quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
hallo alle andere die ik nog niet begroet heb
whehehe... zijn de dames daar ook vies??quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Tripack, het weer hier is vieeessssssss jongen
Goedemorgen mevrouwquote:
Heeeuh Tripack!!quote:
Als ik virtueel kon slaan had ik het gedaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw
Al zenuwachtig
Waar zitten jullie eigenlijk ergens? Wel in Nederland toch? Heb t niet zo goed meegekregenquote:
is nie handig voor je beeldscherm denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als ik virtueel kon slaan had ik het gedaan
Ook zo jammer dat m'n hand niet door de kabel past...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is nie handig voor je beeldscherm denk ik
Gast...kan jij nou aan niks anders denken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... zijn de dames daar ook vies??
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
da's ook weer zo en daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweest
Ik ben wel lief voor jequote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van afquote:
Beetje doorduwenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook zo jammer dat m'n hand niet door de kabel past...
een vritueel bloedbadquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweest
Godverquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje doorduwen
Sgele / Tripack / Smokez / Droxz / WL zegt:
Ja!! Dat zei je moeder ook gisteravond
Doekje nodig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van af
Kennis van de personen die hier posten hequote:
Voor m'n tranen?quote:
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van af
Knowledge! U haz itquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kennis van de personen die hier posten he
jeuj ik moest weer lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakken
Sgele!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakken
Hahaha sorryquote:
Aaaaaight, jeweetsch!!!quote:
Jullie ook een fijn weekend!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben mn spullen pakken voor de taxi er staat!
als ik niet meer terug kom hier vandaag en morgen
goed weekend!
quote:
quote:
Fijn weekendquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben mn spullen pakken voor de taxi er staat!
als ik niet meer terug kom hier vandaag en morgen
goed weekend!
Mijn god, anders zou ik echt niet weten wat ik zou moeten hoorquote:
Laterquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen![]()
Veul plezier vandaagMisschien tot later
Have fun!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen![]()
Veul plezier vandaagMisschien tot later
Jeweetschquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn god, anders zou ik echt niet weten wat ik zou moeten hoor
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zittenquote:
arme jongenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zitten
Denk het ook...quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zitten
Ja of niet he!!quote:
We zullen het wel nooit wetenquote:
Ging hier vanochtend iemand op vakantie.. Moest er om 5 over 7 getoeterd worden in de straat!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
echt vanochtend was ik gewoon echt wakker toen ik opstond![]()
dat op tijd naar bed gaan helpt echt
Ain't gonna happenquote:
Heb de eerste recensie trouwens gelezen over 'The Dark Knight', maar schijnt een succes te zijn!quote:
Heb je nou al alles ingepakt? Geen spullen vergeten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ging hier vanochtend iemand op vakantie.. Moest er om 5 over 7 getoeterd worden in de straat!![]()
Zaterdagochtend vertrekken wij om 5 uur.. Ik zal de buren ook eens even gedag zeggen dan
Ja!! Lijkt me echt een geweldige film, jij mag er vanavond heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb de eerste recensie trouwens gelezen over 'The Dark Knight', maar schijnt een succes te zijn!
Vanavond ga ik... Hey.. wacht eens even..quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je nou al alles ingepakt? Geen spullen vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |