quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef Bellerophon het volgende:
Jongens... en dames natuurlijk, ik neem er nu 1 op jullie! Proost!
En dat het weer morgen maar wat minder warm mag zijn
thx!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef Bellerophon het volgende:
Jongens... en dames natuurlijk, ik neem er nu 1 op jullie! Proost!
En dat het weer morgen maar wat minder warm mag zijn
Ik moet zo toch echt mijn bedje opzoeken hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:24 schreef Mjahtogh het volgende:
Hallo allemaal!!
Niet weg gaan ik begin net !!!
Nog 26 graden, damn!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef Mjahtogh het volgende:
Hehehe ja zeker maar tis nog 26 graden.... Gelukkig is de airco er nog
Hehehe jahoor dan ben ik dus weer echt de enige in Fokkend Nederland die aan het werk is....quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 26 graden, damn!
Ik heb het idee dat het hier nog warmer is, toch die pc eens uitgooien en gaan slapen
Ach je kan niet alles hebbenquote:
Ja gelukkigquote:
Ja ok bedankt dan maarquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:34 schreef lynda het volgende:
Je heb bijna vakantie
ik ga me raam open gooien en me bed in.. Werk ze nog even
wel romantisch om het zo te vierenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
lekker maar wel erg warm daar binnen!
zeker ook gezellig!
we hebben tot nu toe elke week gevierd, ben benieuwd hoe lang we dat vol gaan houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:41 schreef tripack het volgende:
[..]
wel romantisch om het zo te vieren
oew dat is zeker leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we hebben tot nu toe elke week gevierd, ben benieuwd hoe lang we dat vol gaan houden
Nee niet echt eigenlijk, door de warmte sliep ik pas rond 02:00quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
morgguh Droxzeen beetje geslapen vannacht?
nja sliep ongeveer om haf 2 ofzo... ben nog wel erg dufquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk, door de warmte sliep ik pas rond 02:00
And joe?
Ben alsnog wel redelijk wakker moet ik zeggen, komt ook omdat ik gisteren natuurlijk 13 uur heb geslapenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
nja sliep ongeveer om haf 2 ofzo... ben nog wel erg duf
maja vnavond weekend![]()
ah leuke dingen in de planning dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben alsnog wel redelijk wakker moet ik zeggen, komt ook omdat ik gisteren natuurlijk 13 uur heb geslapen
Ik kan niet wachten tot het weekend is!
Gelukkig kwamen er een aantal mensen niet, toevallig de mensen waar ik totaal niet mee kan opschieten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ah leuke dingen in de planning dus![]()
hoe was het verder gisteravond, erger of minder erg als je had verwacht
jahquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik maar denken, waarom is het zo rustig hier?
Aantal mensen hebben nu natuurlijk vakantie!
weer? als in dat gebeurt elke maand wel ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben inmiddels alweer op het werk
zo weer kennismakingsgesprek met nieuwe leidinggevende van de afdeling
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jaherg veel
![]()
das wel beter dan dat die mensen net niet komen
Hoop dat het klikt, en een relaxt persoon isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben inmiddels alweer op het werk
zo weer kennismakingsgesprek met nieuwe leidinggevende van de afdeling
Mogguh WL!quote:
lolquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Zo ik heb nog steeds niets gedaan vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |