Ik probeer te denken: Ach, hierna pas weer een jaar later nog een keer hahahahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja, maar daar kom je ook wel weer door! heus echt wel!
hahahahahaha, FAIL!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joh anders ga je toch een stukje varen in die mooie boot die ik je heb laten zien
Komt wel goed vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Aaaightquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
Beller !!!!!!!!!!!
Nog paar uur dan vakantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg dat klote ding alleen niet op de versterker, daar baal ik wel erg van....quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahahaha, FAIL!
Zal vast wel goedkomen, maar heb er gewoon geen zin in... nou dat ik daar over denk... nou heb ik nog veel minder zin!Bwhehehe shipment of FAILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
da's ook lekker buiten lunchenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight
Zo even lekker buiten eten
Trouwens?!!? Jij hebt ook bijna vakantie![]()
*real name* = FAIL?quote:
JAJA i kruik de zee al van spanje, de chikas, de feesten, oelala echt zin in. Alleen nog bulk werk hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight
Zo even lekker buiten eten
Trouwens?!!? Jij hebt ook bijna vakantie![]()
Met je vakantie voor de boeg, moet dat toch wel goedkomen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JAJA i kruik de zee al van spanje, de chikas, de feesten, oelala echt zin in. Alleen nog bulk werk hier
vriendengroep.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met je vakantie voor de boeg, moet dat toch wel goedkomen?
Ga je alleen, of met b.v een vriendengroep?
Dat klinkt niet verkeerd man!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vriendengroep.
Mwa goed komen ...
- Moet nog een beeldscherm ophangen (zo gepiept maar goed wel tijd voor hebben)
- Die klere laptop nog afconfigureren (gistermiddag niet aan kunnen werken ivm andere problemen)
- Nog mail naar bedrijf sturen dat ze kut software hebben(dll files die niet meer te laden zijn enzo)
- Overdracht schrijven
- 2 uur lang discuseren over processen
- kantoor nog ff opruimen (staat nu weer vol met lege dozen enzo)
jah inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd man!
Dat probleem met DLL's hahaha, hebben wij ook vaak last van,
veel zelfgeschreven software enzo
Moet goedkomen zo te lezen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad.
OMG, ben je bezig met de mail, zet je erbij hoe ze je kunnen bereiken zegt spellingscontrole: Grammer fout.
Ik kijken naar de opmerking:
Bels Nederlandse zin
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad.
OMG, ben je bezig met de mail, zet je erbij hoe ze je kunnen bereiken zegt spellingscontrole: Grammer fout.
Ik kijken naar de opmerking:
Bels Nederlandse zin
volgens mij bedoelde ze belgs nederlandse zinquote:
en ze = hijquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ze belgs nederlandse zin
Net ook even lekker buiten gegeten, wat is het warm trouwens....quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar eens kijken wat ik ga lunchen
Weinig wind hier, dus nu weer lekker boven met ventilatorquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:31 schreef draculettetje het volgende:
in de zon wel ja zo hier in de schaduw prima te doen
Das mijn zin jaquote:
weltruste Draakjequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef draculettetje het volgende:
zo weer 22 foto's ingeplakt vind het wel goed voor vandaag! ik duik ff mn bed in ha ha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |