Ik bedank ook, Huub belongs to Claire....quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:54 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik denk dat Claire dan wint, want er zijn geen mede contestors?
Ja, Soury is er nog
En dan tegen mij zeggen dat ik (ontopic) bagger via PM moet doen.quote:
Ik zeg verder niks meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ofwel, dan moet ik er maar vanuit gaan dat je nooit zo maf bent geweest?
Die types heb je iid. Lonken en loeren en afwachten wat er gebeurd. Onder die catagorie valt Clair zeker niet. Dat zijn valse wijven. Maar ze zijn er zeker wel ..En geen idee hoe hun sex daarna is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sommige vrouwen schijnen dat wel leuk te vinden, hun vriend aanzetten tot geweld (ooit gelezen). Ze schijnen daar nadien de beste sex door te hebben.....
Er is een topic over, sex tussen lange vrouwen en kleine mannen. Heel leerzaamquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die types heb je iid. Lonken en loeren en afwachten wat er gebeurd. Onder die catagorie valt Clair zeker niet. Dat zijn valse wijven. Maar ze zijn er zeker wel ..En geen idee hoe hun sex daarna is.
Ging dat niet over iets heel anders dat wel met Huub te maken had en mijn opmerking over een persoonlijke aanval???quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat ik (ontopic) bagger via PM moet doen.
FFS.quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:11 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ging dat niet over iets heel anders dat wel met Huub te maken had en mijn opmerking over een persoonlijke aanval???
En deze uitspraak is opnieuw wel erg persoonlijk en terugkomend op dat ene feit, nietwaar?
Geef eens antwoord in plaats van ongenuanceerde tegenreacties te geven (ik heb het woord bagger nooit genoemd nl, dat doe jij).
Heel okquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
FFS.![]()
Wij zullen elkaar nooit begrijpen en daar ben ik overigens ook erg blij om.
Zullen we het hier gewoon bij laten?
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga ook pitten, eerst nog even drie muggen doodmeppen. Is dat geoorloofd geweld??
Trusten allen!
Kom je hier eerst verkondigen wat voor walgelijks je hebt moeten aanhoren en wil je ons hetzelfde laten ondergaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Iemand die nummers van Brian op z'n hyves al gezien? Misschien al uitgekauwd hier, maar ik kom er net pas achter. WAL-GE-LIJK, 'Alleenstaande Moeder', ik moest bijna huilen van oorpijn. Die liedjes van hem tonen zo perfect het brok kansloosheid dat die gast voorstelt
Hier te vinden: http://brianaire.hyves.net/
Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Iemand die nummers van Brian op z'n hyves al gezien? Misschien al uitgekauwd hier, maar ik kom er net pas achter. WAL-GE-LIJK, 'Alleenstaande Moeder', ik moest bijna huilen van oorpijn. Die liedjes van hem tonen zo perfect het brok kansloosheid dat die gast voorstelt
Hier te vinden: http://brianaire.hyves.net/
Dat zegt ie toch nergens?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijn
Wel cool dat de anti's hier Brians site komen spammen, huub moet dat zelf doen![]()
Wat zegt ie nergensquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch nergens?
Je kan ook zeiken om t zeiken hoor![]()
Bemoei je er niet meequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
Ja ja!
Die P staat die voor Pavlov?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijn
Net zoals jij alles van hem altijd in het negatieve trektquote:
O ja dat was ik vergeten, je bent nog steeds bezig "ons" een spiegel voor te houden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zoals jij alles van hem altijd in het negatieve trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |