Mutsmonique rules de pan uit, hoeveel filmpjes die wel niet heeft gemaakt, vele uren per dag heeft ze daar werk aan gehad en konden wij altijd alles terugkijken....een topper.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:31 schreef Kaat38 het volgende:
Laat die nederlanders dat maar fijn denken zou ik zeggen, merendeel van de mensen kent je niet of door de streams wel alhoewel daar ook oetmeloenen tussen zitten die je een vervelend mannetje vinden maar oké, dat is hun kant, gedachte, whatever! Gewoon doorgaan en genieten zou ik zeggen, je gaat top!
En haal die dvd van mutsmonique he bij Ben en je mag haar ernstig bedanken want ze heeft er maanden werk aangehad
Slaap lekker kleine etter...quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ach ja, we hebben het er nog wel een keer over denk ik (volgende week party over spanje verhaal)
jij ook lekker slapen
Het was mij geheel onduidelijk op wie jij reageerde, maar dat hebben wij wel vaker.quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Musje456 het volgende:
Plus eenReageer op Huub, dit topic gaat immers over hem?!
bespaar me....quote:btw tegen dit soort shit moet ik normaal opknokken op het internet... de eerste keer dat ik op een negatieve reactie ben ingegaan (buiten fok om)
Indien je dat onduidelijk is kan je een pm sturenquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Het was mij geheel onduidelijk op wie jij reageerde, maar dat hebben wij wel vaker.
En ik reageer op wie ik wil.
12 uur per dag soms!!!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mutsmonique rules de pan uit, hoeveel filmpjes die wel niet heeft gemaakt, vele uren per dag heeft ze daar werk aan gehad en konden wij altijd alles terugkijken....een topper.
My first Huubquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
iedereen die reclame met mijn naam maakt klaag ik aanwelterusten mensen!
Ja ik wil umquote:
Ooit meegedaan aan een prutmarathon? Dan weet je wat een moddergevecht isquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
Jullie mogen hem van mij hebben damesKrijgen we een moddergevecht?!
Kaat heeft gewonnenquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
Jullie mogen hem van mij hebben damesKrijgen we een moddergevecht?!
noppes, zie posting boven, ik heb hem weggegevenquote:
Als Claire dit leest fluistert ze iets in Huub's oor en dan komt er oorlog hoor!quote:
Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ooit meegedaan aan een prutmarathon? Dan weet je wat een moddergevecht isenneh nee hoor, jullie mogen hem hebben alhoewel een zekere blonde dame dat niet gaat pikken vermoed ik zo.
Ik ben ook blond, heeeeeeeel blondquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Als Claire dit leest fluistert ze iets in Huub's oor en dan komt er oorlog hoor!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Als Claire dit leest fluistert ze iets in Huub's oor en dan komt er oorlog hoor!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:56 schreef Kaat38 het volgende:
Musje, meen je niet, eeeeeeeeeeeh ff serieus: ooit echt meegedaan aan een prutmarathon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |