abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60458620
Go
pi_60458621
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?

Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
Nee, niet op teentjes getrapt mijnheer de moderator. Ik weet en ken je fixatie
En ja, als iemand aan een eventuele vriendin van mij zit, ga ik daar tussen staan en niet gelijk iemand een zwiep verkopen (tenzij jij het bent, maar dat snap je natuurlijk wel )
pi_60458626
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:12 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

hoe zit je fysiek aan een online, fictieve vrouw?

of erger...een fictief dating profiel op die date reclames die nu op rtl zijn
Hoe ik het soms online wel eens met je kan zijn, vind ik dit een vreselijk misselijke reactie, en op de persoon gespeeld. Ik snap ook niet waarom, waar deze persoon je verdedigd heeft.
pi_60458639
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:10 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dankjewel lieve Kaat,

ach weet je, Bekende Nederlander betekent alleen maar dat heel veel mensen je kennen, thats all!!!!!!!!

Daarnaast denken dan mensen zoals nmns dat ze zomaar van alles over je, ongefundeerd, mogen vinden en dat ze dan nog gelijk hebben omdat ze je "kennen"

maar het is ook niet erg,

er zijn ook ergere dingen in het leven, en het fascineert mij enorm, een van de redenen dat ik hier ben, want ook al ben ik het vaak niet met figuren als nmns eens, zij hebben een stuk meer inhoud dan de gemiddelde "tegenstander" van Huub, dus ga daarom graag de discussie met ze aan

respect 2 fok
Ik noem een berg karaktertrekken op die ik zo heb ingeschat van de beeldschermpjes maar eigenlijk ken ik je niet!
Maf he, na anderhalf jaar kijken maar de Huub in de echte wereld is voor mij een onbekend persoon alhoewel ik wel een vermoeden heb.
Hoe dan kan ik oordelen over je, zelfs met een fandag zou ik dat niet kunnen en overigens niet willen.
Iemand leer ik pas kennen privé en nee, wees niet bang haha, dit is geen uitnodiging maar om aan te geven dat alles anders is zeg maar.
We hebben een Huub kooi, Huub straks achter de schermen en hopelijk ook voor en een Huub privé.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 02:22:20 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60458641
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, niet op teentjes getrapt mijnheer de moderator. Ik weet en ken je fixatie
En ja, als iemand aan een eventuele vriendin van mij zit, ga ik daar tussen staan en niet gelijk iemand een zwiep verkopen (tenzij jij het bent, maar dat snap je natuurlijk wel )
Wie is hier nou gefixeerd.

Maar je hebt het rijk weer voor jezelf, ik ga pitten.
Truste.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:22:58 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458643
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:09 schreef Gert het volgende:

Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?

Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
Dus jij -en jouw vriendenkring- rammen er altijd gewoon op los
Kan ik mij nauwelijks bij jou voorstellen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60458647
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:12 schreef Huubdgk het volgende:

[..]
hoe zit je fysiek aan een online, fictieve vrouw?
of erger...een fictief dating profiel op die date reclames die nu op rtl zijn
Dat is het juiste verweer Huub, vol met steekhoudende argumenten, het snijdt erg veel hout
Anyway, ik begrijp wel dat je af en toe een draai om je oren krijgt.
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:23:44 #8
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60458651
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:05 schreef Huubdgk het volgende:
ja en weet je Juud, je moest eens weten hoeveel ik wegloop,

je hebt echt last van negatieve reacties, gelukkig vallen die in het niet bij de positieve maar vooral bij het uitgaan heb je die reacties er echt wel bij zitten. en ik niet alleen, iedereen die in de GOuden kooi heeft gezeten, of big brother...

vroeger als iemand van een afstandje had gezegd tijdens het uitgaan over mijn vriendin daar heb je die hoer en ik hoorde dat, had die persoon een probleem, een groot probleem. Nu doe ik alsof ik het niet hoor. En dat kost mij veel moeite maar het lukt mij wel,

ik trek alleen de grens bij het fysiek lastig vallen van ons, als iemand dat doet prima, dan doe ik fysiek terug. Zo simpel is het, en als ik dan een agressieveling ben...prima! Dan maar dat, woorden en scheldwoorden leg ik allang bij mij neer, en het is echt niet zo dat dat veel gebeurt, maar als je na 1 uur snachts nog aan het stappen bent, is het ongveer 5 op de 100 reacties, en aangezien echt IEDEREEN reageert als je snachts uitgaat, krijg je op een gemiddelde avond echt wel 30 keer hoer of homo naar je hoofd geslingerd en die leg ik allemaal naast mij neer, precies de reden dat ik niet meer echt dronken ben in het publiek want dan kan ik mij NIET inhouden als iemand dat zegt, maar goed nogmaals wil ook niet de positieve reacties onbetuigd laten, want voor iedere 30 keer hoer is er dus 570 keer iets positiefs..........
Heb verdikke vier keer die vorige post zitten tikken omdat de verbinding zo ruk is hier, hahaha..

Dat je niet op woorden afgaat, vind ik goed om te horen...
Fysiek lastig vallen is wel heel brutaal, hoe haalt iemand het in zijn hoofd om dat te doen... zal drank zijn, maar dan nog... wat een idoten lopen er rond...

Is het ook geen optie om wat mensen met je mee te nemen die niet bekend zijn, die een beetje als buffer kunnen fungeren zeg maar?
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:24:33 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458655
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Musje456 het volgende:

Hoe ik het soms online wel eens met je kan zijn, vind ik dit een vreselijk misselijke reactie, en op de persoon gespeeld. Ik snap ook niet waarom, waar deze persoon je verdedigd heeft.
En voor deze reactie ook een dikke vette:
Plus een:
pi_60458671
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Wie is hier nou gefixeerd.

Maar je hebt het rijk weer voor jezelf, ik ga pitten.
Truste.
Loop maar weer weg
Btw, ik had het rijk alleen, totdat ik een posting plaatste en jij het natuurlijk nodig vond om als een duveltje uit een doosje om de hoek te komen kijken en kritiek moest leveren op mijn manier van posten. Het is iets persoonlijks hé.....kan niet anders!
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:27:05 #11
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458674
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Musje456 het volgende:

[..]

dit is een reactie op nmns, hoewel hij als ik hier ben soms wat gematigder lijkt, kunnen we niet echt zeggen dat we het hier over een pro huub user hebben he!

he mensen ik ga er mee nokken, het was mij weer een woest genoegen...enne....volgende week nieuwe party...met het Spanje verhaal, Nederland denkt echt dat ik een agressieve mongool ben, ach voor sommige van jullie, trek een nummertje net als de gemiddelde party lezer, voor de (gematigde) pro Huub posters, thnx voor de support,

morgen drukke dag voor de boeg en daarna naar Oldenzaal,

ga vrijdag maar eens mijn motorrijbewijs aanvragen....ben nog steeds niet lang genoeg in Oldenzaal geweest om dat te doen, hoe vind je die

laters
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:29:22 #12
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458695
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is het juiste verweer Huub, vol met steekhoudende argumenten, het snijdt erg veel hout
Anyway, ik begrijp wel dat je af en toe een draai om je oren krijgt.
echt waar, je mag zelf de ene na de andere loze opmerking maken, maar zodra iemand (overduidelijk) een diss naar je maakt die je vooral niet te serieus moet nemen, want notabene 1 post daarvoor spreek ik nog mijn respect voor je uit, ga je zo lopen doen

Hou op...het wordt zielig..nee echt kappen nou!
Nil Volentibus Arduum
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 02:29:42 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60458698
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:22 schreef APK het volgende:

[..]

Dus jij -en jouw vriendenkring- rammen er altijd gewoon op los
Kan ik mij nauwelijks bij jou voorstellen.
Gelijk "op los rammen" is weer een andere uiterste hè.
Maar als mijn vriendin wordt lastig gevallen en ze vraagt om hulp, dan ga ik niet eerst eens kijken of er personeel is dat me kan helpen, maar duw ik die vent van d'r af.
En daarna zou ik ook het liefst niet vechten, en het vermijden als het even kon. Als zo'n gast echter achter je aan blijft lopen en op een gegeven moment zelfs in de aanval gaat, dan heb je weinig keus denk ik.
Ik zou het mezelf of vrienden in iieder geval niet verwijten, als ze dan een keer goed uithalen.

Maar ik ging naar m'n nest, veel plezier nog.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:29:57 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60458700
Trusten Huub, groet aan Claire en veel plezier in Oldenzaal!
pi_60458701
trusten huub latersssssssss
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:30:05 #16
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458702
lekker slapen en snaveltjes toe tot gauw
Nil Volentibus Arduum
pi_60458705
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Loop maar weer weg
Btw, ik had het rijk alleen, totdat ik een posting plaatste en jij het natuurlijk nodig vond om als een duveltje uit een doosje om de hoek te komen kijken en kritiek moest leveren op mijn manier van posten. Het is iets persoonlijks hé.....kan niet anders!
Héé "BN'er"s op fok is natuurlijk wel leuke reklame
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60458709
Laat die nederlanders dat maar fijn denken zou ik zeggen, merendeel van de mensen kent je niet of door de streams wel alhoewel daar ook oetmeloenen tussen zitten die je een vervelend mannetje vinden maar oké, dat is hun kant, gedachte, whatever! Gewoon doorgaan en genieten zou ik zeggen, je gaat top!
En haal die dvd van mutsmonique he bij Ben en je mag haar ernstig bedanken want ze heeft er maanden werk aangehad
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:31:42 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458717
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Gelijk "op los rammen" is weer een andere uiterste hè.
Maar als mijn vriendin wordt lastig gevallen en ze vraagt om hulp, dan ga ik niet eerst eens kijken of er personeel is dat me kan helpen, maar duw ik die vent van d'r af.
En daarna zou ik ook het liefst niet vechten, en het vermijden als het even kon. Als zo'n gast echter achter je aan blijft lopen en op een gegeven moment zelfs in de aanval gaat, dan heb je weinig keus denk ik.
Ik zou het mezelf of vrienden in iieder geval niet verwijten, als ze dan een keer goed uithalen.

Maar ik ging naar m'n nest, veel plezier nog.
Jij ook.
Dream on.
pi_60458720
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:27 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dit is een reactie op nmns, hoewel hij als ik hier ben soms wat gematigder lijkt, kunnen we niet echt zeggen dat we het hier over een pro huub user hebben he!
Ik vond je een regelrechte etter in DGK, een lamstraaltje. Maar goed, DGK is over en je bent irl heel anders en niet agressief, althans, dat vertelde je. 't Is even wennen voor mij, maar ik doe echt mijn best.

Maar ja, als rondom jouw persoontje iedere keer die ruis in de media komt (ik hoor die ruis niet bij Brian, Jaap of Amanda), dan wordt ik zomaar weer terug geworpen in negatief denken over je. Doe dat dan ook niet man....

Slaap lekker
pi_60458723
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:24 schreef APK het volgende:

[..]

En voor deze reactie ook een dikke vette:
Plus een:
Raar dat je dat niet begrijpt APK: op de persoon spelen is is wat jij telkens onderhand doet. Jouw reatie krijgt ook een dikke vette
Plus een Reageer op Huub, dit topic gaat immers over hem?!
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:32:52 #22
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458727
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Héé "BN'er"s op fok is natuurlijk wel leuke reklame
iedereen die reclame met mijn naam maakt klaag ik aan welterusten mensen!
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:34:56 #23
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458737
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vond je een regelrechte etter in DGK, een lamstraaltje. Maar goed, DGK is over en je bent irl heel anders en niet agressief, althans, dat vertelde je. 't Is even wennen voor mij, maar ik doe echt mijn best.

Maar ja, als rondom jouw persoontje iedere keer die ruis in de media komt (ik hoor die ruis niet bij Brian, Jaap of Amanda), dan wordt ik zomaar weer terug geworpen in negatief denken over je. Doe dat dan ook niet man....

Slaap lekker
vergeet niet, ik maak die ruis niet, Jaap kiest ervoor om onder een steen ergens op de veluwe te leven, Amanda en Brian vertoeven in de hotspots (maar daar kwam Amanda toch altijd al zegmaar) het een is neit beter dan de ander, maar het een doet wat meer stof opwaaien dan het andere......

ach ja, we hebben het er nog wel een keer over denk ik (volgende week party over spanje verhaal)

jij ook lekker slapen
Nil Volentibus Arduum
pi_60458742
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:29 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Hou op...het wordt zielig..nee echt kappen nou!
Zo moet het dus ongeveer En als het niet werkt, dan roep je de beveiliging
pi_60458744
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Ja lekkere boel zeg! Stel ik voor jouw link op mijn site te gooien en nu dit weer, wat wil je nou, reclame of geen reclame en dan overigens wederzijds genoegen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:36:19 #26
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60458746
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:31 schreef Kaat38 het volgende:
Laat die nederlanders dat maar fijn denken zou ik zeggen, merendeel van de mensen kent je niet of door de streams wel alhoewel daar ook oetmeloenen tussen zitten die je een vervelend mannetje vinden maar oké, dat is hun kant, gedachte, whatever! Gewoon doorgaan en genieten zou ik zeggen, je gaat top!
En haal die dvd van mutsmonique he bij Ben en je mag haar ernstig bedanken want ze heeft er maanden werk aangehad
Mutsmonique rules de pan uit, hoeveel filmpjes die wel niet heeft gemaakt, vele uren per dag heeft ze daar werk aan gehad en konden wij altijd alles terugkijken....een topper.
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:36:31 #27
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458749
btw tegen dit soort shit moet ik normaal opknokken op het internet... de eerste keer dat ik op een negatieve reactie ben ingegaan (buiten fok om)

http://brianaire.hyves.net/blog/14651077/Viva_Espana/YXTo/
Nil Volentibus Arduum
pi_60458756
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:34 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ach ja, we hebben het er nog wel een keer over denk ik (volgende week party over spanje verhaal)

jij ook lekker slapen
Slaap lekker kleine etter...
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:38:09 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458760
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Musje456 het volgende:

Plus een Reageer op Huub, dit topic gaat immers over hem?!
Het was mij geheel onduidelijk op wie jij reageerde, maar dat hebben wij wel vaker.
En ik reageer op wie ik wil.
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:38:53 #30
223287 ome-neukbeer
ome neukbeer weet het wel!
pi_60458769
quote:
btw tegen dit soort shit moet ik normaal opknokken op het internet... de eerste keer dat ik op een negatieve reactie ben ingegaan (buiten fok om)
bespaar me....
tinus prikt je zo in de kont
pi_60458772
Truste Huub en Claire en Fokkers
pi_60458781
Best wel interresant.. Ik ben wel es lastig gevallen als vrouw(meerdere malen)Maar dat gebeurde als ik alleen was. Alleen op stap of aan de wandel met de hond of uit de avonddienst . Met een man aan mijn zij nooit, ik kan me dat niet herinneren iig. Dus klappen zijn er zowiezo nooit gevallen. En soms vonden de heren het wel grappig als ik aandacht kreeg
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60458784
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:38 schreef APK het volgende:

[..]

Het was mij geheel onduidelijk op wie jij reageerde, maar dat hebben wij wel vaker.
En ik reageer op wie ik wil.
Indien je dat onduidelijk is kan je een pm sturen Weltrusten

P:S: de reactie was naar Huub als je het wil weten
pi_60458785
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:36 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Mutsmonique rules de pan uit, hoeveel filmpjes die wel niet heeft gemaakt, vele uren per dag heeft ze daar werk aan gehad en konden wij altijd alles terugkijken....een topper.
12 uur per dag soms!!!!!!!
en maar terugkijken, knippen, plakken en weet ik veel hoe dat allemaal moet maar die meid is een topper eerste klas!
die verdient de gouden kooi nominatie!
pi_60458790
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

My first Huub
pi_60458793
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:42 schreef Soury het volgende:

[..]

My first Huub
Jij bent helemaal om hé
pi_60458803
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jij bent helemaal om hé
Ja ik wil um
pi_60458808
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik wil um
Shake it, me first!
pi_60458813
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik wil um
Opstellen in rotten van drie, er komen ook nog wat losse Zweden tussendoor
pi_60458815
Jullie mogen hem van mij hebben dames Krijgen we een moddergevecht?!
pi_60458823
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
Ooit meegedaan aan een prutmarathon? Dan weet je wat een moddergevecht is enneh nee hoor, jullie mogen hem hebben alhoewel een zekere blonde dame dat niet gaat pikken vermoed ik zo.
pi_60458824
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
Kaat heeft gewonnen
pi_60458831
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Kaat heeft gewonnen
noppes, zie posting boven, ik heb hem weggegeven
(last van reumavingertjes en tiept ongelukkig, gaat me nog vrij goed af trouwens, soort van opnieuw leren tiepen)
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:53:37 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458845
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:49 schreef Soury het volgende:

Kaat heeft gewonnen
Als Claire dit leest fluistert ze iets in Huub's oor en dan komt er oorlog hoor!
pi_60458853
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:49 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ooit meegedaan aan een prutmarathon? Dan weet je wat een moddergevecht is enneh nee hoor, jullie mogen hem hebben alhoewel een zekere blonde dame dat niet gaat pikken vermoed ik zo.
Ja

Ik denk dat Claire dan wint, want er zijn geen mede contestors?
Ja, Soury is er nog
pi_60458857
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:53 schreef APK het volgende:

[..]

Als Claire dit leest fluistert ze iets in Huub's oor en dan komt er oorlog hoor!
Ik ben ook blond, heeeeeeeel blond
pi_60458858
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:53 schreef APK het volgende:

[..]

pi_60458862
Musje, meen je niet, eeeeeeeeeeeh ff serieus: ooit echt meegedaan aan een prutmarathon?
pi_60458868
Sommige vrouwen schijnen dat wel leuk te vinden, hun vriend aanzetten tot geweld (ooit gelezen). Ze schijnen daar nadien de beste sex door te hebben.....
pi_60458872
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:56 schreef Kaat38 het volgende:
Musje, meen je niet, eeeeeeeeeeeh ff serieus: ooit echt meegedaan aan een prutmarathon?
smiley was niet voor niks
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:59:11 #51
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60458877
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:54 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ja

Ik denk dat Claire dan wint, want er zijn geen mede contestors?
Ja, Soury is er nog
Ik bedank ook, Huub belongs to Claire....
pi_60458880
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:57 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ofwel, dan moet ik er maar vanuit gaan dat je nooit zo maf bent geweest?
  donderdag 31 juli 2008 @ 03:00:47 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458887
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:57 schreef Musje456 het volgende:

En dan tegen mij zeggen dat ik (ontopic) bagger via PM moet doen.
pi_60458900
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:59 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ofwel, dan moet ik er maar vanuit gaan dat je nooit zo maf bent geweest?
Ik zeg verder niks meer
pi_60458904
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sommige vrouwen schijnen dat wel leuk te vinden, hun vriend aanzetten tot geweld (ooit gelezen). Ze schijnen daar nadien de beste sex door te hebben.....
Die types heb je iid. Lonken en loeren en afwachten wat er gebeurd. Onder die catagorie valt Clair zeker niet. Dat zijn valse wijven. Maar ze zijn er zeker wel ..En geen idee hoe hun sex daarna is.
  donderdag 31 juli 2008 @ 03:08:20 #56
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60458909
[quote]Op donderdag 31 juli 2008 02:39 schreef Musje456 het volgende:
Truste Huub en Claire en Fokkers
[/quote
Ik ben een beginnend Fokkerdje,mag ik ook lekker slapen
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_60458912
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 03:05 schreef Soury het volgende:

[..]

Die types heb je iid. Lonken en loeren en afwachten wat er gebeurd. Onder die catagorie valt Clair zeker niet. Dat zijn valse wijven. Maar ze zijn er zeker wel ..En geen idee hoe hun sex daarna is.
Er is een topic over, sex tussen lange vrouwen en kleine mannen. Heel leerzaam
Claire lijkt mij een lief blond doosje.....al kan ze soms als een koe uit d'r ogen kijken
pi_60458916
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 03:00 schreef APK het volgende:

[..]

En dan tegen mij zeggen dat ik (ontopic) bagger via PM moet doen.
Ging dat niet over iets heel anders dat wel met Huub te maken had en mijn opmerking over een persoonlijke aanval???
En deze uitspraak is opnieuw wel erg persoonlijk en terugkomend op dat ene feit, nietwaar?

Geef eens antwoord in plaats van ongenuanceerde tegenreacties te geven (ik heb het woord bagger nooit genoemd nl, dat doe jij).
  donderdag 31 juli 2008 @ 03:15:17 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458934
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 03:11 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ging dat niet over iets heel anders dat wel met Huub te maken had en mijn opmerking over een persoonlijke aanval???
En deze uitspraak is opnieuw wel erg persoonlijk en terugkomend op dat ene feit, nietwaar?

Geef eens antwoord in plaats van ongenuanceerde tegenreacties te geven (ik heb het woord bagger nooit genoemd nl, dat doe jij).
FFS.

Wij zullen elkaar nooit begrijpen en daar ben ik overigens ook erg blij om.
Zullen we het hier gewoon bij laten?
pi_60458938
Ik ga tukken, Genoeg gelezen voor vanavond.

Clair is volgens mij een sterke meid in type en kracht. Volgens mij een goede vor Huub. Aangezien huwlijken soms na 20 jaar nog fout kunnen lopen, wens ik ze gewoon heel simpel het beste... Succes en liefde wens ik ze
pi_60458959
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 03:15 schreef APK het volgende:

[..]

FFS.

Wij zullen elkaar nooit begrijpen en daar ben ik overigens ook erg blij om.
Zullen we het hier gewoon bij laten?
Heel ok Maar zullen we elkaar dan ook met rust laten? (Rare gedachten krijg ik dat als we 'face to face' zouden praten het wel eens zo goed zouden kunnen vinden dat we doorhalen).
We hebben een accoord APK...

Mag ik je een weltrustenknuffel geven?
Morgen een kop koffie samen

Slaap lekker voor nu
  donderdag 31 juli 2008 @ 03:24:27 #62
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60458972
Ik ga ook pitten, eerst nog even drie muggen doodmeppen. Is dat geoorloofd geweld??

Trusten allen!
pi_60458974
Iemand die nummers van Brian op z'n hyves al gezien? Misschien al uitgekauwd hier, maar ik kom er net pas achter. WAL-GE-LIJK, 'Alleenstaande Moeder', ik moest bijna huilen van oorpijn. Die liedjes van hem tonen zo perfect het brok kansloosheid dat die gast voorstelt

Hier te vinden: http://brianaire.hyves.net/
pi_60458980
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga ook pitten, eerst nog even drie muggen doodmeppen. Is dat geoorloofd geweld??

Trusten allen!
Wat mij betreft wel

Slaap lekker!
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 05:50:37 #65
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60459315
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Iemand die nummers van Brian op z'n hyves al gezien? Misschien al uitgekauwd hier, maar ik kom er net pas achter. WAL-GE-LIJK, 'Alleenstaande Moeder', ik moest bijna huilen van oorpijn. Die liedjes van hem tonen zo perfect het brok kansloosheid dat die gast voorstelt

Kom je hier eerst verkondigen wat voor walgelijks je hebt moeten aanhoren en wil je ons hetzelfde laten ondergaan
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60462021
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Rens_Wilders het volgende:

Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijn

Wel cool dat de anti's hier Brians site komen spammen, huub moet dat zelf doen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:25:34 #67
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_60462815
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijn

Dat zegt ie toch nergens?
Je kan ook zeiken om t zeiken hoor

Zeg Huub, even een vraag. Weet jij misschien waar de redactie die taarten vandaan haalde met verjaardagen enzo? Was dat van de bakker uit Eemnes?
We gaan bijna verhuizen en ik wil als we in ons nieuwe huis zitten zo'n taart, t liefst die Lieke had met chocoladecake erin
pi_60463074
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch nergens?
Je kan ook zeiken om t zeiken hoor
Wat zegt ie nergens
Hij trekt het niveau van de nummers van brian gelijk met de persoon brian
Waarom, als je zo een zienswijze hanteert, zou dat dan alleen voor brian gelden?

Ik persoonlijk vind de nummers van brian ietsjes beter van niveau dan het gebler dat jaap en huub produceren, maar het is natuurlijk erg kortzichtig om dat naar hun persoon door te trekken...

Maar je kan het ook als zeiken zien en er dan zelf over gaan zeiken
pi_60463108
Ja ja!
Go hard or go home
pi_60463156
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
Ja ja!
Bemoei je er niet mee
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 11:40:40 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60463165
quote:

[..]

Die P staat die voor Pavlov?
pi_60463182
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee
Nee nee!
Go hard or go home
pi_60463221
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:41 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee nee!
Dat is al een stuk beter
pi_60463286
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Die P staat die voor Pavlov?
Net zoals jij alles van hem altijd in het negatieve trekt
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 11:47:56 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60463343
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Net zoals jij alles van hem altijd in het negatieve trekt
O ja dat was ik vergeten, je bent nog steeds bezig "ons" een spiegel voor te houden.
pi_60463571
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Gert het volgende:

[..]

O ja dat was ik vergeten, je bent nog steeds bezig "ons" een spiegel voor te houden.
Sommigen zouden wel wat glassex kunnen gebruiken, maar ik nou eenmaal onvermoeibaar
pi_60463701
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Sommigen zouden wel wat glassex kunnen gebruiken, maar ik nou eenmaal onvermoeibaar
Helpt dat dan echt tegen massale blindheid?
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 12:01:07 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60463743
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

pi_60463774
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Je bent in een goed humeur, da's mooi
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:19:55 #80
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_60464209
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je bent in een goed humeur, da's mooi
Helemaal niet! Ik wil die taart
pi_60464423
Oh, Huub . Ik ben bijgelezen, trouwe hond die ik ben en ik ga ergens op terugkomen.

Jij zei dat je redenen kunt verzinnen om geen streams uit te zenden. Ik kan die ook verzinnen. Als je prutsers in de redactie zet en dat laat je 24/7 zien aan een publiek dan kun je erop wachten dat er kritiek komt. Dan heb ik het niet over st. Aap bijvoorbeeld want dat sloeg nergens op. Als ze er gewoon capabele en consequente redactieleden inzetten, zijn ze van dat probleem af. Nu snap ik dat jij alleen maar lof over ze spreekt maar er is wat afgeprutst daar, aan vele kanten. Dan was Villa Vandaag nog maar het topje van de ijsberg.

Oh, die streamlocks hadden natuurlijk geen fuck met de fans te maken maar omdat de bewoners zich niet konden gedragen. Lekker makkelijk om dat op de streamers te gooien maar zo werkt het niet want er kwam nooit zomaar een streamlock op omdat het verbaal te hard ging.

Dat was em.
Go hard or go home
pi_60464605
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

je zou het uit moeten proberen, misschien zie jij dan alles ook wat breeder.
Goedemorgen :W
pi_60464618
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
Oh, die streamlocks hadden natuurlijk geen fuck met de fans te maken maar omdat de bewoners zich niet konden gedragen. Lekker makkelijk om dat op de streamers te gooien maar zo werkt het niet want er kwam nooit zomaar een streamlock op omdat het verbaal te hard ging.
Streamlocks zijn gekomen nadat fans, bij het zien van beelden waarin hun idool er ongezouten van langs kreeg, sponsors en werknemers gingen lastig vallen.

Streamlocks zijn gekomen doordat de regie wel moest sjoemelen met de regels (wie sloeg wie nu eerst en hoe hard was het) vanwege de continuïteit. Iedere week drie personen eruit gooien zou de dood in de pot zijn voor het TV maken. Fans was dat niet uit te leggen, dus dan maar streamlock om het in het ongewisse te laten.

Tot zover mijn idee over Streamlocks....
pi_60464656
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:37 schreef blomst het volgende:

[..]

je zou het uit moeten proberen, misschien zie jij dan alles ook wat breeder.
Ik ben opgegeven
pi_60464659
quote:

[..]

dus volgens jou vinden de mensen die Brian zijn nummers niets vinden, de nummers van Huub en Jaap geweldig????
pi_60464711
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Streamlocks zijn gekomen nadat fans, bij het zien van beelden waarin hun idool er ongezouten van langs kreeg, sponsors en werknemers gingen lastig vallen.

Streamlocks zijn gekomen doordat de regie wel moest sjoemelen met de regels (wie sloeg wie nu eerst en hoe hard was het) vanwege de continuïteit. Iedere week drie personen eruit gooien zou de dood in de pot zijn voor het TV maken. Fans was dat niet uit te leggen, dus dan maar streamlock om het in het ongewisse te laten.

Ja maar jij ziet alles vanuit de kant dat de streamers fout waren. Ik zie dat heel anders. Ik vind dat er heel veel gekut is door de redactie. Komen we ook niet uit, wij twee. Als zij (de bewoners) gewoon hun handen thuis zouden houden, zo moeilijk is dat niet toch, dan was het niet nodig geweest. Ik zie het als een reactie op een actie die er op voorhand al niet had moeten zijn.
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:44:04 #87
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60464723
quote:

[..]

je haalt regie en redactie door elkaar

anyway begrijp ik nu goed dat Huub een Zweed heeft geslagen en het geen eens op zn weblog heeft gezet maar dat het via de party naar buiten is gebracht? dus Huub bericht er wel over als ie slachtoffer is maar als hij zelf klappen geeft dan zwijgt ie liever..

gewoon 1 ton boete jonguh!!! en de volgende keer een exit, en al je activiteiten worden ingetrokken!!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_60464725
quote:

[..]

Dat sjoemelen met de regels was niet nodig geweest, als ze Amanda naar huis hadden gestuurd na het koffie gooien, hadden de andere spelers zich wel aan de regels moeten houden, wilden ze nog winnen, maar ja Amanda was wel diegene die met haar blote borsten op de streams rond liep, en dat vonden de programma makers toch net iets belangrijker.
pi_60464761
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
Oh, Huub . Ik ben bijgelezen, trouwe hond die ik ben en ik ga ergens op terugkomen.

Dat was em.
Sluit me er helemaal bij aan, de gezemel steeds dat het de schuld van de streamers is , slaat helemaal nergens op.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 12:48:41 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60464795
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef blomst het volgende:

[..]

Dat sjoemelen met de regels was niet nodig geweest, als ze Amanda naar huis hadden gestuurd na het koffie gooien, hadden de andere spelers zich wel aan de regels moeten houden, wilden ze nog winnen, maar ja Amanda was wel diegene die met haar blote borsten op de streams rond liep, en dat vonden de programma makers toch net iets belangrijker.
Alsof Huub zo'n lieverdje was.
pi_60464803
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

anyway begrijp ik nu goed dat Huub een Zweed heeft geslagen en het geen eens op zn weblog heeft gezet maar dat het via de party naar buiten is gebracht? dus Huub bericht er wel over als ie slachtoffer is maar als hij zelf klappen geeft dan zwijgt ie liever..

gewoon 1 ton boete jonguh!!! en de volgende keer een exit, en al je activiteiten worden ingetrokken!!!
Nog maar een keer lezen, Suikeroompje, je begrijpt het dus niet goed.
pi_60464894
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Alsof Huub zo'n lieverdje was.
nee, die was ook geen lieverdje, maar de heren van de redactie hadden op fok net aangegeven dat de regels streng zouden worden gehanteerd, ook het gooien met glazen,kopjes koffie en wijn e.d, en vlak daarna gooide Amanda haar kopje koffie naar \Huub.
Hadden ze dat bestraft met een exit, dan hadden de andere spelers, waaronder ook Huub zich wel even bedacht voordat ze overgingen tot geweld.
Maar het werd niet bestraft en gingen ze dus steeds verder de grenzen opzoeken, en met goed gevolg, de miljonairs die het meeste op hun kerfstok hadden zatten in de finale.
pi_60464921
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja maar jij ziet alles vanuit de kant dat de streamers fout waren. Ik zie dat heel anders. Ik vind dat er heel veel gekut is door de redactie. Komen we ook niet uit, wij twee. Als zij (de bewoners) gewoon hun handen thuis zouden houden, zo moeilijk is dat niet toch, dan was het niet nodig geweest. Ik zie het als een reactie op een actie die er op voorhand al niet had moeten zijn.
Komen wij ook niet uit. Ik spreek overigens de redactie niet vrij, maar heb voor hen veel meer clementie dan voor die gekken die sponsoren gingen benaderen en/of werknemers gingen bedreigen. Dan heb ik het nog niet eens over familieleden van spelers die over en weer lastig gevallen werden. Gewoon te gek voor woorden, stelletje mallotige low lives die zich daar mee bezig hielden. (Ik zal dan nu maar expliciet vermelden dat die types op Fok voor zover mij bekend niet aanwezig waren)

Het was de eerste keer voor dat programma, dan is er altijd sprake van learning by doing. Natuurlijk gaan er dan diverse zaken niet vlekkeloos en moet er bijgestuurd worden. Het was een huge project, het valt niet mee om dat vlekkeloos te doen. Vandaar die clementie voor die Febo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 31-07-2008 13:01:47 ]
pi_60464940
quote:

[..]

En dan hadden ze hun kop moeten houden over de regels, en dat on stream voor te lezen. Fysiek geweld betekent een onmiddelijke verwijdering van de villa. Schop hier, spuug daar en kopstoot boven, klap onder maar iedereen bleef zitten waar die zat. En dan ligt het aan de streamers terwijl zij zo dom waren om de regels te maken en bekend te maken.
Go hard or go home
pi_60464994
quote:

[..]

Gevoelsmatig denk ik ook in die richting. En dan hebben we het nog niet over enorme branden op Rhodos en bomaanslagen in Spanje, beide vlak na zijn vertrek. Het wordt allemaal wel erg verdacht
pi_60465191
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

(Ik zal dan nu maar expliciet vermelden dat die types op Fok voor zover mij bekend niet aanwezig waren)
Da's fijn maar dat is wel maanden gezegd. en als ik dan Huub lees over de streamlocks en over wel of geen streams, steek die hand dan maar eens fijn in eigen boezem wb de redactie en de bewoners. Ik word er kriegel van iig, achteraf zeggen dat de de SL's de schuld van de streamers zijn maar ondertussen wel veel geld hebben ontvangen van diezelfde streamers. Ik weet niet of het mijn cyclus is of dat ik me echt erger aan zulke opmerkingen. We zullen het morgen weten.
Go hard or go home
pi_60465307
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:06 schreef noekje het volgende:

[..]
Ik weet niet of het mijn cyclus is of dat ik me echt erger aan zulke opmerkingen. We zullen het morgen weten.
Hou ons op de hoogte

PS. Is Gert ook weer uit z'n periode dan?
pi_60465549
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hou ons op de hoogte
Doe ik!
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:41:05 #99
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60465923
quote:

[..]

En zo heb ik er nog wel een paar. Wat dacht je van de naaldhak in Huub's rug? De schop van Natasia bij Jaap. Die dat volgens mij express deed omdat ze eruit wilde. Laten ze het aan een speler over of ze wel of niet mag blijven huhhh? Een Amanda die met bloempotten en stenen smijt.

Dan nog even over de rijbewijsstemming. Waarom was Amanda zo over de pis? Omdat (en dat werd duidelijk gezegd door haar) het hele lespakket vooraf al door Amanda's moeder was gekocht!!!!!! Ze was zelfs pist omdat het zo laat erin gebracht werd, nadat haar theorie verlopen was.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:53:41 #100
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60466151
quote:

[..]

Huub heeft daar wel een opmerking over gemaakt op zijn log, alleen niet het hele verhaal gepost. Ik wist inmiddels al wel wat er was voorgevallen, dus zo´n geheim of stilgehouden heeft ie dat niet...
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:56:21 #101
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60466201
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:41 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En zo heb ik er nog wel een paar. Wat dacht je van de naaldhak in Huub's rug? De schop van Natasia bij Jaap. Die dat volgens mij express deed omdat ze eruit wilde. Laten ze het aan een speler over of ze wel of niet mag blijven huhhh? Een Amanda die met bloempotten en stenen smijt.

Dan nog even over de rijbewijsstemming. Waarom was Amanda zo over de pis? Omdat (en dat werd duidelijk gezegd door haar) het hele lespakket vooraf al door Amanda's moeder was gekocht!!!!!! Ze was zelfs pist omdat het zo laat erin gebracht werd, nadat haar theorie verlopen was.
Men, in dat soort dingen leek Amanda echt nog een puber, stampvoeten en mokken als een klein kind, als ze haar zin niet kreeg, spoiled als ze was.....
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:04:39 #102
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60466337
Ik praat Huub's acties niet goed, maar de 1e 5 weken van Huub's verblijf...........men men, dan had ik er denk ik al veel eerder op getimmerd. Wat voor mij dan weer betekent dat het met die agressiviteit van Huub wel meevalt. Als dan bij eerder genoemde acties de regels niet gehandhaafd worden, dan is de trand gezet.
Snooker is top!!!
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:17:01 #103
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60466535
Huub kreeg al snel door dat dat spraakmakend was, commotie veroorzaakte, en dus tv maakte. Zuigen treiteren, woordspelletjes, uitlokken, in iemands ruimte komen, daar was hij een meester in. Misschien had ik de verkeerde bril op, maar Huub's fysieke geweld (agressie) was 9 van de 10 keer een re-actie op het sneaky fysieke geweld van Brian. Wat zelden werd gezien, en het leek of Huub de 1e "klap" uitdeelde. Want...................waarom zaten Huub en Lieke altijd onder de blauwe plekken? En zag je bij Brian nooit een plek of schrammetje. Oh ja, 1 lip toegebracht door Amanda bij het douchegebeuren.
Snooker is top!!!
pi_60466885
Er zat er geen één met schone handen. Daarom vind ik het argument dat het aan de streamers lag, zo ergerlijk. Dan kom je nl ook aan mensen die ik tof vind en schuif je hun verantwoording in de schoenen die ze gewoon keurig bij zichzelf moeten houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 31-07-2008 19:36:28 (+r) ]
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:44:25 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_60467075
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:35 schreef noekje het volgende:

Er zat er geen één met schone handen. Daarom vind ik het argument dat het aan de streamers lag, zo ergelijk.
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 14:50:08 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60467184
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef APK het volgende:

[..]

Dus omdat Huub dat denkt, is het zo?
pi_60467219
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef APK het volgende:

[..]

Huub heeft ook gezegd dat de SL's er waren omdat de streamers zo heftig reageerden en ook dat hij wel redenen kan verzinnen om geen streams uit te zenden. Ja en dus.
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:54:29 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_60467279
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef noekje het volgende:

Ja en dus.
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.
pi_60467344
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:54 schreef APK het volgende:

[..]

Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.
Waar komt die man opeens vandaan? Die Neemmenietdinges. Huub is de man die ik moet hebben.
Go hard or go home
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 15:00:27 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60467405
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:54 schreef APK het volgende:

[..]

Sjezus, zelfs als-ie eiindelijk naar z'n nest is, moet het nog over die goedzak gaan.
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 15:01:29 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_60467419
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef noekje het volgende:

Huub heeft ook gezegd dat de SL's er waren omdat de streamers zo heftig reageerden en ook dat hij wel redenen kan verzinnen om geen streams uit te zenden. Ja en dus.
Wrs heeft Flens of een andere randdebiel van de REDACTIE hem dat op de mouw gespeld en Huub neemt dat voor waar aan. Nogal kort door de bocht van Huub, streamers weten beter. Hoe groot wat vloerkleed van het hokje ook alweer?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 15:01:56 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60467430
Huub, heb je nog contact met Brian gehad onlangs? Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
pi_60467500
Ik ben heul niet naar m'n nest
pi_60467521
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben heul niet naar m'n nest
Ga dan!
Go hard or go home
pi_60467529
en APK is een goedzak

Gertjuh ook wel, maar die wil ut niet wetuh....
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 15:09:39 #116
137949 Disana
pi_60467590
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wrs heeft Flens of een andere randdebiel van de REDACTIE hem dat op de mouw gespeld en Huub neemt dat voor waar aan. Nogal kort door de bocht van Huub, streamers weten beter. Hoe groot wat vloerkleed van het hokje ook alweer?
Ik vind Huub nogal goedgelovig en te goed van vertrouwen. Dus ja, ik denk ook dat hij teveel te gemakkelijk aanneemt.

Hoe kan het in vredesnaam aan de streamers liggen? Ze zonden toch zelf streams uit, waarvoor ze zich na het 6 - 2 incident kennelijk gingen schamen? Dan hadden ze het maar niet zo uit de hand moeten laten lopen; bij dat incident was het meer dan duidelijk dat er achter niemand zat op te letten, want de actie werd wel een kwartier lang doorgesproken voor hij werd uitgevoerd.
pi_60467604
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:06 schreef noekje het volgende:

[..]

Ga dan!
Gaat je zorg als moderator nu niet erg ver?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:11:42 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60467642
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
En nu heb ik dus weer dit nummer in mijn hoofd:
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:13:08 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_60467666
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef Gert het volgende:

Huub, heb je nog contact met Brian gehad onlangs? Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
Whehehe, dat was heerlijk meelezen gisteren.
pi_60467686
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Gaat je zorg als moderator nu niet erg ver?
En toch denk ik dat als ik zwart zou zijn, ik dat ook zou zeggen.
Go hard or go home
pi_60467806
Nah, ik moet naar bed, trusten dan maar

raar mens die noek
pi_60467902
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik moet naar bed, trusten dan maar

raar mens die noek
Ging je niet naar bed dan? Ik snap er niks van. Gert zei dat jij naar bed was. Jij zegt van niet dus dan moet je nog gaan. Wat een verwarrende toestand toch allemaal. Ik wil ongecompliceerde buggyseks en praten met Huub. Da's alles wat ik wil.
Go hard or go home
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 15:23:45 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60467903
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

En nu heb ik dus weer dit nummer in mijn hoofd:

Oef wat erg.
Dat was nog een vétte hit ook destijds volgens mij.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:25:43 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60467947
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
Oef wat erg.
Dat was nog een vétte hit ook destijds volgens mij.
Ja. Midden/eind jaren 80. Toen sliep mijn toenmalige vriendje een keertje bij me en midden in de nacht zat ik recht overeind in bed om te roepen: In fact don't take it seriously, we're only buggin'. Om vervolgens weer als het roosje dat ik ben verder te slapen .
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:26:20 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60467969
Come to think of it ... dat vriendje was ook een Antilliaan.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 15:29:21 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60468041
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Midden/eind jaren 80. Toen sliep mijn toenmalige vriendje een keertje bij me en midden in de nacht zat ik recht overeind in bed om te roepen: In fact don't take it seriously, we're only buggin'. Om vervolgens weer als het roosje dat ik ben verder te slapen .

Mijn vermoeden dat het een grote hit is geweest, kwam voort uit het feit dat ik meteen "we don't mean robbin', stealin' or mugging" met de tekst meedreunde.

Maar goed, de zielepijn van Brian. (en dús waarschijnlijk de fysieke pijn van Amanda). Huub, hoe is het met onze voormalige soapsterren?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:33:53 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_60468115
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:29 schreef Gert het volgende:

Maar goed, de zielepijn van Brian. (en dús waarschijnlijk de fysieke pijn van Amanda). Huub, hoe is het met onze voormalige soapsterren?
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:33:55 #128
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60468117
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef Disana het volgende:

[..]

bij dat incident was het meer dan duidelijk dat er achter niemand zat op te letten, want de actie werd wel een kwartier lang doorgesproken voor hij werd uitgevoerd.
Was dat de beruchte koffieman? Die bij alle acties toevallig net bij het koffieapparaat stond?

Was ook nog een liedje van "ik heb niks gezien, ik heb niks gezien, ik keek ergens anders naar".
Snooker is top!!!
pi_60468158
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:33 schreef APK het volgende:

[..]

Jups, thuiswedstrijd
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:36:55 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60468182
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, thuiswedstrijd
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 15:37:09 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60468191
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:33 schreef APK het volgende:

[..]

O... op donderdag? Nou ja, in Spanje hing hij toch ook voortdurend rond in internetcafé's.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:37:59 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_60468210
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?
Twents voor boerenkool geloof ik en daar gaan ze dan omheen dansen enzo.
Heb daar ook een tijd in de buurt gewoond.
pi_60468224
Al die ergernis voor niks en morgen is het weer over.
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:38:57 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_60468228
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef Gert het volgende:

O... op donderdag? Nou ja, in Spanje hing hij toch ook voortdurend rond in internetcafé's.
Oldenzaal wordt pas in 2012 op het internet aangesloten.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 15:39:00 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60468230
Een boerenkoolfeest, en dan ook nog eens hartje zomer. Nou ja, humor is het wel.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:39:15 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60468235
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef APK het volgende:
Twents voor boerenkool geloof ik en daar gaan ze dan omheen dansen enzo.
Heb daar ook een tijd in de buurt gewoond.
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.
pi_60468257
Jezus
Go hard or go home
pi_60468260
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ingrediënten van Oldenzaalse boeskool

* 500 gram witte kool
* 1 ui
* 10 gram boter
* 50 gram dunne plakjes ontbijtspek
* nootmuskaat
* gemalen komijn,
* zout
pi_60468271
Bah
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:41:16 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60468282
Blegh!
Doe mij maar pannenkoeken. Met aubergine.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:42:04 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_60468303
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:

Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.
Dát was pas spraakmakende tv.
pi_60468306
In die dorpen heb je altijd van die oogstfeesten, daar zal deze ook wel toe behoren. Gecombineerd met een halve kermis, soms nog vee wat verhandeld moet worden, etc.
pi_60468339
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In die dorpen heb je altijd van die oogstfeesten, daar zal deze ook wel toe behoren. Gecombineerd met een halve kermis, soms nog vee wat verhandeld moet worden, etc.
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.
Go hard or go home
pi_60468384
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef noekje het volgende:

[..]

"t Is nu alleen nog maar "brommers kieken" kutzooi
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:47:03 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_60468410
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

"t Is nu alleen nog maar "brommers kieken" kutzooi
En zuup'n en brekk'n.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 15:47:42 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60468431
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oewoewoewoewoewoewoe!!!
pi_60468438
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef APK het volgende:

[..]

En zuup'n en brekk'n.
Zoep'n en op de proeme kroep'n.
Hè Huub?
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:49:23 #148
34793 neo567
You know who
pi_60468463
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef noekje het volgende:

[..]

Hè Huub?
Dat Huub nog bestaat

pi_60468467
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef APK het volgende:

[..]

En zuup'n en brekk'n.
En mat'n ubloaz'n ast bijna ant einde is.....
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 15:50:47 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60468485
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef noekje het volgende:

[..]

Zwientie tik'n.
pi_60468493
quote:

[..]

Hè Huub?
Op de één of andere manier klinkt dat zomaar niet aantrekkelijk
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:52:59 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60468525
quote:

Hè Huub?
En toep'n toch?
En heb je een dikke vriendin, dan kende op d'r reet toepen met een krat bier dr neffe.
Hier dan.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:54:05 #153
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60468551
Boeskool in Oldenzaal
http://www.boeskoolislos.nl/

Hoogtepunt van t feestje is volgens mij Melrose, uweetwel.....
pi_60468637
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Op de één of andere manier klinkt dat zomaar niet aantrekkelijk
Works like a charm in bepaalde streken.

Ooh, zo keek ik zaterdag nog naar een stukje Zwarte Cross. Ik moest daar zo om lachen.
Go hard or go home
pi_60468640
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

En toep'n toch?
En heb je een dikke vriendin, dan kende op d'r reet toepen met een krat bier dr neffe.
Hier dan.
dat komt niet bij ons uit de buurt skattie
En dan ei un vette meid, die kan op heur reet toep'n met un krat bier d''r noast
pi_60468664
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Works like a charm in bepaalde streken.

Ooh, zo keek ik zaterdag nog naar een stukje Zwarte Cross. Ik moest daar zo om lachen.
Ja, heb het drie avonden gekeken op SBS, was idd leuk om te zien
Dat kunnen ze alleen maar op het platteland
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:01:27 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60468706
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
dat komt niet bij ons uit de buurt skattie
En dan ei un vette meid, die kan op heur reet toep'n met un krat bier d''r noast
Nee, dat komt hier uit de buurt.
Da wijf da het zunne dikke reet, daar kende op toepe mee un krat bier er neffe.
pi_60468745
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat komt hier uit de buurt.
Da wijf da het zunne dikke reet, daar kende op toepe mee un krat bier er neffe.
Brabants.....klinkt altijd zo lief
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:22:30 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60470567
Hoe heet het meisje in Spanje waar Huub mee heeft gezoend?
- Brenda
- Vanity
- Chantal
- Patricia

Van de Hyves van Brian, blijkbaar.
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:26:44 #160
6941 APK
Factual, I think.
pi_60470633
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
- Brenda
- Vanity
- Chantal
- Patricia

Uh oh.
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:41:27 #161
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60470872
Zo jammer dat Huub geen kwaad woord over Brian wil horen, of spreken. En is deze poll zijn dank??? Zegt meer over Brian dan over Huub denk ik.
Snooker is top!!!
pi_60470938
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat Huub geen kwaad woord over Brian wil horen, of spreken. En is deze poll zijn dank??? Zegt meer over Brian dan over Huub denk ik.
Het kan wel een fan geweest zijn die hij een kusje gegeven heeft. Misschien toen ze samen met hem op de foto ging. Jemig, een zoentje, wat errug
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:47:26 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_60470957
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:45 schreef -Blurk- het volgende:

Het kan wel een fan geweest zijn die hij een kusje gegeven heeft. Misschien toen ze samen met hem op de foto ging. Jemig, een zoentje, wat errug
Of een bezopen lebberpartij, waarna hij haar nog even flink gevingerd heeft.
pi_60471063
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:47 schreef APK het volgende:

[..]

Of een bezopen lebberpartij, waarna hij haar nog even flink gevingerd heeft.
Kan ook nog, wie weet
Mocht het zo zijn dan zal hij dat vást hier vertellen
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:16:48 #165
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60471375
Mja, voor Brian is de Kooi blijkbaar nog niet afgelopen... Wat een zielig figuur is dat...
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 18:17:41 #166
128220 Peter6000
pi_60471393
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat Huub geen kwaad woord over Brian wil horen, of spreken.
Ja, das een flinke tegenvaller he.
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:39:25 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60471757
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
- Brenda
- Vanity
- Chantal
- Patricia

edit: ik gok op Brenda
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:40:59 #168
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60471790
Nathanael kreeg gewoon een officiele waarschuwing voor psychological warfare.. wat voor een baas ben je dan?
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:43:43 #169
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60471830
whaha die poll op Brian zn hyves Huub fans 't gelijk serieus nemen en happen

en ook al is het waar dan weet Claire het al lang want Huub is toch een eerlijke jongen?
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:59:29 #170
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60472119
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:57 schreef noekje het volgende:

[..]

Waar komt die man opeens vandaan? Die Neemmenietdinges. Huub is de man die ik moet hebben.
oke oke, ik was maar tot hier bijgelezen maar nu moest ik even reageren, maar dat komt omdat ik je lief vind Noekje,

ja sl waren er in mijn ogen om heftige reacties van "fans" te voorkomen,

ja, als het dan al te erg mis ging, had je ook niet half nederland om exits aan het roepen.

Damage control aan alle kanten was volgens mij makkelijker met een SL,

veel eerlijker dan dit kun je het niet krijgen, maar goed dit is mijn persoonlijke mening, weet niet of dit policy was, want wij wisten namelijk niet dat er streamlock was
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 19:01:15 #171
137949 Disana
pi_60472147
Ja en waarom zóu 'half Nederland' niet om exits roepen? Die policy was niet door ons streamers opgesteld maar door de mensen waar jij nu mee samenwerkt. Dat wij daarin geloofden kunnen ze ons niet kwalijk nemen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:01:54 #172
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60472162
leuke jongen die Brian, zucht

nee ik heb met niemand gezoend op vakantie, zucht,

die Brian, grappenmaker...ben benieuwd of Amanda al vrij over haar telefoonnummer mag beschikken.........dat verhaal en nog veel meer HIER binnenkort op FOK
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 19:03:33 #173
137949 Disana
pi_60472190
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:01 schreef Huubdgk het volgende:
leuke jongen die Brian, zucht

nee ik heb met niemand gezoend op vakantie, zucht,

die Brian, grappenmaker...ben benieuwd of Amanda al vrij over haar telefoonnummer mag beschikken.........dat verhaal en nog veel meer HIER binnenkort op FOK
Oooohhh, dat wordt smullen

Brian heeft zolang als wij hem hebben gekend al een merkwaardig gevoel voor humor ten koste van anderen gehad.
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:03:39 #174
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60472193
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 18:17 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, das een flinke tegenvaller he.
jij bent toch pro Brian he? ziek figuur ben je dan zeg...ik schrok zo enorm toen ik die filmpjes van held Brian tegen Amanda zag, niet normaal, dat was geen show maken, dat was puur gemeend....
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:05:56 #175
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60472224
zo een heel klein beetje getrash talked, zal ff aan die Antiliaan vragen wat hij er mee bedoeld. Heb geen zin namelijk in een internet beef ofzo... (das brian taal dan begrijpt hij het...weet je)

als ik problemen heb doe ik dat meestal up close and personal, en in your face zegmaar

maar goed ik ga naar Oldenzaal, morgen mijn motorrijbewijs aanvragen! (ben ik nog niet eens aan toegekomen, bizar he) later iedereen
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:06:56 #176
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60472244
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

jij bent toch pro Brian he? ziek figuur ben je dan zeg...ik schrok zo enorm toen ik die filmpjes van held Brian tegen Amanda zag, niet normaal, dat was geen show maken, dat was puur gemeend....
Nee hoor, dat was beschermen en Amanda helpen
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:07:29 #177
34793 neo567
You know who
pi_60472255
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:05 schreef Huubdgk het volgende:
zo een heel klein beetje getrash talked, zal ff aan die Antiliaan vragen wat hij er mee bedoeld. Heb geen zin namelijk in een internet beef ofzo... (das brian taal dan begrijpt hij het...weet je)

als ik problemen heb doe ik dat meestal up close and personal, en in your face zegmaar

maar goed ik ga naar Oldenzaal, morgen mijn motorrijbewijs aanvragen! (ben ik nog niet eens aan toegekomen, bizar he) later iedereen
Mooi weer om motor te rijden zou ik zeggen
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:09:55 #178
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60472297
Veel plezier Huub, groeten aan Claire! Ik ga lekker met wat wijn hier bij het meertje in de zon zitten, vakantie rules :-)
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:13:16 #179
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60472357
Geniet ervan en de groeten aan je mams.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 19:36:20 #180
128220 Peter6000
pi_60472821
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Ja, dat je mij een ziek figuur vindt is me bekend.

Ik was tegen de haatcampagne die door sommige figuren in de COS tegen Brian gevoerd werd. Elke dag opnieuw hem bespottelijk maken, niet bij zijn naam noemen (ze noemden hem Rat), dezelfde filmpjes tientallen keren per dag posten en jou constant ophemelen.
Er viel nauwelijks meer normaal te posten.

Ik hoop dan ook dat door de kortere duur van CBML zoiets niet weer gaat gebeuren.
pi_60472930
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, dat je mij een ziek figuur vindt is me bekend.

Ik was tegen de haatcampagne die door sommige figuren in de COS tegen Brian gevoerd werd. Elke dag opnieuw hem bespottelijk maken, niet bij zijn naam noemen (ze noemden hem Rat), dezelfde filmpjes tientallen keren per dag posten en jou constant ophemelen.
Er viel nauwelijks meer normaal te posten.

Ik hoop dan ook dat door de kortere duur van CBML zoiets niet weer gaat gebeuren.
Jah wat waren dat gouden tijden Rat en Dellie..........
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:42:04 #182
34793 neo567
You know who
pi_60472949
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:41 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Jah wat waren dat gouden tijden Rat en Dellie..........
Ze deden me altijd denken aan Tina en Ike Turner

Met d'r slabek

Filmpje iemand ?
pi_60473025
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ze deden me altijd denken aan Tina en Ike Turner

Met d'r slabek

Filmpje iemand ?
geen filmpje nodig...........ik heb ze nog helder op mijn netvlies staan. Toen kon ik ook huub zn acties en uitlatingen nog plaatsen. Goh dat was genieten!!!!!
pi_60473045
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:01 schreef Huubdgk het volgende:
.ben benieuwd of Amanda al vrij over haar telefoonnummer mag beschikken.........dat verhaal en nog veel meer HIER binnenkort op FOK
Iets om naar uit te kijken.
pi_60473107
Ik zie het al zo voor me he..

B: Wil je stoer doen, wil je dat iedereen je belt?!
A: Je behandeld me als een klein kind, hou op man, doei!
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 19:53:37 #186
135305 beequeen
Lost.
pi_60473200
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:49 schreef Dementor het volgende:
Ik zie het al zo voor me he..

B: Wil je stoer doen, wil je dat iedereen je belt?!
A: Je behandeld me als een klein kind, hou op man, doei!
Zou ze nu ook tegen hem durven zeggen dat hij zich voor de Intercity moet gooien? Er hangen immers geen camera's nu.

Hoi Erica.
― Mark Twain
pi_60473210
huub, veel plezier in oldenzaal en claire een kus!!
pi_60473347
[quote]Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

[/quot
Wat loop jij nou af te geven op Brian?
Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.
Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
En jij heb graag kritiek op zijn taalgebruik, hij past zich niet aan en praat gewoon zoals hij wil praten.. Nogmaals in zijn eigen kracht PArraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:04:07 #189
34793 neo567
You know who
pi_60473418
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:

[..]

[/quot
Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.
Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
En jij heb graag kritiek op zijn taalgebruik, hij past zich niet aan en praat gewoon zoals hij wil praten.. Nogmaals in zijn eigen kracht PArraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Brani is een RAT, een Ike Turner: knoop dat es in je oren

Ike had assumed complete control over Tina's life, forcing her to work a gruelling tour schedule and beat her if she got out of line. According to Tina, and as she wrote in her 1986 bestselling autobiography, "I, Tina", her life with Ike was marked by near-constant physical and emotional abuse. By the late Sixties, Ike had become deeply involved with cocaine and alcohol and was prone to violent outbursts. Tina’s litany of his crimes against her include hitting her, pouring hot coffee on her face, burning her lip with a lighted cigarette, and forcing her to perform while ill and pregnant.

Enne Snollie heeft gewoon weg een stockholm-syndroom

[ Bericht 4% gewijzigd door neo567 op 31-07-2008 20:14:58 ]
pi_60473533
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 18:59 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

oke oke, ik was maar tot hier bijgelezen maar nu moest ik even reageren, maar dat komt omdat ik je lief vind Noekje,

ja sl waren er in mijn ogen om heftige reacties van "fans" te voorkomen,

ja, als het dan al te erg mis ging, had je ook niet half nederland om exits aan het roepen.

Damage control aan alle kanten was volgens mij makkelijker met een SL,

veel eerlijker dan dit kun je het niet krijgen, maar goed dit is mijn persoonlijke mening, weet niet of dit policy was, want wij wisten namelijk niet dat er streamlock was
Dan zijn we het toch echt niet eens, lieve Huub. Ik vind echt dat ze die damage control voor zichzelf deden, immers was er geen sponsor betrokken bij welke vechtpartij dan ook. Zij hadden regels opgesteld en op het moment dat Nederland kon zien dat die regels voor de kat z'n kut waren gemaakt, gooiden ze er een SL op.
Oh en de beveiligingsmensen die niet in beeld wilden, en terecht natuurlijk, speelden ook mee. Imho had het écht niks met de streamers te maken.
quote:

[..]

Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
Als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen? Het is goddomme geen hond die op de bank schijt.
Go hard or go home
pi_60473573
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zou ze nu ook tegen hem durven zeggen dat hij zich voor de Intercity moet gooien? Er hangen immers geen camera's nu.

Hoi Erica.
Hoi BQ ,wat een moed joh om nog te posten met die hitte...en jah wat hebben we genoten van die smerige rioolrat en die snol die zich amanda noemde......hoe kom je erop AMANDA!!!?????
pi_60473591
quote:

[..]

[/quot
In vond die acties van Brian maar raar Vond ie zelf ook niet normaal hoor, gaaf vaak genoeg toe dat ie flipte, en dat ie ervan "leerde" hoe het een volgende keer beter te onderdrukken was. Maar dit leerproces was net zo succesvol als zijn vorderingen op de gitaar.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik alle acties van Huub goedkeurde Als je dat maar weet
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60473626
quote:

[..]

[/quot

hahahahahhahahahahahahahhahah
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 20:14:29 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_60473663
quote:

Gelukkig hebben ze daar de douche slang voor uitgevonden.

Mèn, als je een vriendin hebt, heb ik zielsmedelijden met dat kind.
― Mark Twain
pi_60473682
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Dan zijn we het toch echt niet eens, lieve Huub. Ik vind echt dat ze die damage control voor zichzelf deden, immers was er geen sponsor betrokken bij welke vechtpartij dan ook. Zij hadden regels opgesteld en op het moment dat Nederland kon zien dat die regels voor de kat z'n kut waren gemaakt, gooiden ze er een SL op.
Oh en de beveiligingsmensen die niet in beeld wilden, en terecht natuurlijk, speelden ook mee. Imho had het écht niks met de streamers te maken.
[..]

Als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen? Het is goddomme geen hond die op de bank schijt.
Ben jij stom ofzoo?
Ze zaten in een spel en het ging om fokking 1 miljoen euro, dan kun je een hoop rechtvaardigen wat in de buitenwereld absoluut 'not done' zou zijn. Hij moest Amanda wel kort houden en Amanda liet dat toe en bleef tot de laatste dag zijn ultieme dekking... Dus hee missie geslaagd!
En idd, Amanda is pas 20 en als je haar niet streng bejegend in zo'n huis waar de verleidingen op de loer liggen dan gaat zij domme dingen doet waardoor je als vriend van haar zwakker in het spel komt te staan
pi_60473709
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef neo567 het volgende:

[..]

Brani is een RAT, een Ike Turner: knoop dat es in je oren

Ike had assumed complete control over Tina's life, forcing her to work a gruelling tour schedule and beat her if she got out of line. According to Tina, and as she wrote in her 1986 bestselling autobiography, "I, Tina", her life with Ike was marked by near-constant physical and emotional abuse. By the late Sixties, Ike had become deeply involved with cocaine and alcohol and was prone to violent outbursts. Tina’s litany of his crimes against her include hitting her, pouring hot coffee on her face, burning her lip with a lighted cigarette, and forcing her to perform while ill and pregnant.
brani slaat alleen zichzelf; pretty harmless cocksucker it is..

huub de vechtmachine daarentegen zal inmiddels in oldenzaal wel bij de veldwachter op 't bureau zitten.
pi_60473738
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef BrainView het volgende:

[..]

Ben jij stom ofzoo?
Ze zaten in een spel en het ging om fokking 1 miljoen euro, dan kun je een hoop rechtvaardigen wat in de buitenwereld absoluut 'not done' zou zijn. Hij moest Amanda wel kort houden en Amanda liet dat toe en bleef tot de laatste dag zijn ultieme dekking... Dus hee missie geslaagd!
En idd, Amanda is pas 20 en als je haar niet streng bejegend in zo'n huis waar de verleidingen op de loer liggen dan gaat zij domme dingen doet waardoor je als vriend van haar zwakker in het spel komt te staan
NOGMAALS HAHAHAHAH lang geleden dat ik deze bullshit gelezen heb hier kan je nagaan...
alle mannen die vrouwen vernederen hebben er een goed argument voor .......
pi_60473745
quote:

[..]

Ben jij stom ofzoo?
Ik stom? Ah, je wil mij even streng bejegenen? Flikker op, man.
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:18:35 #199
34793 neo567
You know who
pi_60473762
quote:

[..]

Ben jij stom ofzoo?
En dat vind jij dus knap van RAT?

Onder de duim houden op een Ike manier, slaan en schoppen, en dat na 2000 jaar beschaving...Kom op hey
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 20:23:10 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_60473873
Het is mij te warm om te reageren op gasten die het gedrag van Brian rechtvaardigen, nog nooit zoveel BS bij elkaar gelezen.
― Mark Twain
pi_60473888
Brian had nog veel van Amanda kunnen leren. Ze had een behoorlijk open en een spontane geest en dat moet je niet afkappen, dat moet je koesteren. Gewoon jammer.
Go hard or go home
pi_60473890
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

NOGMAALS HAHAHAHAH lang geleden dat ik deze bullshit gelezen heb hier kan je nagaan...
alle mannen die vrouwen vernederen hebben er een goed argument voor .......
Lul toch niet zo uit je nek.
Het was nooit vernederen, hij kwam soms dominant over maar dat is wat anders.
Ik weet bijna zeker dat Amanda hier op geilt en kickt, ze heeft graag een man die haar af en toe op plaats rust zet. dit heb ik haar meerdere keren horen zeggen in de kooi. Dus hij speelt ook nog eens in op de behoeften van zijn vriendin, een dominante sterke man die af en toe hard optreedt. Dit wil Amanda juist.
Vernederen is heel wat anders, geloof mij.
pi_60473922
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Het is mij te warm om te reageren op gasten die het gedrag van Brian rechtvaardigen, nog nooit zoveel BS bij elkaar gelezen.
Met 2 maten meten zeggen we dan maar.
Hoe ging Huub wel niet tekeerd tegen Lieke? en tegen de moeder van Claire en tegen Claire zelf?
Duwen en bang maken en noem het maar op.
pi_60473951
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef BrainView het volgende:

[..]

Hoe ging Huub wel niet tekeerd tegen Lieke? en tegen de moeder van Claire en tegen Claire zelf?
Vond ik ook schandalig.
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:28:48 #205
34793 neo567
You know who
pi_60473974
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef BrainView het volgende:

[..]

Waar wordt dat gerechtvaardigd
pi_60473979
Ach nothing beats this als het op Brian's gedrag in de kooi aankomt:

Spel of geen spel, dat kon gewoon niet.
pi_60473988
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:24 schreef BrainView het volgende:

[..]

Lul toch niet zo uit je nek.
Het was nooit vernederen, hij kwam soms dominant over maar dat is wat anders.
Ik weet bijna zeker dat Amanda hier op geilt en kickt, ze heeft graag een man die haar af en toe op plaats rust zet. dit heb ik haar meerdere keren horen zeggen in de kooi. Dus hij speelt ook nog eens in op de behoeften van zijn vriendin, een dominante sterke man die af en toe hard optreedt. Dit wil Amanda juist.
Vernederen is heel wat anders, geloof mij.
Ik moet toegeven dat je over de nodig dosis humor beschikt.....wie is die rat dan wel dan hij iemand fysiek mag pijnigen, geestelijk mag manipuleren voor welke zaak dan ook.?
Ik zie dagelijks de resultaten van dit kromme denken en ik moet je zeggen het zijn geen mooie beelden. Dit is het laatste wat ik erover zeg en lul jij niet uit je broek ga je lekker douchen en ga lekker een of ander leuk programma kijken ofzo doe maar eten of daten
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:31:21 #208
34793 neo567
You know who
pi_60474036
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:29 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat je over de nodig dosis humor beschikt.....wie is die rat dan wel dan hij iemand fysiek mag pijnigen, geestelijk mag manipuleren voor welke zaak dan ook.?
Ik zie dagelijks de resultaten van dit kromme denken en ik moet je zeggen het zijn geen mooie beelden. Dit is het laatste wat ik erover zeg en lul jij niet uit je broek ga je lekker douchen en ga lekker een of ander leuk programma kijken ofzo doe maar eten of daten
en ojah........wat je over huub vermeldt.....daar heb je gelijk in kan dus ook niet...........
pi_60474039
Huub moet niet zo zielig doen over zijn imago , in de kooi trok die daar ook weinig van aan . Zijn gedrag in de kooi was ook niet smetteloos en is het logisch mensen met die beelden in hun hoofd een oordeel over je vellen. Dan kun je wel zeggen dat is de gouden kooi en zo ben ik in echt niet maar dat beeld heb je zelf naar buiten gebracht. Dat had je maar eerder moeten bedenken voor je in een reality soap stapte.
pi_60474064
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:28 schreef neo567 het volgende:

[..]

Waar wordt dat gerechtvaardigd
Het gaat om de toon en manier waarop Brian hier op Fok bejegend word. Het staat niet in verhouding tot zijn daden. Het is alles uitvegroten en er een negatieve draai aan geven. Daarentegen krijgt Huub eerder het voordeel van de twijfel en worden zijn daden en acties veel beter genuanceerd en uitgelegd..
Zal wel met afkomst en manier van praten te maken hebben. Moet iemand over de hele linie beoordelen, dumbasses
pi_60474083
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Huub moet niet zo zielig doen over zijn imago , in de kooi trok die daar ook weinig van aan . Zijn gedrag in de kooi was ook niet smetteloos en is het logisch mensen met die beelden in hun hoofd een oordeel over je vellen. Dan kun je wel zeggen dat is de gouden kooi en zo ben ik in echt niet maar dat beeld heb je zelf naar buiten gebracht. Dat had je maar eerder moeten bedenken voor je in een reality soap stapte.
Ho ho niemand die wangedrag verdedigt maar dit ging over die smerige rioolrat dussuh andere discussie
pi_60474096
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:

[..]

Het gaat om de toon en manier waarop Brian hier op Fok bejegend word. Het staat niet in verhouding tot zijn daden. Het is alles uitvegroten en er een negatieve draai aan geven. Daarentegen krijgt Huub eerder het voordeel van de twijfel en worden zijn daden en acties veel beter genuanceerd en uitgelegd..
Zal wel met afkomst en manier van praten te maken hebben. Moet iemand over de hele linie beoordelen, dumbasses
ik val over de wurgopvoeding van die rat eigenlijk
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:35:29 #214
34793 neo567
You know who
pi_60474109
quote:

[..]

Ja RAT is slecht voor het milieu !!!
Hij komt uit een warm land, en terwijl RAT praat ademt ie al die warme lucht hier in ons koude kikkerlandje uit gvd !!
Doen ze allemaal uit die warmelanden, het klimaat gaat eraan

Ik ben eigenlijk alleen Fan van RAT omdat ie zo praat en vanwege z'n afkomst
pi_60474125
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

en ojah........wat je over huub vermeldt.....daar heb je gelijk in kan dus ook niet...........
Eerst eten en daarna daten
pi_60474167
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:36 schreef BrainView het volgende:

[..]

Eerst eten en daarna daten
ik hou het voor gezien.......die rat is eigenlijk mijn energie niet waard.....een smerig mannetje vind ik het en een schande voor de mensheid. einde discussie voor mij
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 20:42:51 #217
137949 Disana
pi_60474260
quote:

[..]

Je kunt het niet zonder schelden of beledigen af, dus het verbaast me niet dat je je in Brian kunt verplaatsen.
pi_60474271
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:37 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik hou het voor gezien.......die rat is eigenlijk mijn energie niet waard.....een smerig mannetje vind ik het en een schande voor de mensheid. einde discussie voor mij
Over smaken en voorkeuren valt niet te twisten .
Voor mij blijft Brian een karakter dat ik nooit vergeten zal, heb zeer van zijn periode in de kooi genoten, met al de ups en downs. Iedereen hier op rat mag hem uitmaken voor alles wat verrot en berdorven is, prima. Ik weet wel beter
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 20:47:34 #219
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60474347
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef BrainView het volgende:

[..]

Over smaken en voorkeuren valt niet te twisten .
En dat beweer je hiér.
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:47:52 #220
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_60474353
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef BrainView het volgende:

[..]

. Ik weet wel beter
Je bent niet zijn broer,maar wel de zoon van zijn vader?
pi_60474365
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Type doucheslang, warm of koud water, het tijdstip, de aanloop naar de douche.
pi_60474381
quote:

[..]

Jammer van die laatste toevoeging, zonder dat dumbasses had je je punt ook kunnen maken hoor.
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:49:52 #223
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60474394
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
1. Huub doet niet zielig over zijn imago...
2. Hij zit niet meer in een tv programma, dus mensen moeten hem daar ook niet meer op veroordelen. Hij is nu weer gewoon Huub van Ballegooy in de buitenwereld en niet meer de tv maker die hij anderhalf jaar lang is gweest.
3. Het is toch van de gekke dat Huub zelf verantwoordelijk zou zijn voor het negatieve gedrag van mensen en het niet kunnen onderscheiden van tv en realiteit. Echt hoor, de domheid der mensen kent geen grenzen, denk ik dan...
pi_60474398
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:48 schreef Dementor het volgende:

[..]

Type doucheslang, warm of koud water, het tijdstip, de aanloop naar de douche.
Ja ik ben kenneth..
Nou en ? nie normaal hoe op fok over brian word gepraat, my brother verdedig ik hier
pi_60474412
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef BrainView het volgende:

[..]

Ja ik ben kenneth..
Nou en ? nie normaal hoe op fok over brian word gepraat, my brother verdedig ik hier
Goed testje, welke knoppen moet je in een OTIS lift tegelijk indrukken om direct naar een bepaalde verdieping toe te gaan zonder onderweg te stoppen?
pi_60474435
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

Goed testje, welke knoppen moet je in een OTIS lift tegelijk indrukken om direct naar een bepaalde verdieping toe te gaan zonder onderweg te stoppen?
pi_60474445
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef Sporti het volgende:

[..]

Je bent niet zijn broer,maar wel de zoon van zijn vader?
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:53:41 #228
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_60474456
quote:

[..]

Dementor in de rol van Bromsnor
pi_60474464
Brother.
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:56:20 #230
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_60474509
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:54 schreef Dementor het volgende:
Brother.
Kenneth.........Kenniet das wel duidelijk, test 2 nu?
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:56:58 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60474520
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef noekje het volgende:

[..]

[..]

Nou, we hebben het hier wel over Amanda he Oh nee, het waren haar honden die overal in het rond schijten, niet zij zelf Maar een ongeleid projectiel is t wel
pi_60474526
quote:

[..]

Ja ik ben kenneth..
Volgens mij werd hier al bijna niet meer over brother Brian gepraat. Wat doe je?
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 20:57:57 #233
135305 beequeen
Lost.
pi_60474540
quote:

Ik wacht met spanning op het antwoord. Stabiel brother.
― Mark Twain
pi_60474614
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou, we hebben het hier wel over Amanda he Oh nee, het waren haar honden die overal in het rond schijten, niet zij zelf Maar een ongeleid projectiel is t wel
ik zie weinig verschill
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:02:33 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60474624
quote:

[..]

donderdag 31 juli 2008 @ 21:05:13 #236
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60474663
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:02 schreef Canisfire het volgende:

[..]

ik zie weinig verschill
Je hoeft niet eens heel goed te kijken om het verschil te zien, Amanda haar staart is nep

Nah, zo is het wel weer genoeg
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 21:08:56 #237
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60474741
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens heel goed te kijken om het verschil te zien, Amanda haar staart is nep
Die moeders.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 21:09:49 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60474759
quote:

[..]

Ja ik ben kenneth..
Er werd hier slechts geprobeerd om Brian een kader te geven; het was zo'n ongeleid projectiel.

Maar serieus: kun je wel begrijpen waarom veel mensen antipathie voor Brian voel(d)en? Of is dat volgens jou allemaal racisme?
pi_60474881
Toen was het stil

SL

pi_60474898
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toen was het stil

SL

Huubs schuld!
Go hard or go home
pi_60474923
Iedereen op de bank, er komt straks een brief binnen.
pi_60474925
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[quote]Op donderdag 31 juli 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toen was het stil

SL

Huubs schuld!
Ja hoor! Dat ie zich hier nog durft te vertonen

† In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 21:22:05 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_60475007
quote:

Huubs schuld!
Kutkabouter, hij bemoeit zich ook overal mee.
― Mark Twain
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:22:13 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60475011
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Er werd hier slechts geprobeerd om Brian een kader te geven; het was zo'n ongeleid projectiel.

Maar serieus: kun je wel begrijpen waarom veel mensen antipathie voor Brian voel(d)en? Of is dat volgens jou allemaal racisme?
dierenliefde

Oh wat flauw
pi_60475158
quote:

[..]

Huubs schuld!
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:40:21 #246
2018 PC eend
relativist
pi_60475375
Brian is eigenlijk nog steeds spraakmakender dan huub hier
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:40:53 #247
2018 PC eend
relativist
pi_60475388
quote:

[..]

Huubs schuld!
DE STREAMERS
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 21:43:39 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60475454
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef PC eend het volgende:
Brian is eigenlijk nog steeds spraakmakender dan huub hier
ACH MAN..... NIÉT !

Die RAT !

Kut, trap ik er wéér in.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:45:43 #249
2018 PC eend
relativist
pi_60475504
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Gert het volgende:

[..]

ACH MAN..... NIÉT !

Die RAT !

Kut, trap ik er wéér in.
Had jij toevallig ook een kloon?
pi_60475539
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

DE STREAMERS
Ja, neen, nu ben ik moe. Warm, het is warm ook. Cyclus nog steeds kut.
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:49:22 #251
2018 PC eend
relativist
pi_60475609
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar je kreeg wel speciaal aandacht van huub zag ik, zie je het werkt echt, de fans zouden veel meer kritiek op hem moeten hebben
pi_60475611
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Tja dat is het nadeel van zo'n ding

Ben even fietsen, wat subversieve elementen in het personeels bestand.
pi_60475804
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar je kreeg wel speciaal aandacht van huub zag ik, zie je het werkt echt, de fans zouden veel meer kritiek op hem moeten hebben
Huub reageert ook wel op mij als ik geen kritiek op hem op. Hij vindt zelfs dat ik rule en lief ben. Die jongen is goed met noekjes. Ben jij goed met kip?
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:36:05 #254
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60476730
als ik moet kiezen tussen Huub en Brian kies ik wel voor Huub.. Brian had een heel leger van gastspelers nodig om zn tegenstanders aan te pakken.. hoe is het eigenlijk met zn vriend Mikey? Brian was toch zn guardian angel.. volgens mij heeft ie Mikey na dgk niet meer gezien.. valt toch tegen je zou verwachten dat ie Mikey op zn minst mee zou nemen naar Spanje
pi_60476905
Oude tijden herleven, terwijl ik naar bed wordt gestuurd
pi_60477133
Resumerend: de Huub fans geloven hem niet wanneer hij naar z'n beste vermogen de waarheid spreekt maar geloven hem wel wanneer hij een beetje liegt.

En Brian is de verpersoonlijking van alles wat staat voor slecht, vals en oneerlijk, tot in 2020. Amanda zal wel heel snel tegen een blauw oog aanlopen en dat Huub er nu eentje had dat was de schuld van Flens, maar goed, die moet dan ook deadt.
pi_60477291
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Resumerend: de Huub fans geloven hem niet wanneer hij naar z'n beste vermogen de waarheid spreekt maar geloven hem wel wanneer hij een beetje liegt.

En Brian is de verpersoonlijking van alles wat staat voor slecht, vals en oneerlijk, tot in 2020. Amanda zal wel heel snel tegen een blauw oog aanlopen en dat Huub er nu eentje had dat was de schuld van Flens, maar goed, die moet dan ook deadt.
Nee, jouw resumé klopt niet helemaal.
Dat Huub een blauw oog had kwam door een maffe vent die onder de coke zat én aan Claire zat, dus Huub moest wel ingrijpen. Wat voor kerel ben je als je dat niet doet?
pi_60477298
quote:
En dat zit mij toch dwars, want als er eentje is die echt altijd eerlijk is, dan is hij het wel.
En zomaar opeens laat men dat vallen
pi_60477311
quote:

Deaud NMNS
pi_60477319
Een tweede keer naar bed sturen, gaat niet lukken hè?
Go hard or go home
pi_60477364
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
Een tweede keer naar bed sturen, gaat niet lukken hè?
Een opblaaspop is ook niet alles.
pi_60477403
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef tipsch het volgende:

[..]

Een opblaaspop is ook niet alles.
Heb ik geen ervaring mee. Jij ?
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:06:08 #263
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60477423
Huub liegt niet. Hij bekijkt het alleen vanuit een ander perspectief. Zo heeft iedereen zijn eigen waarheid.
Snooker is top!!!
pi_60477477
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef sunny16947 het volgende:
Huub liegt niet. Hij bekijkt het alleen vanuit een ander perspectief. Zo heeft iedereen zijn eigen waarheid.
Dus Brian en Amanda hebben ook best wel gelijk

En Jaap natuurlijk, die heeft het "grootste" gelijk
pi_60477528
De wereld is gek geworden, één grote DGK, met als einddatum 2012. De hamvraag: Wie zijn de streamers?
pi_60477565
Ja, ik niet. Ik moet heel de wereld redden én ik heb nog maar 4 jaar. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.
Zo moe, zo moe.
Go hard or go home
pi_60477609
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
Ja, ik niet. Ik moet heel de wereld redden én ik heb nog maar 4 jaar. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.
Zo moe, zo moe.
Ik vind je een wereldwijf, ondanks je cyclus ram je gewoon positief door. Waarbij ik mij wel een beetje afvraag wie de klapjes op mag vangen
pi_60477709
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind je een wereldwijf, ondanks je cyclus ram je gewoon positief door. Waarbij ik mij wel een beetje afvraag wie de klapjes op mag vangen
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's. Morgen haat ik mezelf nog meer. Nu wil ik mezelf slaan en liposuccen maar ik kan de tuinslang niet steriel krijgen. Heb nog maar 5 ml Sterilon.
Lekker geslapen?
Go hard or go home
pi_60477740
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

noekje vangt alle klapjes op, zelfs voor mij. (Noek )
pi_60477769
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's. Morgen haat ik mezelf nog meer. Nu wil ik mezelf slaan en liposuccen maar ik kan de tuinslang niet steriel krijgen. Heb nog maar 5 ml Sterilon.
Lekker geslapen?
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:20:46 #271
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60477787
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee, jouw resumé klopt niet helemaal.
Dat Huub een blauw oog had kwam door een maffe vent die onder de coke zat én aan Claire zat, dus Huub moest wel ingrijpen. Wat voor kerel ben je als je dat niet doet?
dude! dat wordt happen naar de baas
pi_60477839
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Omdat je het waard bent!
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:22:53 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60477846
quote:

[..]

Lekker geslapen?
Noekje, you make me smile...
pi_60477893
quote:

[..]

Lekker geslapen?
Ja mams..... Maar nu ben ik weer de hele nacht wakker natuurlijk, positieve is natuurlijk dat niemand hier dan last van mij heeft

Bounty's zijn gaaf, schoonheid zit van binnen Dikkertje Dap, daarnaast kun je als excuus opvoeren dat je twee keer zwanger was
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:26:01 #275
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60477913
Heb je dat ook weleens,

dat je een ijskast open doet

en iets ziet bewegen?
pi_60477917
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Jij lijkt mij ook te goed voor deze wereld, in ieder geval voor Fok
pi_60477947
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je dat ook weleens,

dat je een ijskast open doet

en iets ziet bewegen?
Eén keer, dat was m'n wijlen schoonmoeder
pi_60478001
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wat voor kerel ben je als je dat niet doet?
Dat wil jij niet weten
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:29:52 #279
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60478023
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

schoonheid zit van binnen
ja en lelijkheid zit van buiten
pi_60478088
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jij lijkt mij ook te goed voor deze wereld, in ieder geval voor Fok
Daarom heb ik ook een hekel aan het verwijderen van subversieve elementen. Maar ik doe het wel, het is gewoon nodig
pi_60478128
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook een hekel aan het verwijderen van subversieve elementen. Maar ik doe het wel, het is gewoon nodig
Bij het verwijderen van de één, staat onmiddelijk de ander op, vanwege de ontstane ruimte
pi_60478193
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Bij het verwijderen van de één, staat onmiddelijk de ander op, vanwege de ontstane ruimte
Voor de overigen worden de regels duidelijk, dat helpt, echt.
pi_60478308
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Voor de overigen worden de regels duidelijk, dat helpt, echt.
Regels zijn er om een gebrek aan overwicht te camoufleren, derhalve een zwaktebod. ( beetje flauw, beetje waarheid )
Maar er is dus weer eentje richting Heimat?
pi_60478339
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oude tijden herleven, terwijl ik naar bed wordt gestuurd
Hé deze had je nog tegoed van mij !

bij deze

en nu een peuk toch

hebben we ook weer gehad ...............
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:45:15 #285
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60478370
quote:

Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's.
Morgen haat ik mezelf nog meer.
Noekje het is bijna voorbij, 1 keer per maand die bounty's moet kunnen,
sommige cyclus houden ook nog 2, 3 liters vast, het komt allemaal goed,

Leuk uitje? 3 augustus is de fandag van Huub en Jaap.

Kaarten bestellen op www.rocketmiljonairs.nl voor 7.50,

locatie Het Blauwe Meer in Loon Op Zand.

http://www.experience-island.nl/
pi_60478398
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

overwicht te camoufleren,
Zelfs hier lees ik overgewicht in.
Ik ga naar de weegschaal en dan naar bed. Ik ben te kwetsbaar nu.
Go hard or go home
pi_60478415
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Noekje het is bijna voorbij, 1 keer per maand die bounty's moet kunnen,
sommige cycles houden ook nog 2, 3 liters vast, het komt allemaal goed,

Leuk uitje? 3 augustus is de fandag van Huub en Jaap.

Kaarten bestellen op www.rocketmiljonairs.nl voor 7.50,

locatie Het Blauwe Meer in Loon Op Zand.

http://www.experience-island.nl/
Oh ja, de fandag!
Go hard or go home
pi_60478416
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Hé deze had je nog tegoed van mij !
ff wachten, eerst even scheren
pi_60478426
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

dude! dat wordt happen naar de baas
Dude? Hahaha
pi_60478461
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Regels zijn er om een gebrek aan overwicht te camoufleren, derhalve een zwaktebod. ( beetje flauw, beetje waarheid )
Maar er is dus weer eentje richting Heimat?
Waarschijnlijk zelfs twee. Inspectieronde gemaakt op mijn fietsje vanavond maar niemand meer aangetroffen.
pi_60478469
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Je kunt beter een bounty op die weegschaal leggen, dan zul je zien dat die naald niet beweegt. Dat is veel geruststellender. Slaap lekker strakkies
pi_60478474
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ff wachten, eerst even scheren
laat dat scheren maar zitten ik wil het NU !
pi_60478505
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zelfs twee. Inspectieronde gemaakt op mijn fietsje vanavond maar niemand meer aangetroffen.
En nu voel je je toch een beetje boeman en schuldig
pi_60478518
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

laat dat scheren maar zitten ik wil het NU !
Dus ehm, je wilt nu m'n bekkie vol spammen?
pi_60478529
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En nu voel je je toch een beetje boeman en schuldig
Neuh, was tuig van de richel.
pi_60478541
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef noekje het volgende:

[..]

It's a state of mind Noekje, derde dag zeker?
Overmorgen ben je weer slank
pi_60478555
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dus ehm, je wilt nu m'n bekkie vol spammen?

la maar.........
pi_60478612
Straks hier verder, zo Huub wil en wij leven Commotie om Huub # 41
pi_60478625
Straks vullen we nog hele topics zonder Huub.
pi_60478631
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Neuh, was tuig van de richel.
It takes one to know one
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:58:06 #301
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60478638
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:48 schreef -Blurk- het volgende: