En dan ook nog is vanaf vanavond gaan samenwonen, heuh!quote:
geen ideequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog is vanaf vanavond gaan samenwonen, heuh!
Meuning Tripack
Enne... PI?? WTF?
Dudequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
geen ideehet stond er ineens en nog niet wakker genoeg om dat voordat ik op de submit knop drukte op te merken
Samenwonen
![]()
14 augustusquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude
Ja! Wanneer ga jij nou samenwonen?
Oow dat is zeker snel jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
14 augustusis ook al snel... nog 1 weekje werken en dan beetje bij beetje alles inpakken en verhuizen
Inderdaadquote:
jaah kheb er ook wel zin in ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oow dat is zeker snel jaNah fijn om te horen man
dan is het goed ha haquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
InderdaadHeb er ook ontzettende zin in
het zou wel slecht zijn als dat niet had eigenlijkquote:
Whehehequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
ik wist niet dat Droxz ook calenders maaktenof anders leuk voor zijn verjaardag
![]()
http://www.firebox.com/product/1261/Despair-Calendar
Inderdationquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
het zou wel slecht zijn als dat niet had eigenlijk
Heeeuh Sgele!quote:
morge Sgelequote:
wat wil je nouquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
BellerJawuhl! En toen ik hier aankwam vanmorgen op de zaak heb ik zoiets van "stuur mij maar weer terug"
Tripack, gelukkig wel jahEr stonden daar vliegtuigen waar ik meer de vergelijkenis met een oude bus maakte
Niet te zuinig gewoon de oude rotzooi waar gewoon mee gevlogen mag worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
wat wil je noudinsdag wou je nog naar huis
WTF oude bussen met vleugels....okeej
wheheh dat krijg je ervan als je alle 2e hands spullen inzamelt voor armere landenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet te zuinig gewoon de oude rotzooi waar gewoon mee gevlogen mag worden.
jah ik had me eigenlijk ziek willen meldenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is echt weer om gewoon vrij te zijn zeg.
ow en vergeet die importbruidjes nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
wtf... ik moet een rapport uitbrengen over m'n bezoek aan boekarest..
ja..euh..hard werken, warm, mooie vrouwen en goedkoop bier
hahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik had me eigenlijk ziek willen meldenuhmz ik bedoel thuis gaan werken
Notedquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ow en vergeet die importbruidjes niet
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ow en vergeet die importbruidjes niet
zooo echt welquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahatja die gedachtes krijg je wel met dit weer.
kan je nagaan , bij mij thuis zit ik dan gewoon binnen. buiten is het gewoon echt té warm met parasol en ventilator.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
zooo echt wellekker in de tuin liggen
wat te drinken erbij
wil je zonnen, maar niet te warm krijgen zet je de ventilator aan
Joh wat dan? Zo'n gare bende op je werk?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
BellerJawuhl! En toen ik hier aankwam vanmorgen op de zaak heb ik zoiets van "stuur mij maar weer terug"
Tripack, gelukkig wel jahEr stonden daar vliegtuigen waar ik meer de vergelijkenis met een oude bus maakte
oew das wel erg lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef draculettetje het volgende:
ik ben al lekker de hele ochtend in de tuin
wel vanmorgen zo slim geweest om te vragen of de laptop beneden gezet kon worden
Mja beetje puinhoop..maar ik ben zo brak dat ik vandaag niks ga uitvoeren en morgen alvast een voorschot op het weekend neemquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joh wat dan? Zo'n gare bende op je werk?
zit eigenlijk nog gewoon in de schaduw omdat ik geen zin had de stoelen te verslepenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:54 schreef tripack het volgende:
[..]
oew das wel erg lekkerbeetje genieten van de zon en fok!en
vandaag weer tien of doe je er gewoon meer als je daar zin in hebtquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zit eigenlijk nog gewoon in de schaduw omdat ik geen zin had de stoelen te verslepen
maar er komt zo heus nog wel een uurtje zon voor mij!
en vergeet niet foto's plakken
Aaaight groot gelijk heb je! Doe ik met je mee... heb vanaf vanavond een maand vakantiequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja beetje puinhoop..maar ik ben zo brak dat ik vandaag niks ga uitvoeren en morgen alvast een voorschot op het weekend neem
Hai Draakje!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:53 schreef draculettetje het volgende:
hey sgele is weer terug in NL! Hai sgele!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |