idd, dat is het enigste wat me tegenhoudt.quote:
Maak me geeeeeeek!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, dat is het enigste wat me tegenhoudt.
maar zon koude rakker, in een bevroren glas yummmm
ziet er eigenlijk best lekker uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:29 schreef DonGuido het volgende:
Wat een heerlijk weer! Echt mooi weer om de...bloemetjes! yep je hebt helemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:29 schreef DonGuido het volgende:
Wat een heerlijk weer! Echt mooi weer om de...cactussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:8% Meer bier verkocht
DONDERDAG 24 JULI - De Roemeense bierbrouwers hebben in de eerste zes maanden van dit jaar 8% meer bier verkocht dan in dezelfde periode in 2007. Tijdens het EK voetbal is er 10% meer bier over de toonbank gegaan dan in dezelfde periode vorig jaar.
Uw huisdieren ook niet vergeten!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crimineel!!
Mannen! Bescherm uwe vrouwen en kinderen! Schnel!
To me! My furry friends!quote:
en je importbruiden natuurlijkquote:
Smeer maar even doorquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
* DrakenVlieg geniet van een wit bolletje met aardbeitjes en suiker![]()
Haai trouwens
Grapjasquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smeer maar even doorLekker!
Haai trouwens
Tilburgse neem ik aan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat eten en dan OP NAAR DE KERMIS![]()
Wat nou grapjas? Ik ben bloed serieus! Kom kom, smeren zul je!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Grapjas![]()
![]()
Misschien wil die ene vrouw van die nieuwe poster hier wel voor je smeren
Was veel leuker geweest als ik me de naam van die gast kon herinneren![]()
Ja die! Maar z'n naam onthouden was echt handig geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat nou grapjas? Ik ben bloed serieus! Kom kom, smeren zul je!
Hahaha die vent die een vrouw als huisslaaf heeft bedoel je
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smeer maar even doorLekker!
Haai trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Kun jij niet weer weg gaan ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was veel gezelliger toen je er niet was
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Fijn...... weten we dat ook weer! Ren maar weer vrolijk verderquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weet je wat irritant is? Mensen met verschillende functies op één afdeling, je kent het wel,...de een rent zich (ivm vakantie collega's) de pleuris om alles te regelen en 3 meter verderop zit iemand te klagen dat hij niets te doen heeft. Als je dan vraagt of ze een bepaalde handeling kunnen verrichten krijg je te horen: "dat is mijn werk niet", god ...samenwerken is een schaars goed blijkbaar.
Als ik het je nou is heeeul lief vraag?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja die! Maar z'n naam onthouden was echt handig geweest![]()
En ik weiger om te smeren!
Je kunt ook altijd iets verzinnen.. Beetje schoonmaken, stofzuigen, onzinnige briefjes typen..quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weet je wat irritant is? Mensen met verschillende functies op één afdeling, je kent het wel,...de een rent zich (ivm vakantie collega's) de pleuris om alles te regelen en 3 meter verderop zit iemand te klagen dat hij niets te doen heeft. Als je dan vraagt of ze een bepaalde handeling kunnen verrichten krijg je te horen: "dat is mijn werk niet", god ...samenwerken is een schaars goed blijkbaar.
Dat kan jij heul niet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik het je nou is heeeul lief vraag?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kun jij niet weer weg gaan ofzo?
Was veel gezelliger toen je er niet was
dan wel goed doen vlieg :pquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:36 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar je gaat toch ook niet klagen dat je niks te doen hebt??
Gewoon net doen alsof je werkt!
Ik ben heel goed in het doen alsof ik heel hard aan het werk benquote:
*proest*quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat kan jij heul niet!
In ieder geval niet zonder te lachen
Ja dat ben je zeker, doen alsof je bezig bent met inpakken enzoquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in het doen alsof ik heel hard aan het werk ben![]()
Hoe is t trouwens Lynda?
Ik weet nu wel dat je t heel fijn vindt dat ik op vakantie gaquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat ben je zeker, doen alsof je bezig bent met inpakken enzo
Fijn vinden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat je t heel fijn vindt dat ik op vakantie ga
Whehehequote:Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fijn vinden?
For fucks sake! Ik heb de vlag al uithangen!
Ik doneer wel een pakje van die vieze gore bierworstjes!quote:
Is ook goed hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
![]()
Zal ik er maar blijven?![]()
Lekker rustig in GRTDOJW!
BIFI ROELEERT!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik doneer wel een pakje van die vieze gore bierworstjes!
Godver Beller m'n yoghi!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook goed hoor
Stiekem ben je best wel lief enzo![]()
Die dingen zijn echt ZO smerig!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
BIFI ROELEERT!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
over smaak valt niet te twisten. ze zijn fucking lekker!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt ZO smerig!
Wat is daarmee? Is dat nu ook al in je ogen gekomen?quote:
*proest*quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Is dat nu ook al in je ogen gekomen?
Inkoppertjes enzoquote:
Ze zijn inderdaad wel heel makkelijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag dag
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |