Dude... die is echt heftigquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
die 1e zou ik misschien nog wel kunnen doen, maar de 2e is echt onbegonnen werk!
dit is de gekste beller,. dan weet je wat je te wachten staat haha
Die 1e kostte me 10 uur oefenen ongeveer (ik voel me nu een beetje alsof ik geen leven hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
die 1e zou ik misschien nog wel kunnen doen, maar de 2e is echt onbegonnen werk!
dit is de gekste beller,. dan weet je wat je te wachten staat haha
Bedoel spellen zoals Guitar Hero lijken mij gewoon echt vetquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die 1e kostte me 10 uur oefenen ongeveer (ik voel me nu een beetje alsof ik geen leven heb)
De 2e had ik in de 3e of 4e poging al
Maar idd, TTFAF is lastig! Op hard kan ik hem wel uitspelen, expert niet. In expert practise mode haal ik ook niet meer dan 70%
TTFAF 100%'en op expert, hou maar op man.... Het is niet voor niets zo dat er nog maar één speler in de hele wereld dat heeft kunnen presterenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar die TTFAF... een ultiem doel
Die gast speelt met twee handen om de snelheid te kunnen bijbenen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, WL, zoek dan een goeie GH speler uit man
Die gast maakt de ene na de andere fout...
's Werelds grootste GH-freak heeft TFFAF dus op 100% gehaald, geheel foutloos. Niet normaal
Dat heet 'tappen'. Als noten zó snel op elkaar volgen (niet op dezelfde lijn), kun je die knop overpakken zonder dat je opnieuw de strumbar aan hoeft te slaan. Dat stuk bij TTFAF is ook alleen maar tappen, duurt zo'n 30secquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die gast speelt met twee handen om de snelheid te kunnen bijbenen?
In vergelijking met andere filmpjes ziet die er makkelijker uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Ruby is trouwens echt een lachertje... Na 5 keer proberen bijna 100%! Had maar 3 foutjes in totaal ofzo
idd, tappen, das weer wat anders dan fappenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet 'tappen'. Als noten zó snel op elkaar volgen (niet op dezelfde lijn), kun je die knop overpakken zonder dat je opnieuw de strumbar aan hoeft te slaan. Dat stuk bij TTFAF is ook alleen maar tappen, duurt zo'n 30sec
Onder tussen mompel ik tegen mijzelf; "Welkom in de wereld van vakjargon"quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heet 'tappen'. Als noten zó snel op elkaar volgen (niet op dezelfde lijn), kun je die knop overpakken zonder dat je opnieuw de strumbar aan hoeft te slaan. Dat stuk bij TTFAF is ook alleen maar tappen, duurt zo'n 30sec
idd. en geloof me , je gaat het leuk vinden. wat dat is het gewoon. je krijgt het gevoel , dat je af en toe echt gitaar speeltquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder tussen mompel ik tegen mijzelf; "Welkom in de wereld van vakjargon"
Dus die bar moet je aanslaan wil je een knop kunnen gebruiken?
Dan zal mijn broer het spel ook leuk gaan vinden, die speelt namelijk elektrisch gitaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. en geloof me , je gaat het leuk vinden. wat dat is het gewoon. je krijgt het gevoel , dat je af en toe echt gitaar speelt
ja dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zal mijn broer het spel ook leuk gaan vinden, die speelt namelijk elektrisch gitaar
Haha dat geloof ik meteen jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel ja![]()
iedereen bezwijkt op een gegeven moment wel ja haha
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
MAC filtering is een beetje overkill. Telkens als je een pc'tje wil toevoegen aan het netwerk moet je weer helemaal het MAC adres van de betreffende pc in de router sodemieteren. Leuk als er iemand op bezoek komt
En kwa beveiliging stelt het geen hol voor. Met software als Airsnort, Ethereal (of WireShark heet dat nu geloof ik...) kun je vrij makkelijk wireless pakketjes capturen met MAC adres en al erbij. De 'hacker' wijzigt z'n eigen MAC adres van een apparaat wat daar ook in de buurt staat, en hoppa, dag MAC filtering
SSID uitzetten is leuk voor de paranoia medemens, maar brengt ook meer last van profijt met zich mee. Airsnort vind het netwerk sowieso wel, en weer zit je met het gezeik dat evt. visite niet met z'n laptoppie kan internetten bij jou thuis
Gewoon een lang wachtwoord bij WPA(2) PSK is echt wel genoeg hoor, met 20 karakters ben je (met een gemiddelde hoeveelheid dataverkeer via wireless) toch een goede 12 uur zoet om de WPA code te kunnen achterhalen
Succes in ieder geval met werkquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:09 schreef Sgele het volgende:Goedemorgen Beller
Ff ontbijtje scoren en richting werkTot later
* Bellerophon kijkt naar de tijd *7.21*quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:16 schreef Sgele het volgende:
Ja dank je wel
De rest ook alvast goeiemorgen natuurlijk
hihi dus de methode werkt wel! goed geslapen dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:15 schreef Sgele het volgende:
1 Goedenavond
Komen we terug van het werk en eten. Hangt er door wateroverlast, dus opkomend grondwater, een putlucht in m'n kamer.... te erg(echt...zelfs WL z'n moeder is er niet zo aan toe
)
Ik gedraag mezelf als Beller tegen een nieuweling in ons topic en hoppa.. nieuwe kamer... oh...penthouseTe geweldig gewoon dit land
Fijne avond nogEn tot morgen
Goedemorgen Draakjequote:
hier genieten van het eindelijk mooie weer (hoop ik)quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen Draakje
Hoe gaat alles?
Pfff ik wil ook genieten van de zonquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier genieten van het eindelijk mooie weer (hoop ik)
en bij jou?
nog 7 werkdagen incl vandaag!quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pfff ik wil ook genieten van de zon
Hier aan het aftellen tot ik weg mag bij deze toko
Gelukkig wel zeg, heb het echt gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog 7 werkdagen incl vandaag!
ja da's waar en dan 4 weken heerlijk vakantie! beter uitzicht kan je haast toch niet hebbenquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg, heb het echt gehad
Nu nog een beetje lekker weer in die 4 weken en ik ben helemaal tevredenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's waar en dan 4 weken heerlijk vakantie! beter uitzicht kan je haast toch niet hebben
ik vind dat dat goed moet komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu nog een beetje lekker weer in die 4 weken en ik ben helemaal tevreden
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind dat dat goed moet komen
Die methode werkt hier prima jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dus de methode werkt wel! goed geslapen dan?
Mogguh Sgele!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die methode werkt hier prima ja
Ik heb heerlijk geslapenDaar alles goed?
Mogguh DV
Mogguh Tripack!quote:
mijn vakantie begint op 8 augustusquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!
Wanneer heb jij eigenlijk vakantie? Of heb je dat al gehad en heb ik dat weer gemist??
Owww lekker! Dan begin ik weer met werkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vakantie begint op 8 augustusen dan alles inpakken en verhuizen
ik ga deze vakantie op reis en maak er mijn nieuwe thuis van
![]()
Haha dank u dank uquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:37 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh Sgele!
En grats met je penthouse jongen, doe je goed
yep, vandaag na therapie een dagje strandquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die methode werkt hier prima ja
Ik heb heerlijk geslapenDaar alles goed?
Mogguh DV
Haha ja zo kan je het ook bekijken natuurlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vakantie begint op 8 augustusen dan alles inpakken en verhuizen
ik ga deze vakantie op reis en maak er mijn nieuwe thuis van
![]()
Ja ik had begrepen dat het weer bij jullie nu goed aan het worden isquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep, vandaag na therapie een dagje strand
ik lig wel lekker op een strandbedje hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had begrepen dat het weer bij jullie nu goed aan het worden isRustig aan bij Therapie en je helemaal suf genieten van het strand
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
hallo alle andere die ik nog niet begroet heb
whehehe... zijn de dames daar ook vies??quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Tripack, het weer hier is vieeessssssss jongen
Goedemorgen mevrouwquote:
Heeeuh Tripack!!quote:
Als ik virtueel kon slaan had ik het gedaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw
Al zenuwachtig
Waar zitten jullie eigenlijk ergens? Wel in Nederland toch? Heb t niet zo goed meegekregenquote:
is nie handig voor je beeldscherm denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als ik virtueel kon slaan had ik het gedaan
Ook zo jammer dat m'n hand niet door de kabel past...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is nie handig voor je beeldscherm denk ik
Gast...kan jij nou aan niks anders denken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... zijn de dames daar ook vies??
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
da's ook weer zo en daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweest
Ik ben wel lief voor jequote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van afquote:
Beetje doorduwenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook zo jammer dat m'n hand niet door de kabel past...
een vritueel bloedbadquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweest
Godverquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje doorduwen
Sgele / Tripack / Smokez / Droxz / WL zegt:
Ja!! Dat zei je moeder ook gisteravond
Doekje nodig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van af
Kennis van de personen die hier posten hequote:
Voor m'n tranen?quote:
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van af
Knowledge! U haz itquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kennis van de personen die hier posten he
jeuj ik moest weer lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakken
Sgele!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakken
Hahaha sorryquote:
Aaaaaight, jeweetsch!!!quote:
Jullie ook een fijn weekend!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben mn spullen pakken voor de taxi er staat!
als ik niet meer terug kom hier vandaag en morgen
goed weekend!
quote:
quote:
Fijn weekendquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben mn spullen pakken voor de taxi er staat!
als ik niet meer terug kom hier vandaag en morgen
goed weekend!
Mijn god, anders zou ik echt niet weten wat ik zou moeten hoorquote:
Laterquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen![]()
Veul plezier vandaagMisschien tot later
Have fun!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook maar eens wat doen![]()
Veul plezier vandaagMisschien tot later
Jeweetschquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn god, anders zou ik echt niet weten wat ik zou moeten hoor
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zittenquote:
arme jongenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zitten
Denk het ook...quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik radeloos achter mijn laptop zou zitten
Ja of niet he!!quote:
We zullen het wel nooit wetenquote:
Ging hier vanochtend iemand op vakantie.. Moest er om 5 over 7 getoeterd worden in de straat!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:25 schreef tripack het volgende:
echt vanochtend was ik gewoon echt wakker toen ik opstond![]()
dat op tijd naar bed gaan helpt echt
Ain't gonna happenquote:
Heb de eerste recensie trouwens gelezen over 'The Dark Knight', maar schijnt een succes te zijn!quote:
Heb je nou al alles ingepakt? Geen spullen vergeten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ging hier vanochtend iemand op vakantie.. Moest er om 5 over 7 getoeterd worden in de straat!![]()
Zaterdagochtend vertrekken wij om 5 uur.. Ik zal de buren ook eens even gedag zeggen dan
Ja!! Lijkt me echt een geweldige film, jij mag er vanavond heenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb de eerste recensie trouwens gelezen over 'The Dark Knight', maar schijnt een succes te zijn!
Vanavond ga ik... Hey.. wacht eens even..quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je nou al alles ingepakt? Geen spullen vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |