we hebben tot nu toe elke week gevierd, ben benieuwd hoe lang we dat vol gaan houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:41 schreef tripack het volgende:
[..]
wel romantisch om het zo te vieren
oew dat is zeker leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we hebben tot nu toe elke week gevierd, ben benieuwd hoe lang we dat vol gaan houden
Nee niet echt eigenlijk, door de warmte sliep ik pas rond 02:00quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
morgguh Droxzeen beetje geslapen vannacht?
nja sliep ongeveer om haf 2 ofzo... ben nog wel erg dufquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, door de warmte sliep ik pas rond 02:00
And joe?
Ben alsnog wel redelijk wakker moet ik zeggen, komt ook omdat ik gisteren natuurlijk 13 uur heb geslapenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
nja sliep ongeveer om haf 2 ofzo... ben nog wel erg duf
maja vnavond weekend![]()
ah leuke dingen in de planning dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben alsnog wel redelijk wakker moet ik zeggen, komt ook omdat ik gisteren natuurlijk 13 uur heb geslapen
Ik kan niet wachten tot het weekend is!
Gelukkig kwamen er een aantal mensen niet, toevallig de mensen waar ik totaal niet mee kan opschieten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ah leuke dingen in de planning dus![]()
hoe was het verder gisteravond, erger of minder erg als je had verwacht
jahquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik maar denken, waarom is het zo rustig hier?
Aantal mensen hebben nu natuurlijk vakantie!
weer? als in dat gebeurt elke maand wel ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben inmiddels alweer op het werk
zo weer kennismakingsgesprek met nieuwe leidinggevende van de afdeling
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jaherg veel
![]()
das wel beter dan dat die mensen net niet komen
Hoop dat het klikt, en een relaxt persoon isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben inmiddels alweer op het werk
zo weer kennismakingsgesprek met nieuwe leidinggevende van de afdeling
Mogguh WL!quote:
lolquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Zo ik heb nog steeds niets gedaan vandaag
dat noem ik toch wel bijna vakantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:19 schreef Tommoo het volgende:
neehhhh, nog paar uurtjes! volgende week vrijdag dan naar biarritz (moet overiugens nog wel 38,5 uur werken volgende week..)
Mja bijna weekend hehquote:
Zo alweer 2 keer gerookt, uurtje bij collega youtube filmpjs gekeken, ik ga maar eens wat doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jaherg veel
![]()
das wel beter dan dat die mensen net niet komen
Half 6 pas weekendquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mja bijna weekend heh
mogguh droxz
ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Half 6 pas weekend
Ben jij nou aan het werk, of had je nou vakantie?
je hebt collega's die ook niks doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo alweer 2 keer gerookt, uurtje bij collega youtube filmpjs gekeken, ik ga maar eens wat doen
Aha, kan zijn dat ik weinig heb gepost deze week, maar ik zag je niet zo vaak, vandaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben aan het werk
vakantie heb ik niet
Ik ben echt goed met demotiveren hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef tripack het volgende:
[..]
je hebt collega's die ook niks doenheb je die gedemotiveerd of zijn die al zo productief van hunzelf
moet tot 18:00 uur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, kan zijn dat ik weinig heb gepost deze week, maar ik zag je niet zo vaak, vandaar.
Tot hoe laat moet je vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |