quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Midden/eind jaren 80. Toen sliep mijn toenmalige vriendje een keertje bij me en midden in de nacht zat ik recht overeind in bed om te roepen: In fact don't take it seriously, we're only buggin'. Om vervolgens weer als het roosje dat ik ben verder te slapen.
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:29 schreef Gert het volgende:
Maar goed, de zielepijn van Brian. (en dús waarschijnlijk de fysieke pijn van Amanda). Huub, hoe is het met onze voormalige soapsterren?
Was dat de beruchte koffieman? Die bij alle acties toevallig net bij het koffieapparaat stond?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
bij dat incident was het meer dan duidelijk dat er achter niemand zat op te letten, want de actie werd wel een kwartier lang doorgesproken voor hij werd uitgevoerd.
Jups, thuiswedstrijdquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:33 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, thuiswedstrijd
O... op donderdag? Nou ja, in Spanje hing hij toch ook voortdurend rond in internetcafé's.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:33 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?
Twents voor boerenkool geloof ik en daar gaan ze dan omheen dansen enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?
Oldenzaal wordt pas in 2012 op het internet aangesloten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef Gert het volgende:
O... op donderdag? Nou ja, in Spanje hing hij toch ook voortdurend rond in internetcafé's.
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef APK het volgende:
Twents voor boerenkool geloof ik en daar gaan ze dan omheen dansen enzo.
Heb daar ook een tijd in de buurt gewoond.
Ingrediënten van Oldenzaalse boeskoolquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?
Dát was pas spraakmakende tv.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In die dorpen heb je altijd van die oogstfeesten, daar zal deze ook wel toe behoren. Gecombineerd met een halve kermis, soms nog vee wat verhandeld moet worden, etc.
"t Is nu alleen nog maar "brommers kieken" kutzooiquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.
En zuup'n en brekk'n.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"t Is nu alleen nog maar "brommers kieken" kutzooi
Oewoewoewoewoewoewoe!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.
Dat Huub nog bestaatquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoep'n en op de proeme kroep'n.
Hè Huub?
Zwientie tik'n.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |