How come?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ik heb het niet zo op mijn familie
Maar droxz mag er vandooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!
oja, vanavond een verjaardag... die skip ik wel hahaha
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
How come?
Of klikt het gewoon niet?
En een kakker is iemand die bepaalde kleding draagt? Of ook qua manier van doen en laten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"
En het klikt niet hahahha
het klikt daarom dus nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"
En het klikt niet hahahha
Niet alleen dat, er zijn veel meer dingen.. maar ga hier niet alles online gooien zeg maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En een kakker is iemand die bepaalde kleding draagt? Of ook qua manier van doen en laten?
Nee ok, want qua kleding kan je mij ook als kakker bestempelen... ben het trouwens niet. Heb een hekel aan die "koorknaapjes" en "brallen".quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet alleen dat, er zijn veel meer dingen.. maar ga hier niet alles online gooien zeg maar
Ja, zeker in het doen en laten.
Damn, ben gewoon weer te brak voor woorden.
Ik ga mijn bed opzoeken
Laatste post dan (moest hyves net nog even langsquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, want qua kleding kan je mij ook als kakker bestempelen... ben het trouwens niet. Heb een hekel aan die "koorknaapjes" en "brallen".
Hahaha lijkt me een goed planEven wat slaap in halen
hoe kleed een kakker zich eigenlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, want qua kleding kan je mij ook als kakker bestempelen... ben het trouwens niet. Heb een hekel aan die "koorknaapjes" en "brallen".
Hahaha lijkt me een goed planEven wat slaap in halen
Ok!!!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:19 schreef draculettetje het volgende:
tis te warm voor internet ik blijf lekker in de tuin afkoelen
die is bovenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok!!!!!!
Neem lekker je laptop mee de tuin in
Hillfiger, Ralph Lauren, Lacoste, en heeeul veeeul onbekende merken qua overhemden die gewoon ontzettend lekker zitten. Ik ga niet op de merken af maar vond ze gewoon mooi en ze zaten lekker (en ze waren in de opruimingquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laatste post dan (moest hyves net nog even langs),
Meer van die kakkers die minimaal 200 euro moeten hebben om "uit te gaan",
openbaar vervoer kan echt niet, alles met de taxi...
en hun Tommy *fucking* Hillwigger overhemd zo dragen dat je het logo goed kan zien
Wat draag jij dan?
* Dr.Droxz schopt man van draakje naar boven om de laptop te halenquote:
die is niet thuisquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schopt man van draakje naar boven om de laptop te halen
Serieus, mocht je mij ooit zien met een overhemd aan... maak er een foto van,quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hillfiger, Ralph Lauren, Lacoste, en heeeul veeeul onbekende merken qua overhemden die gewoon ontzettend lekker zitten. Ik ga niet op de merken af maar vond ze gewoon mooi en ze zaten lekker (en ze waren in de opruimingHeuh, ik ben en blijf een Nederlander )
Paupers die alleen met de taxi gaan hebben zaagsel in hun hoofd.
Huh? Hyves? Ik weet van niks
mmmm.... das lastig, ga lekker de tuin in danquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... das lastig, ga lekker de tuin in dan
uh... ik lees verder... hondje uitlaten!
Het lijkt nu meer een combo tussen hangen en zitten... begint aardig op liggen te lijkenquote:
nou ga liggen danquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het lijkt nu meer een combo tussen hangen en zitten... begint aardig op liggen te lijken
You take picture? Yes? Yes?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Serieus, mocht je mij ooit zien met een overhemd aan... maak er een foto van,
zal namelijk uh.... bijna nooit voorkomen
Wat ben ik blij dat IT'ers er niet "supernetjes" bij hoeven te lopen,
ik ga echt niet in pak lopen ofzo hahahahah (heb ik niet eens)
Geef dan antwoord ofzo
quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen Draakje
Jaaah eindelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |