Lul toch niet zo uit je nek.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
NOGMAALS HAHAHAHAH lang geleden dat ik deze bullshit gelezen heb hier kan je nagaan...
alle mannen die vrouwen vernederen hebben er een goed argument voor .......
Met 2 maten meten zeggen we dan maar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Het is mij te warm om te reageren op gasten die het gedrag van Brian rechtvaardigen, nog nooit zoveel BS bij elkaar gelezen.
Vond ik ook schandalig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef BrainView het volgende:
[..]
Met 2 maten meten zeggen we dan maar.
Hoe ging Huub wel niet tekeerd tegen Lieke? en tegen de moeder van Claire en tegen Claire zelf?
Duwen en bang maken en noem het maar op.
Waar wordt dat gerechtvaardigdquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef BrainView het volgende:
[..]
Met 2 maten meten zeggen we dan maar.
Hoe ging Huub wel niet tekeerd tegen Lieke? en tegen de moeder van Claire en tegen Claire zelf?
Duwen en bang maken en noem het maar op.
Ik moet toegeven dat je over de nodig dosis humor beschikt.....wie is die rat dan wel dan hij iemand fysiek mag pijnigen, geestelijk mag manipuleren voor welke zaak dan ook.?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:24 schreef BrainView het volgende:
[..]
Lul toch niet zo uit je nek.
Het was nooit vernederen, hij kwam soms dominant over maar dat is wat anders.
Ik weet bijna zeker dat Amanda hier op geilt en kickt, ze heeft graag een man die haar af en toe op plaats rust zet. dit heb ik haar meerdere keren horen zeggen in de kooi. Dus hij speelt ook nog eens in op de behoeften van zijn vriendin, een dominante sterke man die af en toe hard optreedt. Dit wil Amanda juist.
Vernederen is heel wat anders, geloof mij.
en ojah........wat je over huub vermeldt.....daar heb je gelijk in kan dus ook niet...........quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat je over de nodig dosis humor beschikt.....wie is die rat dan wel dan hij iemand fysiek mag pijnigen, geestelijk mag manipuleren voor welke zaak dan ook.?
Ik zie dagelijks de resultaten van dit kromme denken en ik moet je zeggen het zijn geen mooie beelden. Dit is het laatste wat ik erover zeg en lul jij niet uit je broek ga je lekker douchen en ga lekker een of ander leuk programma kijken ofzo doe maar eten of daten
Het gaat om de toon en manier waarop Brian hier op Fok bejegend word. Het staat niet in verhouding tot zijn daden. Het is alles uitvegroten en er een negatieve draai aan geven. Daarentegen krijgt Huub eerder het voordeel van de twijfel en worden zijn daden en acties veel beter genuanceerd en uitgelegd..quote:
Ho ho niemand die wangedrag verdedigt maar dit ging over die smerige rioolrat dussuh andere discussiequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Huub moet niet zo zielig doen over zijn imago , in de kooi trok die daar ook weinig van aan . Zijn gedrag in de kooi was ook niet smetteloos en is het logisch mensen met die beelden in hun hoofd een oordeel over je vellen. Dan kun je wel zeggen dat is de gouden kooi en zo ben ik in echt niet maar dat beeld heb je zelf naar buiten gebracht. Dat had je maar eerder moeten bedenken voor je in een reality soap stapte.
ik val over de wurgopvoeding van die rat eigenlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:
[..]
Het gaat om de toon en manier waarop Brian hier op Fok bejegend word. Het staat niet in verhouding tot zijn daden. Het is alles uitvegroten en er een negatieve draai aan geven. Daarentegen krijgt Huub eerder het voordeel van de twijfel en worden zijn daden en acties veel beter genuanceerd en uitgelegd..
Zal wel met afkomst en manier van praten te maken hebben. Moet iemand over de hele linie beoordelen, dumbasses
Ja RAT is slecht voor het milieu !!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:
[..]
Het gaat om de toon en manier waarop Brian hier op Fok bejegend word. Het staat niet in verhouding tot zijn daden. Het is alles uitvegroten en er een negatieve draai aan geven. Daarentegen krijgt Huub eerder het voordeel van de twijfel en worden zijn daden en acties veel beter genuanceerd en uitgelegd..
Zal wel met afkomst en manier van praten te maken hebben. Moet iemand over de hele linie beoordelen, dumbasses
Eerst eten en daarna datenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en ojah........wat je over huub vermeldt.....daar heb je gelijk in kan dus ook niet...........
ik hou het voor gezien.......die rat is eigenlijk mijn energie niet waard.....een smerig mannetje vind ik het en een schande voor de mensheid. einde discussie voor mijquote:
Je kunt het niet zonder schelden of beledigen af, dus het verbaast me niet dat je je in Brian kunt verplaatsen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:
[..]
Over smaken en voorkeuren valt niet te twistenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hou het voor gezien.......die rat is eigenlijk mijn energie niet waard.....een smerig mannetje vind ik het en een schande voor de mensheid. einde discussie voor mij
En dat beweer je hiér.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef BrainView het volgende:
[..]
Over smaken en voorkeuren valt niet te twisten.
Jammer van die laatste toevoeging, zonder dat dumbasses had je je punt ook kunnen maken hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef BrainView het volgende:
[..]
1. Huub doet niet zielig over zijn imago...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Huub moet niet zo zielig doen over zijn imago , in de kooi trok die daar ook weinig van aan . Zijn gedrag in de kooi was ook niet smetteloos en is het logisch mensen met die beelden in hun hoofd een oordeel over je vellen. Dan kun je wel zeggen dat is de gouden kooi en zo ben ik in echt niet maar dat beeld heb je zelf naar buiten gebracht. Dat had je maar eerder moeten bedenken voor je in een reality soap stapte.
Ja ik ben kenneth..quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Type doucheslang, warm of koud water, het tijdstip, de aanloop naar de douche.
Goed testje, welke knoppen moet je in een OTIS lift tegelijk indrukken om direct naar een bepaalde verdieping toe te gaan zonder onderweg te stoppen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja ik ben kenneth..
Nou en ? nie normaal hoe op fok over brian word gepraat, my brother verdedig ik hier
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed testje, welke knoppen moet je in een OTIS lift tegelijk indrukken om direct naar een bepaalde verdieping toe te gaan zonder onderweg te stoppen?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je bent niet zijn broer,maar wel de zoon van zijn vader?
Dementor in de rol van Bromsnorquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed testje, welke knoppen moet je in een OTIS lift tegelijk indrukken om direct naar een bepaalde verdieping toe te gaan zonder onderweg te stoppen?
Nou, we hebben het hier wel over Amanda hequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch echt niet eens, lieve Huub. Ik vind echt dat ze die damage control voor zichzelf deden, immers was er geen sponsor betrokken bij welke vechtpartij dan ook. Zij hadden regels opgesteld en op het moment dat Nederland kon zien dat die regels voor de kat z'n kut waren gemaakt, gooiden ze er een SL op.
Oh en de beveiligingsmensen die niet in beeld wilden, en terecht natuurlijk, speelden ook mee. Imho had het écht niks met de streamers te maken.
[..]
Als je ze zomaar zonder kaders rond laat lopen? Het is goddomme geen hond die op de bank schijt.
Volgens mij werd hier al bijna niet meer over brother Brian gepraat. Wat doe je?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja ik ben kenneth..
Nou en ? nie normaal hoe op fok over brian word gepraat, my brother verdedig ik hier
Ik wacht met spanning op het antwoord. Stabiel brother.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
ik zie weinig verschillquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, we hebben het hier wel over Amanda heOh nee, het waren haar honden die overal in het rond schijten, niet zij zelf
Maar een ongeleid projectiel is t wel
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens heel goed te kijken om het verschil te zien, Amanda haar staart is nepquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens heel goed te kijken om het verschil te zien, Amanda haar staart is nep![]()
Er werd hier slechts geprobeerd om Brian een kader te geven; het was zo'n ongeleid projectiel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ja ik ben kenneth..
Ja hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[quote]Op donderdag 31 juli 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toen was het stil![]()
SL![]()
Huubs schuld!
Kutkabouter, hij bemoeit zich ook overal mee.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Er werd hier slechts geprobeerd om Brian een kader te geven; het was zo'n ongeleid projectiel.
Maar serieus: kun je wel begrijpen waarom veel mensen antipathie voor Brian voel(d)en? Of is dat volgens jou allemaal racisme?
ACH MAN..... NIÉT !quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef PC eend het volgende:
Brian is eigenlijk nog steeds spraakmakender dan huub hier
Had jij toevallig ook een kloon?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
ACH MAN..... NIÉT !
Die RAT !
Kut, trap ik er wéér in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |