abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60458620
Go
pi_60458621
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?

Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
Nee, niet op teentjes getrapt mijnheer de moderator. Ik weet en ken je fixatie
En ja, als iemand aan een eventuele vriendin van mij zit, ga ik daar tussen staan en niet gelijk iemand een zwiep verkopen (tenzij jij het bent, maar dat snap je natuurlijk wel )
pi_60458626
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:12 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

hoe zit je fysiek aan een online, fictieve vrouw?

of erger...een fictief dating profiel op die date reclames die nu op rtl zijn
Hoe ik het soms online wel eens met je kan zijn, vind ik dit een vreselijk misselijke reactie, en op de persoon gespeeld. Ik snap ook niet waarom, waar deze persoon je verdedigd heeft.
pi_60458639
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:10 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dankjewel lieve Kaat,

ach weet je, Bekende Nederlander betekent alleen maar dat heel veel mensen je kennen, thats all!!!!!!!!

Daarnaast denken dan mensen zoals nmns dat ze zomaar van alles over je, ongefundeerd, mogen vinden en dat ze dan nog gelijk hebben omdat ze je "kennen"

maar het is ook niet erg,

er zijn ook ergere dingen in het leven, en het fascineert mij enorm, een van de redenen dat ik hier ben, want ook al ben ik het vaak niet met figuren als nmns eens, zij hebben een stuk meer inhoud dan de gemiddelde "tegenstander" van Huub, dus ga daarom graag de discussie met ze aan

respect 2 fok
Ik noem een berg karaktertrekken op die ik zo heb ingeschat van de beeldschermpjes maar eigenlijk ken ik je niet!
Maf he, na anderhalf jaar kijken maar de Huub in de echte wereld is voor mij een onbekend persoon alhoewel ik wel een vermoeden heb.
Hoe dan kan ik oordelen over je, zelfs met een fandag zou ik dat niet kunnen en overigens niet willen.
Iemand leer ik pas kennen privé en nee, wees niet bang haha, dit is geen uitnodiging maar om aan te geven dat alles anders is zeg maar.
We hebben een Huub kooi, Huub straks achter de schermen en hopelijk ook voor en een Huub privé.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 02:22:20 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60458641
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, niet op teentjes getrapt mijnheer de moderator. Ik weet en ken je fixatie
En ja, als iemand aan een eventuele vriendin van mij zit, ga ik daar tussen staan en niet gelijk iemand een zwiep verkopen (tenzij jij het bent, maar dat snap je natuurlijk wel )
Wie is hier nou gefixeerd.

Maar je hebt het rijk weer voor jezelf, ik ga pitten.
Truste.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:22:58 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458643
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:09 schreef Gert het volgende:

Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?

Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
Dus jij -en jouw vriendenkring- rammen er altijd gewoon op los
Kan ik mij nauwelijks bij jou voorstellen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60458647
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:12 schreef Huubdgk het volgende:

[..]
hoe zit je fysiek aan een online, fictieve vrouw?
of erger...een fictief dating profiel op die date reclames die nu op rtl zijn
Dat is het juiste verweer Huub, vol met steekhoudende argumenten, het snijdt erg veel hout
Anyway, ik begrijp wel dat je af en toe een draai om je oren krijgt.
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:23:44 #8
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60458651
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:05 schreef Huubdgk het volgende:
ja en weet je Juud, je moest eens weten hoeveel ik wegloop,

je hebt echt last van negatieve reacties, gelukkig vallen die in het niet bij de positieve maar vooral bij het uitgaan heb je die reacties er echt wel bij zitten. en ik niet alleen, iedereen die in de GOuden kooi heeft gezeten, of big brother...

vroeger als iemand van een afstandje had gezegd tijdens het uitgaan over mijn vriendin daar heb je die hoer en ik hoorde dat, had die persoon een probleem, een groot probleem. Nu doe ik alsof ik het niet hoor. En dat kost mij veel moeite maar het lukt mij wel,

ik trek alleen de grens bij het fysiek lastig vallen van ons, als iemand dat doet prima, dan doe ik fysiek terug. Zo simpel is het, en als ik dan een agressieveling ben...prima! Dan maar dat, woorden en scheldwoorden leg ik allang bij mij neer, en het is echt niet zo dat dat veel gebeurt, maar als je na 1 uur snachts nog aan het stappen bent, is het ongveer 5 op de 100 reacties, en aangezien echt IEDEREEN reageert als je snachts uitgaat, krijg je op een gemiddelde avond echt wel 30 keer hoer of homo naar je hoofd geslingerd en die leg ik allemaal naast mij neer, precies de reden dat ik niet meer echt dronken ben in het publiek want dan kan ik mij NIET inhouden als iemand dat zegt, maar goed nogmaals wil ook niet de positieve reacties onbetuigd laten, want voor iedere 30 keer hoer is er dus 570 keer iets positiefs..........
Heb verdikke vier keer die vorige post zitten tikken omdat de verbinding zo ruk is hier, hahaha..

Dat je niet op woorden afgaat, vind ik goed om te horen...
Fysiek lastig vallen is wel heel brutaal, hoe haalt iemand het in zijn hoofd om dat te doen... zal drank zijn, maar dan nog... wat een idoten lopen er rond...

Is het ook geen optie om wat mensen met je mee te nemen die niet bekend zijn, die een beetje als buffer kunnen fungeren zeg maar?
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:24:33 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458655
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Musje456 het volgende:

Hoe ik het soms online wel eens met je kan zijn, vind ik dit een vreselijk misselijke reactie, en op de persoon gespeeld. Ik snap ook niet waarom, waar deze persoon je verdedigd heeft.
En voor deze reactie ook een dikke vette:
Plus een:
pi_60458671
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Wie is hier nou gefixeerd.

Maar je hebt het rijk weer voor jezelf, ik ga pitten.
Truste.
Loop maar weer weg
Btw, ik had het rijk alleen, totdat ik een posting plaatste en jij het natuurlijk nodig vond om als een duveltje uit een doosje om de hoek te komen kijken en kritiek moest leveren op mijn manier van posten. Het is iets persoonlijks hé.....kan niet anders!
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:27:05 #11
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458674
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:21 schreef Musje456 het volgende:

[..]

dit is een reactie op nmns, hoewel hij als ik hier ben soms wat gematigder lijkt, kunnen we niet echt zeggen dat we het hier over een pro huub user hebben he!

he mensen ik ga er mee nokken, het was mij weer een woest genoegen...enne....volgende week nieuwe party...met het Spanje verhaal, Nederland denkt echt dat ik een agressieve mongool ben, ach voor sommige van jullie, trek een nummertje net als de gemiddelde party lezer, voor de (gematigde) pro Huub posters, thnx voor de support,

morgen drukke dag voor de boeg en daarna naar Oldenzaal,

ga vrijdag maar eens mijn motorrijbewijs aanvragen....ben nog steeds niet lang genoeg in Oldenzaal geweest om dat te doen, hoe vind je die

laters
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:29:22 #12
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458695
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is het juiste verweer Huub, vol met steekhoudende argumenten, het snijdt erg veel hout
Anyway, ik begrijp wel dat je af en toe een draai om je oren krijgt.
echt waar, je mag zelf de ene na de andere loze opmerking maken, maar zodra iemand (overduidelijk) een diss naar je maakt die je vooral niet te serieus moet nemen, want notabene 1 post daarvoor spreek ik nog mijn respect voor je uit, ga je zo lopen doen

Hou op...het wordt zielig..nee echt kappen nou!
Nil Volentibus Arduum
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 02:29:42 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60458698
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:22 schreef APK het volgende:

[..]

Dus jij -en jouw vriendenkring- rammen er altijd gewoon op los
Kan ik mij nauwelijks bij jou voorstellen.
Gelijk "op los rammen" is weer een andere uiterste hè.
Maar als mijn vriendin wordt lastig gevallen en ze vraagt om hulp, dan ga ik niet eerst eens kijken of er personeel is dat me kan helpen, maar duw ik die vent van d'r af.
En daarna zou ik ook het liefst niet vechten, en het vermijden als het even kon. Als zo'n gast echter achter je aan blijft lopen en op een gegeven moment zelfs in de aanval gaat, dan heb je weinig keus denk ik.
Ik zou het mezelf of vrienden in iieder geval niet verwijten, als ze dan een keer goed uithalen.

Maar ik ging naar m'n nest, veel plezier nog.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:29:57 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60458700
Trusten Huub, groet aan Claire en veel plezier in Oldenzaal!
pi_60458701
trusten huub latersssssssss
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:30:05 #16
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458702
lekker slapen en snaveltjes toe tot gauw
Nil Volentibus Arduum
pi_60458705
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Loop maar weer weg
Btw, ik had het rijk alleen, totdat ik een posting plaatste en jij het natuurlijk nodig vond om als een duveltje uit een doosje om de hoek te komen kijken en kritiek moest leveren op mijn manier van posten. Het is iets persoonlijks hé.....kan niet anders!
Héé "BN'er"s op fok is natuurlijk wel leuke reklame
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60458709
Laat die nederlanders dat maar fijn denken zou ik zeggen, merendeel van de mensen kent je niet of door de streams wel alhoewel daar ook oetmeloenen tussen zitten die je een vervelend mannetje vinden maar oké, dat is hun kant, gedachte, whatever! Gewoon doorgaan en genieten zou ik zeggen, je gaat top!
En haal die dvd van mutsmonique he bij Ben en je mag haar ernstig bedanken want ze heeft er maanden werk aangehad
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:31:42 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_60458717
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:29 schreef Gert het volgende:

[..]

Gelijk "op los rammen" is weer een andere uiterste hè.
Maar als mijn vriendin wordt lastig gevallen en ze vraagt om hulp, dan ga ik niet eerst eens kijken of er personeel is dat me kan helpen, maar duw ik die vent van d'r af.
En daarna zou ik ook het liefst niet vechten, en het vermijden als het even kon. Als zo'n gast echter achter je aan blijft lopen en op een gegeven moment zelfs in de aanval gaat, dan heb je weinig keus denk ik.
Ik zou het mezelf of vrienden in iieder geval niet verwijten, als ze dan een keer goed uithalen.

Maar ik ging naar m'n nest, veel plezier nog.
Jij ook.
Dream on.
pi_60458720
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:27 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dit is een reactie op nmns, hoewel hij als ik hier ben soms wat gematigder lijkt, kunnen we niet echt zeggen dat we het hier over een pro huub user hebben he!
Ik vond je een regelrechte etter in DGK, een lamstraaltje. Maar goed, DGK is over en je bent irl heel anders en niet agressief, althans, dat vertelde je. 't Is even wennen voor mij, maar ik doe echt mijn best.

Maar ja, als rondom jouw persoontje iedere keer die ruis in de media komt (ik hoor die ruis niet bij Brian, Jaap of Amanda), dan wordt ik zomaar weer terug geworpen in negatief denken over je. Doe dat dan ook niet man....

Slaap lekker
pi_60458723
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:24 schreef APK het volgende:

[..]

En voor deze reactie ook een dikke vette:
Plus een:
Raar dat je dat niet begrijpt APK: op de persoon spelen is is wat jij telkens onderhand doet. Jouw reatie krijgt ook een dikke vette
Plus een Reageer op Huub, dit topic gaat immers over hem?!
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:32:52 #22
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458727
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Héé "BN'er"s op fok is natuurlijk wel leuke reklame
iedereen die reclame met mijn naam maakt klaag ik aan welterusten mensen!
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:34:56 #23
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458737
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vond je een regelrechte etter in DGK, een lamstraaltje. Maar goed, DGK is over en je bent irl heel anders en niet agressief, althans, dat vertelde je. 't Is even wennen voor mij, maar ik doe echt mijn best.

Maar ja, als rondom jouw persoontje iedere keer die ruis in de media komt (ik hoor die ruis niet bij Brian, Jaap of Amanda), dan wordt ik zomaar weer terug geworpen in negatief denken over je. Doe dat dan ook niet man....

Slaap lekker
vergeet niet, ik maak die ruis niet, Jaap kiest ervoor om onder een steen ergens op de veluwe te leven, Amanda en Brian vertoeven in de hotspots (maar daar kwam Amanda toch altijd al zegmaar) het een is neit beter dan de ander, maar het een doet wat meer stof opwaaien dan het andere......

ach ja, we hebben het er nog wel een keer over denk ik (volgende week party over spanje verhaal)

jij ook lekker slapen
Nil Volentibus Arduum
pi_60458742
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:29 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Hou op...het wordt zielig..nee echt kappen nou!
Zo moet het dus ongeveer En als het niet werkt, dan roep je de beveiliging
pi_60458744
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:32 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

iedereen die reclame met mijn naam maakt klaag ik aan welterusten mensen!
Ja lekkere boel zeg! Stel ik voor jouw link op mijn site te gooien en nu dit weer, wat wil je nou, reclame of geen reclame en dan overigens wederzijds genoegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')