hihi dus de methode werkt wel! goed geslapen dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:15 schreef Sgele het volgende:
1 Goedenavond
Komen we terug van het werk en eten. Hangt er door wateroverlast, dus opkomend grondwater, een putlucht in m'n kamer.... te erg(echt...zelfs WL z'n moeder is er niet zo aan toe
)
Ik gedraag mezelf als Beller tegen een nieuweling in ons topic en hoppa.. nieuwe kamer... oh...penthouseTe geweldig gewoon dit land
Fijne avond nogEn tot morgen
Goedemorgen Draakjequote:
hier genieten van het eindelijk mooie weer (hoop ik)quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen Draakje
Hoe gaat alles?
Pfff ik wil ook genieten van de zonquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier genieten van het eindelijk mooie weer (hoop ik)
en bij jou?
nog 7 werkdagen incl vandaag!quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff ik wil ook genieten van de zon
Hier aan het aftellen tot ik weg mag bij deze toko
Gelukkig wel zeg, heb het echt gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog 7 werkdagen incl vandaag!
ja da's waar en dan 4 weken heerlijk vakantie! beter uitzicht kan je haast toch niet hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, heb het echt gehad
Nu nog een beetje lekker weer in die 4 weken en ik ben helemaal tevredenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's waar en dan 4 weken heerlijk vakantie! beter uitzicht kan je haast toch niet hebben
ik vind dat dat goed moet komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu nog een beetje lekker weer in die 4 weken en ik ben helemaal tevreden
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind dat dat goed moet komen
Die methode werkt hier prima jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dus de methode werkt wel! goed geslapen dan?
Mogguh Sgele!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die methode werkt hier prima ja
Ik heb heerlijk geslapenDaar alles goed?
Mogguh DV
Mogguh Tripack!quote:
mijn vakantie begint op 8 augustusquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!
Wanneer heb jij eigenlijk vakantie? Of heb je dat al gehad en heb ik dat weer gemist??
Owww lekker! Dan begin ik weer met werkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vakantie begint op 8 augustusen dan alles inpakken en verhuizen
ik ga deze vakantie op reis en maak er mijn nieuwe thuis van
![]()
Haha dank u dank uquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh Sgele!
En grats met je penthouse jongen, doe je goed
yep, vandaag na therapie een dagje strandquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die methode werkt hier prima ja
Ik heb heerlijk geslapenDaar alles goed?
Mogguh DV
Haha ja zo kan je het ook bekijken natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vakantie begint op 8 augustusen dan alles inpakken en verhuizen
ik ga deze vakantie op reis en maak er mijn nieuwe thuis van
![]()
Ja ik had begrepen dat het weer bij jullie nu goed aan het worden isquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep, vandaag na therapie een dagje strand
ik lig wel lekker op een strandbedje hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had begrepen dat het weer bij jullie nu goed aan het worden isRustig aan bij Therapie en je helemaal suf genieten van het strand
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |