Aah c'est amour!quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Oehh WL..met wie ben je aan het daten?![]()
Is niet eens een stelletje hier
Diertjuh en Crazyquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
En potverdrie, welk stelletje hier heb ik nu weer gemist??
Wat gezellig!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Diertjuh en Crazy
Mogguh trouwens dame
Haaai, ik maak hem maar niet de opmerkingen hequote:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor er:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haaai, ik maak hem maar niet de opmerkingen he
Ben je niet iets vergetenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor er:
'Ben je al zenuwachtig?'
'Heb je alles wel ingepakt?'
Opmerkingen komen
En dan ergens in Hamburg er achter komen dat ons raam nog open staatquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben je niet iets vergeten
Heb ik het gas wel uitgedaan?
Huh? Jij zou de vuilnis toch buiten zetten
Whahaha anders ben je de hele vakantie niet meer te genietenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En dan ergens in Hamburg er achter komen dat ons raam nog open staat![]()
'Ja. Terug!'
Zo'n dag als vandaag ben ik standaard niet te genieten.. Moet nog veel te veel doen in te weinig tijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whahaha anders ben je de hele vakantie niet meer te genieten
Geniaal!
Stomme vraag misschien, maar wat doe je hier dan? Als je nog zoveel dingen moet doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zo'n dag als vandaag ben ik standaard niet te genieten.. Moet nog veel te veel doen in te weinig tijd.
En we vertrekken om 5 uur... 4 uur wekker.. Wordt ook nog heul gezellig
Meneer DrakenVlieg slaapt nog, en die wil ik graag nog even wat minuutjes slaap gunnen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar wat doe je hier dan? Als je nog zoveel dingen moet doen.
Niet dat ik je weg wil hebben hoor
Details! Gewoon bezig gaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meneer DrakenVlieg slaapt nog, en die wil ik graag nog even wat minuutjes slaap gunnen..
Als ik nu door ons huis ga rennen om dingen in te pakken is hij ook wakker, hebben we beiden een schijtnacht gehad
Ben beneden al wel stiekem begonnen met m'n 3 enorme leesboeken klaar te leggen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details! Gewoon bezig gaanYarrrr!
3 enorme leesboeken? Dat klinkt als iets waarvoor je een aanhangwagen nodig gaat hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben beneden al wel stiekem begonnen met m'n 3 enorme leesboeken klaar te leggen..
Echt, als ik die uit krijg in m'n vakantie ben ik heul trots op mezelf
Dat valt ook wel weer mee..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
3 enorme leesboeken? Dat klinkt als iets waarvoor je een aanhangwagen nodig gaat hebben?
Ik denk dat je dan wel de krant haaltquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee..
Hooguit een imperial
Vergeet m'n huge MP3 speler niet hè!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel de krant haalt
"Dame gesignaleerd met 3 immense boeken op haar auto"
Damn!! That thing's huuuuuuuugequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vergeet m'n huge MP3 speler niet hè!
Die moet er ook nog bij
Van m'n boeken en m'n mp3 speler?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn!! That thing's huuuuuuuuge
Ik verwacht natuurlijk dan morgen wel een mooie kleuren foto in de krant
Heftuuuugquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Van m'n boeken en m'n mp3 speler?
Sure![]()
Doe dat!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heftuuuug
Ik zal de krant morgen in de gaten houden
Keeejquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef DrakenVlieg het volgende: