Nee, niet op teentjes getrapt mijnheer de moderator. Ik weet en ken je fixatiequote:Op donderdag 31 juli 2008 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?![]()
Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
Hoe ik het soms online wel eens met je kan zijn, vind ik dit een vreselijk misselijke reactie, en op de persoon gespeeld. Ik snap ook niet waarom, waar deze persoon je verdedigd heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoe zit je fysiek aan een online, fictieve vrouw?
of erger...een fictief dating profiel op die date reclames die nu op rtl zijn
Ik noem een berg karaktertrekken op die ik zo heb ingeschat van de beeldschermpjes maar eigenlijk ken ik je niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dankjewel lieve Kaat,
ach weet je, Bekende Nederlander betekent alleen maar dat heel veel mensen je kennen, thats all!!!!!!!!
Daarnaast denken dan mensen zoals nmns dat ze zomaar van alles over je, ongefundeerd, mogen vinden en dat ze dan nog gelijk hebben omdat ze je "kennen"
maar het is ook niet erg,
er zijn ook ergere dingen in het leven, en het fascineert mij enorm, een van de redenen dat ik hier ben, want ook al ben ik het vaak niet met figuren als nmns eens, zij hebben een stuk meer inhoud dan de gemiddelde "tegenstander" van Huub, dus ga daarom graag de discussie met ze aan
respect 2 fok
Wie is hier nou gefixeerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet op teentjes getrapt mijnheer de moderator. Ik weet en ken je fixatie![]()
En ja, als iemand aan een eventuele vriendin van mij zit, ga ik daar tussen staan en niet gelijk iemand een zwiep verkopen (tenzij jij het bent, maar dat snap je natuurlijk wel)
Dus jij -en jouw vriendenkring- rammen er altijd gewoon op losquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:09 schreef Gert het volgende:
Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?![]()
Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hoe zit je fysiek aan een online, fictieve vrouw?
of erger...een fictief dating profiel op die date reclames die nu op rtl zijn
Heb verdikke vier keer die vorige post zitten tikken omdat de verbinding zo ruk is hier, hahaha..quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:05 schreef Huubdgk het volgende:
ja en weet je Juud, je moest eens weten hoeveel ik wegloop,
je hebt echt last van negatieve reacties, gelukkig vallen die in het niet bij de positieve maar vooral bij het uitgaan heb je die reacties er echt wel bij zitten. en ik niet alleen, iedereen die in de GOuden kooi heeft gezeten, of big brother...
vroeger als iemand van een afstandje had gezegd tijdens het uitgaan over mijn vriendin daar heb je die hoer en ik hoorde dat, had die persoon een probleem, een groot probleem. Nu doe ik alsof ik het niet hoor. En dat kost mij veel moeite maar het lukt mij wel,
ik trek alleen de grens bij het fysiek lastig vallen van ons, als iemand dat doet prima, dan doe ik fysiek terug. Zo simpel is het, en als ik dan een agressieveling ben...prima! Dan maar dat, woorden en scheldwoorden leg ik allang bij mij neer, en het is echt niet zo dat dat veel gebeurt, maar als je na 1 uur snachts nog aan het stappen bent, is het ongveer 5 op de 100 reacties, en aangezien echt IEDEREEN reageert als je snachts uitgaat, krijg je op een gemiddelde avond echt wel 30 keer hoer of homo naar je hoofd geslingerd en die leg ik allemaal naast mij neer, precies de reden dat ik niet meer echt dronken ben in het publiek want dan kan ik mij NIET inhouden als iemand dat zegt, maar goed nogmaals wil ook niet de positieve reacties onbetuigd laten, want voor iedere 30 keer hoer is er dus 570 keer iets positiefs..........
En voor deze reactie ook een dikke vette:quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Musje456 het volgende:
Hoe ik het soms online wel eens met je kan zijn, vind ik dit een vreselijk misselijke reactie, en op de persoon gespeeld. Ik snap ook niet waarom, waar deze persoon je verdedigd heeft.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is hier nou gefixeerd.![]()
Maar je hebt het rijk weer voor jezelf, ik ga pitten.
Truste.
dit is een reactie op nmns, hoewel hij als ik hier ben soms wat gematigder lijkt, kunnen we niet echt zeggen dat we het hier over een pro huub user hebben he!quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Hoe ik het soms online wel eens met je kan zijn, vind ik dit een vreselijk misselijke reactie, en op de persoon gespeeld. Ik snap ook niet waarom, waar deze persoon je verdedigd heeft.
echt waar, je mag zelf de ene na de andere loze opmerking maken, maar zodra iemand (overduidelijk) een diss naar je maakt die je vooral niet te serieus moet nemen, want notabene 1 post daarvoor spreek ik nog mijn respect voor je uit, ga je zo lopen doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dat is het juiste verweer Huub, vol met steekhoudende argumenten, het snijdt erg veel hout
![]()
Anyway, ik begrijp wel dat je af en toe een draai om je oren krijgt.
Gelijk "op los rammen" is weer een andere uiterste hè.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dus jij -en jouw vriendenkring- rammen er altijd gewoon op los
Kan ik mij nauwelijks bij jou voorstellen.
Héé "BN'er"s op fok is natuurlijk wel leuke reklamequote:Op donderdag 31 juli 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop maar weer weg
![]()
Btw, ik had het rijk alleen, totdat ik een posting plaatste en jij het natuurlijk nodig vond om als een duveltje uit een doosje om de hoek te komen kijken en kritiek moest leveren op mijn manier van posten. Het is iets persoonlijks hé.....kan niet anders!
Jij ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelijk "op los rammen" is weer een andere uiterste hè.
Maar als mijn vriendin wordt lastig gevallen en ze vraagt om hulp, dan ga ik niet eerst eens kijken of er personeel is dat me kan helpen, maar duw ik die vent van d'r af.
En daarna zou ik ook het liefst niet vechten, en het vermijden als het even kon. Als zo'n gast echter achter je aan blijft lopen en op een gegeven moment zelfs in de aanval gaat, dan heb je weinig keus denk ik.
Ik zou het mezelf of vrienden in iieder geval niet verwijten, als ze dan een keer goed uithalen.
Maar ik ging naar m'n nest, veel plezier nog.
Ik vond je een regelrechte etter in DGK, een lamstraaltje. Maar goed, DGK is over en je bent irl heel anders en niet agressief, althans, dat vertelde je. 't Is even wennen voor mij, maar ik doe echt mijn best.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dit is een reactie op nmns, hoewel hij als ik hier ben soms wat gematigder lijkt, kunnen we niet echt zeggen dat we het hier over een pro huub user hebben he!
Raar dat je dat niet begrijpt APK: op de persoon spelen is is wat jij telkens onderhand doet. Jouw reatie krijgt ook een dikke vettequote:Op donderdag 31 juli 2008 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
En voor deze reactie ook een dikke vette:
Plus een:
iedereen die reclame met mijn naam maakt klaag ik aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé "BN'er"s op fok is natuurlijk wel leuke reklame
vergeet niet, ik maak die ruis niet, Jaap kiest ervoor om onder een steen ergens op de veluwe te leven, Amanda en Brian vertoeven in de hotspots (maar daar kwam Amanda toch altijd al zegmaar) het een is neit beter dan de ander, maar het een doet wat meer stof opwaaien dan het andere......quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond je een regelrechte etter in DGK, een lamstraaltje. Maar goed, DGK is over en je bent irl heel anders en niet agressief, althans, dat vertelde je. 't Is even wennen voor mij, maar ik doe echt mijn best.
Maar ja, als rondom jouw persoontje iedere keer die ruis in de media komt (ik hoor die ruis niet bij Brian, Jaap of Amanda), dan wordt ik zomaar weer terug geworpen in negatief denken over je. Doe dat dan ook niet man....![]()
Slaap lekker
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:29 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hou op...het wordt zielig..nee echt kappen nou!
Ja lekkere boel zeg! Stel ik voor jouw link op mijn site te gooien en nu dit weer, wat wil je nou, reclame of geen reclame en dan overigens wederzijds genoegen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
iedereen die reclame met mijn naam maakt klaag ik aanwelterusten mensen!
Mutsmonique rules de pan uit, hoeveel filmpjes die wel niet heeft gemaakt, vele uren per dag heeft ze daar werk aan gehad en konden wij altijd alles terugkijken....een topper.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:31 schreef Kaat38 het volgende:
Laat die nederlanders dat maar fijn denken zou ik zeggen, merendeel van de mensen kent je niet of door de streams wel alhoewel daar ook oetmeloenen tussen zitten die je een vervelend mannetje vinden maar oké, dat is hun kant, gedachte, whatever! Gewoon doorgaan en genieten zou ik zeggen, je gaat top!
En haal die dvd van mutsmonique he bij Ben en je mag haar ernstig bedanken want ze heeft er maanden werk aangehad
Slaap lekker kleine etter...quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ach ja, we hebben het er nog wel een keer over denk ik (volgende week party over spanje verhaal)
jij ook lekker slapen
Het was mij geheel onduidelijk op wie jij reageerde, maar dat hebben wij wel vaker.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Musje456 het volgende:
Plus eenReageer op Huub, dit topic gaat immers over hem?!
bespaar me....quote:btw tegen dit soort shit moet ik normaal opknokken op het internet... de eerste keer dat ik op een negatieve reactie ben ingegaan (buiten fok om)
Indien je dat onduidelijk is kan je een pm sturenquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Het was mij geheel onduidelijk op wie jij reageerde, maar dat hebben wij wel vaker.
En ik reageer op wie ik wil.
12 uur per dag soms!!!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mutsmonique rules de pan uit, hoeveel filmpjes die wel niet heeft gemaakt, vele uren per dag heeft ze daar werk aan gehad en konden wij altijd alles terugkijken....een topper.
My first Huubquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
iedereen die reclame met mijn naam maakt klaag ik aanwelterusten mensen!
Ja ik wil umquote:
Ooit meegedaan aan een prutmarathon? Dan weet je wat een moddergevecht isquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
Jullie mogen hem van mij hebben damesKrijgen we een moddergevecht?!
Kaat heeft gewonnenquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
Jullie mogen hem van mij hebben damesKrijgen we een moddergevecht?!
noppes, zie posting boven, ik heb hem weggegevenquote:
Als Claire dit leest fluistert ze iets in Huub's oor en dan komt er oorlog hoor!quote:
Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ooit meegedaan aan een prutmarathon? Dan weet je wat een moddergevecht isenneh nee hoor, jullie mogen hem hebben alhoewel een zekere blonde dame dat niet gaat pikken vermoed ik zo.
Ik ben ook blond, heeeeeeeel blondquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Als Claire dit leest fluistert ze iets in Huub's oor en dan komt er oorlog hoor!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Als Claire dit leest fluistert ze iets in Huub's oor en dan komt er oorlog hoor!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:56 schreef Kaat38 het volgende:
Musje, meen je niet, eeeeeeeeeeeh ff serieus: ooit echt meegedaan aan een prutmarathon?
Ik bedank ook, Huub belongs to Claire....quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:54 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik denk dat Claire dan wint, want er zijn geen mede contestors?
Ja, Soury is er nog
En dan tegen mij zeggen dat ik (ontopic) bagger via PM moet doen.quote:
Ik zeg verder niks meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ofwel, dan moet ik er maar vanuit gaan dat je nooit zo maf bent geweest?
Die types heb je iid. Lonken en loeren en afwachten wat er gebeurd. Onder die catagorie valt Clair zeker niet. Dat zijn valse wijven. Maar ze zijn er zeker wel ..En geen idee hoe hun sex daarna is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sommige vrouwen schijnen dat wel leuk te vinden, hun vriend aanzetten tot geweld (ooit gelezen). Ze schijnen daar nadien de beste sex door te hebben.....
Er is een topic over, sex tussen lange vrouwen en kleine mannen. Heel leerzaamquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die types heb je iid. Lonken en loeren en afwachten wat er gebeurd. Onder die catagorie valt Clair zeker niet. Dat zijn valse wijven. Maar ze zijn er zeker wel ..En geen idee hoe hun sex daarna is.
Ging dat niet over iets heel anders dat wel met Huub te maken had en mijn opmerking over een persoonlijke aanval???quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat ik (ontopic) bagger via PM moet doen.
FFS.quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:11 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ging dat niet over iets heel anders dat wel met Huub te maken had en mijn opmerking over een persoonlijke aanval???
En deze uitspraak is opnieuw wel erg persoonlijk en terugkomend op dat ene feit, nietwaar?
Geef eens antwoord in plaats van ongenuanceerde tegenreacties te geven (ik heb het woord bagger nooit genoemd nl, dat doe jij).
Heel okquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
FFS.![]()
Wij zullen elkaar nooit begrijpen en daar ben ik overigens ook erg blij om.
Zullen we het hier gewoon bij laten?
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga ook pitten, eerst nog even drie muggen doodmeppen. Is dat geoorloofd geweld??
Trusten allen!
Kom je hier eerst verkondigen wat voor walgelijks je hebt moeten aanhoren en wil je ons hetzelfde laten ondergaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Iemand die nummers van Brian op z'n hyves al gezien? Misschien al uitgekauwd hier, maar ik kom er net pas achter. WAL-GE-LIJK, 'Alleenstaande Moeder', ik moest bijna huilen van oorpijn. Die liedjes van hem tonen zo perfect het brok kansloosheid dat die gast voorstelt
Hier te vinden: http://brianaire.hyves.net/
Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Iemand die nummers van Brian op z'n hyves al gezien? Misschien al uitgekauwd hier, maar ik kom er net pas achter. WAL-GE-LIJK, 'Alleenstaande Moeder', ik moest bijna huilen van oorpijn. Die liedjes van hem tonen zo perfect het brok kansloosheid dat die gast voorstelt
Hier te vinden: http://brianaire.hyves.net/
Dat zegt ie toch nergens?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijn
Wel cool dat de anti's hier Brians site komen spammen, huub moet dat zelf doen![]()
Wat zegt ie nergensquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch nergens?
Je kan ook zeiken om t zeiken hoor![]()
Bemoei je er niet meequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
Ja ja!
Die P staat die voor Pavlov?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijn
Net zoals jij alles van hem altijd in het negatieve trektquote:
O ja dat was ik vergeten, je bent nog steeds bezig "ons" een spiegel voor te houden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zoals jij alles van hem altijd in het negatieve trekt
Sommigen zouden wel wat glassex kunnen gebruiken, maar ik nou eenmaal onvermoeibaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja dat was ik vergeten, je bent nog steeds bezig "ons" een spiegel voor te houden.
Helpt dat dan echt tegen massale blindheid?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sommigen zouden wel wat glassex kunnen gebruiken, maar ik nou eenmaal onvermoeibaar
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt dat dan echt tegen massale blindheid?
Helemaal niet! Ik wil die taartquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent in een goed humeur, da's mooi![]()
je zou het uit moeten proberen, misschien zie jij dan alles ook wat breeder.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt dat dan echt tegen massale blindheid?
Streamlocks zijn gekomen nadat fans, bij het zien van beelden waarin hun idool er ongezouten van langs kreeg, sponsors en werknemers gingen lastig vallen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
Oh, die streamlocks hadden natuurlijk geen fuck met de fans te maken maar omdat de bewoners zich niet konden gedragen. Lekker makkelijk om dat op de streamers te gooien maar zo werkt het niet want er kwam nooit zomaar een streamlock op omdat het verbaal te hard ging.
Ik ben opgegevenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:37 schreef blomst het volgende:
[..]
je zou het uit moeten proberen, misschien zie jij dan alles ook wat breeder.
dus volgens jou vinden de mensen die Brian zijn nummers niets vinden, de nummers van Huub en Jaap geweldig????quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel cool dat de anti's hier Brians site komen spammen, huub moet dat zelf doen![]()
Ja maar jij ziet alles vanuit de kant dat de streamers fout waren. Ik zie dat heel anders. Ik vind dat er heel veel gekut is door de redactie. Komen we ook niet uit, wij twee. Als zij (de bewoners) gewoon hun handen thuis zouden houden, zo moeilijk is dat niet toch, dan was het niet nodig geweest. Ik zie het als een reactie op een actie die er op voorhand al niet had moeten zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Streamlocks zijn gekomen nadat fans, bij het zien van beelden waarin hun idool er ongezouten van langs kreeg, sponsors en werknemers gingen lastig vallen.
Streamlocks zijn gekomen doordat de regie wel moest sjoemelen met de regels (wie sloeg wie nu eerst en hoe hard was het) vanwege de continuïteit. Iedere week drie personen eruit gooien zou de dood in de pot zijn voor het TV maken. Fans was dat niet uit te leggen, dus dan maar streamlock om het in het ongewisse te laten.
Tot zover mijn idee over Streamlocks....
je haalt regie en redactie door elkaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Streamlocks zijn gekomen nadat fans, bij het zien van beelden waarin hun idool er ongezouten van langs kreeg, sponsors en werknemers gingen lastig vallen.
Streamlocks zijn gekomen doordat de regie wel moest sjoemelen met de regels (wie sloeg wie nu eerst en hoe hard was het) vanwege de continuïteit. Iedere week drie personen eruit gooien zou de dood in de pot zijn voor het TV maken. Fans was dat niet uit te leggen, dus dan maar streamlock om het in het ongewisse te laten.
Dat sjoemelen met de regels was niet nodig geweest, als ze Amanda naar huis hadden gestuurd na het koffie gooien, hadden de andere spelers zich wel aan de regels moeten houden, wilden ze nog winnen, maar ja Amanda was wel diegene die met haar blote borsten op de streams rond liep, en dat vonden de programma makers toch net iets belangrijker.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sluit me er helemaal bij aan, de gezemel steeds dat het de schuld van de streamers is , slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
Oh, Huub . Ik ben bijgelezen, trouwe hond die ik ben en ik ga ergens op terugkomen.
Oh, die streamlocks hadden natuurlijk geen fuck met de fans te maken maar omdat de bewoners zich niet konden gedragen. Lekker makkelijk om dat op de streamers te gooien maar zo werkt het niet want er kwam nooit zomaar een streamlock op omdat het verbaal te hard ging.
Dat was em.
Alsof Huub zo'n lieverdje was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat sjoemelen met de regels was niet nodig geweest, als ze Amanda naar huis hadden gestuurd na het koffie gooien, hadden de andere spelers zich wel aan de regels moeten houden, wilden ze nog winnen, maar ja Amanda was wel diegene die met haar blote borsten op de streams rond liep, en dat vonden de programma makers toch net iets belangrijker.
Nog maar een keer lezen, Suikeroompje, je begrijpt het dus niet goed.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je haalt regie en redactie door elkaar![]()
anyway begrijp ik nu goed dat Huub een Zweed heeft geslagen en het geen eens op zn weblog heeft gezet maar dat het via de party naar buiten is gebracht? dus Huub bericht er wel over als ie slachtoffer is maar als hij zelf klappen geeft dan zwijgt ie liever..
gewoon 1 ton boete jonguh!!! en de volgende keer een exit, en al je activiteiten worden ingetrokken!!!![]()
nee, die was ook geen lieverdje, maar de heren van de redactie hadden op fok net aangegeven dat de regels streng zouden worden gehanteerd, ook het gooien met glazen,kopjes koffie en wijn e.d, en vlak daarna gooide Amanda haar kopje koffie naar \Huub.quote:
Komen wij ook niet uit. Ik spreek overigens de redactie niet vrij, maar heb voor hen veel meer clementie dan voor die gekken die sponsoren gingen benaderen en/of werknemers gingen bedreigen. Dan heb ik het nog niet eens over familieleden van spelers die over en weer lastig gevallen werden. Gewoon te gek voor woorden, stelletje mallotige low lives die zich daar mee bezig hielden. (Ik zal dan nu maar expliciet vermelden dat die types op Fok voor zover mij bekend niet aanwezig waren)quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet alles vanuit de kant dat de streamers fout waren. Ik zie dat heel anders. Ik vind dat er heel veel gekut is door de redactie. Komen we ook niet uit, wij twee. Als zij (de bewoners) gewoon hun handen thuis zouden houden, zo moeilijk is dat niet toch, dan was het niet nodig geweest. Ik zie het als een reactie op een actie die er op voorhand al niet had moeten zijn.
En dan hadden ze hun kop moeten houden over de regels, en dat on stream voor te lezen. Fysiek geweld betekent een onmiddelijke verwijdering van de villa. Schop hier, spuug daar en kopstoot boven, klap onder maar iedereen bleef zitten waar die zat. En dan ligt het aan de streamers terwijl zij zo dom waren om de regels te maken en bekend te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat sjoemelen met de regels was niet nodig geweest, als ze Amanda naar huis hadden gestuurd na het koffie gooien, hadden de andere spelers zich wel aan de regels moeten houden, wilden ze nog winnen, maar ja Amanda was wel diegene die met haar blote borsten op de streams rond liep, en dat vonden de programma makers toch net iets belangrijker.
Gevoelsmatig denk ik ook in die richting. En dan hebben we het nog niet over enorme branden op Rhodos en bomaanslagen in Spanje, beide vlak na zijn vertrek. Het wordt allemaal wel erg verdachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
anyway begrijp ik nu goed dat Huub een Zweed heeft geslagen en het geen eens op zn weblog heeft gezet maar dat het via de party naar buiten is gebracht? dus Huub bericht er wel over als ie slachtoffer is maar als hij zelf klappen geeft dan zwijgt ie liever..
Da's fijn maar dat is wel maanden gezegd. en als ik dan Huub lees over de streamlocks en over wel of geen streams, steek die hand dan maar eens fijn in eigen boezem wb de redactie en de bewoners. Ik word er kriegel van iig, achteraf zeggen dat de de SL's de schuld van de streamers zijn maar ondertussen wel veel geld hebben ontvangen van diezelfde streamers. Ik weet niet of het mijn cyclus is of dat ik me echt erger aan zulke opmerkingen. We zullen het morgen weten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
(Ik zal dan nu maar expliciet vermelden dat die types op Fok voor zover mij bekend niet aanwezig waren)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mijn cyclus is of dat ik me echt erger aan zulke opmerkingen. We zullen het morgen weten.
En zo heb ik er nog wel een paar. Wat dacht je van de naaldhak in Huub's rug? De schop van Natasia bij Jaap. Die dat volgens mij express deed omdat ze eruit wilde. Laten ze het aan een speler over of ze wel of niet mag blijven huhhh? Een Amanda die met bloempotten en stenen smijt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft daar wel een opmerking over gemaakt op zijn log, alleen niet het hele verhaal gepost. Ik wist inmiddels al wel wat er was voorgevallen, dus zo´n geheim of stilgehouden heeft ie dat niet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je haalt regie en redactie door elkaar![]()
gewoon 1 ton boete jonguh!!! en de volgende keer een exit, en al je activiteiten worden ingetrokken!!!![]()
Men, in dat soort dingen leek Amanda echt nog een puber, stampvoeten en mokken als een klein kind, als ze haar zin niet kreeg, spoiled als ze was.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En zo heb ik er nog wel een paar. Wat dacht je van de naaldhak in Huub's rug? De schop van Natasia bij Jaap. Die dat volgens mij express deed omdat ze eruit wilde. Laten ze het aan een speler over of ze wel of niet mag blijven huhhh? Een Amanda die met bloempotten en stenen smijt.
Dan nog even over de rijbewijsstemming. Waarom was Amanda zo over de pis? Omdat (en dat werd duidelijk gezegd door haar) het hele lespakket vooraf al door Amanda's moeder was gekocht!!!!!! Ze was zelfs pist omdat het zo laat erin gebracht werd, nadat haar theorie verlopen was.
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:35 schreef noekje het volgende:
Er zat er geen één met schone handen. Daarom vind ik het argument dat het aan de streamers lag, zo ergelijk.
Dus omdat Huub dat denkt, is het zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?
Huub heeft ook gezegd dat de SL's er waren omdat de streamers zo heftig reageerden en ook dat hij wel redenen kan verzinnen om geen streams uit te zenden. Ja en dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.quote:
Waar komt die man opeens vandaan? Die Neemmenietdinges. Huub is de man die ik moet hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.
Sjezus, zelfs als-ie eiindelijk naar z'n nest is, moet het nog over die goedzak gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.
Wrs heeft Flens of een andere randdebiel van de REDACTIE hem dat op de mouw gespeld en Huub neemt dat voor waar aan. Nogal kort door de bocht van Huub, streamers weten beter. Hoe groot wat vloerkleed van het hokje ook alweer?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
Huub heeft ook gezegd dat de SL's er waren omdat de streamers zo heftig reageerden en ook dat hij wel redenen kan verzinnen om geen streams uit te zenden. Ja en dus.
Ga dan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben heul niet naar m'n nest
Ik vind Huub nogal goedgelovig en te goed van vertrouwen. Dus ja, ik denk ook dat hij teveel te gemakkelijk aanneemt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs heeft Flens of een andere randdebiel van de REDACTIE hem dat op de mouw gespeld en Huub neemt dat voor waar aan. Nogal kort door de bocht van Huub, streamers weten beter. Hoe groot wat vloerkleed van het hokje ook alweer?
En nu heb ik dus weer dit nummer in mijn hoofd:quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
Whehehe, dat was heerlijk meelezen gisteren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
Huub, heb je nog contact met Brian gehad onlangs? Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
En toch denk ik dat als ik zwart zou zijn, ik dat ook zou zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Gaat je zorg als moderator nu niet erg ver?
Ging je niet naar bed dan? Ik snap er niks van. Gert zei dat jij naar bed was. Jij zegt van niet dus dan moet je nog gaan. Wat een verwarrende toestand toch allemaal. Ik wil ongecompliceerde buggyseks en praten met Huub. Da's alles wat ik wil.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Nah, ik moet naar bed, trusten dan maar
![]()
![]()
![]()
raar mens die noek
Oef wat erg.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu heb ik dus weer dit nummer in mijn hoofd:
Ja. Midden/eind jaren 80. Toen sliep mijn toenmalige vriendje een keertje bij me en midden in de nacht zat ik recht overeind in bed om te roepen: In fact don't take it seriously, we're only buggin'. Om vervolgens weer als het roosje dat ik ben verder te slapenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
Oef wat erg.![]()
Dat was nog een vétte hit ook destijds volgens mij.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Midden/eind jaren 80. Toen sliep mijn toenmalige vriendje een keertje bij me en midden in de nacht zat ik recht overeind in bed om te roepen: In fact don't take it seriously, we're only buggin'. Om vervolgens weer als het roosje dat ik ben verder te slapen.
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:29 schreef Gert het volgende:
Maar goed, de zielepijn van Brian. (en dús waarschijnlijk de fysieke pijn van Amanda). Huub, hoe is het met onze voormalige soapsterren?
Was dat de beruchte koffieman? Die bij alle acties toevallig net bij het koffieapparaat stond?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
bij dat incident was het meer dan duidelijk dat er achter niemand zat op te letten, want de actie werd wel een kwartier lang doorgesproken voor hij werd uitgevoerd.
Jups, thuiswedstrijdquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:33 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, thuiswedstrijd
O... op donderdag? Nou ja, in Spanje hing hij toch ook voortdurend rond in internetcafé's.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:33 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?
Twents voor boerenkool geloof ik en daar gaan ze dan omheen dansen enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?
Oldenzaal wordt pas in 2012 op het internet aangesloten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef Gert het volgende:
O... op donderdag? Nou ja, in Spanje hing hij toch ook voortdurend rond in internetcafé's.
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef APK het volgende:
Twents voor boerenkool geloof ik en daar gaan ze dan omheen dansen enzo.
Heb daar ook een tijd in de buurt gewoond.
Ingrediënten van Oldenzaalse boeskoolquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?
Dát was pas spraakmakende tv.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In die dorpen heb je altijd van die oogstfeesten, daar zal deze ook wel toe behoren. Gecombineerd met een halve kermis, soms nog vee wat verhandeld moet worden, etc.
"t Is nu alleen nog maar "brommers kieken" kutzooiquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.
En zuup'n en brekk'n.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"t Is nu alleen nog maar "brommers kieken" kutzooi
Oewoewoewoewoewoewoe!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.
Dat Huub nog bestaatquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoep'n en op de proeme kroep'n.
Hè Huub?
Zwientie tik'n.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.
Op de één of andere manier klinkt dat zomaar niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hè Huub?
En toep'n toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
Hè Huub?
Works like a charm in bepaalde streken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op de één of andere manier klinkt dat zomaar niet aantrekkelijk
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toep'n toch?
En heb je een dikke vriendin, dan kende op d'r reet toepen met een krat bier dr neffe.
Hier dan.
Ja, heb het drie avonden gekeken op SBS, was idd leuk om te zienquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Works like a charm in bepaalde streken.
Ooh, zo keek ik zaterdag nog naar een stukje Zwarte Cross. Ik moest daar zo om lachen.
Nee, dat komt hier uit de buurt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:dat komt niet bij ons uit de buurt skattie
![]()
En dan ei un vette meid, die kan op heur reet toep'n met un krat bier d''r noast
Brabants.....klinkt altijd zo liefquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat komt hier uit de buurt.
Da wijf da het zunne dikke reet, daar kende op toepe mee un krat bier er neffe.
Uh oh.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe heet het meisje in Spanje waar Huub mee heeft gezoend?
- Brenda
- Vanity
- Chantal
- Patricia
Van de Hyves van Brian, blijkbaar.
Het kan wel een fan geweest zijn die hij een kusje gegeven heeft. Misschien toen ze samen met hem op de foto ging. Jemig, een zoentje, wat errugquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat Huub geen kwaad woord over Brian wil horen, of spreken. En is deze poll zijn dank??? Zegt meer over Brian dan over Huub denk ik.
Of een bezopen lebberpartij, waarna hij haar nog even flink gevingerd heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:45 schreef -Blurk- het volgende:
Het kan wel een fan geweest zijn die hij een kusje gegeven heeft. Misschien toen ze samen met hem op de foto ging. Jemig, een zoentje, wat errug
Kan ook nog, wie weetquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:47 schreef APK het volgende:
[..]
Of een bezopen lebberpartij, waarna hij haar nog even flink gevingerd heeft.
Ja, das een flinke tegenvaller he.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat Huub geen kwaad woord over Brian wil horen, of spreken.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe heet het meisje in Spanje waar Huub mee heeft gezoend?
- Brenda
- Vanity
- Chantal
- Patricia
Van de Hyves van Brian, blijkbaar.
oke oke, ik was maar tot hier bijgelezen maar nu moest ik even reageren, maar dat komt omdat ik je lief vind Noekje,quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar komt die man opeens vandaan? Die Neemmenietdinges. Huub is de man die ik moet hebben.
Oooohhh, dat wordt smullenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:01 schreef Huubdgk het volgende:
leuke jongen die Brian, zucht
nee ik heb met niemand gezoend op vakantie, zucht,
die Brian, grappenmaker...ben benieuwd of Amanda al vrij over haar telefoonnummer mag beschikken.........dat verhaal en nog veel meer HIER binnenkort op FOK
jij bent toch pro Brian he? ziek figuur ben je dan zeg...ik schrok zo enorm toen ik die filmpjes van held Brian tegen Amanda zag, niet normaal, dat was geen show maken, dat was puur gemeend....quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, das een flinke tegenvaller he.
Nee hoor, dat was beschermen en Amanda helpenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jij bent toch pro Brian he? ziek figuur ben je dan zeg...ik schrok zo enorm toen ik die filmpjes van held Brian tegen Amanda zag, niet normaal, dat was geen show maken, dat was puur gemeend....
Mooi weer om motor te rijden zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:05 schreef Huubdgk het volgende:
zo een heel klein beetje getrash talked, zal ff aan die Antiliaan vragen wat hij er mee bedoeld. Heb geen zin namelijk in een internet beef ofzo... (das brian taal dan begrijpt hij het...weet je)
als ik problemen heb doe ik dat meestal up close and personal, en in your face zegmaar
maar goed ik ga naar Oldenzaal, morgen mijn motorrijbewijs aanvragen! (ben ik nog niet eens aan toegekomen, bizar he) later iedereen
Ja, dat je mij een ziek figuur vindt is me bekend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jij bent toch pro Brian he? ziek figuur ben je dan zeg...ik schrok zo enorm toen ik die filmpjes van held Brian tegen Amanda zag, niet normaal, dat was geen show maken, dat was puur gemeend....
Jah wat waren dat gouden tijden Rat en Dellie..........quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat je mij een ziek figuur vindt is me bekend.
Ik was tegen de haatcampagne die door sommige figuren in de COS tegen Brian gevoerd werd. Elke dag opnieuw hem bespottelijk maken, niet bij zijn naam noemen (ze noemden hem Rat), dezelfde filmpjes tientallen keren per dag posten en jou constant ophemelen.
Er viel nauwelijks meer normaal te posten.
Ik hoop dan ook dat door de kortere duur van CBML zoiets niet weer gaat gebeuren.
Ze deden me altijd denken aan Tina en Ike Turnerquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Jah wat waren dat gouden tijden Rat en Dellie..........
geen filmpje nodig...........ik heb ze nog helder op mijn netvlies staan. Toen kon ik ook huub zn acties en uitlatingen nog plaatsen. Goh dat was genieten!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ze deden me altijd denken aan Tina en Ike Turner![]()
Met d'r slabek
Filmpje iemand?
Iets om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:01 schreef Huubdgk het volgende:
.ben benieuwd of Amanda al vrij over haar telefoonnummer mag beschikken.........dat verhaal en nog veel meer HIER binnenkort op FOK
Zou ze nu ook tegen hem durven zeggen dat hij zich voor de Intercity moet gooien? Er hangen immers geen camera's nu.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:49 schreef Dementor het volgende:
Ik zie het al zo voor me he..
B: Wil je stoer doen, wil je dat iedereen je belt?!
A: Je behandeld me als een klein kind, hou op man, doei!
Brani is een RAT, een Ike Turner: knoop dat es in je orenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
[quote]Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
[/quot
Wat loop jij nou af te geven op Brian?
Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.
Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
En jij heb graag kritiek op zijn taalgebruik, hij past zich niet aan en praat gewoon zoals hij wil praten.. Nogmaals in zijn eigen krachtPArraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan zijn we het toch echt niet eens, lieve Huub. Ik vind echt dat ze die damage control voor zichzelf deden, immers was er geen sponsor betrokken bij welke vechtpartij dan ook. Zij hadden regels opgesteld en op het moment dat Nederland kon zien dat die regels voor de kat z'n kut waren gemaakt, gooiden ze er een SL op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:59 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke oke, ik was maar tot hier bijgelezen maar nu moest ik even reageren, maar dat komt omdat ik je lief vind Noekje,
ja sl waren er in mijn ogen om heftige reacties van "fans" te voorkomen,
ja, als het dan al te erg mis ging, had je ook niet half nederland om exits aan het roepen.
Damage control aan alle kanten was volgens mij makkelijker met een SL,
veel eerlijker dan dit kun je het niet krijgen, maar goed dit is mijn persoonlijke mening, weet niet of dit policy was, want wij wisten namelijk niet dat er streamlock was
Als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen? Het is goddomme geen hond die op de bank schijt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
En jij heb graag kritiek op zijn taalgebruik, hij past zich niet aan en praat gewoon zoals hij wil praten.. Nogmaals in zijn eigen krachtPArraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hoi BQ ,wat een moed joh om nog te posten met die hitte...en jah wat hebben we genoten van die smerige rioolrat en die snol die zich amanda noemde......hoe kom je erop AMANDA!!!?????quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou ze nu ook tegen hem durven zeggen dat hij zich voor de Intercity moet gooien? Er hangen immers geen camera's nu.
Hoi Erica.![]()
In vond die acties van Brian maar raarquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
[..]
[/quot
Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.
Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
[..]
[/quot
hahahahahhahahahahahahahhahah
Gelukkig hebben ze daar de douche slang voor uitgevonden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
Ben jij stom ofzoo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch echt niet eens, lieve Huub. Ik vind echt dat ze die damage control voor zichzelf deden, immers was er geen sponsor betrokken bij welke vechtpartij dan ook. Zij hadden regels opgesteld en op het moment dat Nederland kon zien dat die regels voor de kat z'n kut waren gemaakt, gooiden ze er een SL op.
Oh en de beveiligingsmensen die niet in beeld wilden, en terecht natuurlijk, speelden ook mee. Imho had het écht niks met de streamers te maken.
[..]
Als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen? Het is goddomme geen hond die op de bank schijt.
brani slaat alleen zichzelf; pretty harmless cocksucker it is..quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Brani is een RAT, een Ike Turner: knoop dat es in je oren
Ike had assumed complete control over Tina's life, forcing her to work a gruelling tour schedule and beat her if she got out of line. According to Tina, and as she wrote in her 1986 bestselling autobiography, "I, Tina", her life with Ike was marked by near-constant physical and emotional abuse. By the late Sixties, Ike had become deeply involved with cocaine and alcohol and was prone to violent outbursts. Tina’s litany of his crimes against her include hitting her, pouring hot coffee on her face, burning her lip with a lighted cigarette, and forcing her to perform while ill and pregnant.
NOGMAALS HAHAHAHAH lang geleden dat ik deze bullshit gelezen heb hier kan je nagaan...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ben jij stom ofzoo?
Ze zaten in een spel en het ging om fokking 1 miljoen euro, dan kun je een hoop rechtvaardigen wat in de buitenwereld absoluut 'not done' zou zijn. Hij moest Amanda wel kort houden en Amanda liet dat toe en bleef tot de laatste dag zijn ultieme dekking... Dus hee missie geslaagd!
En idd, Amanda is pas 20 en als je haar niet streng bejegend in zo'n huis waar de verleidingen op de loer liggen dan gaat zij domme dingen doet waardoor je als vriend van haar zwakker in het spel komt te staan
Ik stom? Ah, je wil mij even streng bejegenen? Flikker op, man.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ben jij stom ofzoo?
Ze zaten in een spel en het ging om fokking 1 miljoen euro, dan kun je een hoop rechtvaardigen wat in de buitenwereld absoluut 'not done' zou zijn. Hij moest Amanda wel kort houden en Amanda liet dat toe en bleef tot de laatste dag zijn ultieme dekking... Dus hee missie geslaagd!
En idd, Amanda is pas 20 en als je haar niet streng bejegend in zo'n huis waar de verleidingen op de loer liggen dan gaat zij domme dingen doet waardoor je als vriend van haar zwakker in het spel komt te staan
En dat vind jij dus knap van RAT?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ben jij stom ofzoo?
Lul toch niet zo uit je nek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
NOGMAALS HAHAHAHAH lang geleden dat ik deze bullshit gelezen heb hier kan je nagaan...
alle mannen die vrouwen vernederen hebben er een goed argument voor .......
Met 2 maten meten zeggen we dan maar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Het is mij te warm om te reageren op gasten die het gedrag van Brian rechtvaardigen, nog nooit zoveel BS bij elkaar gelezen.
Vond ik ook schandalig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef BrainView het volgende:
[..]
Met 2 maten meten zeggen we dan maar.
Hoe ging Huub wel niet tekeerd tegen Lieke? en tegen de moeder van Claire en tegen Claire zelf?
Duwen en bang maken en noem het maar op.
Waar wordt dat gerechtvaardigdquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef BrainView het volgende:
[..]
Met 2 maten meten zeggen we dan maar.
Hoe ging Huub wel niet tekeerd tegen Lieke? en tegen de moeder van Claire en tegen Claire zelf?
Duwen en bang maken en noem het maar op.
Ik moet toegeven dat je over de nodig dosis humor beschikt.....wie is die rat dan wel dan hij iemand fysiek mag pijnigen, geestelijk mag manipuleren voor welke zaak dan ook.?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:24 schreef BrainView het volgende:
[..]
Lul toch niet zo uit je nek.
Het was nooit vernederen, hij kwam soms dominant over maar dat is wat anders.
Ik weet bijna zeker dat Amanda hier op geilt en kickt, ze heeft graag een man die haar af en toe op plaats rust zet. dit heb ik haar meerdere keren horen zeggen in de kooi. Dus hij speelt ook nog eens in op de behoeften van zijn vriendin, een dominante sterke man die af en toe hard optreedt. Dit wil Amanda juist.
Vernederen is heel wat anders, geloof mij.
en ojah........wat je over huub vermeldt.....daar heb je gelijk in kan dus ook niet...........quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat je over de nodig dosis humor beschikt.....wie is die rat dan wel dan hij iemand fysiek mag pijnigen, geestelijk mag manipuleren voor welke zaak dan ook.?
Ik zie dagelijks de resultaten van dit kromme denken en ik moet je zeggen het zijn geen mooie beelden. Dit is het laatste wat ik erover zeg en lul jij niet uit je broek ga je lekker douchen en ga lekker een of ander leuk programma kijken ofzo doe maar eten of daten
Het gaat om de toon en manier waarop Brian hier op Fok bejegend word. Het staat niet in verhouding tot zijn daden. Het is alles uitvegroten en er een negatieve draai aan geven. Daarentegen krijgt Huub eerder het voordeel van de twijfel en worden zijn daden en acties veel beter genuanceerd en uitgelegd..quote:
Ho ho niemand die wangedrag verdedigt maar dit ging over die smerige rioolrat dussuh andere discussiequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Huub moet niet zo zielig doen over zijn imago , in de kooi trok die daar ook weinig van aan . Zijn gedrag in de kooi was ook niet smetteloos en is het logisch mensen met die beelden in hun hoofd een oordeel over je vellen. Dan kun je wel zeggen dat is de gouden kooi en zo ben ik in echt niet maar dat beeld heb je zelf naar buiten gebracht. Dat had je maar eerder moeten bedenken voor je in een reality soap stapte.
ik val over de wurgopvoeding van die rat eigenlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:
[..]
Het gaat om de toon en manier waarop Brian hier op Fok bejegend word. Het staat niet in verhouding tot zijn daden. Het is alles uitvegroten en er een negatieve draai aan geven. Daarentegen krijgt Huub eerder het voordeel van de twijfel en worden zijn daden en acties veel beter genuanceerd en uitgelegd..
Zal wel met afkomst en manier van praten te maken hebben. Moet iemand over de hele linie beoordelen, dumbasses
Ja RAT is slecht voor het milieu !!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:
[..]
Het gaat om de toon en manier waarop Brian hier op Fok bejegend word. Het staat niet in verhouding tot zijn daden. Het is alles uitvegroten en er een negatieve draai aan geven. Daarentegen krijgt Huub eerder het voordeel van de twijfel en worden zijn daden en acties veel beter genuanceerd en uitgelegd..
Zal wel met afkomst en manier van praten te maken hebben. Moet iemand over de hele linie beoordelen, dumbasses
Eerst eten en daarna datenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en ojah........wat je over huub vermeldt.....daar heb je gelijk in kan dus ook niet...........
ik hou het voor gezien.......die rat is eigenlijk mijn energie niet waard.....een smerig mannetje vind ik het en een schande voor de mensheid. einde discussie voor mijquote:
Je kunt het niet zonder schelden of beledigen af, dus het verbaast me niet dat je je in Brian kunt verplaatsen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:
[..]
Over smaken en voorkeuren valt niet te twistenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hou het voor gezien.......die rat is eigenlijk mijn energie niet waard.....een smerig mannetje vind ik het en een schande voor de mensheid. einde discussie voor mij
En dat beweer je hiér.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef BrainView het volgende:
[..]
Over smaken en voorkeuren valt niet te twisten.
Jammer van die laatste toevoeging, zonder dat dumbasses had je je punt ook kunnen maken hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:
[..]
1. Huub doet niet zielig over zijn imago...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Huub moet niet zo zielig doen over zijn imago , in de kooi trok die daar ook weinig van aan . Zijn gedrag in de kooi was ook niet smetteloos en is het logisch mensen met die beelden in hun hoofd een oordeel over je vellen. Dan kun je wel zeggen dat is de gouden kooi en zo ben ik in echt niet maar dat beeld heb je zelf naar buiten gebracht. Dat had je maar eerder moeten bedenken voor je in een reality soap stapte.
Ja ik ben kenneth..quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Type doucheslang, warm of koud water, het tijdstip, de aanloop naar de douche.
Goed testje, welke knoppen moet je in een OTIS lift tegelijk indrukken om direct naar een bepaalde verdieping toe te gaan zonder onderweg te stoppen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja ik ben kenneth..
Nou en ? nie normaal hoe op fok over brian word gepraat, my brother verdedig ik hier
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed testje, welke knoppen moet je in een OTIS lift tegelijk indrukken om direct naar een bepaalde verdieping toe te gaan zonder onderweg te stoppen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je bent niet zijn broer,maar wel de zoon van zijn vader?
Dementor in de rol van Bromsnorquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed testje, welke knoppen moet je in een OTIS lift tegelijk indrukken om direct naar een bepaalde verdieping toe te gaan zonder onderweg te stoppen?
Nou, we hebben het hier wel over Amanda hequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch echt niet eens, lieve Huub. Ik vind echt dat ze die damage control voor zichzelf deden, immers was er geen sponsor betrokken bij welke vechtpartij dan ook. Zij hadden regels opgesteld en op het moment dat Nederland kon zien dat die regels voor de kat z'n kut waren gemaakt, gooiden ze er een SL op.
Oh en de beveiligingsmensen die niet in beeld wilden, en terecht natuurlijk, speelden ook mee. Imho had het écht niks met de streamers te maken.
[..]
Als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen? Het is goddomme geen hond die op de bank schijt.
Volgens mij werd hier al bijna niet meer over brother Brian gepraat. Wat doe je?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja ik ben kenneth..
Nou en ? nie normaal hoe op fok over brian word gepraat, my brother verdedig ik hier
Ik wacht met spanning op het antwoord. Stabiel brother.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
ik zie weinig verschillquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, we hebben het hier wel over Amanda heOh nee, het waren haar honden die overal in het rond schijten, niet zij zelf
Maar een ongeleid projectiel is t wel
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens heel goed te kijken om het verschil te zien, Amanda haar staart is nepquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens heel goed te kijken om het verschil te zien, Amanda haar staart is nep![]()
Er werd hier slechts geprobeerd om Brian een kader te geven; het was zo'n ongeleid projectiel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja ik ben kenneth..
Ja hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[quote]Op donderdag 31 juli 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toen was het stil![]()
SL![]()
Huubs schuld!
Kutkabouter, hij bemoeit zich ook overal mee.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Er werd hier slechts geprobeerd om Brian een kader te geven; het was zo'n ongeleid projectiel.
Maar serieus: kun je wel begrijpen waarom veel mensen antipathie voor Brian voel(d)en? Of is dat volgens jou allemaal racisme?
ACH MAN..... NIÉT !quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef PC eend het volgende:
Brian is eigenlijk nog steeds spraakmakender dan huub hier
Had jij toevallig ook een kloon?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
ACH MAN..... NIÉT !
Die RAT !
Kut, trap ik er wéér in.
Maar je kreeg wel speciaal aandacht van huub zag ik, zie je het werkt echt, de fans zouden veel meer kritiek op hem moeten hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, neen, nu ben ik moe. Warm, het is warm ook. Cyclus nog steeds kut.
Tja dat is het nadeel van zo'n dingquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, neen, nu ben ik moe. Warm, het is warm ook. Cyclus nog steeds kut.
Huub reageert ook wel op mij als ik geen kritiek op hem op. Hij vindt zelfs dat ik rule en lief ben. Die jongen is goed met noekjes.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar je kreeg wel speciaal aandacht van huub zag ik, zie je het werkt echt, de fans zouden veel meer kritiek op hem moeten hebben
Nee, jouw resumé klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Resumerend: de Huub fans geloven hem niet wanneer hij naar z'n beste vermogen de waarheid spreekt maar geloven hem wel wanneer hij een beetje liegt.
En Brian is de verpersoonlijking van alles wat staat voor slecht, vals en oneerlijk, tot in 2020. Amanda zal wel heel snel tegen een blauw oog aanlopen en dat Huub er nu eentje had dat was de schuld van Flens, maar goed, die moet dan ook deadt.
En dat zit mij toch dwars, want als er eentje is die echt altijd eerlijk is, dan is hij het wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Resumerend: de Huub fans geloven hem niet wanneer hij naar z'n beste vermogen de waarheid spreekt maar geloven hem wel wanneer hij een beetje liegt.
Deaud NMNSquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Brian is de verpersoonlijking van alles wat staat voor slecht, vals en oneerlijk, tot in 2020. Amanda zal wel heel snel tegen een blauw oog aanlopen en dat Huub er nu eentje had dat was de schuld van Flens, maar goed, die moet dan ook deadt.
Een opblaaspop is ook niet alles.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
Een tweede keer naar bed sturen, gaat niet lukken hè?
Dus Brian en Amanda hebben ook best wel gelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef sunny16947 het volgende:
Huub liegt niet. Hij bekijkt het alleen vanuit een ander perspectief. Zo heeft iedereen zijn eigen waarheid.
Ik vind je een wereldwijf, ondanks je cyclus ram je gewoon positief door. Waarbij ik mij wel een beetje afvraag wie de klapjes op mag vangenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
Ja, ik niet. Ik moet heel de wereld redden én ik heb nog maar 4 jaar. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.
Zo moe, zo moe.
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's. Morgen haat ik mezelf nog meer. Nu wil ik mezelf slaan en liposuccen maar ik kan de tuinslang niet steriel krijgen. Heb nog maar 5 ml Sterilon.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je een wereldwijf, ondanks je cyclus ram je gewoon positief door. Waarbij ik mij wel een beetje afvraag wie de klapjes op mag vangen
noekje vangt alle klapjes op, zelfs voor mij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je een wereldwijf, ondanks je cyclus ram je gewoon positief door. Waarbij ik mij wel een beetje afvraag wie de klapjes op mag vangen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's. Morgen haat ik mezelf nog meer. Nu wil ik mezelf slaan en liposuccen maar ik kan de tuinslang niet steriel krijgen. Heb nog maar 5 ml Sterilon.![]()
Lekker geslapen?
dude! dat wordt happen naar de baasquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, jouw resumé klopt niet helemaal.
Dat Huub een blauw oog had kwam door een maffe vent die onder de coke zat én aan Claire zat, dus Huub moest wel ingrijpen. Wat voor kerel ben je als je dat niet doet?
Omdat je het waard bent!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
noekje vangt alle klapjes op, zelfs voor mij.(Noek
)
Noekje, you make me smile...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's. Morgen haat ik mezelf nog meer. Nu wil ik mezelf slaan en liposuccen maar ik kan de tuinslang niet steriel krijgen. Heb nog maar 5 ml Sterilon.![]()
Lekker geslapen?
Ja mams.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Jij lijkt mij ook te goed voor deze wereld, in ieder geval voor Fokquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
noekje vangt alle klapjes op, zelfs voor mij.(Noek
)
Eén keer, dat was m'n wijlen schoonmoederquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je dat ook weleens,
dat je een ijskast open doet
en iets ziet bewegen?
Dat wil jij niet wetenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat voor kerel ben je als je dat niet doet?
Daarom heb ik ook een hekel aan het verwijderen van subversieve elementen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij ook te goed voor deze wereld, in ieder geval voor Fok
Bij het verwijderen van de één, staat onmiddelijk de ander op, vanwege de ontstane ruimtequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een hekel aan het verwijderen van subversieve elementen.Maar ik doe het wel, het is gewoon nodig
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij het verwijderen van de één, staat onmiddelijk de ander op, vanwege de ontstane ruimte
Regels zijn er om een gebrek aan overwicht te camoufleren, derhalve een zwaktebod.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor de overigen worden de regels duidelijk, dat helpt, echt.
![]()
Hé dezequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oude tijden herleven, terwijl ik naar bed wordt gestuurd
Noekje het is bijna voorbij, 1 keer per maand die bounty's moet kunnen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's.
Morgen haat ik mezelf nog meer.
Zelfs hier lees ik overgewicht in.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
overwicht te camoufleren,
Oh ja, de fandag!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Noekje het is bijna voorbij, 1 keer per maand die bounty's moet kunnen,
sommige cycles houden ook nog 2, 3 liters vast, het komt allemaal goed,
Leuk uitje? 3 augustus is de fandag van Huub en Jaap.
Kaarten bestellen op www.rocketmiljonairs.nl voor 7.50,
locatie Het Blauwe Meer in Loon Op Zand.
http://www.experience-island.nl/
ff wachten, eerst even scherenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé dezehad je nog tegoed van mij !
Dude? Hahahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dude! dat wordt happen naar de baas
Waarschijnlijk zelfs twee. Inspectieronde gemaakt op mijn fietsje vanavond maar niemand meer aangetroffen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regels zijn er om een gebrek aan overwicht te camoufleren, derhalve een zwaktebod.( beetje flauw, beetje waarheid
)
Maar er is dus weer eentje richting Heimat?
Je kunt beter een bounty op die weegschaal leggen, dan zul je zien dat die naald niet beweegt. Dat is veel geruststellender. Slaap lekker strakkiesquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zelfs hier lees ik overgewicht in.
Ik ga naar de weegschaal en dan naar bed. Ik ben te kwetsbaar nu.
laat dat scheren maar zitten ik wil het NU !quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ff wachten, eerst even scheren
En nu voel je je toch een beetje boeman en schuldigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs twee. Inspectieronde gemaakt op mijn fietsje vanavond maar niemand meer aangetroffen.![]()
Dus ehm, je wilt nu m'n bekkie vol spammen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
laat dat scheren maar zitten ik wil het NU !
Neuh, was tuig van de richel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu voel je je toch een beetje boeman en schuldig
It's a state of mind Noekje, derde dag zeker?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zelfs hier lees ik overgewicht in.
Ik ga naar de weegschaal en dan naar bed. Ik ben te kwetsbaar nu.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm, je wilt nu m'n bekkie vol spammen?
oh - ik vond Blurk nogal mannelijk klinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |