Succes met werken hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:25 schreef lynda het volgende:
Gezelligheid heerst!![]()
* lynda gaat d'r laatste drie uurtjes werk maar eens doen
Druk jongen?quote:
Haai damequote:
de muren staan nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:51 schreef Leanne het volgende:
Hey Tripack, hoe is het met je muren?![]()
Hey Beller! Goed, met u? Zit je al in je huis?
gezelligquote:
Ja, was gezellige visitequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:55 schreef tripack het volgende:
[..]
gezelligof was het niet gezellige visite
Nog niet, over twee weekjes gaan we echt overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:51 schreef Leanne het volgende:
Hey Tripack, hoe is het met je muren?![]()
Hey Beller! Goed, met u? Zit je al in je huis?
Ja, doe dat eens evenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet, over twee weekjes gaan we echt overMaar alles is nu wel bijna klaar. Heb er al pictures van, moet die alleen nog even online gooien
Dan is het goedquote:
Mja.. beetje balen dat de benedenverdieping nog niet echt schoon isquote:
Moet eigenlijk alleen nog mijn tv (met meubel) overplaatsen en het logeer bed. En dan staat alles er. Gaat ook dit weekend gebeurenquote:
Dat zijn dan weer details hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja.. beetje balen dat de benedenverdieping nog niet echt schoon is![]()
Heb maar gezegd dat ze ook eens langs moet komen als t wel netjes is
Ik ben beniewd! Bij andermans huizen doe ik altijd veel inspiratie opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet, over twee weekjes gaan we echt overMaar alles is nu wel bijna klaar. Heb er al pictures van, moet die alleen nog even online gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |