Wtf hebben jou cactussen ermee te makenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen hebben het nooit over airco. Ook al staan ze wel eens met 28+ graden in de volle zon achter het glas. Echte bikkels zijn het
was jij maar zo'n bikkelquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen hebben het nooit over airco. Ook al staan ze wel eens met 28+ graden in de volle zon achter het glas. Echte bikkels zijn het
Deed je ze maar na, dan kon je niet typen en hadden wij geen last van jequote:
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je pratenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je praten
Dat ook jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je praten
dat was idd een goeie dag om te gaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Wat een heerlijke warme dag!
Vanmiddag relaxt naar Artis geweest, en weer een aantal mooie foto's kunnen maken
Jep, heerlijk weer, en ouders hadden nog vrijkaarten over die op moesten voor Artis.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
Droxz!![]()
Lekker van je vrije tijd aan het genieten jongen
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,quote:
gewoon doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,
kan ze dus wel posten, maar dan zijn ze wel groot
Deed fok dat niet zelf, dat resizen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,
kan ze dus wel posten, maar dan zijn ze wel groot
Inderdaad, maandag heb ik vrij genomen en wist toen nog niet eens dat het zo lekker weer zou worden vandaag en morgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was idd een goeie dag om te gaan
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken hequote:
Jawel, maar ik ruim 8 megapixel foto's plaatsen vinden sommige mensen niet echt leuk hahahaquote:
Is toch veulste warm om te neukenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, maandag heb ik vrij genomen en wist toen nog niet eens dat het zo lekker weer zou worden vandaag en morgen
Vandaag Artis, morgen metwat doen
Ben jij hier nou nog niet opgerot?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef DonGuido het volgende:
Ben je ook even bij de cactussen wezen kijken?
datalimiet is zo 1980quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken he
Sorry, ik wil graag knikkeren, en dat is goed te doen in dit weerquote:
Ja oke, maar dat maakt bij de meeste mensen denk ik niet uit. Wie heeft er nou geen breedband verbinding meer die op internet zit ... Zullen maar weinig fokkers zijn in dit topicquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken he
Heul verstandigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ruim 8 megapixel foto's plaatsen vinden sommige mensen niet echt leuk hahaha
Ik kijk eerst even of ik er een nieuwe fotosoep op krijg... wil graag mijn naam in de foto, en een datum
Gast, ik zit in Roemenie..doe me een lolquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat maakt bij de meeste mensen denk ik niet uit. Wie heeft er nou geen breedband verbinding meer die op internet zit ... Zullen maar weinig fokkers zijn in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |