Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad wel heel makkelijk..
Maar met dit warme weer mag dat
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
Weet je wat ik ga doen?BOEM! Ongekend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag dag
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Op een werkplek van 2 personen zitten in je eentje en nog steeds geen zak te doen hebben, zegt genoeg over de drukte hierquote:
jah echt klote weerquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben eventjes hier naar het dorp geweest.
wat een klote weer buiten zeg
Ja, echt ongekendquote:
konden ze niet met dit weer w88 tot na vijf uurquote:
Kan je nagaan , ik moet tot 6 uur.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:34 schreef tripack het volgende:
[..]
konden ze niet met dit weer w88 tot na vijf uur
ik leef met je meequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kan je nagaan , ik moet tot 6 uur.
God have mercy on my soul!
jah iddquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ja en ik ga vandaag niet eerder weg. dat bewaar ik wel voor morgen, dan heb ik tenmiste weekend.
Wtf hebben jou cactussen ermee te makenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen hebben het nooit over airco. Ook al staan ze wel eens met 28+ graden in de volle zon achter het glas. Echte bikkels zijn het
was jij maar zo'n bikkelquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen hebben het nooit over airco. Ook al staan ze wel eens met 28+ graden in de volle zon achter het glas. Echte bikkels zijn het
Deed je ze maar na, dan kon je niet typen en hadden wij geen last van jequote:
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je pratenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef DonGuido het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je praten
Dat ook jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Uberhaupt denken dat je cacutssen tegen je praten
dat was idd een goeie dag om te gaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Wat een heerlijke warme dag!
Vanmiddag relaxt naar Artis geweest, en weer een aantal mooie foto's kunnen maken
Jep, heerlijk weer, en ouders hadden nog vrijkaarten over die op moesten voor Artis.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
Droxz!![]()
Lekker van je vrije tijd aan het genieten jongen
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,quote:
gewoon doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,
kan ze dus wel posten, maar dan zijn ze wel groot
Deed fok dat niet zelf, dat resizen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
K merk dat mijn fotosoep het niet meer doen,
kan ze dus wel posten, maar dan zijn ze wel groot
Inderdaad, maandag heb ik vrij genomen en wist toen nog niet eens dat het zo lekker weer zou worden vandaag en morgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was idd een goeie dag om te gaan
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken hequote:
Jawel, maar ik ruim 8 megapixel foto's plaatsen vinden sommige mensen niet echt leuk hahahaquote:
Is toch veulste warm om te neukenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, maandag heb ik vrij genomen en wist toen nog niet eens dat het zo lekker weer zou worden vandaag en morgen
Vandaag Artis, morgen metwat doen
Ben jij hier nou nog niet opgerot?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef DonGuido het volgende:
Ben je ook even bij de cactussen wezen kijken?
datalimiet is zo 1980quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken he
Sorry, ik wil graag knikkeren, en dat is goed te doen in dit weerquote:
Ja oke, maar dat maakt bij de meeste mensen denk ik niet uit. Wie heeft er nou geen breedband verbinding meer die op internet zit ... Zullen maar weinig fokkers zijn in dit topicquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ie nog wel het aantal MB's bekijken he
Heul verstandigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ruim 8 megapixel foto's plaatsen vinden sommige mensen niet echt leuk hahaha
Ik kijk eerst even of ik er een nieuwe fotosoep op krijg... wil graag mijn naam in de foto, en een datum
Gast, ik zit in Roemenie..doe me een lolquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat maakt bij de meeste mensen denk ik niet uit. Wie heeft er nou geen breedband verbinding meer die op internet zit ... Zullen maar weinig fokkers zijn in dit topic
ik ieder geval, maar mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:21 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat maakt bij de meeste mensen denk ik niet uit. Wie heeft er nou geen breedband verbinding meer die op internet zit ... Zullen maar weinig fokkers zijn in dit topic
Ik heb het toch over de cactussen / planten van Artisquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben jij hier nou nog niet opgerot?
Ongezien de TYFUS met die kut plant van je!
heb je je verbinding al getest ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, ik zit in Roemenie..doe me een lol
In het hotel gaat ie wel snel (voor Roemeense begrippen, 800kB)quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je je verbinding al getest ?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, ik zit in Roemenie..doe me een lol
Gast tyf gewoon een end op...we willen niks over je cactussen weten! Je hebt geen plaat voor je kop maar een heel bos vol van die smerige kutplantjes van je!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb het toch over de cactussen / planten van Artis
Rustig aan maar hoor, het is veel te warm om je druk te maken
kan je zien , hoe goed we het hier hebben toch hehquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
In het hotel gaat ie wel snel (voor Roemeense begrippen, 800kB)
Hier op de zaak hebben we dan weer van een zakelijke provider, en dat is redelijk afgeknepen.
Nou dan, niet klagen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
In het hotel gaat ie wel snel (voor Roemeense begrippen, 800kB)
Hier op de zaak hebben we dan weer van een zakelijke provider, en dat is redelijk afgeknepen.
Cactussen "scheren" is voor watjes. Mensen die bang zijn dat ze geprikt worden bij het water gevenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast tyf gewoon een end op...we willen niks over je cactussen weten! Je hebt geen plaat voor je kop maar een heel bos vol van die smerige kutplantjes van je!
Ga met scheermesjes spelen ofzo
Net even langs de winkel geweest, en CS4 is bezigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:26 schreef 907 het volgende:
[..]
Nou dan, niet klagen!![]()
Droxz, kom maar op met de foto`s!
heej ik moet upgraden merk ik hahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net even langs de winkel geweest, en CS4 is bezig
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je zien , hoe goed we het hier hebben toch heh
Ik wist ook niet dat er een nieuwe uitwas.. alleen FTD vertelde me dat netquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej ik moet upgraden merk ik haha
hahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Thuis 24/2 mbit, ik klaag niet... merk het pas als ik bij iemand anders thuis ben... *TRAAAAAAAAAAAG*
Dat is toch redelijk normaal voor een verbinding van een bedrijf.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
t rare is op mn werk hier, haal ik een upload van 150kb.
als het goed is moet je 240 halen. ik kan me herrineren dat ik bij mn upc 120 haalde en dat was 1mbitquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk normaal voor een verbinding van een bedrijf.
Zelf haal ik tegen de 200 hier thuis
Overhead e.d is het redelijk normaal voor een 1Mbit om 100 te halen en voor 2Mbit dan 200 kb/s. Is ook afhankelijk hoever je natuurlijk van de centrale zitquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het goed is moet je 240 halen. ik kan me herrineren dat ik bij mn upc 120 haalde en dat was 1mbit
nu haal ik 80kb op die adsl lijn. wel triest eigelijk maja, niets aan te doen
ik dacht dat de centrale alleen van belang was bij adsl en niet bij glasvezelquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef 907 het volgende:
[..]
Overhead e.d is het redelijk normaal voor een 1Mbit om 100 te halen en voor 2Mbit dan 200 kb/s. Is ook afhankelijk hoever je natuurlijk van de centrale zit
Als je 240 haalt heb je echt wel mazzel!
Ow wist niet dat het over glas ging. Maar ik kan me voorstellen dat je met glas ook wel iets verlies hebt door wijk verdeelpunten. Maar dit is geloof ik ten opzichte van adsl niet zo heel veelquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat de centrale alleen van belang was bij adsl en niet bij glasvezel
Klopt, ik heb geen ADSL.. soms 220 a 240... hangt een beetje van de dag af...quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat de centrale alleen van belang was bij adsl en niet bij glasvezel
Bedankt voor je inzet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen... ik ben klaar voor vandaag
Fijne avond! en tot morgen waarschijnlijk![]()
![]()
wees blij dat het maar 1 DVD is hahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen ADSL.. soms 220 a 240... hangt een beetje van de dag af...
Djeez, installatie's van tegenwoordig.... *zucht*
Gebruikt er nogmaal gesproken aardig wat, en zo te zien zitten er hier veel addons bijquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat het maar 1 DVD is haha
tenzij je de addons wil gebruiken
Holmaatquote:
Thx, sommige zijn niet 100% scherp dat is wel jammerquote:
Wat hij zegt trouwensquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben jij hier nou nog niet opgerot?
Ongezien de TYFUS met die kut plant van je!
BELLLLLLLLLLLEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!! kom d'r maar in!quote:
HEUH!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BELLLLLLLLLLLEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!! kom d'r maar in!
En je praat met cactussen en je bent ook nog is incontinent... wat heb jij een kut levenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:23 schreef DonGuido het volgende:
Oh shit Beller is hier, even mijn onderbroek verversen en een luier omdoen. Ik kan het nu niet drooghouden hoor
Zijn die foto's een beetje te doen, of zijn ze gewoon kut?quote:
Kekke foto's gozertquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn die foto's een beetje te doen, of zijn ze gewoon kut?
Holmaatquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kekke foto's gozert![]()
Maar ehr... zei je nou CS4 in de aanbieding?
(kekke?! WTF ?!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kekke foto's gozert![]()
Maar ehr... zei je nou CS4 in de aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.quote:
Ik houd m'n bek toch? Ik type alleen maar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.
Waarom blijf jou nou door zeiken over die graftakken kut cactussen van je, terwijl iedereen continu aangeeft dat je daarover gewoon je bek dicht moet houden?
Volgens mij groeien die dingen uit zijn oren ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, de originaliteitsprijs gaat dit jaar niet naar jou.
Waarom blijf jou nou door zeiken over die graftakken kut cactussen van je, terwijl iedereen continu aangeeft dat je daarover gewoon je bek dicht moet houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |