Maar je kreeg wel speciaal aandacht van huub zag ik, zie je het werkt echt, de fans zouden veel meer kritiek op hem moeten hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, neen, nu ben ik moe. Warm, het is warm ook. Cyclus nog steeds kut.
Tja dat is het nadeel van zo'n dingquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, neen, nu ben ik moe. Warm, het is warm ook. Cyclus nog steeds kut.
Huub reageert ook wel op mij als ik geen kritiek op hem op. Hij vindt zelfs dat ik rule en lief ben. Die jongen is goed met noekjes.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar je kreeg wel speciaal aandacht van huub zag ik, zie je het werkt echt, de fans zouden veel meer kritiek op hem moeten hebben
Nee, jouw resumé klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Resumerend: de Huub fans geloven hem niet wanneer hij naar z'n beste vermogen de waarheid spreekt maar geloven hem wel wanneer hij een beetje liegt.
En Brian is de verpersoonlijking van alles wat staat voor slecht, vals en oneerlijk, tot in 2020. Amanda zal wel heel snel tegen een blauw oog aanlopen en dat Huub er nu eentje had dat was de schuld van Flens, maar goed, die moet dan ook deadt.
En dat zit mij toch dwars, want als er eentje is die echt altijd eerlijk is, dan is hij het wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Resumerend: de Huub fans geloven hem niet wanneer hij naar z'n beste vermogen de waarheid spreekt maar geloven hem wel wanneer hij een beetje liegt.
Deaud NMNSquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Brian is de verpersoonlijking van alles wat staat voor slecht, vals en oneerlijk, tot in 2020. Amanda zal wel heel snel tegen een blauw oog aanlopen en dat Huub er nu eentje had dat was de schuld van Flens, maar goed, die moet dan ook deadt.
Een opblaaspop is ook niet alles.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:01 schreef noekje het volgende:
Een tweede keer naar bed sturen, gaat niet lukken hè?
Dus Brian en Amanda hebben ook best wel gelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef sunny16947 het volgende:
Huub liegt niet. Hij bekijkt het alleen vanuit een ander perspectief. Zo heeft iedereen zijn eigen waarheid.
Ik vind je een wereldwijf, ondanks je cyclus ram je gewoon positief door. Waarbij ik mij wel een beetje afvraag wie de klapjes op mag vangenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
Ja, ik niet. Ik moet heel de wereld redden én ik heb nog maar 4 jaar. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.
Zo moe, zo moe.
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's. Morgen haat ik mezelf nog meer. Nu wil ik mezelf slaan en liposuccen maar ik kan de tuinslang niet steriel krijgen. Heb nog maar 5 ml Sterilon.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je een wereldwijf, ondanks je cyclus ram je gewoon positief door. Waarbij ik mij wel een beetje afvraag wie de klapjes op mag vangen
noekje vangt alle klapjes op, zelfs voor mij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind je een wereldwijf, ondanks je cyclus ram je gewoon positief door. Waarbij ik mij wel een beetje afvraag wie de klapjes op mag vangen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's. Morgen haat ik mezelf nog meer. Nu wil ik mezelf slaan en liposuccen maar ik kan de tuinslang niet steriel krijgen. Heb nog maar 5 ml Sterilon.![]()
Lekker geslapen?
dude! dat wordt happen naar de baasquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, jouw resumé klopt niet helemaal.
Dat Huub een blauw oog had kwam door een maffe vent die onder de coke zat én aan Claire zat, dus Huub moest wel ingrijpen. Wat voor kerel ben je als je dat niet doet?
Omdat je het waard bent!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
noekje vangt alle klapjes op, zelfs voor mij.(Noek
)
Noekje, you make me smile...quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's. Morgen haat ik mezelf nog meer. Nu wil ik mezelf slaan en liposuccen maar ik kan de tuinslang niet steriel krijgen. Heb nog maar 5 ml Sterilon.![]()
Lekker geslapen?
Ja mams.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Jij lijkt mij ook te goed voor deze wereld, in ieder geval voor Fokquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
noekje vangt alle klapjes op, zelfs voor mij.(Noek
)
Eén keer, dat was m'n wijlen schoonmoederquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb je dat ook weleens,
dat je een ijskast open doet
en iets ziet bewegen?
Dat wil jij niet wetenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat voor kerel ben je als je dat niet doet?
Daarom heb ik ook een hekel aan het verwijderen van subversieve elementen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij lijkt mij ook te goed voor deze wereld, in ieder geval voor Fok
Bij het verwijderen van de één, staat onmiddelijk de ander op, vanwege de ontstane ruimtequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een hekel aan het verwijderen van subversieve elementen.Maar ik doe het wel, het is gewoon nodig
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij het verwijderen van de één, staat onmiddelijk de ander op, vanwege de ontstane ruimte
Regels zijn er om een gebrek aan overwicht te camoufleren, derhalve een zwaktebod.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor de overigen worden de regels duidelijk, dat helpt, echt.
![]()
Hé dezequote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oude tijden herleven, terwijl ik naar bed wordt gestuurd
Noekje het is bijna voorbij, 1 keer per maand die bounty's moet kunnen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:17 schreef noekje het volgende:
Ik haat vooral mezelf. Ik voel me moddervet en eet Bounty's.
Morgen haat ik mezelf nog meer.
Zelfs hier lees ik overgewicht in.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
overwicht te camoufleren,
Oh ja, de fandag!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Noekje het is bijna voorbij, 1 keer per maand die bounty's moet kunnen,
sommige cycles houden ook nog 2, 3 liters vast, het komt allemaal goed,
Leuk uitje? 3 augustus is de fandag van Huub en Jaap.
Kaarten bestellen op www.rocketmiljonairs.nl voor 7.50,
locatie Het Blauwe Meer in Loon Op Zand.
http://www.experience-island.nl/
ff wachten, eerst even scherenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé dezehad je nog tegoed van mij !
Dude? Hahahaquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dude! dat wordt happen naar de baas
Waarschijnlijk zelfs twee. Inspectieronde gemaakt op mijn fietsje vanavond maar niemand meer aangetroffen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Regels zijn er om een gebrek aan overwicht te camoufleren, derhalve een zwaktebod.( beetje flauw, beetje waarheid
)
Maar er is dus weer eentje richting Heimat?
Je kunt beter een bounty op die weegschaal leggen, dan zul je zien dat die naald niet beweegt. Dat is veel geruststellender. Slaap lekker strakkiesquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zelfs hier lees ik overgewicht in.
Ik ga naar de weegschaal en dan naar bed. Ik ben te kwetsbaar nu.
laat dat scheren maar zitten ik wil het NU !quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ff wachten, eerst even scheren
En nu voel je je toch een beetje boeman en schuldigquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs twee. Inspectieronde gemaakt op mijn fietsje vanavond maar niemand meer aangetroffen.![]()
Dus ehm, je wilt nu m'n bekkie vol spammen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
laat dat scheren maar zitten ik wil het NU !
Neuh, was tuig van de richel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu voel je je toch een beetje boeman en schuldig
It's a state of mind Noekje, derde dag zeker?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Zelfs hier lees ik overgewicht in.
Ik ga naar de weegschaal en dan naar bed. Ik ben te kwetsbaar nu.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm, je wilt nu m'n bekkie vol spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |