We hebben een winnaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vanavond ga ik... Hey.. wacht eens even..
Dit doe je gewoon expres!
Boh alleen deel 1 (de eerste) is dan goed, maar de laatste paar... om te jankenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vanmiddag zelfs al.. Om 16.15uur! Echt enorm veel zin in!
Hopelijk zijn we op tijd thuis om de batmanfilms op tv ook nog te kunnen kijken
Ja... want dat was een ramp van ongekende grootte geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:32 schreef 907 het volgende:
Moguh!
Gelukkig deed ik even een refresh voordat ik ook een topic had gestart
Ja dat willen we toch niet met zo`n dag als dezequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja... want dat was een ramp van ongekende grootte geweest
batman 2 was ook nog wel geinigquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh alleen deel 1 (de eerste) is dan goed, maar de laatste paar... om te janken
de links tussen de [img] tag stoppenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
En nu weet ik niet hoe ik die afbeeldingen in de OP krijg...
En wat is er dan zo speciaal?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:33 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja dat willen we toch niet met zo`n dag als deze
De zon schijnt een keer in Nederlandquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
En nu weet ik niet hoe ik die afbeeldingen in de OP krijg...
Anti-Climax, ik dacht even dat je ging vertellen dat je moeder ook je vader bleek te zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:36 schreef 907 het volgende:
[..]
De zon schijnt een keer in Nederland
edit: Laten we het anders zeggen: de wolken zitten er een keer niet voor
Je vader/moeder grapjes .....quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anti-Climax, ik dacht even dat je ging vertellen dat je moeder ook je vader bleek te zijn
Aan zulks weer heb je natuurlijk geen ene aars als je zit te werken
whehehe zo moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
Dit doe ik dus echt never de nooit niet weer hè
Dus het volgende topic open jij dus ook?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar.. het is me wel gelukt..
M'n eerste topic gestart!
Als je geen idee hebt hoe het moet welquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:46 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe zo moeilijk is het niet hoor
Echt niet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:47 schreef 907 het volgende:
[..]
Dus het volgende topic open jij dus ook?
Werksequote:
Ongekendquote:
Hij gaat vast nieuw pak koffie kopen bij de Appiequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
Ongekendze hebben eindelijk iets gevonden wat hij mag doen
te mooi om te werken jahquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
Goede Morgen allemaal
Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijke dag
Te moooi
vanmiddag weer gezellig de kermis over struinequote:
tis idd echt fantastisch weer buitenquote:
whehehe ben je echt aan het werk danquote:
doen ze dat niet danquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
Ja wat denk jij dan Tripack
Ze gaan altijd mensen op reis sturen zodat ze 10 dagen lang geen flikker uit voeren op kosten van de baas
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
doen ze dat niet dan![]()
kzit maar te dollen
Ennuh ....quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
tis echt weer voor bier
Crimineel!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |