Zo denk ik er dus ook overquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:42 schreef WhiteLightning het volgende:
hier nog een, maar daar heb ik echt geen kermis voor nodig
jhaha gast ik kom niet meer bij. al is het alleen al van het bier dat ik op heb hehequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over
Heb altijd zin om iemand op zijn bek te rossen als ik op een kermis ben,
dat schiet niet echt op ofzo
Ik krijg altijd ruzie met van die puberendepuistenkoppenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jhaha gast ik kom niet meer bij. al is het alleen al van het bier dat ik op heb hehe
ben ik niet echt meer gewend
Goh waar ken ik dat vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd ruzie met van die puberendepuistenkoppen
Al een beetje lam trouwens?
BELLLLLLLLLLLER!quote:
Eindelijk "persoon Y" ontmoet?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:17 schreef diertjuh het volgende:
Haai mensen. Dagje kermis was leuk alleen bagger dat ik heel misselijk naar huis ging. Maar twas wel gezellig. Voor herhaling vatbaar :p zometeen nog even treinen naar almelo. Dan optijd slapen, morgen werken. En oh wat heb ik een zin :p
En het 2e koppel is aan het ontstaan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eindelijk "persoon Y" ontmoet?
Cool om te horen dat je een leuke dag hebt gehad!!!!!!!!!!!!!
DROOOOOOOOOOOOXZZZZZZZZZquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLER!
Ruzie maken ben ik goed in... zeggen ze....
Uhu :p. Persoon 'y' ontmoet. Was gezelligquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eindelijk "persoon Y" ontmoet?
Cool om te horen dat je een leuke dag hebt gehad!!!!!!!!!!!!!
En daar gaat het om hequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu :p. Persoon 'y' ontmoet. Was gezellig
hahahahahahahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DROOOOOOOOOOOOXZZZZZZZZZ
Zeggen ze dat over jou? NOu daar sta ik nou echt van te kijken![]()
Mooi om te horen diertjuh!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu :p. Persoon 'y' ontmoet. Was gezellig
Gast...quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahahaha
Zo erg ben ik nou toch ook weer niet?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast...
Schijt een beer in het bos?
Nee ok, zo erg ben je niet...
De GRTDOJW-knokploeg komt naar je toe deze zomerrrrrr!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zoek ook altijd de verkeerde kroeg op... altijd toeval hoor
Dont fuck with me ofzo hahhaaha
hahhaahahah ROFLMAO!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De GRTDOJW-knokploeg komt naar je toe deze zomerrrrrr!!
Who's nextquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:45 schreef lynda het volgende:
Stelletje naaperds!
Werd gvd een keer tijd met die 2
Zie je het al voor je... Jij, Smokez, Sgele & ikzelf op een terras = Succes gegarandeerdquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahhaahahah ROFLMAO!
Ik ben nooit alleen als ik naar de kroeg ga, altijd fun! hahah
2 stelletjes door dit topic, ONGEKEND!quote:
Kom je nou op mijn verjaardag of niet?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie je het al voor je... Jij, Smokez, Sgele & ikzelf op een terras = Succes gegarandeerd
Inderdation!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom je nou op mijn verjaardag of niet?
Buiten dat, we moeten, ik herhaal MOETEN gewoon eens met deze groep bier drinken
Whehehequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 stelletjes door dit topic, ONGEKEND!
WL is de volgende?
Je bedoeling is goed, de rest zien we wel weer, lijkt me wel coolquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation!!
En volgens mij moet dat wel lukken, pin me er alleen nog niet helemaal op vast
Waar dat "werk" al niet goed voor is hequote:
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bedoeling is goed, de rest zien we wel weer, lijkt me wel cool
BIIIIIIIIIERRRRRRRRRR!
Kut, dan moet je natuurlijk rijden?
Bwhahahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar dat "werk" al niet goed voor is he