Men, in dat soort dingen leek Amanda echt nog een puber, stampvoeten en mokken als een klein kind, als ze haar zin niet kreeg, spoiled als ze was.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En zo heb ik er nog wel een paar. Wat dacht je van de naaldhak in Huub's rug? De schop van Natasia bij Jaap. Die dat volgens mij express deed omdat ze eruit wilde. Laten ze het aan een speler over of ze wel of niet mag blijven huhhh? Een Amanda die met bloempotten en stenen smijt.
Dan nog even over de rijbewijsstemming. Waarom was Amanda zo over de pis? Omdat (en dat werd duidelijk gezegd door haar) het hele lespakket vooraf al door Amanda's moeder was gekocht!!!!!! Ze was zelfs pist omdat het zo laat erin gebracht werd, nadat haar theorie verlopen was.
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:35 schreef noekje het volgende:
Er zat er geen één met schone handen. Daarom vind ik het argument dat het aan de streamers lag, zo ergelijk.
Dus omdat Huub dat denkt, is het zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?
Huub heeft ook gezegd dat de SL's er waren omdat de streamers zo heftig reageerden en ook dat hij wel redenen kan verzinnen om geen streams uit te zenden. Ja en dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Huub heeft dat zelf toch min of meer gezegd ergens in deze reeks?
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.quote:
Waar komt die man opeens vandaan? Die Neemmenietdinges. Huub is de man die ik moet hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.
Sjezus, zelfs als-ie eiindelijk naar z'n nest is, moet het nog over die goedzak gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en dus vind ik het niet aardig dat er continu op martelaar NMNS wordt ingehakt.
Wrs heeft Flens of een andere randdebiel van de REDACTIE hem dat op de mouw gespeld en Huub neemt dat voor waar aan. Nogal kort door de bocht van Huub, streamers weten beter. Hoe groot wat vloerkleed van het hokje ook alweer?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
Huub heeft ook gezegd dat de SL's er waren omdat de streamers zo heftig reageerden en ook dat hij wel redenen kan verzinnen om geen streams uit te zenden. Ja en dus.
Ga dan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben heul niet naar m'n nest
Ik vind Huub nogal goedgelovig en te goed van vertrouwen. Dus ja, ik denk ook dat hij teveel te gemakkelijk aanneemt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs heeft Flens of een andere randdebiel van de REDACTIE hem dat op de mouw gespeld en Huub neemt dat voor waar aan. Nogal kort door de bocht van Huub, streamers weten beter. Hoe groot wat vloerkleed van het hokje ook alweer?
En nu heb ik dus weer dit nummer in mijn hoofd:quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
Whehehe, dat was heerlijk meelezen gisteren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
Huub, heb je nog contact met Brian gehad onlangs? Is hij nog steeds zo kapot van binnen, door buggy-gate?
En toch denk ik dat als ik zwart zou zijn, ik dat ook zou zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Gaat je zorg als moderator nu niet erg ver?
Ging je niet naar bed dan? Ik snap er niks van. Gert zei dat jij naar bed was. Jij zegt van niet dus dan moet je nog gaan. Wat een verwarrende toestand toch allemaal. Ik wil ongecompliceerde buggyseks en praten met Huub. Da's alles wat ik wil.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Nah, ik moet naar bed, trusten dan maar
![]()
![]()
![]()
raar mens die noek
Oef wat erg.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu heb ik dus weer dit nummer in mijn hoofd:
Ja. Midden/eind jaren 80. Toen sliep mijn toenmalige vriendje een keertje bij me en midden in de nacht zat ik recht overeind in bed om te roepen: In fact don't take it seriously, we're only buggin'. Om vervolgens weer als het roosje dat ik ben verder te slapenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:23 schreef Gert het volgende:
Oef wat erg.![]()
Dat was nog een vétte hit ook destijds volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |