Das Klote! hij staat hier op 23, mét de ramen open!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:26 schreef lynda het volgende:
Airco staat nu op achtentwintig graden is kouder dan buiten :p ook lekker het water gaat hier zo hard dat ik zo geen koud water meer heb
NEE ik wil dat woord niet horen !!!!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:36 schreef Sitethief het volgende:
Blech
Dit is geen weer om in een kantoortje te gaan zitten en een huisstijl in elkaar zetten...........................
klote niet echt, dat komt pas als ik over anderhalf uur weer buiten sta.. Is hier lekker koelquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Das Klote! hij staat hier op 23, mét de ramen open!
zon lekker stinkend klein kantoortje waar maar een raam open kan, geen airco en een plat dakquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:36 schreef Sitethief het volgende:
Blech
Dit is geen weer om in een kantoortje te gaan zitten en een huisstijl in elkaar zetten...........................
een uur en kwartier tot ik de winkel sluit woohooquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
Boem waren we weer, en ik hoef nog maar 1,5 uurHeuh
ja dat wil ik best geloven met dit weer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
klote niet echt, dat komt pas als ik over anderhalf uur weer buiten sta.. Is hier lekker koelnog drie koud water te gaan, rest krijgt daarna maar lauw.. Net weer vier achtpacks in de koeling gegooit, zegt genoeg over hoeveel water we nu verkopen
kijkt op kassa twintig klanten in bijna twee uur tijd. Iets drukker dan normaal. Maar voor de vakantie was dat wat we in 1 uur halen op de rustige uren.. Dus nee niet druk, vandaar ook dat we sluiten om drie uur in plaats van zeven uurquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wil ik best geloven met dit weer.
is het zowieso druk bij jou nu ?
en waarom moeten al die gasten met handdoeken om hun nek langs mij fietsen. neem dan een andere route verdomme
Kijk dat is ook een fijn bericht natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
een uur en kwartier tot ik de winkel sluit woohoo
jij bent ook bijna klaar!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is ook een fijn bericht natuurlijk
Jaquote:
rijden er dan geen treinen naar Haarlemquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Ik geef je groot gelijkwaarom gaat dat laatste uur nou zo verschrikkelijk langzaam.. En sommige mensen zijn gewoon echt dom.. Ja ik moet met de trein naar haarlem maar op het bord staat nijmegen en anders den haag leiden. Welke moet ik nou? Nou misschien de trein naar den haag waar ook bij staat alkmaar, heiloo, castricum, beverwijk, haarlem misschien? Duh!
Wat denk je wel niet van mequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
Zo weer een meetingWat een dag.
Beller, alvast een fijne vakantie jongen! En vergiftig je vrouwtje niet vanavond
Mensen fijne avond!![]()
Ej jij, doe eens stoppen met werkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef lynda het volgende:
En dan sta je te wachten tot het koffiezetapp zegt u mag mij spoelen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |