Wat is een boodschappeer dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat als je de Goden verzoekt dat dan de Engelen als boodschappeer komen he?
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is een boodschappeer dan?
Anders moet je even je klavots uit je handen halen, dat typt wat beter
De toetsen plakken gewoon nog een beetje aan elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is een boodschappeer dan?
Anders moet je even je klavots uit je handen halen, dat typt wat beter
Fijn weekendquote:
Tjah hij moet toch iets doen he, als hij geen reet doet op z'n werkquote:
Zo houden we de vaart er inquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:29 schreef lynda het volgende:
Wat ben je actief sgele
Scherm kapot? Toetsenbord?quote:
Followin' your lead cap'n!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah hij moet toch iets doen he, als hij geen reet doet op z'n werk
Ja het gaat echt ongekend hardquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:32 schreef tripack het volgende:
fijn weekend Leanne![]()
snel eind van het topic
In 't weekend heb ik altijd wel een reet te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah hij moet toch iets doen he, als hij geen reet doet op z'n werk
Roger that!quote:
Ik moest eigenlijk wel lachen, smerige ransbak die je bentquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 't weekend heb ik altijd wel een reet te doen.
(ok, neee, die was echt TE flauw voor woorden)
* Dr.Droxz pakt eenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:30 schreef DonGuido het volgende:
Wat een snelheid vandaag, hebben jullie pokon gedronken ofzo? Groeiden mijn cactussen maar zo snel
Ongekend!!!!111
Ja, dan staat je zeker weer tegen 1 of ander gebouw te swaffelen omdat de stad zo romantisch isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In 't weekend heb ik altijd wel een reet te doen.
(ok, neee, die was echt TE flauw voor woorden)
Who? Me?!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk wel lachen, smerige ransbak die je bent
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz] pakt een [ afbeelding
Ongezien de tyfus met je kutplant...
Ik hou niet van romantiek. ik ben meer van het plempen onderaan 't balkon.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, dan staat je zeker weer tegen 1 of ander gebouw te swaffelen omdat de stad zo romantisch is
Goed planquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz] pakt een [ afbeelding
Ongezien de tyfus met je kutplant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |