En dan ook nog is vanaf vanavond gaan samenwonen, heuh!quote:
geen ideequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog is vanaf vanavond gaan samenwonen, heuh!
Meuning Tripack
Enne... PI?? WTF?
Dudequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
geen ideehet stond er ineens en nog niet wakker genoeg om dat voordat ik op de submit knop drukte op te merken
Samenwonen
![]()
14 augustusquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude
Ja! Wanneer ga jij nou samenwonen?
Oow dat is zeker snel jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
14 augustusis ook al snel... nog 1 weekje werken en dan beetje bij beetje alles inpakken en verhuizen
Inderdaadquote:
jaah kheb er ook wel zin in ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oow dat is zeker snel jaNah fijn om te horen man
dan is het goed ha haquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
InderdaadHeb er ook ontzettende zin in
het zou wel slecht zijn als dat niet had eigenlijkquote:
Whehehequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
ik wist niet dat Droxz ook calenders maaktenof anders leuk voor zijn verjaardag
![]()
http://www.firebox.com/product/1261/Despair-Calendar
Inderdationquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
het zou wel slecht zijn als dat niet had eigenlijk
Heeeuh Sgele!quote:
morge Sgelequote:
wat wil je nouquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
BellerJawuhl! En toen ik hier aankwam vanmorgen op de zaak heb ik zoiets van "stuur mij maar weer terug"
Tripack, gelukkig wel jahEr stonden daar vliegtuigen waar ik meer de vergelijkenis met een oude bus maakte
Niet te zuinig gewoon de oude rotzooi waar gewoon mee gevlogen mag worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
wat wil je noudinsdag wou je nog naar huis
WTF oude bussen met vleugels....okeej
wheheh dat krijg je ervan als je alle 2e hands spullen inzamelt voor armere landenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet te zuinig gewoon de oude rotzooi waar gewoon mee gevlogen mag worden.
jah ik had me eigenlijk ziek willen meldenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is echt weer om gewoon vrij te zijn zeg.
ow en vergeet die importbruidjes nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
wtf... ik moet een rapport uitbrengen over m'n bezoek aan boekarest..
ja..euh..hard werken, warm, mooie vrouwen en goedkoop bier
hahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik had me eigenlijk ziek willen meldenuhmz ik bedoel thuis gaan werken
Notedquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ow en vergeet die importbruidjes niet
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ow en vergeet die importbruidjes niet
zooo echt welquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahatja die gedachtes krijg je wel met dit weer.
kan je nagaan , bij mij thuis zit ik dan gewoon binnen. buiten is het gewoon echt té warm met parasol en ventilator.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
zooo echt wellekker in de tuin liggen
wat te drinken erbij
wil je zonnen, maar niet te warm krijgen zet je de ventilator aan
Joh wat dan? Zo'n gare bende op je werk?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
BellerJawuhl! En toen ik hier aankwam vanmorgen op de zaak heb ik zoiets van "stuur mij maar weer terug"
Tripack, gelukkig wel jahEr stonden daar vliegtuigen waar ik meer de vergelijkenis met een oude bus maakte
oew das wel erg lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef draculettetje het volgende:
ik ben al lekker de hele ochtend in de tuin
wel vanmorgen zo slim geweest om te vragen of de laptop beneden gezet kon worden
Mja beetje puinhoop..maar ik ben zo brak dat ik vandaag niks ga uitvoeren en morgen alvast een voorschot op het weekend neemquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joh wat dan? Zo'n gare bende op je werk?
zit eigenlijk nog gewoon in de schaduw omdat ik geen zin had de stoelen te verslepenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:54 schreef tripack het volgende:
[..]
oew das wel erg lekkerbeetje genieten van de zon en fok!en
vandaag weer tien of doe je er gewoon meer als je daar zin in hebtquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zit eigenlijk nog gewoon in de schaduw omdat ik geen zin had de stoelen te verslepen
maar er komt zo heus nog wel een uurtje zon voor mij!
en vergeet niet foto's plakken
Aaaight groot gelijk heb je! Doe ik met je mee... heb vanaf vanavond een maand vakantiequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja beetje puinhoop..maar ik ben zo brak dat ik vandaag niks ga uitvoeren en morgen alvast een voorschot op het weekend neem
Hai Draakje!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef draculettetje het volgende:
hey sgele is weer terug in NL! Hai sgele!
streven is 10 per dag maar als ik zin heb plak ik er ook wel meer, maakt het weer goed als ik eens een dagje echt geen zin hebquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
vandaag weer tien of doe je er gewoon meer als je daar zin in hebt
dat is helemaal waar... ligt er dan nog een hele grote stapel foto's?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
streven is 10 per dag maar als ik zin heb plak ik er ook wel meer, maakt het weer goed als ik eens een dagje echt geen zin heb
zeker lekker eens helemaal niksquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hai Draakje!!![]()
Lekker aan het genieten zie ik?
mogguh!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:04 schreef lynda het volgende:
Nog vier uurtjes en dan weeeeeeekend
Moguh
uitgaande dat als ik er 10 oer dag zou plakken ik ong 1 maand bezig zou zijn en nu zo'n anderhalve week aan het plakken benquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is helemaal waar... ligt er dan nog een hele grote stapel foto's?
Vakantie is altijd goed hequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight groot gelijk heb je! Doe ik met je mee... heb vanaf vanavond een maand vakantie
Ik hoor Droxz al roepen; "STERRRUUUUF!"
Ik zeg... ongekendquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uitgaande dat als ik er 10 oer dag zou plakken ik ong 1 maand bezig zou zijn en nu zo'n anderhalve week aan het plakken ben
ja
Laatst had ik er 1 aan, maar daar zijn gelukkig geen foto's vanquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
You take picture? Yes? Yes?
Lees, ik heb een doel gevondenJe zover krijgen dat je ooit zo'n ding gaat dragen
Pakken heb ik er nu 3 van, waarvan 1 echt een maatpak is.
Tjah ik ben dan wel IT-er, maar navigeer meer aan de project (business) kant.
klopt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zeg... ongekendEn dan nog het gastenboek toch?
Aaaightquote:
das dan weer jammerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laatst had ik er 1 aan, maar daar zijn gelukkig geen foto's van
Mogguh trouwens....
hoi droxz!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh trouwens....
Jammer voor Draakje en Lynda, was op de trouwerij van Draakjequote:
Niet? Ongekend...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh trouwens....
Mogguh Draaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!quote:
Daar gaat vast en zeker ook het nodige werk in zitten?quote:
St.rfquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet? Ongekend...
Mogguh Droxz!!!
En?????? Hebben we er een beetje zin in vandaag???![]()
![]()
ja uiteindelijk wel! jij?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Draaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!
Nog lekker geslapen?
HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!quote:
dat valt wel mee, allemaal oranje a5 papiertjes inplakkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar gaat vast en zeker ook het nodige werk in zitten?
Whehequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
St.rf
Wel lekker kunnen uitslapen!
hmmm ik juist welquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!
Had ik wel nodig ook, alleen heb geen zin in vanavond
Ja sorry, normaal ben ik niet wakker, nu welquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheDidn't saw that one coming
Kijk dat zijn berichten
Ooow dat is dan nog te overzien jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt wel mee, allemaal oranje a5 papiertjes inplakken
En wat gaat u vanavond voor leuks doen?quote:
Inderdationquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja sorry, normaal ben ik niet wakker, nu wel
En wat moet ik nou weer gaan doen in dit warme rot weer... zo maar even de stad in
gelukkig wel! moeten alleen nog kijken hoe we het precies willen, ik had graag alles in 1 album gehad, maar dat gaat niet passen geloof ik....quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow dat is dan nog te overzien ja
vieren dat we 4 weken getrouwd zijn ha ha, gaan tapas etenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat gaat u vanavond voor leuks doen?
p.s Heb net mijn Ps3 beneden gezet, kan ik (mocht het nodig zijn) foto's/mp3tjes en shit op mijn verjaardag gebruiken. Je bent IT'er of je bent het nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
InderdationDat is wel een goed idee ja
Gezellie!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vieren dat we 4 weken getrouwd zijn ha ha, gaan tapas eten
tja, maar daar kom je ook wel weer door! heus echt wel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gezellie!!!!!!!!
Klinkt inderdaad als een leuke avond
ik ga met mijn familie eten, daar kijk ik juist tegenop
Joh anders ga je toch een stukje varen in die mooie boot die ik je heb laten zienquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gezellie!!!!!!!!
Klinkt inderdaad als een leuke avond
ik ga met mijn familie eten, daar kijk ik juist tegenop
Aaaightquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s Heb net mijn Ps3 beneden gezet, kan ik (mocht het nodig zijn) foto's/mp3tjes en shit op mijn verjaardag gebruiken. Je bent IT'er of je bent het niet
Ik probeer te denken: Ach, hierna pas weer een jaar later nog een keer hahahahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja, maar daar kom je ook wel weer door! heus echt wel!
hahahahahaha, FAIL!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joh anders ga je toch een stukje varen in die mooie boot die ik je heb laten zien
Komt wel goed vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Aaaightquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
Beller !!!!!!!!!!!
Nog paar uur dan vakantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg dat klote ding alleen niet op de versterker, daar baal ik wel erg van....quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahaha, FAIL!
Zal vast wel goedkomen, maar heb er gewoon geen zin in... nou dat ik daar over denk... nou heb ik nog veel minder zin!Bwhehehe shipment of FAILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
da's ook lekker buiten lunchenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight
Zo even lekker buiten eten
Trouwens?!!? Jij hebt ook bijna vakantie![]()
*real name* = FAIL?quote:
JAJA i kruik de zee al van spanje, de chikas, de feesten, oelala echt zin in. Alleen nog bulk werk hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight
Zo even lekker buiten eten
Trouwens?!!? Jij hebt ook bijna vakantie![]()
Met je vakantie voor de boeg, moet dat toch wel goedkomen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JAJA i kruik de zee al van spanje, de chikas, de feesten, oelala echt zin in. Alleen nog bulk werk hier
vriendengroep.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met je vakantie voor de boeg, moet dat toch wel goedkomen?
Ga je alleen, of met b.v een vriendengroep?
Dat klinkt niet verkeerd man!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vriendengroep.
Mwa goed komen ...
- Moet nog een beeldscherm ophangen (zo gepiept maar goed wel tijd voor hebben)
- Die klere laptop nog afconfigureren (gistermiddag niet aan kunnen werken ivm andere problemen)
- Nog mail naar bedrijf sturen dat ze kut software hebben(dll files die niet meer te laden zijn enzo)
- Overdracht schrijven
- 2 uur lang discuseren over processen
- kantoor nog ff opruimen (staat nu weer vol met lege dozen enzo)
jah inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd man!
Dat probleem met DLL's hahaha, hebben wij ook vaak last van,
veel zelfgeschreven software enzo
Moet goedkomen zo te lezen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad.
OMG, ben je bezig met de mail, zet je erbij hoe ze je kunnen bereiken zegt spellingscontrole: Grammer fout.
Ik kijken naar de opmerking:
Bels Nederlandse zin
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad.
OMG, ben je bezig met de mail, zet je erbij hoe ze je kunnen bereiken zegt spellingscontrole: Grammer fout.
Ik kijken naar de opmerking:
Bels Nederlandse zin
volgens mij bedoelde ze belgs nederlandse zinquote:
en ze = hijquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ze belgs nederlandse zin
Net ook even lekker buiten gegeten, wat is het warm trouwens....quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar eens kijken wat ik ga lunchen
Weinig wind hier, dus nu weer lekker boven met ventilatorquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef draculettetje het volgende:
in de zon wel ja zo hier in de schaduw prima te doen
Das mijn zin jaquote:
weltruste Draakjequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef draculettetje het volgende:
zo weer 22 foto's ingeplakt vind het wel goed voor vandaag! ik duik ff mn bed in ha ha
Das Klote! hij staat hier op 23, mét de ramen open!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:26 schreef lynda het volgende:
Airco staat nu op achtentwintig graden is kouder dan buiten :p ook lekker het water gaat hier zo hard dat ik zo geen koud water meer heb
NEE ik wil dat woord niet horen !!!!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:36 schreef Sitethief het volgende:
Blech
Dit is geen weer om in een kantoortje te gaan zitten en een huisstijl in elkaar zetten...........................
klote niet echt, dat komt pas als ik over anderhalf uur weer buiten sta.. Is hier lekker koelquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Das Klote! hij staat hier op 23, mét de ramen open!
zon lekker stinkend klein kantoortje waar maar een raam open kan, geen airco en een plat dakquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:36 schreef Sitethief het volgende:
Blech
Dit is geen weer om in een kantoortje te gaan zitten en een huisstijl in elkaar zetten...........................
een uur en kwartier tot ik de winkel sluit woohooquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
Boem waren we weer, en ik hoef nog maar 1,5 uurHeuh
ja dat wil ik best geloven met dit weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
klote niet echt, dat komt pas als ik over anderhalf uur weer buiten sta.. Is hier lekker koelnog drie koud water te gaan, rest krijgt daarna maar lauw.. Net weer vier achtpacks in de koeling gegooit, zegt genoeg over hoeveel water we nu verkopen
kijkt op kassa twintig klanten in bijna twee uur tijd. Iets drukker dan normaal. Maar voor de vakantie was dat wat we in 1 uur halen op de rustige uren.. Dus nee niet druk, vandaar ook dat we sluiten om drie uur in plaats van zeven uurquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wil ik best geloven met dit weer.
is het zowieso druk bij jou nu ?
en waarom moeten al die gasten met handdoeken om hun nek langs mij fietsen. neem dan een andere route verdomme
Kijk dat is ook een fijn bericht natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
een uur en kwartier tot ik de winkel sluit woohoo
jij bent ook bijna klaar!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is ook een fijn bericht natuurlijk
Jaquote:
rijden er dan geen treinen naar Haarlemquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Ik geef je groot gelijkwaarom gaat dat laatste uur nou zo verschrikkelijk langzaam.. En sommige mensen zijn gewoon echt dom.. Ja ik moet met de trein naar haarlem maar op het bord staat nijmegen en anders den haag leiden. Welke moet ik nou? Nou misschien de trein naar den haag waar ook bij staat alkmaar, heiloo, castricum, beverwijk, haarlem misschien? Duh!
Wat denk je wel niet van mequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
Zo weer een meetingWat een dag.
Beller, alvast een fijne vakantie jongen! En vergiftig je vrouwtje niet vanavond
Mensen fijne avond!![]()
Ej jij, doe eens stoppen met werkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef lynda het volgende:
En dan sta je te wachten tot het koffiezetapp zegt u mag mij spoelen :p
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef Bellerophon het volgende:
Jongens... en dames natuurlijk, ik neem er nu 1 op jullie! Proost!
En dat het weer morgen maar wat minder warm mag zijn
thx!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef Bellerophon het volgende:
Jongens... en dames natuurlijk, ik neem er nu 1 op jullie! Proost!
En dat het weer morgen maar wat minder warm mag zijn
Ik moet zo toch echt mijn bedje opzoeken hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:24 schreef Mjahtogh het volgende:
Hallo allemaal!!
Niet weg gaan ik begin net !!!
Nog 26 graden, damn!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Mjahtogh het volgende:
Hehehe ja zeker maar tis nog 26 graden.... Gelukkig is de airco er nog
Hehehe jahoor dan ben ik dus weer echt de enige in Fokkend Nederland die aan het werk is....quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 26 graden, damn!
Ik heb het idee dat het hier nog warmer is, toch die pc eens uitgooien en gaan slapen
Ach je kan niet alles hebbenquote:
Ja gelukkigquote:
Ja ok bedankt dan maarquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:34 schreef lynda het volgende:
Je heb bijna vakantie
ik ga me raam open gooien en me bed in.. Werk ze nog even
wel romantisch om het zo te vierenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
lekker maar wel erg warm daar binnen!
zeker ook gezellig!
we hebben tot nu toe elke week gevierd, ben benieuwd hoe lang we dat vol gaan houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:41 schreef tripack het volgende:
[..]
wel romantisch om het zo te vieren
oew dat is zeker leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we hebben tot nu toe elke week gevierd, ben benieuwd hoe lang we dat vol gaan houden
Nee niet echt eigenlijk, door de warmte sliep ik pas rond 02:00quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
morgguh Droxzeen beetje geslapen vannacht?
nja sliep ongeveer om haf 2 ofzo... ben nog wel erg dufquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, door de warmte sliep ik pas rond 02:00
And joe?
Ben alsnog wel redelijk wakker moet ik zeggen, komt ook omdat ik gisteren natuurlijk 13 uur heb geslapenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
nja sliep ongeveer om haf 2 ofzo... ben nog wel erg duf
maja vnavond weekend![]()
ah leuke dingen in de planning dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben alsnog wel redelijk wakker moet ik zeggen, komt ook omdat ik gisteren natuurlijk 13 uur heb geslapen
Ik kan niet wachten tot het weekend is!
Gelukkig kwamen er een aantal mensen niet, toevallig de mensen waar ik totaal niet mee kan opschieten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ah leuke dingen in de planning dus![]()
hoe was het verder gisteravond, erger of minder erg als je had verwacht
jahquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik maar denken, waarom is het zo rustig hier?
Aantal mensen hebben nu natuurlijk vakantie!
weer? als in dat gebeurt elke maand wel ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben inmiddels alweer op het werk
zo weer kennismakingsgesprek met nieuwe leidinggevende van de afdeling
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jaherg veel
![]()
das wel beter dan dat die mensen net niet komen
Hoop dat het klikt, en een relaxt persoon isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben inmiddels alweer op het werk
zo weer kennismakingsgesprek met nieuwe leidinggevende van de afdeling
Mogguh WL!quote:
lolquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Zo ik heb nog steeds niets gedaan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |