Dat je de grap gemist zou kunnen hebbenquote:
11 juli waren Claire en Huub op huwelijksreis naar het Giekse eiland Rhodes,quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Huubdgk het volgende:
het stuk in de party is uit, tjonge tjonge, maar als je het leest wel een positief verhaal,
Dat lijkt me wel verstandig, gezien het hele verhaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub kreeg een glaasje Nero. (Water)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig, gezien het hele verhaal.
En er komt een dag dat zo iemand ongelukkig terecht komt, en er hersen- of ander blijvend letsel aan overhoudt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub kon er niets aan doen hé, hij moest wel slaan
Ja, leven is gevaarlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En er komt een dag dat zo iemand ongelukkig terecht komt, en er hersen- of ander blijvend letsel aan overhoudt.
Of dat dàt Huub zelf overkomt.
En dan is het te laat.
Helaas is de werkelijkheid vaak anders, geen hond die een poot uitsteekt als iemand roerloos op straat ligt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Volgens Bart liep de jongen geen gevaar en was hij niet gewond. Bovendien waren er nog genoeg
mensen op straat die hem konden verzorgen, dus het viertal is in een taxi gestapt en naar het
appartement vertrokken.
Gek hé, iedere keer denk ik "Nou, 't valt toch best wel mee met 'm", als hij hier lekker zit te posten. Maar keer op keer moet ik dan toch constateren dat hij ergens z'n handjes niet thuis kan houden. Rhodos, Spanje, Hilversum, Eemnes, overal en altijd weer geduw en getrek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En er komt een dag dat zo iemand ongelukkig terecht komt, en er hersen- of ander blijvend letsel aan overhoudt.
Of dat dàt Huub zelf overkomt.
En dan is het te laat.
Ik denk dat Huub een mens is, en een BB, die reageert. Misschien niet zoals jij of ik zou doen, maar wij zijn nu eenmaal geen BB'ersquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gek hé, iedere keer denk ik "Nou, 't valt toch best wel mee met 'm", als hij hier lekker zit te posten. Maar keer op keer moet ik dan toch constateren dat hij ergens z'n handjes niet thuis kan houden. Rhodos, Spanje, Hilversum, Eemnes, overal en altijd weer geduw en getrek.
Hij zou er ook voor kunnen kiezen om het verbaal af te handelen of om gewoon weg te lopen. Dat doet hij niet, hij kiest voor z'n vuistjes en het fysieke.
Is Huub dan toch gewoon en simpelweg een gewelddadig huftertje als het niet precies gaat zo hij het wil en wenst?
maar nee stelletje rukkers, vooral lekker lezen wat je wil lezen toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
11 juli waren Claire en Huub op huwelijksreis naar het Giekse eiland Rhodes,
zij gingen vaak uit eten, soms alleen, soms met een Nederlands stel Esther en Bart in Rhodes- stad,
Huub: Bart en Esther bedankt voor een Top Vakantie.
Het zijn relaxte mensen, nou ja, op een dronken zweed na, Huub schrijft dat hij dat nog wel een keer
uitlegt op zijn site.
Vliegtuig had vertraging, stonden in de incheckrij, velen mensen herkenden Huub en begonnen
te zingen, Huubje bedankt, Huubje bedankt, gelukkig konden ze een beetje met Esther en Bart blijven praten.
Dit schrijft Huub op zijn weblog www.rocketmiljonairs.nl
Drie weken later na wat berichten in de media over Huub en Claire in Torremolinos
maar dat staat los van Griekenland.
(Deze week in de Party.)
Andries van De Party: Op de redactie van Party heeft zich iemand gemeld
die Huub en zijn vrouw Claire Recourt een aantal dagen van dichtbij heeft meegemaakt
en met zijn eigen ogen heeft gezien hoe Huub zijn agressie op een Scandinavische jongen botvierde
laat me voorop stellen dat wij erg gezelllige dagen met Claire en Huub hebben gehad, vertelt de
Nederlandse vakantieganger, die Bart heet en met zijn vriendin Esther op vakantie was.
We vonden het leuk om hen tegen te komen, want we keken altijd naar De Gouden Kooi.
Beiden kregen op Rhodes erg veel leuke reacties. Mijn vriendin en ik zijn op het eiland een paar
keer met Huub en Claire op stap gegaan en het viel ons op dat een gelukkig getrouwd stel is.
Dat kun je zien aan de manier hoe ze met elkaar omgaan. Huub is ook heel beschermend naar zijn vrouw toe.
Dat bleek pas echt, toen Claire werd lastig gevallen door een dronken Zweed ! We waren op stap in
Rhodos-stad. We hadden al flink gedronken en Huub ging nog even met wat fans op de foto.
Toen we richting onze appartementen liepen, kwamen we langs een Nederlandse kroeg waar Huub nog een
afzakkertje wilde halen. Daar kwam een super irritante Zweedse jongen op Claire af, die haar lastig
begon te vallen. Huub zei opdonderen, ga bij mijn vrouw vandaan, maar daar begreep die Zweed natuurlijk
niks van. Hij kwam nog dichterbij en dat pikte Huub niet. Hij gaf die Zweed zo'n harde duw, dat hij van de
ene kant van de straat naar de andere vloog. Met zijn vieren besloten we weg te lopen. Die dronken Zweed
kwam echer weer achter ons aan en begon opnieuw lastig te doen, Huub had weinig geduld en gaf hem een
flinke vuistslag op zijn kaak, waarna de jongen op straat viel en bleef liggen.
Volgens Bart liep de jongen geen gevaar en was hij niet gewond. Bovendien waren er nog genoeg
mensen op straat die hem konden verzorgen, dus het viertal is in een taxi gestapt en naar het
appartement vertrokken.
Bart benadrukt dat de Zweed echt heel vervelend was en dat Huub uit pure bescherming heeft gehandeld.
Elders zijn er berichten dat het prima met de Zweed weer ging,hij was de volgende dag weer op het
strand en deed rustig aan, aldus Belgische vakantiegangers die in hetzelfde hotel zaten , de zweed zag
Huub en Claire nog wel 2 dagen later, maar liet Claire met rust , bood haar een lekker grieks kopje koffie aan
met een stukje Baklava, Huub kreeg een glaasje To Nero. (Water)
Dan zeg je opzouten, doet hij dat niet, dan zeg je het nog een keer of haal je er personeel bij. Dat hij later wil vechten heeft natuurlijk te maken met het feit dat je hem al een zwieper had gegeven. Het lijkt erop alsof je het aan je reet hebt hangen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:32 schreef Huubdgk het volgende:
he jongens heel simpel,
als een dronken gast naar je vrouw loopt en zij denkt dat het een fan is (omdat je de hele avond eigenlijk foto's en handtekeningen aan het uitdelen bent, in fucking rhodos nota bene) en hij zit aan haar, en je vrouw stoot je aan en zegt tegen je ik heb last van die vent, wat doe je dan? geef je hem een zet en zeg je opzouten!
Misschien omdat er niks 'toffer' is dan voor de ogen van je vrienden een kandidaat uit de Gouden Kooi (die dus langer als een jaar vrij agressief in beeld is gebracht) uit te dagen om te vechten, op welke manier dan ook?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ik ongeveer 14 jaar van mijn leven in het uitgaanspubliek heb vertoeft (avond aan avond, weekend na weekend). Als bezoeker, barkeeper, portier en taxichauffeur. Nog nooit één keer een klap gekregen of uitgedeeld. Wel eens wat duwen en trekken, verbaal geweld, maar daar bleef het bij.
Wat voor mij geldt, geld ook voor zo ongeveer alle mensen die ik ken. Waarom heb jij dat dan toch iedere keer?
Ja, dat programma heeft die Zweed dagelijks gevolgdquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:49 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Misschien omdat er niks 'toffer' is dan voor de ogen van je vrienden een kandidaat uit de Gouden Kooi (die dus langer als een jaar vrij agressief in beeld is gebracht) uit te dagen om te vechten, op welke manier dan ook?
ja, dat noemen ze bekende nederlander zijn,quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan zeg je opzouten, doet hij dat niet, dan zeg je het nog een keer of haal je er personeel bij. Dat hij later wil vechten heeft natuurlijk te maken met het feit dat je hem al een zwieper had gegeven. Het lijkt erop alsof je het aan je reet hebt hangen.
Oh was het een Zweed? Ik lul ook maar wat..heb eigenlijk geen flauw idee waar het over gaatquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat programma heeft die Zweed dagelijks gevolgd
Een zweedquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:49 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Misschien omdat er niks 'toffer' is dan voor de ogen van je vrienden een kandidaat uit de Gouden Kooi (die dus langer als een jaar vrij agressief in beeld is gebracht) uit te dagen om te vechten, op welke manier dan ook?
Het is weerquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:53 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Oh was het een Zweed? Ik lul ook maar wat..heb eigenlijk geen flauw idee waar het over gaat
Je moet 't ook zelf maar uitzoeken, maar je bent een haantje en verdomd het om aan de kant te gaan. Dat in combinatie met je DGK verleden gaat er ooit nog eens voor zorgen dat je volledig lens geslagen gaat worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
denk dat ik de fout maak om naar plekken te gaan waar de " gewone" nederlander komt te gaan...blegh wat een enge benaming alsof je zelf beter bent....ieugh
maar ik ga niet onder een steen kruipen en alleen maar naar zgn hotspots,
ben gewoon een normale jongen en wil dat ook zoveel mogelijk blijven.......
Pas nu op Gert...quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is weer [ afbeelding ] - tijid.
Huub moet zich verantwoorden omdat hij een dronken agressieve Zweed die zijn vrouw lastigviel, uiteindelijk een klap voor zijn kop heeft gegeven omdat die viking maar niet ophield.
Typisch weer die agressieve gek uit DGK.. verander die drie letters maar in TBS.
Ja natuurlijk moet hij zich verantwoorden, daarom heet dit topic "Commotie over Huub". Het is er juist voor gemaakt om het te confronteren en/of vragen te stellen. Als hij zich niet wil verantwoorden of uitleg wil geven, dan komt hij hier toch gewoon niet?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is weer [ afbeelding ] - tijid.
Huub moet zich verantwoorden omdat hij een dronken agressieve Zweed die zijn vrouw lastigviel, uiteindelijk een klap voor zijn kop heeft gegeven omdat die viking maar niet ophield.
Typisch weer die agressieve gek uit DGK.. verander die drie letters maar in TBS.
Wat bedoel je nouquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:56 schreef irma45 het volgende:
ik begrijp huub helemaal
op m,n 16ste heb ik een molukker nock out geslaan omdat hij aantastelijk was had toen een flinke slok op
op m,n 19steeen nederlander van de roltrap afgegooit zat aan me zonder drank op
op m,n 32ste een alochtoon een paar blauwe ogen geslaan was aantastelijk tegen een oud buurmeisjevan me
ik onder invloed opgesloten
tja zo kan ik wel ff door gaan
als man verdedig je je vrouw
ik heb het altijd zelf opgelost
wie aan mij komt pas dan op
lees mijn vorige post dan maar lekkertje pffffquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet 't ook zelf maar uitzoeken, maar je bent een haantje en verdomd het om aan de kant te gaan. Dat in combinatie met je DGK verleden gaat er ooit nog eens voor zorgen dat je volledig lens geslagen gaat worden.
Het lijkt mij daarom voor je jezelf en je carrière veel beter dat je gaat weglopen, personeel gaat inschakelen, whatever, maar sla niet voordat je zelf geslagen bent, want je gaat jezelf tekort doen op termijn.
Ik heb de eerste al gemaakt man, whoohooquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:06 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Pas nu op Gert...![]()
Jij begint nu over Vikingen: ik ben met eentje getrouwd en het is echt een scht eerste klas!
![]()
Huub, Ok, excuses geaccepteerdIk zie ook wel dat dat tussen de aanvallen dingen niet meer duidelijk zijn.
Bedenk: was je geen BB zou niemand er veel drukte om maken...
Was het rouwens echt een Zweed? Hmm je weet niet hoeveel domme grappen er hier rond gaan over zweden. Nog erger dan Belgen en Nederlanders....
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:59 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Huub idd in sommige gevallen vrij opvliegend is, een hufter is ie zeker niet. Maar zeg nou zelf, als iemand jouw vrouw of man zou lastig vallen dan doe je daar toch ook wat aan? Ik zou er wel op afknappen als mijn partner, zou weglopen als iemand mij zou lastigvallen....wat voor vent ben je dan??
Zowel in Rhodos als in Spanje was het zo dat iemand Claire aan het lastigvallen was, begrijpelijk dat Huub daar dan wat tegen onderneemt....
Wat ik me hier in Nederland kan voorstellen is dat mensen dingen naar hem roepen, hem provoceren en ja dan is Huub niet iemand die zijn schouders ophaald en wegloopt...wellicht is het verstandig dat ie dat wel leert te doen. Maar hoe zielig is het om iemand die bekend is lastig te vallen en uit te dagen. Soms heb ik het idee dat het mensen er gewoon om te doen is, helemaal als ze daarna ook nog op hun hyves gaan juichen dat ze ruzie met een bekend persoon hebben gehad... Respect is ver te zoeken tegenwoordig...
Volgens mij gebeuren dit soort dingen regelmatig tijdens het uitgaan, alleen omdat Huub bekender is dan de gemiddelde nederlander is het bij hem meteen voorpagina nieuws....jammer maar helaas.
Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moet hij zich verantwoorden, daarom heet dit topic "Commotie over Huub". Het is er juist voor gemaakt om het te confronteren en/of vragen te stellen. Als hij zich niet wil verantwoorden of uitleg wil geven, dan komt hij hier toch gewoon niet?
Maar goed dat je het voor hem op zit te nemen, hij kan het alleen vast niet af (of hoorde ik nu regelmatig van iemand dat hij dat juist wel kon)
dankjewel lieve Kaat,quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
Bekende nederlander, tja wat is dat in hemelsnaam! Onwijs belachelijk dat je populairder, boeiender zou zijn dan mensen uit mijn vriendenkring. Het is heel simpel bij mij: ik mag jou graag, heel graag zelfs maar ik gebruik niet eens het woord fan, ik ben hooguit fan geweest van Bowie en Bono en nog watvan die grootheden.
Nee, in jou herkende ik veel van mijzelf en dat vond ik onwijs gaaf om te zien alhoewel ik gelijk zag waarom ik ook weleens onderuit ga door die trekjes
Je ongenuanceerde uitspraken, felheid, humor vooral, geilheid, intelligentie, ongelooflijke klier soms enz enz er was zoveel herkenning!
Ja, en die was erg flauw... Sorryquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:06 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik heb de eerste al gemaakt man, whoohoo
hoe zit je fysiek aan een online, fictieve vrouw?quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach mannetje, weer op je teentjes getrapt?![]()
Vond het weer typisch hoe je de aanval inzette. Maar joh, dan roep jij er toch lekker "personeel bij" als een dronken malloot aan je vrouw zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |