Sommigen zouden wel wat glassex kunnen gebruiken, maar ik nou eenmaal onvermoeibaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja dat was ik vergeten, je bent nog steeds bezig "ons" een spiegel voor te houden.
Helpt dat dan echt tegen massale blindheid?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sommigen zouden wel wat glassex kunnen gebruiken, maar ik nou eenmaal onvermoeibaar
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt dat dan echt tegen massale blindheid?
Helemaal niet! Ik wil die taartquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent in een goed humeur, da's mooi![]()
je zou het uit moeten proberen, misschien zie jij dan alles ook wat breeder.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt dat dan echt tegen massale blindheid?
Streamlocks zijn gekomen nadat fans, bij het zien van beelden waarin hun idool er ongezouten van langs kreeg, sponsors en werknemers gingen lastig vallen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
Oh, die streamlocks hadden natuurlijk geen fuck met de fans te maken maar omdat de bewoners zich niet konden gedragen. Lekker makkelijk om dat op de streamers te gooien maar zo werkt het niet want er kwam nooit zomaar een streamlock op omdat het verbaal te hard ging.
Ik ben opgegevenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:37 schreef blomst het volgende:
[..]
je zou het uit moeten proberen, misschien zie jij dan alles ook wat breeder.
dus volgens jou vinden de mensen die Brian zijn nummers niets vinden, de nummers van Huub en Jaap geweldig????quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot de nummers van Jaap en Huub, die natuurlijk van een uitzonderlijk hoogstaand niveau zijn
Wel cool dat de anti's hier Brians site komen spammen, huub moet dat zelf doen![]()
Ja maar jij ziet alles vanuit de kant dat de streamers fout waren. Ik zie dat heel anders. Ik vind dat er heel veel gekut is door de redactie. Komen we ook niet uit, wij twee. Als zij (de bewoners) gewoon hun handen thuis zouden houden, zo moeilijk is dat niet toch, dan was het niet nodig geweest. Ik zie het als een reactie op een actie die er op voorhand al niet had moeten zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Streamlocks zijn gekomen nadat fans, bij het zien van beelden waarin hun idool er ongezouten van langs kreeg, sponsors en werknemers gingen lastig vallen.
Streamlocks zijn gekomen doordat de regie wel moest sjoemelen met de regels (wie sloeg wie nu eerst en hoe hard was het) vanwege de continuïteit. Iedere week drie personen eruit gooien zou de dood in de pot zijn voor het TV maken. Fans was dat niet uit te leggen, dus dan maar streamlock om het in het ongewisse te laten.
Tot zover mijn idee over Streamlocks....
je haalt regie en redactie door elkaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Streamlocks zijn gekomen nadat fans, bij het zien van beelden waarin hun idool er ongezouten van langs kreeg, sponsors en werknemers gingen lastig vallen.
Streamlocks zijn gekomen doordat de regie wel moest sjoemelen met de regels (wie sloeg wie nu eerst en hoe hard was het) vanwege de continuïteit. Iedere week drie personen eruit gooien zou de dood in de pot zijn voor het TV maken. Fans was dat niet uit te leggen, dus dan maar streamlock om het in het ongewisse te laten.
Dat sjoemelen met de regels was niet nodig geweest, als ze Amanda naar huis hadden gestuurd na het koffie gooien, hadden de andere spelers zich wel aan de regels moeten houden, wilden ze nog winnen, maar ja Amanda was wel diegene die met haar blote borsten op de streams rond liep, en dat vonden de programma makers toch net iets belangrijker.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sluit me er helemaal bij aan, de gezemel steeds dat het de schuld van de streamers is , slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
Oh, Huub . Ik ben bijgelezen, trouwe hond die ik ben en ik ga ergens op terugkomen.
Oh, die streamlocks hadden natuurlijk geen fuck met de fans te maken maar omdat de bewoners zich niet konden gedragen. Lekker makkelijk om dat op de streamers te gooien maar zo werkt het niet want er kwam nooit zomaar een streamlock op omdat het verbaal te hard ging.
Dat was em.
Alsof Huub zo'n lieverdje was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat sjoemelen met de regels was niet nodig geweest, als ze Amanda naar huis hadden gestuurd na het koffie gooien, hadden de andere spelers zich wel aan de regels moeten houden, wilden ze nog winnen, maar ja Amanda was wel diegene die met haar blote borsten op de streams rond liep, en dat vonden de programma makers toch net iets belangrijker.
Nog maar een keer lezen, Suikeroompje, je begrijpt het dus niet goed.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je haalt regie en redactie door elkaar![]()
anyway begrijp ik nu goed dat Huub een Zweed heeft geslagen en het geen eens op zn weblog heeft gezet maar dat het via de party naar buiten is gebracht? dus Huub bericht er wel over als ie slachtoffer is maar als hij zelf klappen geeft dan zwijgt ie liever..
gewoon 1 ton boete jonguh!!! en de volgende keer een exit, en al je activiteiten worden ingetrokken!!!![]()
nee, die was ook geen lieverdje, maar de heren van de redactie hadden op fok net aangegeven dat de regels streng zouden worden gehanteerd, ook het gooien met glazen,kopjes koffie en wijn e.d, en vlak daarna gooide Amanda haar kopje koffie naar \Huub.quote:
Komen wij ook niet uit. Ik spreek overigens de redactie niet vrij, maar heb voor hen veel meer clementie dan voor die gekken die sponsoren gingen benaderen en/of werknemers gingen bedreigen. Dan heb ik het nog niet eens over familieleden van spelers die over en weer lastig gevallen werden. Gewoon te gek voor woorden, stelletje mallotige low lives die zich daar mee bezig hielden. (Ik zal dan nu maar expliciet vermelden dat die types op Fok voor zover mij bekend niet aanwezig waren)quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet alles vanuit de kant dat de streamers fout waren. Ik zie dat heel anders. Ik vind dat er heel veel gekut is door de redactie. Komen we ook niet uit, wij twee. Als zij (de bewoners) gewoon hun handen thuis zouden houden, zo moeilijk is dat niet toch, dan was het niet nodig geweest. Ik zie het als een reactie op een actie die er op voorhand al niet had moeten zijn.
En dan hadden ze hun kop moeten houden over de regels, en dat on stream voor te lezen. Fysiek geweld betekent een onmiddelijke verwijdering van de villa. Schop hier, spuug daar en kopstoot boven, klap onder maar iedereen bleef zitten waar die zat. En dan ligt het aan de streamers terwijl zij zo dom waren om de regels te maken en bekend te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat sjoemelen met de regels was niet nodig geweest, als ze Amanda naar huis hadden gestuurd na het koffie gooien, hadden de andere spelers zich wel aan de regels moeten houden, wilden ze nog winnen, maar ja Amanda was wel diegene die met haar blote borsten op de streams rond liep, en dat vonden de programma makers toch net iets belangrijker.
Gevoelsmatig denk ik ook in die richting. En dan hebben we het nog niet over enorme branden op Rhodos en bomaanslagen in Spanje, beide vlak na zijn vertrek. Het wordt allemaal wel erg verdachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
anyway begrijp ik nu goed dat Huub een Zweed heeft geslagen en het geen eens op zn weblog heeft gezet maar dat het via de party naar buiten is gebracht? dus Huub bericht er wel over als ie slachtoffer is maar als hij zelf klappen geeft dan zwijgt ie liever..
Da's fijn maar dat is wel maanden gezegd. en als ik dan Huub lees over de streamlocks en over wel of geen streams, steek die hand dan maar eens fijn in eigen boezem wb de redactie en de bewoners. Ik word er kriegel van iig, achteraf zeggen dat de de SL's de schuld van de streamers zijn maar ondertussen wel veel geld hebben ontvangen van diezelfde streamers. Ik weet niet of het mijn cyclus is of dat ik me echt erger aan zulke opmerkingen. We zullen het morgen weten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
(Ik zal dan nu maar expliciet vermelden dat die types op Fok voor zover mij bekend niet aanwezig waren)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mijn cyclus is of dat ik me echt erger aan zulke opmerkingen. We zullen het morgen weten.
En zo heb ik er nog wel een paar. Wat dacht je van de naaldhak in Huub's rug? De schop van Natasia bij Jaap. Die dat volgens mij express deed omdat ze eruit wilde. Laten ze het aan een speler over of ze wel of niet mag blijven huhhh? Een Amanda die met bloempotten en stenen smijt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft daar wel een opmerking over gemaakt op zijn log, alleen niet het hele verhaal gepost. Ik wist inmiddels al wel wat er was voorgevallen, dus zo´n geheim of stilgehouden heeft ie dat niet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je haalt regie en redactie door elkaar![]()
gewoon 1 ton boete jonguh!!! en de volgende keer een exit, en al je activiteiten worden ingetrokken!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |