abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:07:48 #251
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_60452704
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Waar gáát dit over???
Dat je de grap gemist zou kunnen hebben
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 31 juli 2008 @ 00:38:51 #252
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60457482
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Huubdgk het volgende:
het stuk in de party is uit, tjonge tjonge, maar als je het leest wel een positief verhaal,
11 juli waren Claire en Huub op huwelijksreis naar het Giekse eiland Rhodes,
zij gingen vaak uit eten, soms alleen, soms met een Nederlands stel Esther en Bart in Rhodes- stad,
Huub: Bart en Esther bedankt voor een Top Vakantie.

De mensen op Rhodes zijn relaxte mensen, nou ja, op een dronken zweed na,
schrijft Huub op zijn site, maar dat van de Zweed legt hij nog wel een andere keer uit.

Het vliegtuig had vertraging, ze stonden in de incheck-rij, velen mensen herkenden Huub en begonnen
te zingen, Huubje bedankt, Huubje bedankt, gelukkig konden Clair een Huub een beetje met Esther en Bart
blijven praten.

Na te lezen op Huub zijn weblog www.rocketmiljonairs.nl

Drie weken later, kwamen er nog wat berichten in de media over Huub en Claire in Torremolinos
maar dat staat los van Griekenland, volgende week meer hierover in de Party.

(Deze week in de Party en van je vakantievrienden moet je het hebben?)
Andries van De Party: Op de redactie van Party heeft zich iemand gemeld, "nieuwe vakantievriend" Bart,
die Huub en zijn vrouw Claire Recourt een aantal dagen van dichtbij heeft meegemaakt
en met zijn eigen ogen heeft gezien hoe Huub zijn agressie op een Scandinavische jongen botvierde
laat me voorop stellen dat wij erg gezelllige dagen met Claire en Huub hebben gehad, vertelt de
Nederlandse vakantieganger, die Bart heet en met zijn vriendin Esther op vakantie was.
We vonden het leuk om hen tegen te komen, want we keken altijd naar De Gouden Kooi.
Beiden kregen op Rhodes erg veel leuke reacties. Mijn vriendin en ik zijn op het eiland een paar
keer met Huub en Claire op stap gegaan en het viel ons op dat een gelukkig getrouwd stel is.
Dat kun je zien aan de manier hoe ze met elkaar omgaan. Huub is ook beschermend naar zijn vrouw toe.

Dat bleek pas echt, toen Claire werd lastig gevallen door een dronken Zweed ! We waren op stap in
Rhodos-stad. We hadden al flink gedronken en Huub ging nog even met wat fans op de foto.
Toen we richting onze appartementen liepen, kwamen we langs een Nederlandse kroeg waar Huub nog een
afzakkertje wilde halen. Daar kwam een super irritante Zweedse jongen op Claire af, die haar lastig
begon te vallen. Huub zei opdonderen, ga bij mijn vrouw vandaan, maar daar begreep die Zweed natuurlijk
niks van. Hij kwam nog dichterbij en dat pikte Huub niet. Hij gaf die Zweed zo'n harde duw, dat hij van de
ene kant van de straat naar de andere vloog. Met zijn vieren besloten we weg te lopen. Die dronken Zweed
kwam echer weer achter ons aan en begon opnieuw lastig te doen, Huub had weinig geduld en gaf hem een
flinke vuistslag op zijn kaak, waarna de jongen op straat viel en bleef liggen.

Volgens Bart liep de jongen geen gevaar en was hij niet gewond. Bovendien waren er nog genoeg
mensen op straat die hem konden verzorgen, dus het viertal is in een taxi gestapt en naar het
appartement vertrokken.

Bart benadrukt dat de Zweed echt heel vervelend was en dat Huub uit pure bescherming heeft gehandeld.

Elders zijn er berichten dat het prima met de Zweed weer ging, hij was de volgende dag weer op het
strand en deed rustig aan, aldus Belgische vakantiegangers die in hetzelfde hotel zaten , de zweed zag
Huub en Claire nog wel 2 dagen later, maar liet Claire met rust , bood haar een lekker grieks kopje koffie aan
met een stukje Baklava, Huub kreeg een glaasje To Nero. (Water)

[ Bericht 0% gewijzigd door tuinfluiter op 31-07-2008 18:23:52 (Excuses voor het rommelige schrijven) ]
pi_60457682
wordt het niet tijd dat Claire op zelfverdediging gaat !!! kan ze het zelf opknappen.......
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 01:01:07 #254
128220 Peter6000
pi_60457783
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 00:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub kreeg een glaasje Nero. (Water)

Dat lijkt me wel verstandig, gezien het hele verhaal.
pi_60457893
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:01 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel verstandig, gezien het hele verhaal.
Huub kon er niets aan doen hé, hij moest wel slaan
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 01:15:10 #256
128220 Peter6000
pi_60457935
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub kon er niets aan doen hé, hij moest wel slaan
En er komt een dag dat zo iemand ongelukkig terecht komt, en er hersen- of ander blijvend letsel aan overhoudt.
Of dat dàt Huub zelf overkomt.

En dan is het te laat.
pi_60457997
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:15 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

En er komt een dag dat zo iemand ongelukkig terecht komt, en er hersen- of ander blijvend letsel aan overhoudt.

En dan is het te laat.
Ja, leven is gevaarlijk
pi_60458022
quote:

[..]

Volgens Bart liep de jongen geen gevaar en was hij niet gewond. Bovendien waren er nog genoeg
mensen op straat die hem konden verzorgen, dus het viertal is in een taxi gestapt en naar het
appartement vertrokken.
Helaas is de werkelijkheid vaak anders, geen hond die een poot uitsteekt als iemand roerloos op straat ligt.
Vaak met fatale gevolgen. Wat een bizar verhaal btw.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60458040
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:15 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

En dan is het te laat.
Gek hé, iedere keer denk ik "Nou, 't valt toch best wel mee met 'm", als hij hier lekker zit te posten. Maar keer op keer moet ik dan toch constateren dat hij ergens z'n handjes niet thuis kan houden. Rhodos, Spanje, Hilversum, Eemnes, overal en altijd weer geduw en getrek.

Hij zou er ook voor kunnen kiezen om het verbaal af te handelen of om gewoon weg te lopen. Dat doet hij niet, hij kiest voor z'n vuistjes en het fysieke.

Is Huub dan toch gewoon en simpelweg een gewelddadig huftertje als het niet precies gaat zo hij het wil en wenst?
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:31:00 #260
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_60458129
Huub zit je al online met je PS3?
pi_60458138
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Gek hé, iedere keer denk ik "Nou, 't valt toch best wel mee met 'm", als hij hier lekker zit te posten. Maar keer op keer moet ik dan toch constateren dat hij ergens z'n handjes niet thuis kan houden. Rhodos, Spanje, Hilversum, Eemnes, overal en altijd weer geduw en getrek.

Hij zou er ook voor kunnen kiezen om het verbaal af te handelen of om gewoon weg te lopen. Dat doet hij niet, hij kiest voor z'n vuistjes en het fysieke.

Is Huub dan toch gewoon en simpelweg een gewelddadig huftertje als het niet precies gaat zo hij het wil en wenst?
Ik denk dat Huub een mens is, en een BB, die reageert. Misschien niet zoals jij of ik zou doen, maar wij zijn nu eenmaal geen BB'ers Wij hebben daar nooit voor gekozen en zullen dat waarschijnlijk ook nooit doen. Huub klaagt niet dus wie zijn wij om te oordelen. Hij verteld slechts zijn ervaringen (die jou en mij waarschijnlijk nog meer vertellen nooit in zo'n situatie te gaan)
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:32:07 #262
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458143
he jongens heel simpel,

als een dronken gast naar je vrouw loopt en zij denkt dat het een fan is (omdat je de hele avond eigenlijk foto's en handtekeningen aan het uitdelen bent, in fucking rhodos nota bene) en hij zit aan haar, en je vrouw stoot je aan en zegt tegen je ik heb last van die vent, wat doe je dan? geef je hem een zet en zeg je opzouten!

Als je dan heel wijs besluit om met zijn vieren weg te gaan en een taxi te pakken en die vent loopt achter je aan, en daagt je uit en wil met je vechten...je kijkt hem loopt achteruit en zegt in het Engels 3 4 keer, doe nou niet stoms ga lekker naar je hotel wij gaan weg, en hij komt verder achter je aan, en je loopt nog verder achter uit, en dan komt hij op je af en wil je aanvallen,

wat denk je nou zelf dat ik lukraak om mij heen ga lopen zwaaien ofzo? natuurlijk heb ik hem toen een klap gegeven, als ik niet bekend was had ik hem veel eerder gegeven, mooie mafkees met zijn poten van mijn vrouw afblijven,

zulk soort dingen gebeuren 10 keer in barstreet van rhodos iedere avond, sterker nog dit gebeurt 1000 en keren overal op de wereld iedere willekeurige dag/avond/nacht

als het bij ons gebeurt, ja dan staat het in de party...ben ik dan een slecht agressief persoon?

het meisje van die bar waar we stonden die nederlandse was, die eerst bij hoog en bij laag beweerde dat ze ons niet kende, liep naar mij toe daarna en zei, zie je nou wel dat je een agressief mannetje bent... dan vraag ik je........
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:35:25 #263
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458186
@P nee nog niet, heb nog geen wpa
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:37:53 #264
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_60458217
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:35 schreef Huubdgk het volgende:
@P nee nog niet, heb nog geen wpa
Ah oke, als je nog games wil kopen van me..

[TK/TR] Diverse PS3 spellen!
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:38:07 #265
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458219
quote:

[..]

11 juli waren Claire en Huub op huwelijksreis naar het Giekse eiland Rhodes,
zij gingen vaak uit eten, soms alleen, soms met een Nederlands stel Esther en Bart in Rhodes- stad,
Huub: Bart en Esther bedankt voor een Top Vakantie.

Het zijn relaxte mensen, nou ja, op een dronken zweed na, Huub schrijft dat hij dat nog wel een keer
uitlegt op zijn site.

Vliegtuig had vertraging, stonden in de incheckrij, velen mensen herkenden Huub en begonnen
te zingen, Huubje bedankt, Huubje bedankt, gelukkig konden ze een beetje met Esther en Bart blijven praten.

Dit schrijft Huub op zijn weblog www.rocketmiljonairs.nl

Drie weken later na wat berichten in de media over Huub en Claire in Torremolinos
maar dat staat los van Griekenland.

(Deze week in de Party.)
Andries van De Party: Op de redactie van Party heeft zich iemand gemeld
die Huub en zijn vrouw Claire Recourt een aantal dagen van dichtbij heeft meegemaakt
en met zijn eigen ogen heeft gezien hoe Huub zijn agressie op een Scandinavische jongen botvierde
laat me voorop stellen dat wij erg gezelllige dagen met Claire en Huub hebben gehad, vertelt de
Nederlandse vakantieganger, die Bart heet en met zijn vriendin Esther op vakantie was.
We vonden het leuk om hen tegen te komen, want we keken altijd naar De Gouden Kooi.
Beiden kregen op Rhodes erg veel leuke reacties. Mijn vriendin en ik zijn op het eiland een paar
keer met Huub en Claire op stap gegaan en het viel ons op dat een gelukkig getrouwd stel is.
Dat kun je zien aan de manier hoe ze met elkaar omgaan. Huub is ook heel beschermend naar zijn vrouw toe.

Dat bleek pas echt, toen Claire werd lastig gevallen door een dronken Zweed ! We waren op stap in
Rhodos-stad. We hadden al flink gedronken en Huub ging nog even met wat fans op de foto.
Toen we richting onze appartementen liepen, kwamen we langs een Nederlandse kroeg waar Huub nog een
afzakkertje wilde halen. Daar kwam een super irritante Zweedse jongen op Claire af, die haar lastig
begon te vallen. Huub zei opdonderen, ga bij mijn vrouw vandaan, maar daar begreep die Zweed natuurlijk
niks van. Hij kwam nog dichterbij en dat pikte Huub niet. Hij gaf die Zweed zo'n harde duw, dat hij van de
ene kant van de straat naar de andere vloog. Met zijn vieren besloten we weg te lopen. Die dronken Zweed
kwam echer weer achter ons aan en begon opnieuw lastig te doen, Huub had weinig geduld en gaf hem een
flinke vuistslag op zijn kaak, waarna de jongen op straat viel en bleef liggen.

appartement vertrokken.

Bart benadrukt dat de Zweed echt heel vervelend was en dat Huub uit pure bescherming heeft gehandeld.

Elders zijn er berichten dat het prima met de Zweed weer ging, hij was de volgende dag weer op het
strand en deed rustig aan, aldus Belgische vakantiegangers die in hetzelfde hotel zaten , de zweed zag
Huub en Claire nog wel 2 dagen later, maar liet Claire met rust , bood haar een lekker grieks kopje koffie aan
met een stukje Baklava, Huub kreeg een glaasje To Nero. (Water)

maar nee stelletje rukkers, vooral lekker lezen wat je wil lezen toch?
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:42:01 #266
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458271
Musje456
Peter6000
NMNS

nu is het stil?
Nil Volentibus Arduum
pi_60458312
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:32 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens heel simpel,

als een dronken gast naar je vrouw loopt en zij denkt dat het een fan is (omdat je de hele avond eigenlijk foto's en handtekeningen aan het uitdelen bent, in fucking rhodos nota bene) en hij zit aan haar, en je vrouw stoot je aan en zegt tegen je ik heb last van die vent, wat doe je dan? geef je hem een zet en zeg je opzouten!
Dan zeg je opzouten, doet hij dat niet, dan zeg je het nog een keer of haal je er personeel bij. Dat hij later wil vechten heeft natuurlijk te maken met het feit dat je hem al een zwieper had gegeven. Het lijkt erop alsof je het aan je reet hebt hangen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:45:18 #268
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_60458315
Wel knap dat er al bijna 40 topics zijn vol geouwehoert Huub, al dat weekendje weggeweest om het e.e.a. op te nemen voor je pilot?
pi_60458320
Ik denk dat ik ongeveer 14 jaar van mijn leven in het uitgaanspubliek heb vertoeft (avond aan avond, weekend na weekend). Als bezoeker, barkeeper, portier en taxichauffeur. Nog nooit één keer een klap gekregen of uitgedeeld. Wel eens wat duwen en trekken, verbaal geweld, maar daar bleef het bij.

Wat voor mij geldt, geld ook voor zo ongeveer alle mensen die ik ken. Waarom heb jij dat dan toch iedere keer?
pi_60458328
Wat mij betreft wel. En blijft het stil.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:49:16 #271
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_60458353
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ik ongeveer 14 jaar van mijn leven in het uitgaanspubliek heb vertoeft (avond aan avond, weekend na weekend). Als bezoeker, barkeeper, portier en taxichauffeur. Nog nooit één keer een klap gekregen of uitgedeeld. Wel eens wat duwen en trekken, verbaal geweld, maar daar bleef het bij.

Wat voor mij geldt, geld ook voor zo ongeveer alle mensen die ik ken. Waarom heb jij dat dan toch iedere keer?
Misschien omdat er niks 'toffer' is dan voor de ogen van je vrienden een kandidaat uit de Gouden Kooi (die dus langer als een jaar vrij agressief in beeld is gebracht) uit te dagen om te vechten, op welke manier dan ook?
pi_60458388
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:49 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Misschien omdat er niks 'toffer' is dan voor de ogen van je vrienden een kandidaat uit de Gouden Kooi (die dus langer als een jaar vrij agressief in beeld is gebracht) uit te dagen om te vechten, op welke manier dan ook?
Ja, dat programma heeft die Zweed dagelijks gevolgd
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:52:29 #273
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458395
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan zeg je opzouten, doet hij dat niet, dan zeg je het nog een keer of haal je er personeel bij. Dat hij later wil vechten heeft natuurlijk te maken met het feit dat je hem al een zwieper had gegeven. Het lijkt erop alsof je het aan je reet hebt hangen.
ja, dat noemen ze bekende nederlander zijn,

denk dat ik de fout maak om naar plekken te gaan waar de " gewone" nederlander komt te gaan...blegh wat een enge benaming alsof je zelf beter bent....ieugh

maar toch, als ik met Johnny de Mol praat of met Katja Schuurman, Thijs Romer, Sophie Hilbrandt etc...zeggen zij ook tegen mij...Huub wij kunnen op do vrij za zo ook niet naar Rembrandsplein of Leidse plein, wordt geheid ruzie..... zij kiezen ervoor om te stappen op plekken waar meer van "hun" (of is het tegenwoordig " ons" ) soort mensen zijn..

ik weet niet, ga het morgen weer proberen bij de zomerfeesten in Oldenzaal...maar blijkbaar kan dit kleine kutland niet met bekende mensen omgaan, heb in al die jaren uitgaan in Oldenzaal 5 keer een vechtpartij meegemaakt, en dat is mijn omgeving ongeveer hetzelfde, maar dan zeg ik er eerlijk bij ik kom wel van het platteland waar mensen geen messen of pistolen trekken (of bijna niet) in sommige ruzies worden nog net niet de klompen uitgedaan dus het is vrij onschuldig....

kijk je kan wel zeggen dat ik het aan mijn reet heb hangen, maar zowel in Rhodos als in Spanje kon ik er niets aan doen, in Eemnes was de enige reden dat ik bekend was...precies waar Johnny en co mij al voor waarschuwden...

maar ik ga niet onder een steen kruipen en alleen maar naar zgn hotspots,

ben gewoon een normale jongen en wil dat ook zoveel mogelijk blijven.......
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:53:19 #274
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_60458407
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat programma heeft die Zweed dagelijks gevolgd
Oh was het een Zweed? Ik lul ook maar wat..heb eigenlijk geen flauw idee waar het over gaat
pi_60458409
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:49 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Een zweed
pi_60458418
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:42 schreef Huubdgk het volgende:
Musje456
Peter6000
NMNS

nu is het stil?
Ik verdedigde je slechts...
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:54:27 #277
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60458422
Heeft misschien wel met de veranderde normen en waarden te maken? In mijn tijd (ja ja ouwe trien) had je respect er voor als een meisje/vrouw met iemand was. Daar keek je 1 keer naar en dacht jammer bezet. Tegenwoordig is zelfs getrouwd geen belemmering meer om er ongevraagd aan te zitten, en lastig te vallen. Zelfs 3x vragen helpt dan niet.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:54:32 #278
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458423
maar ja het is veel leuker om slecht over de mede mens te denken ipv inlevingsvermogen te tonen, het laatste kost namelijk meer energie en compassie, en dat is lastig
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:56:27 #279
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458446
sorry musje je werd even op de grote hoop gegooid, my sincere apology (K)
Nil Volentibus Arduum
pi_60458448
ik begrijp huub helemaal

op m,n 16ste heb ik een molukker nock out geslaan omdat hij aantastelijk was had toen een flinke slok op
op m,n 19steeen nederlander van de roltrap afgegooit zat aan me zonder drank op
op m,n 32ste een alochtoon een paar blauwe ogen geslaan was aantastelijk tegen een oud buurmeisjevan me
ik onder invloed opgesloten
tja zo kan ik wel ff door gaan
als man verdedig je je vrouw

ik heb het altijd zelf opgelost
wie aan mij komt pas dan op
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 01:57:07 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60458450
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:53 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Oh was het een Zweed? Ik lul ook maar wat..heb eigenlijk geen flauw idee waar het over gaat
Het is weer - tijid.
Huub moet zich verantwoorden omdat hij een dronken agressieve Zweed die zijn vrouw lastigviel, uiteindelijk een klap voor zijn kop heeft gegeven omdat die viking maar niet ophield.

Typisch weer die agressieve gek uit DGK.. verander die drie letters maar in TBS.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:58:44 #282
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_60458460
Kan niet iemand die Zweed even charteren om zijn verhaal te komen doen? Als hij dan meteen de Hupt Bänk mee kan nemen, is mijn inrichting compleet
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:59:09 #283
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458465
thnx gert
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 01:59:40 #284
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60458470
Ik denk dat Huub idd in sommige gevallen vrij opvliegend is, een hufter is ie zeker niet. Maar zeg nou zelf, als iemand jouw vrouw of man zou lastig vallen dan doe je daar toch ook wat aan? Ik zou er wel op afknappen als mijn partner, zou weglopen als iemand mij zou lastigvallen....wat voor vent ben je dan??

Zowel in Rhodos als in Spanje was het zo dat iemand Claire aan het lastigvallen was, begrijpelijk dat Huub daar dan wat tegen onderneemt....

Wat ik me hier in Nederland kan voorstellen is dat mensen dingen naar hem roepen, hem provoceren en ja dan is Huub niet iemand die zijn schouders ophaald en wegloopt...wellicht is het verstandig dat ie dat wel leert te doen. Maar hoe zielig is het om iemand die bekend is lastig te vallen en uit te dagen. Soms heb ik het idee dat het mensen er gewoon om te doen is, helemaal als ze daarna ook nog op hun hyves gaan juichen dat ze ruzie met een bekend persoon hebben gehad... Respect is ver te zoeken tegenwoordig...

Volgens mij gebeuren dit soort dingen regelmatig tijdens het uitgaan, alleen omdat Huub bekender is dan de gemiddelde nederlander is het bij hem meteen voorpagina nieuws....jammer maar helaas.
pi_60458486
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:52 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

denk dat ik de fout maak om naar plekken te gaan waar de " gewone" nederlander komt te gaan...blegh wat een enge benaming alsof je zelf beter bent....ieugh

maar ik ga niet onder een steen kruipen en alleen maar naar zgn hotspots,
ben gewoon een normale jongen en wil dat ook zoveel mogelijk blijven.......
Je moet 't ook zelf maar uitzoeken, maar je bent een haantje en verdomd het om aan de kant te gaan. Dat in combinatie met je DGK verleden gaat er ooit nog eens voor zorgen dat je volledig lens geslagen gaat worden.

Het lijkt mij daarom voor je jezelf en je carrière veel beter dat je gaat weglopen, personeel gaat inschakelen, whatever, maar sla niet voordat je zelf geslagen bent, want je gaat jezelf tekort doen op termijn.
pi_60458499
hoef je geen hufter voor tezijn
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:03:48 #287
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60458505
Worden hier ook niet meningen gevormd door het hanteren van de regels in dgk. Huub is ook vaak voor Lieke in de bres gesprongen dat werd dan beloond met een sanctie. Ik denk dat er dan een verkeed signaal is afgegeven.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:05:02 #288
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458514
ja en weet je Juud, je moest eens weten hoeveel ik wegloop,

je hebt echt last van negatieve reacties, gelukkig vallen die in het niet bij de positieve maar vooral bij het uitgaan heb je die reacties er echt wel bij zitten. en ik niet alleen, iedereen die in de GOuden kooi heeft gezeten, of big brother...

vroeger als iemand van een afstandje had gezegd tijdens het uitgaan over mijn vriendin daar heb je die hoer en ik hoorde dat, had die persoon een probleem, een groot probleem. Nu doe ik alsof ik het niet hoor. En dat kost mij veel moeite maar het lukt mij wel,

ik trek alleen de grens bij het fysiek lastig vallen van ons, als iemand dat doet prima, dan doe ik fysiek terug. Zo simpel is het, en als ik dan een agressieveling ben...prima! Dan maar dat, woorden en scheldwoorden leg ik allang bij mij neer, en het is echt niet zo dat dat veel gebeurt, maar als je na 1 uur snachts nog aan het stappen bent, is het ongveer 5 op de 100 reacties, en aangezien echt IEDEREEN reageert als je snachts uitgaat, krijg je op een gemiddelde avond echt wel 30 keer hoer of homo naar je hoofd geslingerd en die leg ik allemaal naast mij neer, precies de reden dat ik niet meer echt dronken ben in het publiek want dan kan ik mij NIET inhouden als iemand dat zegt, maar goed nogmaals wil ook niet de positieve reacties onbetuigd laten, want voor iedere 30 keer hoer is er dus 570 keer iets positiefs..........
Nil Volentibus Arduum
pi_60458523
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is weer [ afbeelding ] - tijid.
Huub moet zich verantwoorden omdat hij een dronken agressieve Zweed die zijn vrouw lastigviel, uiteindelijk een klap voor zijn kop heeft gegeven omdat die viking maar niet ophield.

Typisch weer die agressieve gek uit DGK.. verander die drie letters maar in TBS.
Pas nu op Gert... Jij begint nu over Vikingen: ik ben met eentje getrouwd en het is echt een scht eerste klas!

Huub, Ok, excuses geaccepteerd Ik zie ook wel dat dat tussen de aanvallen dingen niet meer duidelijk zijn.
Bedenk: was je geen BB zou niemand er veel drukte om maken...

Was het rouwens echt een Zweed? Hmm je weet niet hoeveel domme grappen er hier rond gaan over zweden. Nog erger dan Belgen en Nederlanders....
pi_60458525
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is weer [ afbeelding ] - tijid.

Ja natuurlijk moet hij zich verantwoorden, daarom heet dit topic "Commotie over Huub". Het is er juist voor gemaakt om het te confronteren en/of vragen te stellen. Als hij zich niet wil verantwoorden of uitleg wil geven, dan komt hij hier toch gewoon niet?

Maar goed dat je het voor hem op zit te nemen, hij kan het alleen vast niet af (of hoorde ik nu regelmatig van iemand dat hij dat juist wel kon)
pi_60458526
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:56 schreef irma45 het volgende:
ik begrijp huub helemaal

op m,n 16ste heb ik een molukker nock out geslaan omdat hij aantastelijk was had toen een flinke slok op
op m,n 19steeen nederlander van de roltrap afgegooit zat aan me zonder drank op
op m,n 32ste een alochtoon een paar blauwe ogen geslaan was aantastelijk tegen een oud buurmeisjevan me
ik onder invloed opgesloten
tja zo kan ik wel ff door gaan
als man verdedig je je vrouw

ik heb het altijd zelf opgelost
wie aan mij komt pas dan op
Wat bedoel je nou Maar laat maar verder anders krijg ik een knal voor mijn kop
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:06:16 #292
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458527
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je moet 't ook zelf maar uitzoeken, maar je bent een haantje en verdomd het om aan de kant te gaan. Dat in combinatie met je DGK verleden gaat er ooit nog eens voor zorgen dat je volledig lens geslagen gaat worden.

Het lijkt mij daarom voor je jezelf en je carrière veel beter dat je gaat weglopen, personeel gaat inschakelen, whatever, maar sla niet voordat je zelf geslagen bent, want je gaat jezelf tekort doen op termijn.
lees mijn vorige post dan maar lekkertje pffff
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:06:54 #293
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_60458534
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:06 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Pas nu op Gert... Jij begint nu over Vikingen: ik ben met eentje getrouwd en het is echt een scht eerste klas!

Huub, Ok, excuses geaccepteerd Ik zie ook wel dat dat tussen de aanvallen dingen niet meer duidelijk zijn.
Bedenk: was je geen BB zou niemand er veel drukte om maken...

Was het rouwens echt een Zweed? Hmm je weet niet hoeveel domme grappen er hier rond gaan over zweden. Nog erger dan Belgen en Nederlanders....
Ik heb de eerste al gemaakt man, whoohoo
pi_60458535
Bekende nederlander, tja wat is dat in hemelsnaam! Onwijs belachelijk dat je populairder, boeiender zou zijn dan mensen uit mijn vriendenkring. Het is heel simpel bij mij: ik mag jou graag, heel graag zelfs maar ik gebruik niet eens het woord fan, ik ben hooguit fan geweest van Bowie en Bono en nog watvan die grootheden.
Nee, in jou herkende ik veel van mijzelf en dat vond ik onwijs gaaf om te zien alhoewel ik gelijk zag waarom ik ook weleens onderuit ga door die trekjes
Je ongenuanceerde uitspraken, felheid, humor vooral, geilheid , intelligentie, ongelooflijke klier soms enz enz er was zoveel herkenning!
pi_60458536
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:59 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Huub idd in sommige gevallen vrij opvliegend is, een hufter is ie zeker niet. Maar zeg nou zelf, als iemand jouw vrouw of man zou lastig vallen dan doe je daar toch ook wat aan? Ik zou er wel op afknappen als mijn partner, zou weglopen als iemand mij zou lastigvallen....wat voor vent ben je dan??

Zowel in Rhodos als in Spanje was het zo dat iemand Claire aan het lastigvallen was, begrijpelijk dat Huub daar dan wat tegen onderneemt....

Wat ik me hier in Nederland kan voorstellen is dat mensen dingen naar hem roepen, hem provoceren en ja dan is Huub niet iemand die zijn schouders ophaald en wegloopt...wellicht is het verstandig dat ie dat wel leert te doen. Maar hoe zielig is het om iemand die bekend is lastig te vallen en uit te dagen. Soms heb ik het idee dat het mensen er gewoon om te doen is, helemaal als ze daarna ook nog op hun hyves gaan juichen dat ze ruzie met een bekend persoon hebben gehad... Respect is ver te zoeken tegenwoordig...

Volgens mij gebeuren dit soort dingen regelmatig tijdens het uitgaan, alleen omdat Huub bekender is dan de gemiddelde nederlander is het bij hem meteen voorpagina nieuws....jammer maar helaas.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 02:09:12 #296
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60458549
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja natuurlijk moet hij zich verantwoorden, daarom heet dit topic "Commotie over Huub". Het is er juist voor gemaakt om het te confronteren en/of vragen te stellen. Als hij zich niet wil verantwoorden of uitleg wil geven, dan komt hij hier toch gewoon niet?

Maar goed dat je het voor hem op zit te nemen, hij kan het alleen vast niet af (of hoorde ik nu regelmatig van iemand dat hij dat juist wel kon)
Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?

Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60458558
net wat je zegt juud79

gebeurt overal in het uitgaans leven.
maar zit huub op het teras met claire
dan word claire uitgescholden voor hoer
en huub als vieze homo
daar reageert huub niet op maar als ze dreigend over komen wel
tja ze kennen hem natuurlijk als het etterbakkie uit de kooi
is huub ook maar wel een lieve
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:10:35 #298
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458560
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
Bekende nederlander, tja wat is dat in hemelsnaam! Onwijs belachelijk dat je populairder, boeiender zou zijn dan mensen uit mijn vriendenkring. Het is heel simpel bij mij: ik mag jou graag, heel graag zelfs maar ik gebruik niet eens het woord fan, ik ben hooguit fan geweest van Bowie en Bono en nog watvan die grootheden.
Nee, in jou herkende ik veel van mijzelf en dat vond ik onwijs gaaf om te zien alhoewel ik gelijk zag waarom ik ook weleens onderuit ga door die trekjes
Je ongenuanceerde uitspraken, felheid, humor vooral, geilheid , intelligentie, ongelooflijke klier soms enz enz er was zoveel herkenning!
dankjewel lieve Kaat,

ach weet je, Bekende Nederlander betekent alleen maar dat heel veel mensen je kennen, thats all!!!!!!!!

Daarnaast denken dan mensen zoals nmns dat ze zomaar van alles over je, ongefundeerd, mogen vinden en dat ze dan nog gelijk hebben omdat ze je "kennen"

maar het is ook niet erg,

er zijn ook ergere dingen in het leven, en het fascineert mij enorm, een van de redenen dat ik hier ben, want ook al ben ik het vaak niet met figuren als nmns eens, zij hebben een stuk meer inhoud dan de gemiddelde "tegenstander" van Huub, dus ga daarom graag de discussie met ze aan

respect 2 fok
Nil Volentibus Arduum
pi_60458565
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:06 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Ik heb de eerste al gemaakt man, whoohoo
Ja, en die was erg flauw... Sorry
  donderdag 31 juli 2008 @ 02:12:03 #300
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60458573
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 02:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?

Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
hoe zit je fysiek aan een online, fictieve vrouw?

of erger...een fictief dating profiel op die date reclames die nu op rtl zijn
Nil Volentibus Arduum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')