We hebben een winnaarquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vanavond ga ik... Hey.. wacht eens even..
Dit doe je gewoon expres!
Boh alleen deel 1 (de eerste) is dan goed, maar de laatste paar... om te jankenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vanmiddag zelfs al.. Om 16.15uur! Echt enorm veel zin in!
Hopelijk zijn we op tijd thuis om de batmanfilms op tv ook nog te kunnen kijken
Ja... want dat was een ramp van ongekende grootte geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:32 schreef 907 het volgende:
Moguh!
Gelukkig deed ik even een refresh voordat ik ook een topic had gestart
Ja dat willen we toch niet met zo`n dag als dezequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja... want dat was een ramp van ongekende grootte geweest
batman 2 was ook nog wel geinigquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh alleen deel 1 (de eerste) is dan goed, maar de laatste paar... om te janken
de links tussen de [img] tag stoppenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
En nu weet ik niet hoe ik die afbeeldingen in de OP krijg...
En wat is er dan zo speciaal?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:33 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja dat willen we toch niet met zo`n dag als deze
De zon schijnt een keer in Nederlandquote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
En nu weet ik niet hoe ik die afbeeldingen in de OP krijg...
Anti-Climax, ik dacht even dat je ging vertellen dat je moeder ook je vader bleek te zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:36 schreef 907 het volgende:
[..]
De zon schijnt een keer in Nederland
edit: Laten we het anders zeggen: de wolken zitten er een keer niet voor
Je vader/moeder grapjes .....quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anti-Climax, ik dacht even dat je ging vertellen dat je moeder ook je vader bleek te zijn
Aan zulks weer heb je natuurlijk geen ene aars als je zit te werken
whehehe zo moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
Dit doe ik dus echt never de nooit niet weer hè
Dus het volgende topic open jij dus ook?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar.. het is me wel gelukt..
M'n eerste topic gestart!
Als je geen idee hebt hoe het moet welquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:46 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe zo moeilijk is het niet hoor
Echt niet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:47 schreef 907 het volgende:
[..]
Dus het volgende topic open jij dus ook?
Werksequote:
Ongekendquote:
Hij gaat vast nieuw pak koffie kopen bij de Appiequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
Ongekendze hebben eindelijk iets gevonden wat hij mag doen
te mooi om te werken jahquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
Goede Morgen allemaal
Wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijke dag
Te moooi
vanmiddag weer gezellig de kermis over struinequote:
tis idd echt fantastisch weer buitenquote:
whehehe ben je echt aan het werk danquote:
doen ze dat niet danquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
Ja wat denk jij dan Tripack
Ze gaan altijd mensen op reis sturen zodat ze 10 dagen lang geen flikker uit voeren op kosten van de baas
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
doen ze dat niet dan![]()
kzit maar te dollen
Ennuh ....quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
tis echt weer voor bier
Crimineel!!quote:
idd, dat is het enigste wat me tegenhoudt.quote:
Maak me geeeeeeek!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, dat is het enigste wat me tegenhoudt.
maar zon koude rakker, in een bevroren glas yummmm
ziet er eigenlijk best lekker uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:29 schreef DonGuido het volgende:
Wat een heerlijk weer! Echt mooi weer om de...bloemetjes! yep je hebt helemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:29 schreef DonGuido het volgende:
Wat een heerlijk weer! Echt mooi weer om de...cactussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:8% Meer bier verkocht
DONDERDAG 24 JULI - De Roemeense bierbrouwers hebben in de eerste zes maanden van dit jaar 8% meer bier verkocht dan in dezelfde periode in 2007. Tijdens het EK voetbal is er 10% meer bier over de toonbank gegaan dan in dezelfde periode vorig jaar.
Uw huisdieren ook niet vergeten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crimineel!!
Mannen! Bescherm uwe vrouwen en kinderen! Schnel!
To me! My furry friends!quote:
en je importbruiden natuurlijkquote:
Smeer maar even doorquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
* DrakenVlieg geniet van een wit bolletje met aardbeitjes en suiker![]()
Haai trouwens
Grapjasquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smeer maar even doorLekker!
Haai trouwens
Tilburgse neem ik aan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat eten en dan OP NAAR DE KERMIS![]()
Wat nou grapjas? Ik ben bloed serieus! Kom kom, smeren zul je!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Grapjas![]()
![]()
Misschien wil die ene vrouw van die nieuwe poster hier wel voor je smeren
Was veel leuker geweest als ik me de naam van die gast kon herinneren![]()
Ja die! Maar z'n naam onthouden was echt handig geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat nou grapjas? Ik ben bloed serieus! Kom kom, smeren zul je!
Hahaha die vent die een vrouw als huisslaaf heeft bedoel je
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smeer maar even doorLekker!
Haai trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Kun jij niet weer weg gaan ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was veel gezelliger toen je er niet was
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Fijn...... weten we dat ook weer! Ren maar weer vrolijk verderquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weet je wat irritant is? Mensen met verschillende functies op één afdeling, je kent het wel,...de een rent zich (ivm vakantie collega's) de pleuris om alles te regelen en 3 meter verderop zit iemand te klagen dat hij niets te doen heeft. Als je dan vraagt of ze een bepaalde handeling kunnen verrichten krijg je te horen: "dat is mijn werk niet", god ...samenwerken is een schaars goed blijkbaar.
Als ik het je nou is heeeul lief vraag?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja die! Maar z'n naam onthouden was echt handig geweest![]()
En ik weiger om te smeren!
Je kunt ook altijd iets verzinnen.. Beetje schoonmaken, stofzuigen, onzinnige briefjes typen..quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weet je wat irritant is? Mensen met verschillende functies op één afdeling, je kent het wel,...de een rent zich (ivm vakantie collega's) de pleuris om alles te regelen en 3 meter verderop zit iemand te klagen dat hij niets te doen heeft. Als je dan vraagt of ze een bepaalde handeling kunnen verrichten krijg je te horen: "dat is mijn werk niet", god ...samenwerken is een schaars goed blijkbaar.
Dat kan jij heul niet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik het je nou is heeeul lief vraag?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kun jij niet weer weg gaan ofzo?
Was veel gezelliger toen je er niet was
dan wel goed doen vlieg :pquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar je gaat toch ook niet klagen dat je niks te doen hebt??
Gewoon net doen alsof je werkt!
Ik ben heel goed in het doen alsof ik heel hard aan het werk benquote:
*proest*quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat kan jij heul niet!
In ieder geval niet zonder te lachen
Ja dat ben je zeker, doen alsof je bezig bent met inpakken enzoquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in het doen alsof ik heel hard aan het werk ben![]()
Hoe is t trouwens Lynda?
Ik weet nu wel dat je t heel fijn vindt dat ik op vakantie gaquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat ben je zeker, doen alsof je bezig bent met inpakken enzo
Fijn vinden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat je t heel fijn vindt dat ik op vakantie ga
Whehehequote:Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn vinden?
For fucks sake! Ik heb de vlag al uithangen!
Ik doneer wel een pakje van die vieze gore bierworstjes!quote:
Is ook goed hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
![]()
Zal ik er maar blijven?![]()
Lekker rustig in GRTDOJW!
BIFI ROELEERT!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik doneer wel een pakje van die vieze gore bierworstjes!
Godver Beller m'n yoghi!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook goed hoor
Stiekem ben je best wel lief enzo![]()
Die dingen zijn echt ZO smerig!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
BIFI ROELEERT!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
over smaak valt niet te twisten. ze zijn fucking lekker!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt ZO smerig!
Wat is daarmee? Is dat nu ook al in je ogen gekomen?quote:
*proest*quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Is dat nu ook al in je ogen gekomen?
Inkoppertjes enzoquote:
Ze zijn inderdaad wel heel makkelijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag dag
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad wel heel makkelijk..
Maar met dit warme weer mag dat
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
Weet je wat ik ga doen?BOEM! Ongekend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag dag
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Op een werkplek van 2 personen zitten in je eentje en nog steeds geen zak te doen hebben, zegt genoeg over de drukte hierquote:
jah echt klote weerquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben eventjes hier naar het dorp geweest.
wat een klote weer buiten zeg
Ja, echt ongekendquote:
konden ze niet met dit weer w88 tot na vijf uurquote:
Kan je nagaan , ik moet tot 6 uur.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
konden ze niet met dit weer w88 tot na vijf uur
ik leef met je meequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kan je nagaan , ik moet tot 6 uur.
God have mercy on my soul!
jah iddquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ja en ik ga vandaag niet eerder weg. dat bewaar ik wel voor morgen, dan heb ik tenmiste weekend.
Wtf hebben jou cactussen ermee te makenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen hebben het nooit over airco. Ook al staan ze wel eens met 28+ graden in de volle zon achter het glas. Echte bikkels zijn het
was jij maar zo'n bikkelquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen hebben het nooit over airco. Ook al staan ze wel eens met 28+ graden in de volle zon achter het glas. Echte bikkels zijn het
Deed je ze maar na, dan kon je niet typen en hadden wij geen last van jequote:
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je pratenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je praten
Dat ook jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je praten
dat was idd een goeie dag om te gaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Wat een heerlijke warme dag!
Vanmiddag relaxt naar Artis geweest, en weer een aantal mooie foto's kunnen maken
Jep, heerlijk weer, en ouders hadden nog vrijkaarten over die op moesten voor Artis.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
Droxz!![]()
Lekker van je vrije tijd aan het genieten jongen
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,quote:
gewoon doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,
kan ze dus wel posten, maar dan zijn ze wel groot
Deed fok dat niet zelf, dat resizen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,
kan ze dus wel posten, maar dan zijn ze wel groot
Inderdaad, maandag heb ik vrij genomen en wist toen nog niet eens dat het zo lekker weer zou worden vandaag en morgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was idd een goeie dag om te gaan
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken hequote:
Jawel, maar ik ruim 8 megapixel foto's plaatsen vinden sommige mensen niet echt leuk hahahaquote:
Is toch veulste warm om te neukenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, maandag heb ik vrij genomen en wist toen nog niet eens dat het zo lekker weer zou worden vandaag en morgen
Vandaag Artis, morgen metwat doen
Ben jij hier nou nog niet opgerot?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef DonGuido het volgende:
Ben je ook even bij de cactussen wezen kijken?
datalimiet is zo 1980quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken he
Sorry, ik wil graag knikkeren, en dat is goed te doen in dit weerquote:
Ja oke, maar dat maakt bij de meeste mensen denk ik niet uit. Wie heeft er nou geen breedband verbinding meer die op internet zit ... Zullen maar weinig fokkers zijn in dit topicquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken he
Heul verstandigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ruim 8 megapixel foto's plaatsen vinden sommige mensen niet echt leuk hahaha
Ik kijk eerst even of ik er een nieuwe fotosoep op krijg... wil graag mijn naam in de foto, en een datum
Gast, ik zit in Roemenie..doe me een lolquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat maakt bij de meeste mensen denk ik niet uit. Wie heeft er nou geen breedband verbinding meer die op internet zit ... Zullen maar weinig fokkers zijn in dit topic
ik ieder geval, maar mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat maakt bij de meeste mensen denk ik niet uit. Wie heeft er nou geen breedband verbinding meer die op internet zit ... Zullen maar weinig fokkers zijn in dit topic
Ik heb het toch over de cactussen / planten van Artisquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben jij hier nou nog niet opgerot?
Ongezien de TYFUS met die kut plant van je!
heb je je verbinding al getest ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, ik zit in Roemenie..doe me een lol
In het hotel gaat ie wel snel (voor Roemeense begrippen, 800kB)quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je je verbinding al getest ?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, ik zit in Roemenie..doe me een lol
Gast tyf gewoon een end op...we willen niks over je cactussen weten! Je hebt geen plaat voor je kop maar een heel bos vol van die smerige kutplantjes van je!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb het toch over de cactussen / planten van Artis
Rustig aan maar hoor, het is veel te warm om je druk te maken
kan je zien , hoe goed we het hier hebben toch hehquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
In het hotel gaat ie wel snel (voor Roemeense begrippen, 800kB)
Hier op de zaak hebben we dan weer van een zakelijke provider, en dat is redelijk afgeknepen.
Nou dan, niet klagen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
In het hotel gaat ie wel snel (voor Roemeense begrippen, 800kB)
Hier op de zaak hebben we dan weer van een zakelijke provider, en dat is redelijk afgeknepen.
Cactussen "scheren" is voor watjes. Mensen die bang zijn dat ze geprikt worden bij het water gevenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast tyf gewoon een end op...we willen niks over je cactussen weten! Je hebt geen plaat voor je kop maar een heel bos vol van die smerige kutplantjes van je!
Ga met scheermesjes spelen ofzo
Net even langs de winkel geweest, en CS4 is bezigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:26 schreef 907 het volgende:
[..]
Nou dan, niet klagen!![]()
Droxz, kom maar op met de foto`s!
heej ik moet upgraden merk ik hahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net even langs de winkel geweest, en CS4 is bezig
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je zien , hoe goed we het hier hebben toch heh
Ik wist ook niet dat er een nieuwe uitwas.. alleen FTD vertelde me dat netquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej ik moet upgraden merk ik haha
hahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Thuis 24/2 mbit, ik klaag niet... merk het pas als ik bij iemand anders thuis ben... *TRAAAAAAAAAAAG*
Dat is toch redelijk normaal voor een verbinding van een bedrijf.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
t rare is op mn werk hier, haal ik een upload van 150kb.
als het goed is moet je 240 halen. ik kan me herrineren dat ik bij mn upc 120 haalde en dat was 1mbitquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk normaal voor een verbinding van een bedrijf.
Zelf haal ik tegen de 200 hier thuis
Overhead e.d is het redelijk normaal voor een 1Mbit om 100 te halen en voor 2Mbit dan 200 kb/s. Is ook afhankelijk hoever je natuurlijk van de centrale zitquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het goed is moet je 240 halen. ik kan me herrineren dat ik bij mn upc 120 haalde en dat was 1mbit
nu haal ik 80kb op die adsl lijn. wel triest eigelijk maja, niets aan te doen
ik dacht dat de centrale alleen van belang was bij adsl en niet bij glasvezelquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef 907 het volgende:
[..]
Overhead e.d is het redelijk normaal voor een 1Mbit om 100 te halen en voor 2Mbit dan 200 kb/s. Is ook afhankelijk hoever je natuurlijk van de centrale zit
Als je 240 haalt heb je echt wel mazzel!
Ow wist niet dat het over glas ging. Maar ik kan me voorstellen dat je met glas ook wel iets verlies hebt door wijk verdeelpunten. Maar dit is geloof ik ten opzichte van adsl niet zo heel veelquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat de centrale alleen van belang was bij adsl en niet bij glasvezel
Klopt, ik heb geen ADSL.. soms 220 a 240... hangt een beetje van de dag af...quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat de centrale alleen van belang was bij adsl en niet bij glasvezel
Bedankt voor je inzet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen... ik ben klaar voor vandaag
Fijne avond! en tot morgen waarschijnlijk![]()
![]()
wees blij dat het maar 1 DVD is hahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen ADSL.. soms 220 a 240... hangt een beetje van de dag af...
Djeez, installatie's van tegenwoordig.... *zucht*
Gebruikt er nogmaal gesproken aardig wat, en zo te zien zitten er hier veel addons bijquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat het maar 1 DVD is haha
tenzij je de addons wil gebruiken
Holmaatquote:
Thx, sommige zijn niet 100% scherp dat is wel jammerquote:
Wat hij zegt trouwensquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben jij hier nou nog niet opgerot?
Ongezien de TYFUS met die kut plant van je!
BELLLLLLLLLLLEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!! kom d'r maar in!quote:
HEUH!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!! kom d'r maar in!
En je praat met cactussen en je bent ook nog is incontinent... wat heb jij een kut levenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef DonGuido het volgende:
Oh shit Beller is hier, even mijn onderbroek verversen en een luier omdoen. Ik kan het nu niet drooghouden hoor
Zijn die foto's een beetje te doen, of zijn ze gewoon kut?quote:
Kekke foto's gozertquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn die foto's een beetje te doen, of zijn ze gewoon kut?
Holmaatquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kekke foto's gozert![]()
Maar ehr... zei je nou CS4 in de aanbieding?
(kekke?! WTF ?!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kekke foto's gozert![]()
Maar ehr... zei je nou CS4 in de aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.quote:
Ik houd m'n bek toch? Ik type alleen maar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.
Waarom blijf jou nou door zeiken over die graftakken kut cactussen van je, terwijl iedereen continu aangeeft dat je daarover gewoon je bek dicht moet houden?
Volgens mij groeien die dingen uit zijn oren ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.
Waarom blijf jou nou door zeiken over die graftakken kut cactussen van je, terwijl iedereen continu aangeeft dat je daarover gewoon je bek dicht moet houden?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(kekke?! WTF ?!)
Thx! Het was lekker weer, ben bij Artis geweest
Beta, werkt hier alleen niet...JeweetschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk daar was het relaxed weer voor ja
Beetje jammer dat je legaal aangeschafte versie dan niet werkt
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Spuit 11quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:31 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik houd m'n bek toch? Ik type alleen maar.
Krijg dan even heul snel lepra, dan hebben we dat tenminste ook gehad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:31 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik houd m'n bek toch? Ik type alleen maar.
Thx!quote:
LOL, das dan 2x installerenquote:
hopelijk kan ik vanavond ook de ondergaande zon hier fotograferen. tis paar dagen al bewolktquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thx!
Heb er totaal 150 gemaakt, en heb er even snel 5 gepakt
Toen maar een CS3 gevonden, werk ook prima....quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, das dan 2x installerenmaja dan heb je ook wat!
Ik heb aardig wat postst gemist, maar wat voor cam heb je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk kan ik vanavond ook de ondergaande zon hier fotograferen. tis paar dagen al bewolkt
haha ja sommige mensen zweren bij nl. maar van mij hoeft het ook niet hoor. alles in het engels gewoon. zoals het hoortquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toen maar een CS3 gevonden, werk ook prima....
Alleen niet goed zitten kijken, heb nu een NL versie!![]()
Whehe you're fuckedquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toen maar een CS3 gevonden, werk ook prima....
Alleen niet goed zitten kijken, heb nu een NL versie!![]()
Inderdaad, en de meeste tutorials zijn ook in het Engelsquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja sommige mensen zweren bij nl. maar van mij hoeft het ook niet hoor. alles in het engels gewoon. zoals het hoort
Ik heb zon Cybershot ding , van 5 jaar geleden , met 15mb geheugen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat postst gemist, maar wat voor cam heb je als ik vragen mag?
Ondergaande zon is altijd zo cool om te fotograferen!
Maar maak je veel foto's, of ben je de afgelopen tijd begonnen?
Voor leuke kiekjes werkt het toch prima?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb zon Cybershot ding , van 5 jaar geleden , met 15mb geheugen.
****voeg nu applaus in****
echte een klote ding wat ik ooit gekocht heb, heb hem niet veel gebruikt.
maar toen ik vd week hoorde hoe je die panoramische fotos kon maken in ps, ben ik het weer even gaan checken
dus ik ben gewoon een n00b
mja simpele fotos kan je er wel mee maken jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor leuke kiekjes werkt het toch prima?
Heb zelf ook een cybershot hoor, alleen sinds ik mijn Canon 350D heb ligt dat ding echt stof te vangen
Mocht ik echt fun foto's maken, en ik weet dat ik lam ga worden (.... ) nam
ik die cybershot nog wel eens mee, als dat ding stuk gaat boeit het me niet zo veel
p.s
Ik ben ook noob hoor.
is dat een DSC-P71 ?? want die heb ik nlquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja simpele fotos kan je er wel mee maken ja
misschien dat ik ooit een nieuwe ga kopen, maar dat heeft totaal geen prioriteit op dit moment.
en idd, als ie stuk gaat, maal ik er ook niet om.
toch lijkt het me wel gaaf om zulke fotos te kunnen nemen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
dat klopt, ze zijn verkleind!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik heb wel wat leuke mooie foto's gemaakt, maar heb gewoon weinig tijd....
Daarom zo'n dagje Artis, ik doe mijn best
p.s Beide foto's zijn door fotosoep geweest
Maar leuk dat de exif info er nog staat, kan je wel zien met welke instellingen deze foto's gemaakt zijn
Nee ergens in de 90, volgens mij de "Sony Cybershot DSC P93"quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat een DSC-P71 ?? want die heb ik nl
Dat klopt ja, maar je kan niet zien wat er voor de rest (eventueel) mee is gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klopt, ze zijn verkleind!
ze zijn verder niet bewerkt hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar je kan niet zien wat er voor de rest (eventueel) mee is gedaan.
Dat ziet er wel erg cool uit zeg!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze zijn verder niet bewerkt hoor.
komt uit een fotografie forum
deze ook bijv
[ afbeelding ]
Leuke effecten kan je krijgen door:quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:03 schreef WhiteLightning het volgende:
vette fotos ja![]()
die cam foto is echt vaag haha
hahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Leuke effecten kan je krijgen door:
* Je sluitertijd b.v op 5 seconden te zetten
* Ondertussen inzoomen
Ga je hem eindelijk bestellen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaga ik ook eens proberen als mn g15 binnenkomt
Hier ook, komt bij mij door die foto's....quote:
ik heb hem eindelijk besteld jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga je hem eindelijk bestellen?
Eigenlijk moet je cam dan nog op een statief, maar daar was ik toen te lam voor hahahaha
Statief, altijd handig.... ik heb er 2.... een 3poot, en een 1poot... beide kan ik nergens meer vinden
Jammer dat je die al hebt besteld, ik wil van die van mij af... misschien maar op fok! vraag/aanbod gooien danquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hem eindelijk besteld javoor gamen kan zon ding niet ontbreken eigelijk.
zeker niet met de vele knoppen die je tergelijk indrukt.
tevens mis ik het LCD schermpje, waar veel handige info op stond
hmm statief zou wel beter zijn ja, maja wil ik het geld niet voor uitgeven. zeker niet voor deze camera.
Ben ik nou de enige hier die een hekel heeft aan kermis?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
WOEI
Dag kermis was super
echt genoten![]()
weer was goed, gezelschap was super
maar goed, ik ga weer TERUG naar de kermis
Drakenvlieg,
kermis is idd super
anders stuur ff pm kan goed zijn dat ik pas zaterdag weer op fok ben
nee he is have funquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige hier die een hekel heeft aan kermis?
good luck dude!
Ik geef je een hand. Ik kots er echt op, had trouwens ook altijd ruzie met die import nederlandersquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
good luck dude!
Zuipen is wel "fun", maar dat volk wat daar komt.... *doet kotsen en ruzie maken*quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee he is have fun
maar goed, uitgerust, dus ik kan er weer tegen aan vanavond
Nee geloof het niet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee geloof het niet!
ben ook geen 16 meer
moet wel zeggen , hier stelt de kermis dus echt geen ruk voor!
Zo denk ik er dus ook overquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:42 schreef WhiteLightning het volgende:
hier nog een, maar daar heb ik echt geen kermis voor nodig
jhaha gast ik kom niet meer bij. al is het alleen al van het bier dat ik op heb hehequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over
Heb altijd zin om iemand op zijn bek te rossen als ik op een kermis ben,
dat schiet niet echt op ofzo
Ik krijg altijd ruzie met van die puberendepuistenkoppenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jhaha gast ik kom niet meer bij. al is het alleen al van het bier dat ik op heb hehe
ben ik niet echt meer gewend
Goh waar ken ik dat vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd ruzie met van die puberendepuistenkoppen
Al een beetje lam trouwens?
BELLLLLLLLLLLER!quote:
Eindelijk "persoon Y" ontmoet?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef diertjuh het volgende:
Haai mensen. Dagje kermis was leuk alleen bagger dat ik heel misselijk naar huis ging. Maar twas wel gezellig. Voor herhaling vatbaar :p zometeen nog even treinen naar almelo. Dan optijd slapen, morgen werken. En oh wat heb ik een zin :p
En het 2e koppel is aan het ontstaan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eindelijk "persoon Y" ontmoet?
Cool om te horen dat je een leuke dag hebt gehad!!!!!!!!!!!!!
DROOOOOOOOOOOOXZZZZZZZZZquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLER!
Ruzie maken ben ik goed in... zeggen ze....
Uhu :p. Persoon 'y' ontmoet. Was gezelligquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eindelijk "persoon Y" ontmoet?
Cool om te horen dat je een leuke dag hebt gehad!!!!!!!!!!!!!
En daar gaat het om hequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu :p. Persoon 'y' ontmoet. Was gezellig
hahahahahahahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DROOOOOOOOOOOOXZZZZZZZZZ
Zeggen ze dat over jou? NOu daar sta ik nou echt van te kijken![]()
Mooi om te horen diertjuh!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu :p. Persoon 'y' ontmoet. Was gezellig
Gast...quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahahaha
Zo erg ben ik nou toch ook weer niet?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast...
Schijt een beer in het bos?
Nee ok, zo erg ben je niet...
De GRTDOJW-knokploeg komt naar je toe deze zomerrrrrr!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zoek ook altijd de verkeerde kroeg op... altijd toeval hoor
Dont fuck with me ofzo hahhaaha
hahhaahahah ROFLMAO!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De GRTDOJW-knokploeg komt naar je toe deze zomerrrrrr!!
Who's nextquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:45 schreef lynda het volgende:
Stelletje naaperds!
Werd gvd een keer tijd met die 2
Zie je het al voor je... Jij, Smokez, Sgele & ikzelf op een terras = Succes gegarandeerdquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahhaahahah ROFLMAO!
Ik ben nooit alleen als ik naar de kroeg ga, altijd fun! hahah
2 stelletjes door dit topic, ONGEKEND!quote:
Kom je nou op mijn verjaardag of niet?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie je het al voor je... Jij, Smokez, Sgele & ikzelf op een terras = Succes gegarandeerd
Inderdation!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom je nou op mijn verjaardag of niet?
Buiten dat, we moeten, ik herhaal MOETEN gewoon eens met deze groep bier drinken
Whehehequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 stelletjes door dit topic, ONGEKEND!
WL is de volgende?
Je bedoeling is goed, de rest zien we wel weer, lijkt me wel coolquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!!
En volgens mij moet dat wel lukken, pin me er alleen nog niet helemaal op vast
Waar dat "werk" al niet goed voor is hequote:
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bedoeling is goed, de rest zien we wel weer, lijkt me wel cool
BIIIIIIIIIERRRRRRRRRR!
Kut, dan moet je natuurlijk rijden?
Bwhahahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar dat "werk" al niet goed voor is he
Lastig... maarja, ik moet wel cola hebben, moet ergens mijn whiskey mee mixenquote:
Nou serieus:quote:
Dat zijn dan weer detailsquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lastig... maarja, ik moet wel cola hebben, moet ergens mijn whiskey mee mixen
Kan niet garanderen dat ik 100% nuchter ben als er mensen komen ahhahaha
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou serieus:
Het is echt wel een vast groep geworden hier
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 stelletjes door dit topic, ONGEKEND!
WL is de volgende?
Aah c'est amour!quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oehh WL..met wie ben je aan het daten?![]()
Is niet eens een stelletje hier
Diertjuh en Crazyquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
En potverdrie, welk stelletje hier heb ik nu weer gemist??
Wat gezellig!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Diertjuh en Crazy
Mogguh trouwens dame
Haaai, ik maak hem maar niet de opmerkingen hequote:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor er:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haaai, ik maak hem maar niet de opmerkingen he
Ben je niet iets vergetenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor er:
'Ben je al zenuwachtig?'
'Heb je alles wel ingepakt?'
Opmerkingen komen
En dan ergens in Hamburg er achter komen dat ons raam nog open staatquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben je niet iets vergeten
Heb ik het gas wel uitgedaan?
Huh? Jij zou de vuilnis toch buiten zetten
Whahaha anders ben je de hele vakantie niet meer te genietenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En dan ergens in Hamburg er achter komen dat ons raam nog open staat![]()
'Ja. Terug!'
Zo'n dag als vandaag ben ik standaard niet te genieten.. Moet nog veel te veel doen in te weinig tijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha anders ben je de hele vakantie niet meer te genieten
Geniaal!
Stomme vraag misschien, maar wat doe je hier dan? Als je nog zoveel dingen moet doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zo'n dag als vandaag ben ik standaard niet te genieten.. Moet nog veel te veel doen in te weinig tijd.
En we vertrekken om 5 uur... 4 uur wekker.. Wordt ook nog heul gezellig
Meneer DrakenVlieg slaapt nog, en die wil ik graag nog even wat minuutjes slaap gunnen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar wat doe je hier dan? Als je nog zoveel dingen moet doen.
Niet dat ik je weg wil hebben hoor
Details! Gewoon bezig gaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meneer DrakenVlieg slaapt nog, en die wil ik graag nog even wat minuutjes slaap gunnen..
Als ik nu door ons huis ga rennen om dingen in te pakken is hij ook wakker, hebben we beiden een schijtnacht gehad
Ben beneden al wel stiekem begonnen met m'n 3 enorme leesboeken klaar te leggen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details! Gewoon bezig gaanYarrrr!
3 enorme leesboeken? Dat klinkt als iets waarvoor je een aanhangwagen nodig gaat hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben beneden al wel stiekem begonnen met m'n 3 enorme leesboeken klaar te leggen..
Echt, als ik die uit krijg in m'n vakantie ben ik heul trots op mezelf
Dat valt ook wel weer mee..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
3 enorme leesboeken? Dat klinkt als iets waarvoor je een aanhangwagen nodig gaat hebben?
Ik denk dat je dan wel de krant haaltquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee..
Hooguit een imperial
Vergeet m'n huge MP3 speler niet hè!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel de krant haalt
"Dame gesignaleerd met 3 immense boeken op haar auto"
Damn!! That thing's huuuuuuuugequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vergeet m'n huge MP3 speler niet hè!
Die moet er ook nog bij
Van m'n boeken en m'n mp3 speler?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn!! That thing's huuuuuuuuge
Ik verwacht natuurlijk dan morgen wel een mooie kleuren foto in de krant
Heftuuuugquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Van m'n boeken en m'n mp3 speler?
Sure![]()
Doe dat!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heftuuuug
Ik zal de krant morgen in de gaten houden
Keeejquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef DrakenVlieg het volgende: