgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Check je pm aubquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
powerpoint? Waar zie je me voor aan?
En iphoneclub is niet mijn site, maar ik ben wel supermod van het forum daarachter. Het drukst bezochte iPhone forum van Nederland en Belgie
1. nope nog nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Skv het volgende:
-Slechte gesprekskwaliteit
-Enorm heet wordend toestel
Lees er verbazingwekkend veel over, niet al te relaxed, zo'n nieuw toestel met zoveel problemen..
Nee, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand de witte zou willen.. yuckquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:32 schreef Skv het volgende:
De gesprekken zijn net zo slecht als met mijn andere telefoons. De geluidskwaliteit is echter primaquote:-Slechte gesprekskwaliteit
Een keer gehad, toen Safari (de webbrowser) was vastgelopen. Heet worden is inherent aan veel stroom verbruiken. Dat is niet een probleem dat op zichzelf staat maar een symptoom van iets anders, zoals een applicatie die in een loop zit. Safari is bij mij wel eens gecrasht. Crashen doet het op de Mac en op Windows ook, dus is op zich niet onverwachtquote:-Enorm heet wordend toestel
quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
SPAMMMMM... RECLAMEEEEEEhehe.. ach.. het is toch zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die modjes en supermodjes zijn klootzakken![]()
Wel ff een dijenkletsertje hierquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef soylent het volgende:
De gesprekken zijn net zo slecht als met mijn andere telefoons. De geluidskwaliteit is echter prima
[..]
joh?quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:04 schreef super-muffin het volgende:
2.0.1 is uit.Alleen maar bugfixes, het langzame toetsenbord schijnt nu gefixed te zijn. Ga het zo meteen gelijk proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |