quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
hallo alle andere die ik nog niet begroet heb
whehehe... zijn de dames daar ook vies??quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Tripack, het weer hier is vieeessssssss jongen
Goedemorgen mevrouwquote:
Heeeuh Tripack!!quote:
Als ik virtueel kon slaan had ik het gedaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw
Al zenuwachtig
Waar zitten jullie eigenlijk ergens? Wel in Nederland toch? Heb t niet zo goed meegekregenquote:
is nie handig voor je beeldscherm denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als ik virtueel kon slaan had ik het gedaan
Ook zo jammer dat m'n hand niet door de kabel past...quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is nie handig voor je beeldscherm denk ik
Gast...kan jij nou aan niks anders denken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... zijn de dames daar ook vies??
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
da's ook weer zo en daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweest
Ik ben wel lief voor jequote:Op donderdag 24 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van afquote:
Beetje doorduwenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ook zo jammer dat m'n hand niet door de kabel past...
een vritueel bloedbadquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als we virtueel konden slaan had het hier al lang een bloedbad geweest
Godverquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beetje doorduwen
Sgele / Tripack / Smokez / Droxz / WL zegt:
Ja!! Dat zei je moeder ook gisteravond
Doekje nodig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van af
Kennis van de personen die hier posten hequote:
Voor m'n tranen?quote:
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh ja man, het druipt er van af
Knowledge! U haz itquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kennis van de personen die hier posten he
jeuj ik moest weer lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakken
Sgele!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het maar niet in je ogen... ohnee laat maar..ik ga gewoon even heel wijs koffie pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |