Whehe theh zuxors!quote:
Ik was bezig, maar het ging niet zo van hartequote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Stelletje F5 sletjes
Lynda had netjes aangegeven dat ze zelf geen nieuwe kon openen,
ben zeker weer de enige die dat leest
quote:
Selectief geheugen FTWquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Stelletje F5 sletjes
Lynda had netjes aangegeven dat ze zelf geen nieuwe kon openen,
ben zeker weer de enige die dat leest
Pro actieve instelling enzo... droxz haz itquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
nee, de enige die iets met die info doet droxz
godsamme m'n koffie!quote:
En dat voor een demotivator! LIEK OMG!!11!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pro actieve instelling enzo... droxz haz it
Haha, teveel koffie op Beller?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat voor een demotivator! LIEK OMG!!11!
jah je moet mensen demotiveren voordat ze uberhaupt zin hebbenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat voor een demotivator! LIEK OMG!!11!
Neuh dat geeneens, daarentegen lijkt ik momenteel wel heel erg op Jezus Christus...quote:
Ongekendquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh dat geeneens, daarentegen lijkt ik momenteel wel heel erg op Jezus Christus...
Je kan nu namelijk ook van mij zeggen; "Hij liep op water"
over een plas heen lopen telt niet hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh dat geeneens, daarentegen lijkt ik momenteel wel heel erg op Jezus Christus...
je hebt iig wel je lolbroek aanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehequote:
elke ochtend van 9:00 tot 10:00quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
@Crazy, ik hoorde een keer in de avond op Q een soort mix van het foute uurtje. Is dat elke week zo?
Jeweeetsch, alleen over die broek he...quote:
godsamme wat een droge tor ben je ook hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweeetsch, alleen over die broek he...
Die is viessssssss, Patrick
Ja dat is het foute uurtje toch? Maar ik hoorde in de avond een keer op Q een soort remix daarvan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
elke ochtend van 9:00 tot 10:00
behalve op de za en zo ochtend
ok die heb ik nog niet gehoord,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het foute uurtje toch? Maar ik hoorde in de avond een keer op Q een soort remix daarvan?
Droge humor is goedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
godsamme wat een droge tor ben je ook he![]()
![]()
Eensch!quote:
Die is echt fokin' geniaalquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
Da's de foute mix Beller
Heb 'm pas geleden ook gehoord
droge tor?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
godsamme wat een droge tor ben je ook he![]()
![]()
Daarom kom je ook uit Rotterdam... Speaking of Rotterdam... zal ff een stukje van Deelder opzoeken waar hij vreselijk te keer gaat over Amsterdam..kreeg 'm gisteren gemaild van iemand..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
droge tor?ik ken alleen de dronken tor
Hahaha dat stukje is echt geniaal ja!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom kom je ook uit Rotterdam... Speaking of Rotterdam... zal ff een stukje van Deelder opzoeken waar hij vreselijk te keer gaat over Amsterdam..kreeg 'm gisteren gemaild van iemand..
Hilarisch![]()
uhh... ik uit Rotterdam?? of jij? ik kom uit Den Haagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom kom je ook uit Rotterdam... Speaking of Rotterdam... zal ff een stukje van Deelder opzoeken waar hij vreselijk te keer gaat over Amsterdam..kreeg 'm gisteren gemaild van iemand..
Hilarisch![]()
Oh sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
uhh... ik uit Rotterdam?? of jij? ik kom uit Den Haag
jah dat stukje heb ik vaker gehoord... echt Mees-ter-lijk
komt misschien omdat ik weles heb gezegd hierzo dat ik voor Feijenoord benquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht echt... mja ik moet ook helemaal niet denken
Zelfkennis is een gavequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht echt... mja ik moet ook helemaal niet denken
Dat zou 'm kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
komt misschien omdat ik weles heb gezegd hierzo dat ik voor Feijenoord ben
m'n username zegt genoeg dacht ik zoquote:
Whehe dat is ook weer zoquote:
Jeweetsch!quote:
[blond] is Sgele echt scheel dan?quote:
Boredom... I haz it!quote:
Loop jij altijd zo die trap af???quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
[blond] is Sgele echt scheel dan?[/blond]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |