Holmaatquote:
Thx, sommige zijn niet 100% scherp dat is wel jammerquote:
Wat hij zegt trouwensquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben jij hier nou nog niet opgerot?
Ongezien de TYFUS met die kut plant van je!
BELLLLLLLLLLLEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!! kom d'r maar in!quote:
HEUH!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!! kom d'r maar in!
En je praat met cactussen en je bent ook nog is incontinent... wat heb jij een kut levenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef DonGuido het volgende:
Oh shit Beller is hier, even mijn onderbroek verversen en een luier omdoen. Ik kan het nu niet drooghouden hoor
Zijn die foto's een beetje te doen, of zijn ze gewoon kut?quote:
Kekke foto's gozertquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn die foto's een beetje te doen, of zijn ze gewoon kut?
Holmaatquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kekke foto's gozert![]()
Maar ehr... zei je nou CS4 in de aanbieding?
(kekke?! WTF ?!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kekke foto's gozert![]()
Maar ehr... zei je nou CS4 in de aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.quote:
Ik houd m'n bek toch? Ik type alleen maar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.
Waarom blijf jou nou door zeiken over die graftakken kut cactussen van je, terwijl iedereen continu aangeeft dat je daarover gewoon je bek dicht moet houden?
Volgens mij groeien die dingen uit zijn oren ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.
Waarom blijf jou nou door zeiken over die graftakken kut cactussen van je, terwijl iedereen continu aangeeft dat je daarover gewoon je bek dicht moet houden?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(kekke?! WTF ?!)
Thx! Het was lekker weer, ben bij Artis geweest
Beta, werkt hier alleen niet...JeweetschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk daar was het relaxed weer voor ja
Beetje jammer dat je legaal aangeschafte versie dan niet werkt
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Spuit 11quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:31 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik houd m'n bek toch? Ik type alleen maar.
Krijg dan even heul snel lepra, dan hebben we dat tenminste ook gehad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:31 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik houd m'n bek toch? Ik type alleen maar.
Thx!quote:
LOL, das dan 2x installerenquote:
hopelijk kan ik vanavond ook de ondergaande zon hier fotograferen. tis paar dagen al bewolktquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thx!
Heb er totaal 150 gemaakt, en heb er even snel 5 gepakt
Toen maar een CS3 gevonden, werk ook prima....quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, das dan 2x installerenmaja dan heb je ook wat!
Ik heb aardig wat postst gemist, maar wat voor cam heb je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk kan ik vanavond ook de ondergaande zon hier fotograferen. tis paar dagen al bewolkt
haha ja sommige mensen zweren bij nl. maar van mij hoeft het ook niet hoor. alles in het engels gewoon. zoals het hoortquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toen maar een CS3 gevonden, werk ook prima....
Alleen niet goed zitten kijken, heb nu een NL versie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |