Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:35 schreef noekje het volgende:
Er zat er geen één met schone handen. Daarom vind ik het argument dat het aan de streamers lag, zo ergelijk.
Dus omdat Huub dat denkt, is het zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?
Huub heeft ook gezegd dat de SL's er waren omdat de streamers zo heftig reageerden en ook dat hij wel redenen kan verzinnen om geen streams uit te zenden. Ja en dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.quote:
Waar komt die man opeens vandaan? Die Neemmenietdinges. Huub is de man die ik moet hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.
Sjezus, zelfs als-ie eiindelijk naar z'n nest is, moet het nog over die goedzak gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.
Wrs heeft Flens of een andere randdebiel van de REDACTIE hem dat op de mouw gespeld en Huub neemt dat voor waar aan. Nogal kort door de bocht van Huub, streamers weten beter. Hoe groot wat vloerkleed van het hokje ook alweer?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
Huub heeft ook gezegd dat de SL's er waren omdat de streamers zo heftig reageerden en ook dat hij wel redenen kan verzinnen om geen streams uit te zenden. Ja en dus.
Ga dan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben heul niet naar m'n nest
Ik vind Huub nogal goedgelovig en te goed van vertrouwen. Dus ja, ik denk ook dat hij teveel te gemakkelijk aanneemt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs heeft Flens of een andere randdebiel van de REDACTIE hem dat op de mouw gespeld en Huub neemt dat voor waar aan. Nogal kort door de bocht van Huub, streamers weten beter. Hoe groot wat vloerkleed van het hokje ook alweer?
En nu heb ik dus weer dit nummer in mijn hoofd:quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
Whehehe, dat was heerlijk meelezen gisteren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
Huub, heb je nog contact met Brian gehad onlangs? Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
En toch denk ik dat als ik zwart zou zijn, ik dat ook zou zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Gaat je zorg als moderator nu niet erg ver?
Ging je niet naar bed dan? Ik snap er niks van. Gert zei dat jij naar bed was. Jij zegt van niet dus dan moet je nog gaan. Wat een verwarrende toestand toch allemaal. Ik wil ongecompliceerde buggyseks en praten met Huub. Da's alles wat ik wil.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Nah, ik moet naar bed, trusten dan maar
![]()
![]()
![]()
raar mens die noek
Oef wat erg.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu heb ik dus weer dit nummer in mijn hoofd:
Ja. Midden/eind jaren 80. Toen sliep mijn toenmalige vriendje een keertje bij me en midden in de nacht zat ik recht overeind in bed om te roepen: In fact don't take it seriously, we're only buggin'. Om vervolgens weer als het roosje dat ik ben verder te slapenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
Oef wat erg.![]()
Dat was nog een vétte hit ook destijds volgens mij.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Midden/eind jaren 80. Toen sliep mijn toenmalige vriendje een keertje bij me en midden in de nacht zat ik recht overeind in bed om te roepen: In fact don't take it seriously, we're only buggin'. Om vervolgens weer als het roosje dat ik ben verder te slapen.
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:29 schreef Gert het volgende:
Maar goed, de zielepijn van Brian. (en dús waarschijnlijk de fysieke pijn van Amanda). Huub, hoe is het met onze voormalige soapsterren?
Was dat de beruchte koffieman? Die bij alle acties toevallig net bij het koffieapparaat stond?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
bij dat incident was het meer dan duidelijk dat er achter niemand zat op te letten, want de actie werd wel een kwartier lang doorgesproken voor hij werd uitgevoerd.
Jups, thuiswedstrijdquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:33 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, thuiswedstrijd
O... op donderdag? Nou ja, in Spanje hing hij toch ook voortdurend rond in internetcafé's.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:33 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is toch naar dat boeskoolgedoe in Oldenzaal?
Twents voor boerenkool geloof ik en daar gaan ze dan omheen dansen enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?
Oldenzaal wordt pas in 2012 op het internet aangesloten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef Gert het volgende:
O... op donderdag? Nou ja, in Spanje hing hij toch ook voortdurend rond in internetcafé's.
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef APK het volgende:
Twents voor boerenkool geloof ik en daar gaan ze dan omheen dansen enzo.
Heb daar ook een tijd in de buurt gewoond.
Ingrediënten van Oldenzaalse boeskoolquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is boeskool? Is dat boe skool, een soort old skool, maar dan anders en voor koeien? Of is dat boes kool, een vergeten groente?
Dát was pas spraakmakende tv.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In die dorpen heb je altijd van die oogstfeesten, daar zal deze ook wel toe behoren. Gecombineerd met een halve kermis, soms nog vee wat verhandeld moet worden, etc.
"t Is nu alleen nog maar "brommers kieken" kutzooiquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.
En zuup'n en brekk'n.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"t Is nu alleen nog maar "brommers kieken" kutzooi
Oewoewoewoewoewoewoe!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal het weer wel zijn, maar nu moet ik opeens denken aan die aubergine indianen van Menno Buch.
Dat Huub nog bestaatquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoep'n en op de proeme kroep'n.
Hè Huub?
Zwientie tik'n.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Vroeger deden ze bij ons varkentje tik. Mag niet meer.
Op de één of andere manier klinkt dat zomaar niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hè Huub?
En toep'n toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
Hè Huub?
Works like a charm in bepaalde streken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op de één of andere manier klinkt dat zomaar niet aantrekkelijk
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toep'n toch?
En heb je een dikke vriendin, dan kende op d'r reet toepen met een krat bier dr neffe.
Hier dan.
Ja, heb het drie avonden gekeken op SBS, was idd leuk om te zienquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Works like a charm in bepaalde streken.
Ooh, zo keek ik zaterdag nog naar een stukje Zwarte Cross. Ik moest daar zo om lachen.
Nee, dat komt hier uit de buurt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:dat komt niet bij ons uit de buurt skattie
![]()
En dan ei un vette meid, die kan op heur reet toep'n met un krat bier d''r noast
Brabants.....klinkt altijd zo liefquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat komt hier uit de buurt.
Da wijf da het zunne dikke reet, daar kende op toepe mee un krat bier er neffe.
Uh oh.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe heet het meisje in Spanje waar Huub mee heeft gezoend?
- Brenda
- Vanity
- Chantal
- Patricia
Van de Hyves van Brian, blijkbaar.
Het kan wel een fan geweest zijn die hij een kusje gegeven heeft. Misschien toen ze samen met hem op de foto ging. Jemig, een zoentje, wat errugquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat Huub geen kwaad woord over Brian wil horen, of spreken. En is deze poll zijn dank??? Zegt meer over Brian dan over Huub denk ik.
Of een bezopen lebberpartij, waarna hij haar nog even flink gevingerd heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:45 schreef -Blurk- het volgende:
Het kan wel een fan geweest zijn die hij een kusje gegeven heeft. Misschien toen ze samen met hem op de foto ging. Jemig, een zoentje, wat errug
Kan ook nog, wie weetquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:47 schreef APK het volgende:
[..]
Of een bezopen lebberpartij, waarna hij haar nog even flink gevingerd heeft.
Ja, das een flinke tegenvaller he.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
Zo jammer dat Huub geen kwaad woord over Brian wil horen, of spreken.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe heet het meisje in Spanje waar Huub mee heeft gezoend?
- Brenda
- Vanity
- Chantal
- Patricia
Van de Hyves van Brian, blijkbaar.
oke oke, ik was maar tot hier bijgelezen maar nu moest ik even reageren, maar dat komt omdat ik je lief vind Noekje,quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar komt die man opeens vandaan? Die Neemmenietdinges. Huub is de man die ik moet hebben.
Oooohhh, dat wordt smullenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:01 schreef Huubdgk het volgende:
leuke jongen die Brian, zucht
nee ik heb met niemand gezoend op vakantie, zucht,
die Brian, grappenmaker...ben benieuwd of Amanda al vrij over haar telefoonnummer mag beschikken.........dat verhaal en nog veel meer HIER binnenkort op FOK
jij bent toch pro Brian he? ziek figuur ben je dan zeg...ik schrok zo enorm toen ik die filmpjes van held Brian tegen Amanda zag, niet normaal, dat was geen show maken, dat was puur gemeend....quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, das een flinke tegenvaller he.
Nee hoor, dat was beschermen en Amanda helpenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jij bent toch pro Brian he? ziek figuur ben je dan zeg...ik schrok zo enorm toen ik die filmpjes van held Brian tegen Amanda zag, niet normaal, dat was geen show maken, dat was puur gemeend....
Mooi weer om motor te rijden zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:05 schreef Huubdgk het volgende:
zo een heel klein beetje getrash talked, zal ff aan die Antiliaan vragen wat hij er mee bedoeld. Heb geen zin namelijk in een internet beef ofzo... (das brian taal dan begrijpt hij het...weet je)
als ik problemen heb doe ik dat meestal up close and personal, en in your face zegmaar
maar goed ik ga naar Oldenzaal, morgen mijn motorrijbewijs aanvragen! (ben ik nog niet eens aan toegekomen, bizar he) later iedereen
Ja, dat je mij een ziek figuur vindt is me bekend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jij bent toch pro Brian he? ziek figuur ben je dan zeg...ik schrok zo enorm toen ik die filmpjes van held Brian tegen Amanda zag, niet normaal, dat was geen show maken, dat was puur gemeend....
Jah wat waren dat gouden tijden Rat en Dellie..........quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat je mij een ziek figuur vindt is me bekend.
Ik was tegen de haatcampagne die door sommige figuren in de COS tegen Brian gevoerd werd. Elke dag opnieuw hem bespottelijk maken, niet bij zijn naam noemen (ze noemden hem Rat), dezelfde filmpjes tientallen keren per dag posten en jou constant ophemelen.
Er viel nauwelijks meer normaal te posten.
Ik hoop dan ook dat door de kortere duur van CBML zoiets niet weer gaat gebeuren.
Ze deden me altijd denken aan Tina en Ike Turnerquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Jah wat waren dat gouden tijden Rat en Dellie..........
geen filmpje nodig...........ik heb ze nog helder op mijn netvlies staan. Toen kon ik ook huub zn acties en uitlatingen nog plaatsen. Goh dat was genieten!!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ze deden me altijd denken aan Tina en Ike Turner![]()
Met d'r slabek
Filmpje iemand?
Iets om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:01 schreef Huubdgk het volgende:
.ben benieuwd of Amanda al vrij over haar telefoonnummer mag beschikken.........dat verhaal en nog veel meer HIER binnenkort op FOK
Zou ze nu ook tegen hem durven zeggen dat hij zich voor de Intercity moet gooien? Er hangen immers geen camera's nu.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:49 schreef Dementor het volgende:
Ik zie het al zo voor me he..
B: Wil je stoer doen, wil je dat iedereen je belt?!
A: Je behandeld me als een klein kind, hou op man, doei!
Brani is een RAT, een Ike Turner: knoop dat es in je orenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
[quote]Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
[/quot
Wat loop jij nou af te geven op Brian?
Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.
Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
En jij heb graag kritiek op zijn taalgebruik, hij past zich niet aan en praat gewoon zoals hij wil praten.. Nogmaals in zijn eigen krachtPArraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan zijn we het toch echt niet eens, lieve Huub. Ik vind echt dat ze die damage control voor zichzelf deden, immers was er geen sponsor betrokken bij welke vechtpartij dan ook. Zij hadden regels opgesteld en op het moment dat Nederland kon zien dat die regels voor de kat z'n kut waren gemaakt, gooiden ze er een SL op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:59 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke oke, ik was maar tot hier bijgelezen maar nu moest ik even reageren, maar dat komt omdat ik je lief vind Noekje,
ja sl waren er in mijn ogen om heftige reacties van "fans" te voorkomen,
ja, als het dan al te erg mis ging, had je ook niet half nederland om exits aan het roepen.
Damage control aan alle kanten was volgens mij makkelijker met een SL,
veel eerlijker dan dit kun je het niet krijgen, maar goed dit is mijn persoonlijke mening, weet niet of dit policy was, want wij wisten namelijk niet dat er streamlock was
Als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen? Het is goddomme geen hond die op de bank schijt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
En jij heb graag kritiek op zijn taalgebruik, hij past zich niet aan en praat gewoon zoals hij wil praten.. Nogmaals in zijn eigen krachtPArraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hoi BQ ,wat een moed joh om nog te posten met die hitte...en jah wat hebben we genoten van die smerige rioolrat en die snol die zich amanda noemde......hoe kom je erop AMANDA!!!?????quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou ze nu ook tegen hem durven zeggen dat hij zich voor de Intercity moet gooien? Er hangen immers geen camera's nu.
Hoi Erica.![]()
In vond die acties van Brian maar raarquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
[..]
[/quot
Ik berichtjes van je gelezen op zijn hyves en die zijn vriendelijk te noemen, je wilt weten hoe het met ze gaat.. Ik heb MAD respect voor Brian en hoe hij Amanda behandelde in dat huis binnen het spel is enigzins terecht en zeker begrijpelijk. Aangezien ook Brian wou winnen.. Amanda is een ongeleid projectiel als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen.
Brian is wijs en staat altijd in zijn eigen kracht.. Zo heb ik deze man leren kennen via de streams.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
[..]
[/quot
hahahahahhahahahahahahahhahah
Gelukkig hebben ze daar de douche slang voor uitgevonden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:01 schreef BrainView het volgende:
Ben jij stom ofzoo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch echt niet eens, lieve Huub. Ik vind echt dat ze die damage control voor zichzelf deden, immers was er geen sponsor betrokken bij welke vechtpartij dan ook. Zij hadden regels opgesteld en op het moment dat Nederland kon zien dat die regels voor de kat z'n kut waren gemaakt, gooiden ze er een SL op.
Oh en de beveiligingsmensen die niet in beeld wilden, en terecht natuurlijk, speelden ook mee. Imho had het écht niks met de streamers te maken.
[..]
Als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen? Het is goddomme geen hond die op de bank schijt.
brani slaat alleen zichzelf; pretty harmless cocksucker it is..quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Brani is een RAT, een Ike Turner: knoop dat es in je oren
Ike had assumed complete control over Tina's life, forcing her to work a gruelling tour schedule and beat her if she got out of line. According to Tina, and as she wrote in her 1986 bestselling autobiography, "I, Tina", her life with Ike was marked by near-constant physical and emotional abuse. By the late Sixties, Ike had become deeply involved with cocaine and alcohol and was prone to violent outbursts. Tina’s litany of his crimes against her include hitting her, pouring hot coffee on her face, burning her lip with a lighted cigarette, and forcing her to perform while ill and pregnant.
NOGMAALS HAHAHAHAH lang geleden dat ik deze bullshit gelezen heb hier kan je nagaan...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ben jij stom ofzoo?
Ze zaten in een spel en het ging om fokking 1 miljoen euro, dan kun je een hoop rechtvaardigen wat in de buitenwereld absoluut 'not done' zou zijn. Hij moest Amanda wel kort houden en Amanda liet dat toe en bleef tot de laatste dag zijn ultieme dekking... Dus hee missie geslaagd!
En idd, Amanda is pas 20 en als je haar niet streng bejegend in zo'n huis waar de verleidingen op de loer liggen dan gaat zij domme dingen doet waardoor je als vriend van haar zwakker in het spel komt te staan
Ik stom? Ah, je wil mij even streng bejegenen? Flikker op, man.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ben jij stom ofzoo?
Ze zaten in een spel en het ging om fokking 1 miljoen euro, dan kun je een hoop rechtvaardigen wat in de buitenwereld absoluut 'not done' zou zijn. Hij moest Amanda wel kort houden en Amanda liet dat toe en bleef tot de laatste dag zijn ultieme dekking... Dus hee missie geslaagd!
En idd, Amanda is pas 20 en als je haar niet streng bejegend in zo'n huis waar de verleidingen op de loer liggen dan gaat zij domme dingen doet waardoor je als vriend van haar zwakker in het spel komt te staan
En dat vind jij dus knap van RAT?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:15 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ben jij stom ofzoo?
Lul toch niet zo uit je nek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
NOGMAALS HAHAHAHAH lang geleden dat ik deze bullshit gelezen heb hier kan je nagaan...
alle mannen die vrouwen vernederen hebben er een goed argument voor .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |